MALALTS DE NEU

Publicat: 21 February, 2015 09:52AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Mai he vist masella tan saturada com ahir, divendres.
No entre setmana Triste



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2015 02:33PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
Cita
mazingerZ
Mai he vist masella tan saturada com ahir, divendres.
No entre setmana Triste

Ahir estaben els del "Frikando Matinee", sería per aixó, i pels francesos que fan vacances, i pel pack universitaris que paguen 25€ del forfet mentre que els demes 41, pel esqui escolar, amb caravanes d autocars plens de "bestiar" risas (mai millor dit)

Lo cert es que Masella cada vegada esta mes masificada (i els disabtes ja ni en parlem!!) i a la vegada s está tornan mes perillosa (i no ho dic per les pistes, sino per l actitud d alguns, que sembla començen a ser majoria. Pero aixó merecxeiria un fil apart!! )

I mira que em sab molt de greu, perque es la estació que per paisatges i pistes mes m agrada, despres d Ordino i Baqueira, i es la estació on em sento "a casa". No per res, alla em vaig possar els esquis per primera vegada, ja fa un bon grapat d anys
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 March, 2015 08:15PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Tot tancat.

Pia tancat, coma oriola tancat, masella jet, tancat, jumbo tancat, teleski tossa tancat.

Només funcionaba el TGV. Imagino que per el vent, però hi había moltes clapes de gel



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 March, 2015 08:21PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,589
jo he començat a les 10 o avans i pia obert, tgv obert i jet obert, peró feia molt de vent i fred i tot glaçat i he pletat.
han anat tancant soposo

aquest es el anunci que donavan pel facebook . El que s'ho ha llegit i ha pujat, soposo que ha quedat una mica fotut. A vegades retornen el forfet comprat..... no sé... peró jo he marxat. estava tot completament glaçat i fotía un vent que pelava...






_ A esquiar que el món s'acaba !!


Editat 1 vegades. Última edició el 05/03/2015 08:22PM per Joan-Masella.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 March, 2015 07:27PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 31
Doncs jo, ni glaçat ni neu pols.....

La setmana passada em baig trencar el besó intern a Masella ( trencada fibrilar de 2cm ) o sigui que amb molta sort en tinc de sis a vuit setmanas per tornar a esquiar.

Aniré seguint el fil habiam si tinc sort i neva a final d'abril o pimcipis de maig Enfadado - Angry

Fins aviat i bones esquiades.smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 March, 2015 08:51PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Molt bon dia d'esqui amb la meva filla petita i el seu xicot.
He pogut gaudir , també, una estona de la companya sempre grata de L'Antonio, l'Enrique i en Manolo.pulgar arriba
Dia de sol i la neu agonitzant.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 March, 2015 10:13PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Pensaba pujar divendres...però com diuen, diuen, diuen que nevarà el cap de setmana, ho he posposat pel dilluns. Aquesta neu agonitzant revifarà, rifiorira com diuen al final de la Traviata...O és un mal exemple?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 March, 2015 03:35AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Uortar
Pensaba pujar divendres...però com diuen, diuen, diuen que nevarà el cap de setmana, ho he posposat pel dilluns. Aquesta neu agonitzant revifarà, rifiorira com diuen al final de la Traviata...O és un mal exemple?

No se si nevarà....i si ho fa, será gaire.....
Però una davallada de temperatura, pot esser molt interessant per poder recuperar la producció de neu .La temporada encara pot durar força si aguanten aixi fins un parell de bones nevades .
Avui feia calor.........o sigui massa calor....tenies ganes d'esquiar en maniga curta. La neu era molt enganxosa, un autentic "pastizal" per qui no domini molt bé la técnica. Moltes vegades, a ultima hora, he baixat trams sense fer gaire girs, per no quedar massa frenat.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: -9 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 1
Publicat: 12 March, 2015 11:54PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 202
Cita
mazingerZ
Cita
Uortar
Pensaba pujar divendres...però com diuen, diuen, diuen que nevarà el cap de setmana, ho he posposat pel dilluns. Aquesta neu agonitzant revifarà, rifiorira com diuen al final de la Traviata...O és un mal exemple?

No se si nevarà....i si ho fa, será gaire.....
Però una davallada de temperatura, pot esser molt interessant per poder recuperar la producció de neu .La temporada encara pot durar força si aguanten aixi fins un parell de bones nevades .
Avui feia calor.........o sigui massa calor....tenies ganes d'esquiar en maniga curta. La neu era molt enganxosa, un autentic "pastizal" per qui no domini molt bé la técnica. Moltes vegades, a ultima hora, he baixat trams sense fer gaire girs, per no quedar massa frenat.

Jajaja claaaaaaaaaaaaro. Com si tu fessis molts girs cabroncete!! Amb lo que t'agrada foter-li chicha DiablilloDiablilloDiablillo

Salut rei! A vore si ens veiem per Masella un dia cullons!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 March, 2015 08:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858

Dia de collons amb sol,bona neu [sobretot a masella/alta ]



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 April, 2015 09:02AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Bones Malalts maselleros!

Com està el panorama ara mateix? Triste

I els preus? Son preus normals o reduits? Horari normal o reduit?

Merci!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2015 11:02PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242




Aquesta tarda ha nevat a La Tossa.

Crec que el forfait ara es de 29€ i 33 disabte i diumenge. Jo sere disabte smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2015 11:22PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,292
Cita
xamonich
Crec que el forfait ara es de 29€ i 33 disabte i diumenge. Jo sere disabte smiling smiley

Vaja!
El cap de setmana passat les estacions del grup FGC tancaven temporada a 12 €sorprendido (vaig aprofitar per fer una visita a Port-AinéDiablillo). És evident que si tens una part de l'estat que et recolza, pots ajustar molt més els preus.
[www.nevasport.com]

Suposo que aquest és el peatge a pagar per Masella per ser una empresa privada.Triste

Amb tot, 33 € Enfadado - Angry.
Pero bé, s'hi haurà d'anar, no?Diablillo

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2015 11:42PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
Cita
j.lacroix
Cita
xamonich
Crec que el forfait ara es de 29€ i 33 disabte i diumenge. Jo sere disabte smiling smiley

Vaja!
El cap de setmana passat les estacions del grup FGC tancaven temporada a 12 €sorprendido (vaig aprofitar per fer una visita a Port-AinéDiablillo). És evident que si tens una part de l'estat que et recolza, pots ajustar molt més els preus.
[www.nevasport.com]

Suposo que aquest és el peatge a pagar per Masella per ser una empresa privada.Triste

Amb tot, 33 € Enfadado - Angry.
Pero bé, s'hi haurà d'anar, no?Diablillo

Salutacions.

Si, es pasen molt . Podrien posarho a 24 € com va fer Vallnord tota la setmana pasada. Ja no dic gratis, com van fer diumenge. Ja els hi vaig dir a la seva página de Facebook. Van contestar que escoltaben totes les sugerencies. Pero clar, els jefes son els que manen i com obren per els de forfait de temporada... tant els fot. En fí son diferentes formes d enfocar el seu marketing, que pensantho fredament no esta malament.

Jo estare disabte i potser diumenge, aprofitant unes invitacions que tincDiablillo. si ets per alla, fesme un toke smiling smiley


Editat 1 vegades. Última edició el 16/04/2015 11:45PM per xamonich.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 12:07AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,292
Cita
xamonich
Pero clar, els jefes son els que manen i com obren per els de forfait de temporada... tant els fot. En fí son diferentes formes d enfocar el seu marketing, que pensantho fredament no esta malament.
Jo estare disabte i potser diumenge, aprofitant unes invitacions que tincDiablillo. si ets per alla, fesme un toke smiling smiley

Com ja he dit abans, els dono les gràcies per obrirpulgar arribapulgar arriba
Però... assumint que la majoria dels que hi pugin seran forfets de temporada i que faran poc calaix a taquilla... ja no els vindrà d'aquíDiablilloDiablillo Podrien posar el forfet del dia a un mòdic preu!
Però "bueno", repeteixo: encara gràcies per obrirpulgar arribapulgar arriba

Suposo que pujaré dissabte, però sóc molt individualistaDiablilloDiablilloDiablillo

Ara en serio: tinc un nivell molt baix, malgrat portar ja molts anys amb l'esquí, i una mala forma físicaLlorón. I amb neu primavera desfeta, encara pitjorTriste. No m'agrada ser un destorb per ningú, i per això acostumo a anar pel meu compte, per no provocar "llargues esperes"risas

Ja ni parlem de baixar per les Fustes a les 12 hLlorónLlorónLlorónLlorón. Però és que no m'agrada agafar els teleskisde la Tossa: arribo a dalt ja cansatrisasrisas. Per això baixo a agafar el Jumbo.
Suposo que intentaré anar fent Pala Directa i Coma Pregona i anar agafant el Jumbo, per evitar al màxim les Fustes. Però, com ja he dit, al meu ritmesmiling smileysmiling smileyTriste
Em sabria greu quedar amb algú i després fer-lo anar al meu ritme lent.Triste

De totes formes... una baixada igual sí m'atreveixorisas

Salutacions!
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 02:04AM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 700
oh si algú té invitacions de final de temporada m'apunto a pujar, jo també tinc nivell baixet i també sóc bastant individualista, però una birreta o una coke m'apunto, si teniu un lloc i us quadra compteu amb mi smiling smiley i si no teniu invitacions per 33 eurus no s'arruinarà ningú,
jo aquest cap de setmana passat vaig estar a vallnord dissabte i diumenge i tot i ser gratix havia molt poqueta gent
així que si algú vol compartir despeses de pujar feu-me un toc!

merci
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 09:20AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Després de les 4 volves d'ahi m'estic plantejant pujar demà...
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 04:53PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
Cita
j.lacroix
Cita
xamonich
Pero clar, els jefes son els que manen i com obren per els de forfait de temporada... tant els fot. En fí son diferentes formes d enfocar el seu marketing, que pensantho fredament no esta malament.
Jo estare disabte i potser diumenge, aprofitant unes invitacions que tincDiablillo. si ets per alla, fesme un toke smiling smiley

Com ja he dit abans, els dono les gràcies per obrirpulgar arribapulgar arriba
Però... assumint que la majoria dels que hi pugin seran forfets de temporada i que faran poc calaix a taquilla... ja no els vindrà d'aquíDiablilloDiablillo Podrien posar el forfet del dia a un mòdic preu!
Però "bueno", repeteixo: encara gràcies per obrirpulgar arribapulgar arriba

Suposo que pujaré dissabte, però sóc molt individualistaDiablilloDiablilloDiablillo

Ara en serio: tinc un nivell molt baix, malgrat portar ja molts anys amb l'esquí, i una mala forma físicaLlorón. I amb neu primavera desfeta, encara pitjorTriste. No m'agrada ser un destorb per ningú, i per això acostumo a anar pel meu compte, per no provocar "llargues esperes"risas

Ja ni parlem de baixar per les Fustes a les 12 hLlorónLlorónLlorónLlorón. Però és que no m'agrada agafar els teleskisde la Tossa: arribo a dalt ja cansatrisasrisas. Per això baixo a agafar el Jumbo.
Suposo que intentaré anar fent Pala Directa i Coma Pregona i anar agafant el Jumbo, per evitar al màxim les Fustes. Però, com ja he dit, al meu ritmesmiling smileysmiling smileyTriste
Em sabria greu quedar amb algú i després fer-lo anar al meu ritme lent.Triste

De totes formes... una baixada igual sí m'atreveixorisas

Salutacions!

Dons sense voler ser pretensios, jo tinc un nivell bastant alt. Pero despres d un llarg historial d osties a les pistes, fa un temps vaig decidir sentar el cap i deixar de fer l indiu. Vull dir que vaig molt de tranki i aprofitant al maxim la pista i gaudir de la baixada. Busco pistes amagades i poc concurregudes i passo de baixar cagant llets.
Será potser que habent sigut monitor durant un epoca em surt de dins la "deformació profesional" en la vessant mes "conservadora".
Tambe soc dels que prefereixen el Jumbo als teleskis de la Tossa. Prefereixo pujar descansat i gaudir fresc de la baixada smiling smiley

I soc molt de parar i fer la cerveseta smiling smiley
Enfi, que sí, soc un "malalt de neu", pero per sobre de tot vaig a gaudir sense patir i aplicant en lo posible "la llei del minim esforç" smiling smileysmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 04:58PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
Cita
javitog
oh si algú té invitacions de final de temporada m'apunto a pujar, jo també tinc nivell baixet i també sóc bastant individualista, però una birreta o una coke m'apunto, si teniu un lloc i us quadra compteu amb mi smiling smiley i si no teniu invitacions per 33 eurus no s'arruinarà ningú,
jo aquest cap de setmana passat vaig estar a vallnord dissabte i diumenge i tot i ser gratix havia molt poqueta gent
així que si algú vol compartir despeses de pujar feu-me un toc!

merci

Jo visc a La Cerdanya, si pujes i vols fer unes baixadetes i unes birres dema, em fas un toke. Aviso que si no fa sol igual no em poso els skis jajaja guiño
Karma: 9 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 07:21PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 700
Llàstima, m'hagués agradat fer l'última baixada, a veure si enganyo algú per pujar però ho veig difícil...

Cita
xamonich
Cita
javitog
oh si algú té invitacions de final de temporada m'apunto a pujar, jo també tinc nivell baixet i també sóc bastant individualista, però una birreta o una coke m'apunto, si teniu un lloc i us quadra compteu amb mi smiling smiley i si no teniu invitacions per 33 eurus no s'arruinarà ningú,
jo aquest cap de setmana passat vaig estar a vallnord dissabte i diumenge i tot i ser gratix havia molt poqueta gent
així que si algú vol compartir despeses de pujar feu-me un toc!

merci

Jo visc a La Cerdanya, si pujes i vols fer unes baixadetes i unes birres dema, em fas un toke. Aviso que si no fa sol igual no em poso els skis jajaja guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2015 08:46PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,292
Cita
xamonich
Dons sense voler ser pretensios, jo tinc un nivell bastant alt. Pero despres d un llarg historial d osties a les pistes, fa un temps vaig decidir sentar el cap i deixar de fer l indiu. Vull dir que vaig molt de tranki i aprofitant al maxim la pista i gaudir de la baixada.

Jo també vaig de trankirisas, però em sembla que el meu tranqui és molt més lent que el teu tranquirisasrisas

i Busco pistes amagades i poc concurregudes

Demà, però, d'aquestes no en trobarem, em sembla a mí, eh? risas

i passo de baixar cagant llets.
Será potser que habent sigut monitor durant un epoca

sorprendidoja deia jo que els nostres nivells eren massa diferentssmiling smiley


em surt de dins la "deformació profesional" en la vessant mes "conservadora".
Tambe soc dels que prefereixen el Jumbo als teleskis de la Tossa. Prefereixo pujar descansat i gaudir fresc de la baixada smiling smiley

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba Jo també descanso pujant. Però durant la baixada, de fresc res de resTriste, 4 girs en vermelletes una mica irregulars, i ja estic perdutLlorónLlorónLlorón

I soc molt de parar i fer la cerveseta smiling smiley

Jo sóc esquiador de forfet de mig dia, així que de parar... resDiablillo. Només paro a fer una foto de cada baixada que faig, per poder recordar-lessmiling smiley, i quan els genolls m'avisen de la neu primavera
Enfi, que sí, soc un "malalt de neu", pero per sobre de tot vaig a gaudir sense patir i aplicant en lo posible "la llei del minim esforç" smiling smileysmiling smiley

Ja en som dos, doncspulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Bé, si coincidim demà, m'atreviré a compartir una baixada, sempre i quan sigui de les realment "trankis"pulgar arriba
Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 April, 2015 07:41PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,292
Bé, al final, 4 horetes d'esquí a Masella.

Esquí tranquil: la meitat de les baixades les he fet per Enamorats, ja que han habilitat de nou la llengua de neu desde l'Aparador al Jet. Curiosament, Enamorats ha aguantat millor la neu ja que no hi baixava absolutament ningúsorprendidosorprendidosorprendido.
Després he anat passant per totes les pistes obertes, una (o dues) vegades en cada una.

Evidentment, en no conèixer les cares de la gent, no he pogut saber si he coincidit o no amb algúDiablillo. Però diria que no, perquè gairebé sempre he pujat sol al telecadira, de la "gentada" que hi havia avui.Diablillo

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 April, 2015 08:48PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,395
Dema donare un una volteta .........



.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2015 01:18AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,292
Us poso el link al mini report de Masella que he deixat al fòrum generalsmiling smiley.
[www.nevasport.com]

Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2015 01:27AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
hosti!...........

aquestes fotos m'han emocionat.....i es que darrera del esqui [ que ja es molt de plaer] encara hi troves gent collonuda a la que trobare a faltar ...
Agonitzan, pero amb tota la dignitat del mon. Un 10 per Masella!pulgar arriba
Si tinguessin la neu d'algunes que tancan amb dos metres...esquiariem mig estiu!
Gracies Masella, gracies companys, gracies Nevasport!chino amable



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 April, 2015 06:22PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Avui he tingut un somni precuoios....i no era que remontés malalts de neu...
He somniat que es podia esquiar a la tossa i coma oriola....

Ara plorare.... Triste



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 April, 2015 08:57PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Recordeu-me que no escrigui desde el mobil.....Facepalm



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 May, 2015 05:09PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Pituuu, no escriguis desde el mobil siusplau! hahahaha
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 May, 2015 09:16PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,292
Cita
mazingerZ
Avui he tingut un somni precuoios....i no era que remontés malalts de neu...
Ara plorare.... Triste

Mazinger... Molt bona aquesta fraserisasrisasrisasrisasrisasrisas

Però tens raóTriste. A veure si animem una mica el foroDiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 May, 2015 09:58PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
A bona hora us agafa per remontar el fil...de cara l'estiu: El fil de xanadu a barna ha el tenen els del general.
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.