MALALTS DE NEU

Publicat: 02 October, 2014 07:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Bones,

Us deixo un enllaç a un fil que he obert aquesta mateixa tarda al general mejor seguro para la practica del esquí o fecerarse.

De fet, és més d'aplicació pels esquiadors que habitualment resideixen a Catalunya que per la resta, però crec que està bé saber d'altres alternatives interessants per a la pràctica del nostre esport preferit i d'altres esports que habitualment també es practiquen a la muntanya.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 October, 2014 10:44PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 15
Muchas gracias,
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
RAM
RAM
Publicat: 03 October, 2014 10:05AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 17
Moltes gràcies per la informació!!! pulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2014 01:09PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Gracies, jo estic federat en ciclisme (BTT), i aquest any dubto no fer la FEEC.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2014 01:50PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Jo tinc el RACC Slalom pero aquet any vull federarme, la pua es que crec que el carnet de federat es de any semcer i sha de fer des de primer dany, ho he de consultar,
Si algu daqui ho sap...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2014 05:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
soto.rs2
Jo tinc el RACC Slalom pero aquet any vull federarme, la pua es que crec que el carnet de federat es de any semcer i sha de fer des de primer dany, ho he de consultar,
Si algu daqui ho sap...

Si et vols federar a la FEEC cobreix, segons la seva web, del dia 1 de gener fins el 31 de decembre. Fan una mena de rebaixa si vols cobrir el darrer semestre crec, però perquè surti bé t'has de donar d'alta crec que al mes de juny ja que surt a uns 70 euros, per aquest motiu crec que no val la pena.

Garreta, crec que hi ha un conveni entre de federacions catalanes, no se massa bé com va ni de que es tracta, ho hauries de consultar.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2014 06:21PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
Tamarro
Cita
soto.rs2
Jo tinc el RACC Slalom pero aquet any vull federarme, la pua es que crec que el carnet de federat es de any semcer i sha de fer des de primer dany, ho he de consultar,
Si algu daqui ho sap...

Si et vols federar a la FEEC cobreix, segons la seva web, del dia 1 de gener fins el 31 de decembre. Fan una mena de rebaixa si vols cobrir el darrer semestre crec, però perquè surti bé t'has de donar d'alta crec que al mes de juny ja que surt a uns 70 euros, per aquest motiu crec que no val la pena.

Garreta, crec que hi ha un conveni entre de federacions catalanes, no se massa bé com va ni de que es tracta, ho hauries de consultar.

pulgar arribapulgar arriba

Gracies Tamaro, ara estic en la fase d'esbrinar si a les marxes ( curses ) que participo admeten la FEEC, ja que et fan una rebaixa de 5 € per marxa. I posat-ho tot a la balança.smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2014 07:11PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
Tamarro
Cita
soto.rs2
Jo tinc el RACC Slalom pero aquet any vull federarme, la pua es que crec que el carnet de federat es de any semcer i sha de fer des de primer dany, ho he de consultar,
Si algu daqui ho sap...

Si et vols federar a la FEEC cobreix, segons la seva web, del dia 1 de gener fins el 31 de decembre. Fan una mena de rebaixa si vols cobrir el darrer semestre crec, però perquè surti bé t'has de donar d'alta crec que al mes
de juny ja que surt a uns 70 euros, per aquest motiu crec que no val la pena.

Garreta, crec que hi ha un conveni entre de federacions catalanes, no se massa bé com va ni de que es tracta, ho hauries de consultar.



pulgar arribapulgar arriba

Gracies! Mhe documentat una miqueta mes i e vist lo dels semestres, evidentment ara mateix no val la pena, continuare amb el Racc per a principi de temporada i despres a principi dany agafo laltre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 October, 2014 06:42PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Soto la targeneu es només per temporada i et cobreix pel que tu vols, dins i fora pista pulgar arribaCool skier

Et cobreix fora pistes dins del marc de l'estació ( tot allà a on puguis arribar des del remontador més alt d'una estació sense altres mètodes de desplaçament: pells, etc...) però... feta la llei, tb et cobreix esquí de muntanya fins a 4.000 m. d'alçada.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 October, 2014 01:38PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
uriloki
Soto la targeneu es només per temporada i et cobreix pel que tu vols, dins i fora pista pulgar arribaCool skier

Et cobreix fora pistes dins del marc de l'estació ( tot allà a on puguis arribar des del remontador més alt d'una estació sense altres mètodes de desplaçament: pells, etc...) però... feta la llei, tb et cobreix esquí de muntanya fins a 4.000 m. d'alçada.

Si parlem esqui de muntanya , parlem fora de lestacio desqui no?? I la targeneu quina es?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 October, 2014 02:12PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
soto.rs2
Cita
uriloki
Soto la targeneu es només per temporada i et cobreix pel que tu vols, dins i fora pista pulgar arribaCool skier

Et cobreix fora pistes dins del marc de l'estació ( tot allà a on puguis arribar des del remontador més alt d'una estació sense altres mètodes de desplaçament: pells, etc...) però... feta la llei, tb et cobreix esquí de muntanya fins a 4.000 m. d'alçada.

Si parlem esqui de muntanya , parlem fora de lestacio desqui no?? I la targeneu quina es?

Mireu la web de la FCEH, concretament en l'apoartat FEDERA'T FCDH, al costat esquerre teniu la targeneu i les seves cobertures, també la multirisc, compareu.

El gran avantatge de la multirisc es que és multidisciplinar (molts tipus d'esport) , per tot l'any i no tant sols per rescat i premieres asistències (seguiment de la lesió, es fan cárrec de les intervencions quirúrgiques, proves complementàries i rehabilitació) , i la targeneu únicament práctica d'esqui (en diferetns modalitats) durant la temporada d'hivern i tant sols la primera asistència i rescat.

pulgar arribapulgar arriba


Editat 1 vegades. Última edició el 06/10/2014 02:14PM per Tamarro.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 October, 2014 11:09PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
TARGENEU
Assistència Sanitària Medicoquirúrgica per accident esportiu en centres mèdics
concertats a Espanya: IL·LIMITADA

Assistència Sanitària Medicoquirúrgica per accident esportiu en centres mèdics
concertats a l’Estranger: 18.000 €

Despeses originades per l’adquisició de materials ortopèdics destinats a la recuperació
arrel de l’accident esportiu (mai de prevenció), fins un import del 70% del PVP.

Despeses originades en odonto-estomalogia per lesions en boca causades per
accidents esportius. Aquestes despeses es cobriran fins a 400 €.

Despeses de rescat, recerca, trasllat o evacuació des del lloc de l’accident esportiu fins
el centre mèdic concertat: IL·LIMITATS dins d’Espanya i 12.000 € a l’estranger.

Despeses per repatriació per mort de l’assegurat i dels seus
acompanyants:IL·LIMITAT.

Desplaçament d'un familiar en cas de defunció de l'assegurat a l'estranger: IL·LIMITAT

Crec que és més un tema de limitació d'activitats i duració de la cobertura ja que les despeses mèdicoquirúrgiques estan incloses igual que a la multirisc.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 October, 2014 11:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
uriloki
TARGENEU
Assistència Sanitària Medicoquirúrgica per accident esportiu en centres mèdics
concertats a Espanya: IL·LIMITADA

Assistència Sanitària Medicoquirúrgica per accident esportiu en centres mèdics
concertats a l’Estranger: 18.000 €

Despeses originades per l’adquisició de materials ortopèdics destinats a la recuperació
arrel de l’accident esportiu (mai de prevenció), fins un import del 70% del PVP.

Despeses originades en odonto-estomalogia per lesions en boca causades per
accidents esportius. Aquestes despeses es cobriran fins a 400 €.

Despeses de rescat, recerca, trasllat o evacuació des del lloc de l’accident esportiu fins
el centre mèdic concertat: IL·LIMITATS dins d’Espanya i 12.000 € a l’estranger.

Despeses per repatriació per mort de l’assegurat i dels seus
acompanyants:IL·LIMITAT.

Desplaçament d'un familiar en cas de defunció de l'assegurat a l'estranger: IL·LIMITAT

Crec que és més un tema de limitació d'activitats i duració de la cobertura ja que les despeses mèdicoquirúrgiques estan incloses igual que a la multirisc.

M'ho he mirat diferents cops i el que comentes "Assistència Sanitària Medicoquirúrgica per accident esportiu en centres mèdics
concertats a Espanya: IL·LIMITADA " al menys en el document format PDF que hi ha penjat en la web de la FCEH en l'aportat cobertures dela TARGENEU no consta, si això que comentes està en la web deu haver una contradicció o una errada que pot ser s'hauria d 'esmenar.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 October, 2014 11:50PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
calla... tens raó...

resumit... qui tingui una privada la targeneu complementa a nivell esquí si no efectivament la multirisc es la ostia jejeje per aixó me la faig jo :P



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2014 12:49AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
uriloki
calla... tens raó...

resumit... qui tingui una privada la targeneu complementa a nivell esquí si no efectivament la multirisc es la ostia jejeje per aixó me la faig jo :P

La multirisc és la que em vaig fer l'any passat, em cobreix tot l'any 2014, el que estic valorant ara és si continuo amb ella, tot i alguna incidència que m'he torbat, o canvio i em federo a la FEEC, per uns 20 € més tindria molta més cobertura de responsabilitat civil i pot ser alguna altra millora.

Algú sap quina asseguradora és la que té contractada la FEEC???

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2014 09:15AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
La Caixa (VidaCaixa) sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2014 02:17PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
uriloki
La Caixa (VidaCaixa) sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Gràcies per la resposta, ho desconeixia, algú que estigui federat a la FEEC i hagi patit algun accident, ens podria explicar una mica que tal l'assistència?

La MULTIRISC de la FDEH sembla ser que contracta les assegurancest, segons consta en el document PDF de cobertures, per mitjà d'una empresa anomenada RIBE SALAT, en el seu logotip es pot llegir "BROKER D'ASSEGURANCES" i a l'atre costat del document, part inferior dreta consta AIG, que segons Sant Google és una multinacional del mon de les assegurances, però quan has d'activar el protocol d'assistència ho fas per mità d'una empresa gestira anomenada CANAL SALUD 24, que és la que realment autoritza l'assistència, visites, probes complementàries, realització de rehabilitació,,,,,,

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 October, 2014 12:19AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,106
Vigileu amb la Targeneu perque sembla ser que hi ha una franquícia de 75€ per sinistre en les despeses médiques de la primera cura "in situ", per tant deixa de ser una opció interessant...


Salut!!!



Si la vida te da la espalda... Tócale el culo!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 October, 2014 03:29PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 99
Hola!!
La targeneu es la de la federacio d'esports catalana?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 October, 2014 04:29PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
monica86
Hola!!
La targeneu es la de la federacio d'esports catalana?

Si, és una de les opcions que dona aquesta federadió per tenir una assegurança que cobreix l'esport de la neu, el que no vol dir que si contractes la TARGENEU o la MULTIRISC (una altra assegurança més comlerta) estiuguis federada.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 October, 2014 04:57PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
jo només puc parlar del que coneixo.
Racc slalom, dues coestelles trencades a Arcalis..... tot tramitat desde el "Verge de meritxell" a Andorra la vella. xute de sintetitzat de cocaína inclòs.

Que vicio.....Aburrido - bored

No se si t'han de rescatar d'un pic tipus "Mawenzi" del kilimanjaro amb helicopter quedes hemiplegic, t'han d'operar d'urgencia a Tanzania mateix i trasladar-te en avio medicalitzat junt a dos familiars que s'han de desplaçar també per cuidar-te els primers dies................................però per un esquí "dominguero" o "portaventurer" com el meu,,,,,de moment, perfecte pulgar arriba
Ah!..... entra el material trencat, però et demanen tanta paperassa que més val llençar els esquisos.

Al final, les assegurances son com els amics....mentre tot va bé i pagues...tots son bons cara de listillo



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 October, 2014 12:35PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
He entrar diferents cops a la web de Racc i encara no surten les assegurances d'esquí, tot i que a la seva revista en fa referència i per demanar informació et remet a la web.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2014 04:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,290
Cita
Tamarro
Cita
uriloki
La Caixa (VidaCaixa) sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Gràcies per la resposta, ho desconeixia, algú que estigui federat a la FEEC i hagi patit algun accident, ens podria explicar una mica que tal l'assistència?



pulgar arribapulgar arriba

Hola, jo estic federat amb la D de la FEEC i la veritat, i quasi cada any pateixo alguna lessió (que recordi ara, en els tres ultims anys he tingut contussions, he patit fractura de costella, tendinitis supraespinosa als dos muscles, bursitis a la pelvis per fer el bruto, etc) i mai he hagut de fer res extraordinari ni massa complicat. Els dius per telèfon, vas a fer-te una revisió on et fan ecografia i radiografia, nova visita per planificar la recuperació, recuperació i ultima visita de control amb el traumatòleg. Sempre he anat a la tecknon a fer les revisions i els tractaments.

Amb la colla amb la que surto al monte hem tingut algun accident i tant els rescat en helicòpter com el tractament posterior ha anat be. Inclús a un company el van rescatar a Suíssa i cap problema (200Km de taxi, helicòpter, repatriació per l'accidentat i un acompanyant....)No se.

Es car, però si a mes d'esqui es fa alguna activitat mes a la muntanya, es la ideal, ja que ho tens tot cobert, tot l'any, i a totes les zones del mon excepte cims superiors a 7.000m, crec recordar.

Home, per 140 euros amb l'habilitació.........no esta mal si la fas servir. Ara, per anar "4 cops" a esquiar jo no me la trauria ni boig.

[www.feec.cat]

Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2014 07:44PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
RAPAZ
Cita
Tamarro
Cita
uriloki
La Caixa (VidaCaixa) sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Gràcies per la resposta, ho desconeixia, algú que estigui federat a la FEEC i hagi patit algun accident, ens podria explicar una mica que tal l'assistència?



pulgar arribapulgar arriba

Hola, jo estic federat amb la D de la FEEC i la veritat, i quasi cada any pateixo alguna lessió (que recordi ara, en els tres ultims anys he tingut contussions, he patit fractura de costella, tendinitis supraespinosa als dos muscles, bursitis a la pelvis per fer el bruto, etc) i mai he hagut de fer res extraordinari ni massa complicat. Els dius per telèfon, vas a fer-te una revisió on et fan ecografia i radiografia, nova visita per planificar la recuperació, recuperació i ultima visita de control amb el traumatòleg. Sempre he anat a la tecknon a fer les revisions i els tractaments.

Amb la colla amb la que surto al monte hem tingut algun accident i tant els rescat en helicòpter com el tractament posterior ha anat be. Inclús a un company el van rescatar a Suíssa i cap problema (200Km de taxi, helicòpter, repatriació per l'accidentat i un acompanyant....)No se.

Es car, però si a mes d'esqui es fa alguna activitat mes a la muntanya, es la ideal, ja que ho tens tot cobert, tot l'any, i a totes les zones del mon excepte cims superiors a 7.000m, crec recordar.

Home, per 140 euros amb l'habilitació.........no esta mal si la fas servir. Ara, per anar "4 cops" a esquiar jo no me la trauria ni boig.

[www.feec.cat]

Salut

Gràcies per la resposta, es voldria preguntar, quins avantatges et dona l'habilitacio a la FEDME? a que tens dret?

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2014 12:29PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,290
Cita
Tamarro
Cita
RAPAZ
Cita
Tamarro
Cita
uriloki
La Caixa (VidaCaixa) sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Gràcies per la resposta, ho desconeixia, algú que estigui federat a la FEEC i hagi patit algun accident, ens podria explicar una mica que tal l'assistència?



pulgar arribapulgar arriba

Hola, jo estic federat amb la D de la FEEC i la veritat, i quasi cada any pateixo alguna lessió (que recordi ara, en els tres ultims anys he tingut contussions, he patit fractura de costella, tendinitis supraespinosa als dos muscles, bursitis a la pelvis per fer el bruto, etc) i mai he hagut de fer res extraordinari ni massa complicat. Els dius per telèfon, vas a fer-te una revisió on et fan ecografia i radiografia, nova visita per planificar la recuperació, recuperació i ultima visita de control amb el traumatòleg. Sempre he anat a la tecknon a fer les revisions i els tractaments.

Amb la colla amb la que surto al monte hem tingut algun accident i tant els rescat en helicòpter com el tractament posterior ha anat be. Inclús a un company el van rescatar a Suíssa i cap problema (200Km de taxi, helicòpter, repatriació per l'accidentat i un acompanyant....)No se.

Es car, però si a mes d'esqui es fa alguna activitat mes a la muntanya, es la ideal, ja que ho tens tot cobert, tot l'any, i a totes les zones del mon excepte cims superiors a 7.000m, crec recordar.

Home, per 140 euros amb l'habilitació.........no esta mal si la fas servir. Ara, per anar "4 cops" a esquiar jo no me la trauria ni boig.

[www.feec.cat]

Salut

Gràcies per la resposta, es voldria preguntar, quins avantatges et dona l'habilitacio a la FEDME? a que tens dret?

pulgar arribapulgar arriba



L'habilitació et dona dret a poder pernoctar als refugis de la FEDME amb descomptes i en alguns refugis, també descompte amb menjars i begudes.

Si et mous només per Catalunya no cal habilitació, pero si surts fora assiduament, potser et surten els numeros.....

Per anar als alps mai ens han demanat l'habilitació (no saben ni el que és ni la raó d'aquesta habilitació) ja que la FEEC està dins de la UIAA, pero a espanya ens fan habilitar la llicència per anar als seus refugis amb descompte.

Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 November, 2014 12:30PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 39
Bon dia,

Em dedico indirectament amb el tema d’assegurances.

Per fer-vos cinc cèntims totes aquestes assegurances de pa sucat amb oli que poseu us posen tantes pegues que sols si us passa una cosa greu anireu fins el final per cobrar-les.

Assegurances de pistes: Són assegurances que sols cobreixen el desplaçament i la primera assistència al centre mèdic. El negoci el tenen muntat perquè tenen un centre mèdic a peu de pistes que acaba derivant a un centre més gran. Aquesta derivació no esta coberta o sigui que és tirar els diners.

Assegurances tipus tarja neu, Sanitas universal etc... tenen limitacions contractuals tipus centres concertats, etc.. que fa que a la pràctica et posin moltes pegàs per pagar-te les assistències. A més, la majoria d'aquestes tenen la limitació contractual que sols paguen les factures que hagis pagat prèviament. O sigui, que si tens una factura per dir algú de 30000€, l'has d'avançar tu i desprès barallar-te per cobrar-li a l'assegurança.

La llei és molt clara al respecte. La "ley del contrato del seguro" en l'article 103 especifica que les limitacions contractuals que hagi posat l'asseguradora no eximeixen les assistències de caràcter urgent. O sigui que si heu tingut qualsevol accident l'asseguradora, us l'hauria de cobrir per llei, hagi posat les limitacions que hagi posat, sense tenir en compte les limitacions monetaris del risc, perquè es tractaria d'una assistència de caràcter urgent. Sigui com sigui, en aquest casos hauria de recórrer segurament a un advocat i us acabarien donant la raó.

Per totes aquestes raons el que us recomano és que si us assegureu ho feu amb la FEEC o no us assegureu. Sobretot aquestes cobertures incloses en forfait és regalar-li calers al timador de torn que exprimeix al límit la nostra normativa legal.

PD: Les curses de BTT, de muntanya, etc.. estan cobertes amb la FEEC.


Editat 1 vegades. Última edició el 04/11/2014 12:33PM per Titus.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 November, 2014 08:02PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
Titus
Bon dia,

Em dedico indirectament amb el tema d’assegurances.

Per fer-vos cinc cèntims totes aquestes assegurances de pa sucat amb oli que poseu us posen tantes pegues que sols si us passa una cosa greu anireu fins el final per cobrar-les.

Assegurances de pistes: Són assegurances que sols cobreixen el desplaçament i la primera assistència al centre mèdic. El negoci el tenen muntat perquè tenen un centre mèdic a peu de pistes que acaba derivant a un centre més gran. Aquesta derivació no esta coberta o sigui que és tirar els diners.

Assegurances tipus tarja neu, Sanitas universal etc... tenen limitacions contractuals tipus centres concertats, etc.. que fa que a la pràctica et posin moltes pegàs per pagar-te les assistències. A més, la majoria d'aquestes tenen la limitació contractual que sols paguen les factures que hagis pagat prèviament. O sigui, que si tens una factura per dir algú de 30000€, l'has d'avançar tu i desprès barallar-te per cobrar-li a l'assegurança.

La llei és molt clara al respecte. La "ley del contrato del seguro" en l'article 103 especifica que les limitacions contractuals que hagi posat l'asseguradora no eximeixen les assistències de caràcter urgent. O sigui que si heu tingut qualsevol accident l'asseguradora, us l'hauria de cobrir per llei, hagi posat les limitacions que hagi posat, sense tenir en compte les limitacions monetaris del risc, perquè es tractaria d'una assistència de caràcter urgent. Sigui com sigui, en aquest casos hauria de recórrer segurament a un advocat i us acabarien donant la raó.

Per totes aquestes raons el que us recomano és que si us assegureu ho feu amb la FEEC o no us assegureu. Sobretot aquestes cobertures incloses en forfait és regalar-li calers al timador de torn que exprimeix al límit la nostra normativa legal.

PD: Les curses de BTT, de muntanya, etc.. estan cobertes amb la FEEC.

Moltes gràcies per donar la teva opinió, sempre és interessant escoltar-la d'una persona que parla amb coneixement de causa, aprofito per preguntar-te si comparant l'assegurança MULTIRISC de la FCEH i l'assegurança de la FEEC, pota observar grans diferències entre l'una i l'altra.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2014 09:51AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 39
La feec t'ho cobreix tot, desde curses de muntanya, btt, esqui de muntanya, alpinisme, excursionisme, etc...(126,6€ + centre excursionista que en pots trobar per 20€ anuals)

La FCEH sols et cobreix la pràctica d'esqui dintre un domini d'esquí i inclou el forapistes dintre aquest domini. (120€)

La diferència es de 20 €, les limitacions econòmiques són més grans les de la FEEC, però heu de tenir en compte que en cas d'urgència vital les cobertures mèdiques són quasi il·limitades( crec que el limit legal a Catalunya esta en uns 200000€) i a la FEEC els riscos coberts són més grans.

Pel que faig jo, que escalo , faig esquí de muntanya, btt , curses de muntanya, etc... m'interessa de carrer molt més el FEEC. Els riscos coberts per la FCEH no cobreix cap de les activitats que faig.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2014 01:20PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
Titus
Bon dia,

Em dedico indirectament amb el tema d’assegurances.

Per fer-vos cinc cèntims totes aquestes assegurances de pa sucat amb oli que poseu us posen tantes pegues que sols si us passa una cosa greu anireu fins el final per cobrar-les.

Assegurances de pistes: Són assegurances que sols cobreixen el desplaçament i la primera assistència al centre mèdic. El negoci el tenen muntat perquè tenen un centre mèdic a peu de pistes que acaba derivant a un centre més gran. Aquesta derivació no esta coberta o sigui que és tirar els diners.

Assegurances tipus tarja neu, Sanitas universal etc... tenen limitacions contractuals tipus centres concertats, etc.. que fa que a la pràctica et posin moltes pegàs per pagar-te les assistències. A més, la majoria d'aquestes tenen la limitació contractual que sols paguen les factures que hagis pagat prèviament. O sigui, que si tens una factura per dir algú de 30000€, l'has d'avançar tu i desprès barallar-te per cobrar-li a l'assegurança.

La llei és molt clara al respecte. La "ley del contrato del seguro" en l'article 103 especifica que les limitacions contractuals que hagi posat l'asseguradora no eximeixen les assistències de caràcter urgent. O sigui que si heu tingut qualsevol accident l'asseguradora, us l'hauria de cobrir per llei, hagi posat les limitacions que hagi posat, sense tenir en compte les limitacions monetaris del risc, perquè es tractaria d'una assistència de caràcter urgent. Sigui com sigui, en aquest casos hauria de recórrer segurament a un advocat i us acabarien donant la raó.

Per totes aquestes raons el que us recomano és que si us assegureu ho feu amb la FEEC o no us assegureu. Sobretot aquestes cobertures incloses en forfait és regalar-li calers al timador de torn que exprimeix al límit la nostra normativa legal.

PD: Les curses de BTT, de muntanya, etc.. estan cobertes amb la FEEC.

Moltes gracies per aquesta informació. El que hem deixa a mb cara de tonto es que els 3€ de més al ff es pels primers auxilis a peu de pista i prou.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2014 06:51PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
Titus
La feec t'ho cobreix tot, desde curses de muntanya, btt, esqui de muntanya, alpinisme, excursionisme, etc...(126,6€ + centre excursionista que en pots trobar per 20€ anuals)

La FCEH sols et cobreix la pràctica d'esqui dintre un domini d'esquí i inclou el forapistes dintre aquest domini. (120€)

La diferència es de 20 €, les limitacions econòmiques són més grans les de la FEEC, però heu de tenir en compte que en cas d'urgència vital les cobertures mèdiques són quasi il·limitades( crec que el limit legal a Catalunya esta en uns 200000€) i a la FEEC els riscos coberts són més grans.

Pel que faig jo, que escalo , faig esquí de muntanya, btt , curses de muntanya, etc... m'interessa de carrer molt més el FEEC. Els riscos coberts per la FCEH no cobreix cap de les activitats que faig.


Disculpa, em sembla que hi ha un mal entés, pot ser estàs parlant de la TARAGENEU, aquesta si cobreix únicament l'esquí, però la MULTIRISC (totes dues de la FCEH) cobreix altres esports de muntanya durant tot l'any, és aquesta segona la que té unes cobertures semblants a la FEEC.

A simple vista la FEEC cobreix un a capital més gran de responsabilitat civil, però la resta de cobertures és on em perdo una mica.

pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.