MALALTS DE NEU

Publicat: 17 November, 2017 11:24PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 23,445
Això romandría sense ser pas un fòrum seriòs smiling smiley si hi manca un fil on hom que ho volgués, pogués fer públics els seus plans.
Igual pot servir tant per atraure nous participants per tal de revifar el fòrum, per trobar companys d'esquiades, per fer, o incloure a la colla o per omplir puestos buits als viatges que organitzeu...



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
.
Publicat: 17 November, 2017 11:42PM
Molt d'acord, crec que estaria bé "rehabilitar" aquesta part del fòrum, en gran part el post general sobre la molina-masella ha fet bastant de mal No entiendoNo entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 November, 2017 10:37PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Crec que a molts dels que estem a Nevasport des de fa anys, ens ha entrat la "mandra" d'escriure aquí al "Malats", ja que normalment entrem primer al general i si tenim un dubte o opinió per expresar, ho acostumem a escriure allà.
Llavors, si ho tornem a posar aquí, ens sembla una mica repetitiu i ja no ho fem. Malauradament.Triste

Clar, aquest no és un fòrum dels Pirineus Catalans, sino un fòrum en català. Llavors tots els temes és possible que estiguin "repetits" dels altres fòrums de NevasportNo entiendo

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2017 07:03PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
Lawrence_Oates
Això romandría sense ser pas un fòrum seriòs smiling smiley si hi manca un fil on hom que ho volgués, pogués fer públics els seus plans.
Igual pot servir tant per atraure nous participants per tal de revifar el fòrum, per trobar companys d'esquiades, per fer, o incloure a la colla o per omplir puestos buits als viatges que organitzeu...

I el teu propòsit d'aquest any sería o és revifar aquest fòrum? sorprendido

M'agrada!!!! si senyor......m'agrada molt doncs com ja han dit abans, ha quedat bastant en el oblit al haver el post de Masella/La Molina en el forum general

a banda de que hi ha gent que creu que s'ha d'escriure en català si o si i.....de cap de les maneres!!!! cadascú que escrigui amb el idioma que es senti més còmode pulgar arriba

Gràcies Lawrence pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2017 07:09PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
I seguint el títol del fil, el meu propòsit per enguany rel.lacionat amb la neu sería tornar a enganxar-me com abans a l'esqui Banana esquí

Per motius diferents i després de passar per artroscòpia, els últims 3 anys he esquiat ben poc i ara, tinc ganes de tornar a fer com abans; potser no amb tant bogeria però si tornar amb ganes.

Val a dir que aquest diumenge em vaig estrenar i les sensacions van ser boníssimes!!! així que.....sembla que vaig pel bon camí risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2017 07:24PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 44
Hola,

Es la primera velada que participo al malalts, pero el vaig seguint si hi ha activitat

Una idea. Potser si el forum es reorienta cap a les neus de la cerdanya guanya en interes. (Pero sense deixar fora Vallter i Vall de Nuria).

Tret del fil de Masella/Molina la resta d'estaciona ceretanes i del pirineu oriental son invisibles a nevasport.

Font Romeu, Les Angles, Formigueres, Cambre d'ase, Ax-les-thermes i porté pimorenc queden dissoltes al forum del pirineu francés. La meteorología ídem.

Si anessin de la ma del fil molina massella seria molt més actiu amb tota seguritat.

Com a suggerencia només...

I l'idioma, un que tots entenem... el de la neu!

guiño

Salutacions a tothom.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2017 08:18PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Potser aquest no és el millor lloc per preguntar això, però... trobo a faltar el nostre moderador desde fa ja uns quants mesosNo entiendoNo entiendo
No sé si em poso allà on no em demanen, però fa molt de temps que no llegeixo res del David .No entiendo

Espero que no hagi passat res dolentNo entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2017 10:52PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
No més incerta de tan vehement
la sorpresa amb què aculls la llum que esclata
rera el mirall opac i els cortinatges
angoixants i feixucs d'aquest llarg temps de prova.
És així com la vida expressa el seu
misteri i en referma la bellesa.
L'entreteixit del temps no mostra cap
fissura, flueix sempre, ineluctable.
Tot és perfecte i just dins el seu àmbit.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2017 12:07AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
mazingerZ
No més incerta de tan vehement
la sorpresa amb què aculls la llum que esclata
rera el mirall opac i els cortinatges
angoixants i feixucs d'aquest llarg temps de prova.
És així com la vida expressa el seu
misteri i en referma la bellesa.
L'entreteixit del temps no mostra cap
fissura, flueix sempre, ineluctable.
Tot és perfecte i just dins el seu àmbit.

smiling smileysmiling smileysmiling smiley
A Pep Guardiola y 1 persona más les gusta esto.risas

Salutacions, mazingerpulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2017 12:16AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
En faig un fogarò,doncs,d'aquestes espurnes



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2017 07:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,516
El seguirem amb atenció pulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2017 10:02AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 4,801
Alguna anima caritativa s'apunta a Dolomites?Les dates serien mitjans de gener o mitjans de mar¢
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2017 01:35AM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 1,782
Propòsits? Baixar noves línies, o repetir línies baixades fa anys, a la zona de Picardes a Espot. Repetir baixades dels mítics Dorado que shi varen fer... seria el somni, sí senyor. Em proposo també sortir de l'àmbit local i conèixer alguna estació de la Cerdanya, em crida Cambre d'Aze...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 February, 2018 09:04PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 50
HOLA NOIS.....
Totes aquestes persones que escriviu en aquest fil...teniu grup per anar a skiar o ho feu habitualment amb la familia o amics ??????
Jo busco gent per compartir sortides desde Bcn.
Ja direu.
Salutacions i gràcies.



SKIA Y SÉ FELIZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 February, 2018 11:18AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,516
JO vaig sempre amb família i amics, però si busques gent per pujar, al foro de kedades pots proposar, allí crec que hi ha algúns grups



Cita
NEVISKA
HOLA NOIS.....
Totes aquestes persones que escriviu en aquest fil...teniu grup per anar a skiar o ho feu habitualment amb la familia o amics ??????
Jo busco gent per compartir sortides desde Bcn.
Ja direu.
Salutacions i gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.