MALALTS DE NEU

Publicat: 30 January, 2013 03:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Hola a tothom

Vull passar el cap de setmana del 9 i 10 de febrer per la Cerdanya. M’estic mirant allotjaments que compleixin amb les tres B (bueno, bonito, barato). S’agrairia que algú amb experiència em fes alguna recomanació d’allotjament, tant a la part catalana com a la francesa.
Ja que estic, aprofito per preguntar per la part turística. Què hi ha per veure? Principalment per la part francesa; la catalana la conec una mica. Quina estació d’esquí recomanaríeu per a un snowboarder de pistes blaves, que hi hagi possibilitat de fer raquetes de neu i una bona escola d’esquí per a un nen de 4 anys?
Gràcies per endavant i salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2013 06:55PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,203
La meva última troballa per França:

[www.yravals.com]

Està a La Tour de Carol, molt tranquil, molt bé el personal, net i l'esmorzar força bé.

A prop tens Puigcerdà per passejar i per esquiar et recomano Formiguères directament !!

I un banyet a les termes de Dorres et deixaran com a nou i molt econòmic (no esperis luxes i porta sabatilles pel vestuari si et cuides, ja,ja). Ojo, que tanquen sobre les 20:00.

Ciao





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2013 07:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Si vas en familia mira a ver si queda disponibilidad para esos días en Apartaments Les Corts, está en llivia y para ir en familia está genial, tiene una cocina muy equipada, parking privado, te entra el desayuno típico de la zona y la cosa está siempre muy tranquila.


Ahora bien una estación dónde puedas dejar al peke dando clases mientras disfrutas de unas pistas azules bien largas y anchas és sin duda Les Angles, no te pilla a más de 20/30 minutos.


Si quieres más información sobre las 2 opciónes o quieres otras distintas estaré atento al hilo, considero la Cerdanya como mi hogar.





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2013 04:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Moltes gràcies per les respostes.
En els apartaments Les Corts no tenen habitacions triples i les quàdruples costen 289,98. A Yravals pel que sembla no hi ha disponibilitat. Si algú té més opcions, que no dubti en comentar-les.
Respecte a les pistes, em pensava que diríeu Font Romeu, però veig que no. Suposo que te a veure amb els gustos personals. No crec que hi hagi problemes d’idioma a l’hora de contractar i fer classes, oi?
Per cert, algú sap quan son les vacances escolars a França?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2013 04:47PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,203
Font-Romeu es una estació que està bé per 1-2 díes, de nivell iniciació-mig, per nivell alt es queda una mica curta per més d'un dia i s'ha d'anar amb el xic de slow-ski, però es una bona opció d'anar amb família.

El tema de les vacances a França ho tens aquí:

[www.education.gouv.fr]

Per allotjament, Booking funciona força bé i bé de preu.

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2013 07:51PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Claro, como dice mi compañero, no mires el hotel por su página web, miralo por páginas como booking por ejemplo, luego font romeu no te la recomiendo, si lo que buscas son azules, ya que son muy muy llanas, no tienen desnivel apenas y te vas a tener que quitar las fijaciones y ponerte a caminar en más de un tramo, te lo aseguro xD, Les Angles tiene mejores azules sin lugar a duda y como estación a mi me parece que tiene más encanto.

He estado mirando ahora mismo algo para tus fechas, y realmente está todo petadisimo, y lo que no, está carisimo, espero que tengas alguna reserva ya, por que si no lo vas a tener difícil sad smiley

Si no tienes nada y no te importa dormir en territorio frances, en el mismo pueblo de Les Angles hay muchisimas opciones todavía y a mejor precio que en la Cerdanya catalana.

Sort!





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2013 08:25AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,203
Cita
Flikitosos
Claro, como dice mi compañero, no mires el hotel por su página web, miralo por páginas como booking por ejemplo, luego font romeu no te la recomiendo, si lo que buscas son azules, ya que son muy muy llanas, no tienen desnivel apenas y te vas a tener que quitar las fijaciones y ponerte a caminar en más de un tramo, te lo aseguro xD, Les Angles tiene mejores azules sin lugar a duda y como estación a mi me parece que tiene más encanto.

He estado mirando ahora mismo algo para tus fechas, y realmente está todo petadisimo, y lo que no, está carisimo, espero que tengas alguna reserva ya, por que si no lo vas a tener difícil sad smiley

Si no tienes nada y no te importa dormir en territorio frances, en el mismo pueblo de Les Angles hay muchisimas opciones todavía y a mejor precio que en la Cerdanya catalana.

Sort!

Per suposat que la meva recomanació es directament a la Cerdanya Francesa, sempre s'està més tranquil i més opcions, el tema preu depen d'on. Acostuma a ser menys luxòs, però està força bé i la gent (a pesar del tòpic) es molt agradable. Un consell: ull amb les carreteres franceses a prop de les catalanes, que els Gendarmes no perdonen !





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 01 February, 2013 12:34PM
3Bs o almenys 2 i mitja... busca l'ermitatge de quadres al costat d'isovol, alberg la bruna a bellver, l'hotel muntanya de prullans, aparthotel bellver tb té bones habitacions...

A Cerdanya Francesa 3Bs... pots trobar el teléfon del camping municipal d'Osseja que tenen bungalows prou correctes (tinc el cul fi i no em fico a qualsvol lloc, jajajaja) amb capacitat per a fins a 8... si vols...

Com a estació... tal i com t'han dit Font Romeu està bé per 1-2 dies i en especial per a un nen de 4 anys, escola d'esquí qsvl de les 2 está molt bé ESF i ESI, això si... la conexió entre zones... no és la millor, ara! quasi tot son cadires, que sempre es d'agrair. Si no, per a pistes blaves i llargues... tot i que no sigui una gran estació en extensió... (TOT I QUE SI QUE ES UNA GRAAAAN ESTACIO, sobretot si no fa vent i ha acabat de nevar :P) Formigueres, just passat les Angles i amb un accés molt facil per la carretera. Una mica més lluny, a Puigbalador l'escola d'esquí i snow es la del RACC així que segur que trobes professors de la llengua de Pompeu.

Atractius turístics a part de l'esquí???? mmmm banys de lló, esquiar de nit a la Quillane, passejades en trineu de gossos hi ha diferents llocs (a FR per exemple), croissants de mantega al forn del centre d'Osseja, entre les 7 i les 8 del matí (no es broma.. a les 8 ja no en queden dels bons), que sé jo... Faig vida a Bellver i últimament això està més moooooooooort....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2013 12:40AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Certament, o està petat o és car, però no perdo l'esperança de trobar alguna cosa amb un preu raonable. Jo també tinc el cul fi, però si cal fer algun sacrifici doncs es farà.
Una vegada més, gràcies per les vostres respostes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2013 05:12PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Ya nos diras tu experiéncia, todos aprendemos de todos burla





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 February, 2013 04:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Inicialment anàvem una parella amb el nen i finalment anirem sis adults i el nen. Per sort, ja tenim una reserva feta al càmping de La Gare, a prop d'Ur. Es tracta d’una mobile home de set places. Entrada divendres, sortida diumenge per 180 euros.
Aquest "petit" canvi altera els meus plans inicials. No aniré a esquiar per a estar més temps amb la família (encara no he estrenat la temporada TristeEnfadado - AngryLlorón).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 February, 2013 12:12PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Me comparezco de ti, sé lo duro que es xD, yo éste mes tampoco podré subir al final, tema economico, que salen gastos por todo lados...en fin, siempre nos quedará nuestro querido Marzo risas





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 February, 2013 10:05PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Ho he llegit tard, pero per si en un altre ocasió t'interesa jo llogo un apartament per 4 persones a la Molina. El anunci està als classificats. Ho faig per una agència per que no puc gestionar des de Barna les entrades i sortides. Fins i tot amb l'agència surt molt barato i està molt bé. No es un apartament de lloguer, es el nostre apartament de cap de setmana Triste. La veritat es que tal i com estan les coses a aquest costat de la frontera, ara trobes llogers bastant millor de preu a Catalunya que a França. Jo fa poc buscaba una casa gran a la cerdanya francesa per un grup d'amics que pujaven i vam acabar agafant una casa a Urús motisim pero moltísim mes barata que a frança. A nivel d'hotel ja no puc dir (no faig servir).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 February, 2013 11:14AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Manmla, he intentado envíarte un privado pero como sólo tienes 2 mensajes, no me deja. La pregunta era la siguiente; donde tienes el apartamento de La Molina, pie de pistas o zona estación? Gracias.





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 February, 2013 10:39PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Esta mas o menos por encima del hotel Adsera y el antiguo chalet del CEC. En coche a la silla del roc blanc o a la pista larga son 5 minutos. Nosotros subimos andando a la bolera alguna tarde, es un paseo muy bonito por el bosque ( 15 minutos) , para ir a esquiar con todos los bartulos esta un poco lejos, mas nosotros que vamos con dos niños, pero años buenos de nieve sí que he llegado alguna vez esquiando hasta la puerta de casa. Es una zona muy tranquila, pero eso sí, se necesita coche
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2013 02:16AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Ok, me lo apunto para el día de mañana, ya te contaré cuando pueda envíarte privados pulgar arriba





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2013 10:26PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Ok flikitosos. Antes estaba en el antigo foro de malalts pero fui abducida por mis hijos jajaja . Ahora que empezamos a salir del agujero vuelvo a relacionarme con el mundo.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2013 11:34PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
:quote=manmla]
Ok flikitosos. Antes estaba en el antigo foro de malalts pero fui abducida por mis hijos jajaja . Ahora que empezamos a salir del agujero vuelvo a relacionarme con el mundo.[/quote]

Uy!sorprendido

Els teus fils,son un "forat negre" o una mena d'alienigens que t'han abduit succionan-te desde el seu Ovni mentre dormies?

___Hola! venimos en son de paz! arcoirisarcoirisarcoiris



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2013 05:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Jajaja una mica si. 5 anys sense dormir 3 hores seguides per mi son pitjor que un forat negre. Es com estar visquent una bona temporada a la nebulosa d'Orion. Tot el dia empanada jajaja.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2013 05:47PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
Si.risas

Jo tinc una filla de 18 i una de 21.........això , la permanet i eterna limitació economica i l'accident de la meva dona esquian....em va apartar dues decades del esqui.
Per poc que puguis.....el més interesant es fer un hobbie comu. Nosaltres , ni teniem apartament a La Molina,ni peles per pagar materiali forfaits.
Tampoc no deixa d'esser important buscar espais , temps i moments de "llibertat"....
Recordo perfectamente un dia que em vaig plantar i vaig dir que aniria al cinema, la meva dona va dir :______ si home! jo també voldria anar-hi!
Ok, doncs ves-hi primer tu, i despres jo!!!risas
Ara son grans i el papa i la mama ja pasem a un segon plà...primer et sap greu i et descol.loca i et sap greu............però llavors te'n adones que encara et queda vida ( es un veritable canvi de xip , eh?)....i que esta bé que ells facin la seva vida....tan com que tu reprenguis la tevapulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 February, 2013 03:42PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Els meus encara son petits, 7 y 9 i ja baixen que "se las pelan" pero desgraciadament no lis agrada tant com a la seva mare Diablillo. El meu marit i jo fem lo mateix que vosaltres, torns. Ahir per exemple va pujar ell Enfadado - Angry. El cap de setmana que ve em tocara a mi smiling smiley ( si la grip ho permet , per que està rondant pels nostres voltans Triste)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 February, 2013 01:48PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Cita
mazingerZ
Si.risas

Jo tinc una filla de 18 i una de 21.........això , la permanet i eterna limitació economica i l'accident de la meva dona esquian....em va apartar dues decades del esqui.
Per poc que puguis.....el més interesant es fer un hobbie comu. Nosaltres , ni teniem apartament a La Molina,ni peles per pagar materiali forfaits.
Tampoc no deixa d'esser important buscar espais , temps i moments de "llibertat"....
Recordo perfectamente un dia que em vaig plantar i vaig dir que aniria al cinema, la meva dona va dir :______ si home! jo també voldria anar-hi!
Ok, doncs ves-hi primer tu, i despres jo!!!risas
Ara son grans i el papa i la mama ja pasem a un segon plà...primer et sap greu i et descol.loca i et sap greu............però llavors te'n adones que encara et queda vida ( es un veritable canvi de xip , eh?)....i que esta bé que ells facin la seva vida....tan com que tu reprenguis la tevapulgar arriba

Personalmente considero muy buenas todas nuestras fases en la vida, y eso que sólo tengo 27 años, pero uno se para a pensar en el futuro, en como uno se ve a si mismo en unos años próximos, y yo personalmente siempre he visto cosas muy positivas que me daba esa fase de la vida, a diferencia de muchos otros deportes, éste nos permite disfrutar de él durante gran parte de nuestra existéncia, y esa es una de las cosas que más me gusta de esto Cool snowboarder

Un saludo!





Uploaded with ImageShack.us


Editat 1 vegades. Última edició el 12/02/2013 01:48PM per Flikitosos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 February, 2013 06:09PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
si.
Uno tiene un modelo de vida ( a ser posible realista)....y a partir de ahi se vive como se puede, jugando als cartas que te van dando .



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2013 12:10AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Bones a tothom!
Encara no m'he mirat les fotos del cap de setmana, però en tinc moltes ganes perquè ens ho vam passar molt bé smiling smileysmiling smiley. Respecte l'allotjament he de dir que va està bé. El càmping de La Gare és normalet. Sense luxes, però ja es el que buscàvem. La mobile home es petita i més aviat per cinc que per set. La relació qualitat preu m'ha semblat bona.
Potser podríem fer un fil amb els allotjaments de la Cerdanya al estil del fil dels restaurants, no?
Manmla, apartament per a quatre? Som dos i el nen, però m'ho apunto. El meu té 4 anys i conec una mica el que dius. Per sort, a vegades puc donar-me una alegria i fer una petita escapada.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2013 12:35AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Cita
uriloki
croissants de mantega al forn del centre d'Osseja, entre les 7 i les 8 del matí (no es broma.. a les 8 ja no en queden dels bons)

Uriloki, vaig comprar croissants a dos llocs d'Osseja. A la boulangerie Macias i a la boulangerie Bosq. Es podria dir que totes dues es troben al mateix carrer, encara que la primera està a la Rue du Progres, una vegada passada l'església, i la segona a la avinguda Cerdagne, abans d'arribar a l'església. Els croissants a totes dues estan molt bons pel meu gust, però són diferents i segur que cadascun té les seves preferències. Els de Macias són esponjosos, una mica més grans i el punt just de mantega. Els de bosq són bastants densos amb una mica més de mantega.
A quins et referies?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2013 04:51PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
La idea del hilo creo que una grandisima idea, muy útil a la hora de buscar algo y mirar opiniones al respecto.

A ver si alguien se anima creandolo y poniendo el primero, yo prometo compartir mis experiéncias risas





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2013 11:53AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Bones a tothom!
Encara no m'he mirat les fotos del cap de setmana, però en tinc moltes ganes perquè ens ho vam passar molt bé smiling smileysmiling smiley. Respecte l'allotjament he de dir que va està bé. El càmping de La Gare és normalet. Sense luxes, però ja es el que buscàvem. La mobile home es petita i més aviat per cinc que per set. La relació qualitat preu m'ha semblat bona.
Potser podríem fer un fil amb els allotjaments de la Cerdanya al estil del fil dels restaurants, no?
Manmla, apartament per a quatre? Som dos i el nen, però m'ho apunto. El meu té 4 anys i conec una mica el que dius. Per sort, a vegades puc donar-me una alegria i fer una petita escapada.

Sí el apartament es per quatre. Una habitació amb dues llits de 90 i un altre amb una llitera. Esta al mig del bosc i es moooolt tranquil. Nosaltres amb els nostres fills hem pasat molt bones estones alla, tant a l'hivern com a l'estiu. A part la Molina esta be per anar amb nens petits, i una mica mes grandets també. L'apreski per nanos esta be. Tens la bolera i la piscina dels apartaments del Guitart.

En relacio als allotjaments, Estaria bé aixó del fil que dius. Jo en particular tinc experiencia en allotjaments de grup. El primer va ser un refugi per 15 a Planes(al costat de Saint Pierre dels Forcats). Ho vam llogar sencer i esta be equipat. Després vam estar a una casa rural a Targassone que era una auténtica pasada. També per 15 o així.

Va!; a veure si trec una estona i faig jo aixó del fil amb allotjaments. De moment tot el que vulgui que comparteixi i ja faré la recopilació. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2013 01:26PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Jo estic força interessat en saber una mica del tema allotjaments per la cerdanya, a ser possible francesa, i Capcir. M'agraden molt les Gîtes o les chambres d'hôtes per llogar només una habitació.

Sóc tot orelles!!!! pulgar arriba



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2013 03:58PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Manmla, no cal que recopilis res. El fil dels restaurants es fa solet. Només cal que el comenci algú i ja ho fet. En castellà perquè altres foreros que no coneguin la llengua de les nostres terres el puguin entendre. Ara, a escriure experiències.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2013 05:15PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,203
Cita
freeride
Jo estic força interessat en saber una mica del tema allotjaments per la cerdanya, a ser possible francesa, i Capcir. M'agraden molt les Gîtes o les chambres d'hôtes per llogar només una habitació.

Sóc tot orelles!!!! pulgar arriba

Tiran más dos t**** que dos carretas !!! risasrisasrisas

Una abraçada





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.