MALALTS DE NEU

Publicat: 21 December, 2017 11:21AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Molt bones a tothom, obro aquest fil per tots al amants de l'estació, tant els locals com els ocasionals. És per parlar una mica del dia a dia i perquè aneu posant tot el que us vingui de gust.

De moment tenim bones notícies ja que el Sucre està obert i totes les vermelles del sector també, o sigui que encara que les nevades han estat escasses, podem estar contents.

Molt bona temporada a tothom!!!



Karma: 18 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2017 02:44PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Se sap el preu del forfet per aquests dies?No entiendo
Gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2017 06:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Diria que aquesta setmana de temporada baixa i a partir de festes serà de temporada alta. Tinc l'esperança,segons es veuen les webcams, que obrin alguna coseta de Bòfia aquest Nadal...
Amb una mica de sort, demà hi podré pujar, ja informaré
Karma: 16 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2017 08:33PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
FerranF
Diria que aquesta setmana de temporada baixa i a partir de festes serà de temporada alta.

Gràcies.
La veritat, què els hi costa posar a la web ( de manera clara i fàcil de trobar), el preu del forfet ?No entiendo
Només apareix el preu oficial, i no costaria res comunicar també, tal com ho fan amb l'estat de les pistes, el preu concret del dia.Triste

Salutacions.
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 December, 2017 09:54AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
j.lacroix
Cita
FerranF
Diria que aquesta setmana de temporada baixa i a partir de festes serà de temporada alta.

Gràcies.
La veritat, què els hi costa posar a la web ( de manera clara i fàcil de trobar), el preu del forfet ?No entiendo
Només apareix el preu oficial, i no costaria res comunicar també, tal com ho fan amb l'estat de les pistes, el preu concret del dia.Triste

Salutacions.



La veritat és que tens tota la raó, de totes maneres, tant la web com les xarxes socials no les fan anar com toca, i penso que perden molts clients per aquest tema.

Apart d'això, avui no he pogut pujar, així que no puc informar in situ, suposo que en breu ja podré començar la temporada i anar explicant més o menys com es troba aquesta magnífica estació
Karma: 16 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 December, 2017 10:17PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Molt bones, a neus de Lleida he posat una mica de reportatge d'avui mateix al Port, us deixo aquí l'enllaç per si li voleu fer un cop d'ull

[www.nevasport.com]
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2018 09:34AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Ahir va ser un altre bon dia al Port, ja havíen obert la pista Orri a la Bòfia així que teníem una bonica pista més. La neu es deixava esquiar bé però a partir del migdia amb el vent que feia, han sortit algunes plaquetes de neu más dura. Això segur que està arreglat ja que a la tarda va nevar i els hi van caure uns 10-15cms més, per tant, qui vagi avui o aquests dies allà, segur que podrà disfrutar d'allò més
Karma: 16 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2018 07:43PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Impressionant com tenim el Port, aquesta nit si tinc una estoneta penjo un mini report pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2018 10:23PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Bé, acabo de fer un report a neus de Lleida, us convido a que li feu un cop d'ull...

[www.nevasport.com]
Karma: 20 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 January, 2018 12:16AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 30
Bon report Ferran.

A veure si el cap de setmana obren Estivella.
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 January, 2018 12:44AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Moltes gràcies!!

Segur que sí que l'obren,de fet ho acabo de veure publicat, aquest finde serà de neu pols, tot obert guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 January, 2018 06:48PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
La pluja gariebé no ens ha afectat, així que l'estació segueix amb neu pols-primavera depenent de les zones
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 January, 2018 04:05PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 209
VAig estar fa una setmana al port, en concret el dilluns passat, i la veritat, no m'ho esperaba, una meravella, neu impressionant encara que ja una mica trillada..... pero estic desitjant un altre polvoron per pujar, una meravella....
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 January, 2018 07:44PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Què era el que no t'esperaves, la neu que hi havia amb bona qualitat o que l'estació és una meravella?



Cita
situs
VAig estar fa una setmana al port, en concret el dilluns passat, i la veritat, no m'ho esperaba, una meravella, neu impressionant encara que ja una mica trillada..... pero estic desitjant un altre polvoron per pujar, una meravella....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2018 01:48PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 209
Cita
FerranF
Què era el que no t'esperaves, la neu que hi havia amb bona qualitat o que l'estació és una meravella?



Cita
situs
VAig estar fa una setmana al port, en concret el dilluns passat, i la veritat, no m'ho esperaba, una meravella, neu impressionant encara que ja una mica trillada..... pero estic desitjant un altre polvoron per pujar, una meravella....

Doncs mira em va sorprendre la estació en quan a format, es cert que al ser un dilluns estivella estaba tancada, pero la resta tot obert, una estació amb una neu increible, i encara vaig poder pillar alguna cosa de powder sesnse trepitjar que habia caigut aquell dissabte.... aixi que sens dubte repetire si les condicions de neu es donen, pensa que la tinc a 1,5 hores de casa i entre setmana es una meravella. Poder esquiar fins fartar-te desde les 9 i despres de dinar estas a casa un altre cop.
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2018 05:01PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Doncs si hi tornes no dubtis en dir-m'ho, que si em puc escapar farem unes baixades junts, i t'ensenyaré els raconets de l'estació pulgar arribapulgar arribapulgar arriba




Cita
situs
Cita
FerranF
Què era el que no t'esperaves, la neu que hi havia amb bona qualitat o que l'estació és una meravella?



Cita
situs
VAig estar fa una setmana al port, en concret el dilluns passat, i la veritat, no m'ho esperaba, una meravella, neu impressionant encara que ja una mica trillada..... pero estic desitjant un altre polvoron per pujar, una meravella....

Doncs mira em va sorprendre la estació en quan a format, es cert que al ser un dilluns estivella estaba tancada, pero la resta tot obert, una estació amb una neu increible, i encara vaig poder pillar alguna cosa de powder sesnse trepitjar que habia caigut aquell dissabte.... aixi que sens dubte repetire si les condicions de neu es donen, pensa que la tinc a 1,5 hores de casa i entre setmana es una meravella. Poder esquiar fins fartar-te desde les 9 i despres de dinar estas a casa un altre cop.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2018 05:52PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 155
Bona tarda Ferran. Com ho veus per fer raquetes aquest dissabte/diumenge? L'any pasat vaig fer un parell de rutes desde estivella i son molt boniques. Salut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2018 07:13PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cap problema, hi ha neu de sobres. Pots anar a fer les rutes d'Estivella i pots anar també cap al Puig de les Morreres i prats de Bacies. La méteo no sé com estarà però per neu no pateixis




Cita
ciric
Bona tarda Ferran. Com ho veus per fer raquetes aquest dissabte/diumenge? L'any pasat vaig fer un parell de rutes desde estivella i son molt boniques. Salut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2018 07:27PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 155
Cita
FerranF
Cap problema, hi ha neu de sobres. Pots anar a fer les rutes d'Estivella i pots anar també cap al Puig de les Morreres i prats de Bacies. La méteo no sé com estarà però per neu no pateixis




Cita
ciric
Bona tarda Ferran. Com ho veus per fer raquetes aquest dissabte/diumenge? L'any pasat vaig fer un parell de rutes desde estivella i son molt boniques. Salut.
Moltes gracies. Anire mirant la meteo a veure quin dia pinta millor.
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 January, 2018 10:42AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Tornem a tenir cap de setmana de POWDERCOMTE!!!

Aquest ma´ti a les 8 ja es portàven més de 40cm i segueix nevant fort!! Penso que es por arribar als 60-70cm de neu nova, així que disfrurtarem d'allò més aquest capde!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 January, 2018 11:36AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
+60 cm i segueix!!!
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 January, 2018 06:58PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Suposo que faré una mica de report, però avui ha estat espectacular!!! De moment, una foto...
Karma: 21 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2018 10:15AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Tenim el reportatge acabat de sortir del forn...

[www.nevasport.com]
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2018 07:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Nevant ara mateix, demà serà una gran jornada
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2018 06:18PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Avui ha estat un altre gran dia d'esquí amb neu molt bona a pistes, fred i poc vent. A part, he pogut gaudir de la visita d'en David82 i l'Aureli amb els quals ha estat un plaer esquiar tot el dia
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2018 09:03PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Avui un dia enorme al Port!
Feia molts, molts anys que no el trepitjava i enganchar-lo un dia com avui amb casi tot obert, neu pols i bona companyia no te preu.
No he pogut fer fotos per mostrar l'estat de l'estació, entre el fred que feia i el ritme que m'inposaven els compis, però esta clar que ara mateix val molt la pena la visita.

Vos deixo una foto del Cadí arribant a casa.







Editat 1 vegades. Última edició el 02/02/2018 09:05PM per david 82.
Karma: 46 - Votos positivos: 4 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2018 08:23AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 209
El port val molt la pena!!! Eperant el que pot caure diumenge nit i dilluns..... potser dimarts pot ser un gran dia.... veurem....
:-)
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2018 09:44AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Si eres tu el que ens portava amb el ganivet al coll!!! risasrisasrisas

La veritat és que sí que haguéssim pogut fer alguna foto...

Hauràs de tornar a venir... DiablilloDiablilloDiablillo




Cita
david 82
Avui un dia enorme al Port!
Feia molts, molts anys que no el trepitjava i enganchar-lo un dia com avui amb casi tot obert, neu pols i bona companyia no te preu.
No he pogut fer fotos per mostrar l'estat de l'estació, entre el fred que feia i el ritme que m'inposaven els compis, però esta clar que ara mateix val molt la pena la visita.

Vos deixo una foto del Cadí arribant a casa.




Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 February, 2018 02:50PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 209
Ferran com ho veus per dilluns o dimarts? Quin será el milllr día? Gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 February, 2018 05:51PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Segons la meteo el dia D sembla que serà dimarts, allà estarem!!!





Cita
situs
Ferran com ho veus per dilluns o dimarts? Quin será el milllr día? Gracies
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.