MALALTS DE NEU

Publicat: 27 November, 2016 11:40AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Hola algú sap com està la situació a l'estació de Puigmal, ja fa 4 o 5 anys que va tancar i creia que intentarien eixugar el deute i reobrir l' estació amb la gestió d'alguna empresa especialitzada. Però passen els anys i no hi ha notícies. Sincerament és una estació magnífica de les que a mi m'agraden! Poca gent, bons preus, fora pistes, natura...
Bé si algú té informació privilegiada que la comparteixi gràcies
Salutacions
Karma: 9 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 December, 2016 04:07AM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 1
Hola Snowtrace,
Jo soc el primer interessat de que estorni a obrir Puigmal, de fet jo "tinc" una casa al poble de la estació(Err/Er). Si et soc franc, la situació avança molt a poc a poc però no dir que gens. Puigmal es una estació que m’agrada, però com a preferida no en tinc cap, de fet m’agrada anar variant, per això mencabaria que tornes Puigmal i a sobre tindria el factor de tindre la al costat.
Tornant al tema de la estació, esta clar que cada banda vol tornar obrir la estació però al genera dèficit la van tanc per no crea una bola de neu mes gran. Des de fa molt anys que i poc a poc va guanyant mes força que el de Font-Romeu es vol fer amb els serveis de Puigmal, però es una negociació i ningú sembla que vulgui cedí o acontenta a la altra banda.
Son simple Hipòtesis o informacions que circulen, de fet vaig llegir la noticia on o explicaven tot molt be però ara no recordo on, però aquí et deixo un link on explicant una mica però sen del 2013.

[www.lugaresdenieve.com]

I aqui tens la deute, que vaig copia de la noticia, que no recorda per on circula sad smiley

[gyazo.com]


Editat 1 vegades. Última edició el 31/12/2016 04:09AM per PauRovira.
Karma: 23 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 January, 2017 09:05AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Gràcies per la info Pau veig que la cosa és força complicada i encara tardaran uns quants anys, però espero que no es deixin perdre aquesta joia d'estació que és única per mi. També dir que com més anys passin pitjor, ja que l'estació i els remuntadors van envellint i cada cop és més difícil i cara la re-obertura. El que sí em sembla bé es aquest sistema que tenen els francesos per sanejar el deficit i repartir-ho equitativament entre els municipis i institucions implicades. Finalment dir que la competencia que hi ha a la Cerdanya fa molt mal a les petites, ja que aquesta estació en una vall solitaria triomfaria per si sola.
Salut i neu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.