MALALTS DE NEU

Publicat: 06 April, 2012 09:21PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 60
acabo d'arribar d'ordino
Dijous: EL temps bastant inestable amb predomini de nuvol. Al mati aprofitant la neu fresca ( de 5 a 10 cm pols) cap a les 12 h la neu ja estava pesada a cotes baixes, a altes la neu es conservaba força bé. A la tarda va començar a nevar a cotes altes però aigua a cotes baixes, a les 5 ja nevava a tota la estacio. Un dia collunut Diablillo
Avui: També temps inestable al mati i a la tarda a començat a nevar amb ganes cap al migdia i a les 4:30 al sector de la coma ja portaven un pam de neu nova i al parking de l'hortell dos dits al cotxe.

Dos dies bons de esqui encara que el temps no ha acompanyat pero no es pot tenir tot Diablillo
Bon final de setmana santa a tothom smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 April, 2012 11:42PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Vixsenso nosotros el domingo también vamos a estar en Ax, lo digo por si te apetece hacer una bajada juntos o algo smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 April, 2012 11:59PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
Flikitosos
Vixsenso nosotros el domingo también vamos a estar en Ax, lo digo por si te apetece hacer una bajada juntos o algo smiling smiley

Que lastima flikitosos, he cambiado el plan inicial por culpa del tiempo.
Mańana ire a ax y domingo a bb.
Slo estas el domingo en ax o mańana tambien?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 April, 2012 12:01PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
He vosotros!! Como a ido? Había mucha gente que estaba por allí!

El domingo desde Puigcerdà hasta Ax caía la del atun, toda la zona de Porté/Hospitalet nevada, estaba todo increible.... contar!





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 April, 2012 09:27PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Bueno, pues yo el viernes el porté, la nieve bastante dura en le mine y ya transformada desde primera hora en vignole, pero por suerte, vignole aguantó bastante bien y le mine, a media mañana, se puso muy muy bien, hacía fresquete y el día medio tapado, a ratos nevusqueando.
El sábado a ax, que gran acierto, algo durilla por la mañana pero en seguida se puso perfecta, también hacía algo de fresco así que aguantó perfectamente hasta mediodía, exceptuando las pistas que van a zona baja que estaban ya para el arrastre en sus ultimos metros, el resto espectacular para la epoca que estamos, sobretodo campels, ahí disfruté como un enano, la zona de saquet se mantuvo dura/muy dura durante todo el día, una estación que también me encantó.
El domingo pasé por BB... sin comentarios, dia asqueroso, por lo menos pude aprovecharlo para trillar unos cuantos fuera pista por la nieve que había caido durante toda la noche.
El lunes pensé en pasar por masella, pero viendo la previsión de congestión de tráfico, al final pasé y bajé para casa para no pillar "pollo".

A ver que va quedando abierto y decente para poder cerrar la temporada, que creo que solo masella y vallter, porque ordino cierra el 15.

saludos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 April, 2012 11:32AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Olé! :D

Decente no creo que quede nada xD y Masella no está en muy buenas condiciones, asique yo creo que ya doy por cerrada la temporada sad smiley

A no seeeer, que caiga algo y alguna estación haga open, aunque eso solo cabe en mi gran imaginación....

Saludos!





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 April, 2012 12:04PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Bueno Fliki, i què et va semblar Ax? Les teves impressions perquè la gent ho sàpiga? :-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 April, 2012 07:04PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Ax, tal i com he dit, em va agradar molt i molt, pero trobo que anar a ax, desde bcn, i tenir que passar per el robotunel tunel del cadí i en menys importància el de puymorens, per un puja-baixa desde bcn, sumes i son gairebé 8€ del peatge de manresa, més de 12€ del cadí i més de 6€ del puymorens = 26€ x 2 = 52€!!!! per un trajecte de una mica més de 2 horetes.

I després está el tema del transit, aquella carretera, desde puigcerdà fins ax, diguem que no es massa agraïda quan et trobes amb uns quants cotxes, potser era per ser festiu, ja ho confirmaré quan pugi un cap de setmana "normal" la següent temporada.

Si no fós per això, de ben segur que repetiria moltes més vegades!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 April, 2012 11:12AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Puede que Vixenso tenga razón en lo de la carretera, pero quiero remarcar que los 2 forfaits me salían a 37 euros ( seguro incluido ) y eso ya es un forfait en Masella o La Molina, asique lo que te ahorras lo pagas en la carretera xD y comparando estaciones, para mi no hay nada en las Neiges Catalanas o en la Cerdanya que se pueda comparar con Ax, no sé si es que he tenido mucha suerte ya que es la primera vez que hemos ido... pero que en Abril tengan más de 60 kilometros abiertos, y con un expensor que se me comia a medio yo xD alucinante o.O no me quier imaginar como debe ser eso en temporada alta ^^

Luego la parte alta de la estación es increible... que pistas más anchas... si es que no parecen ni pistas... xD la que va desde Saquet a Campels, que encima parece que nunca se acaba.... un 10

Sinceramente no tengo ninguna pega de la estación, lo unico que podría decir en contra es que es mejor cojerse el Hotel cerquita de la estación / centro, por que yo me lo pillé un poco apartado por eso de la tranquilidad, y eso de tener que ir con el material o el coche para la estación 800 metros, da palo... ^^

+1 para Ax Domaines! smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 April, 2012 03:55PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Vixenso, també pots anar per la Collada de Toses i estalviar-te el túnel. Si vens des de BCN, faràs menys kms i la autovia Barcelona-Ripoll esta molt bé.

Aquest hivern he cronometra't les dues rutes, amb les mateixes hores de pujada (sortint a les 7:00) i les mateixes condicions de trànsit.

1:30 hores Sabadell - Puigcerdà pel túnel (19 euros de peatjes)
1:50 hores Sabadell - Puigcerà per la Collada

Personalment, i això nomes es la meva opinió personal, per estalviar 20 minuts ja no val la pena anar pel túnel.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 April, 2012 04:19PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola amancho, no he anat mai per la collada ja que fins aquesta temporada, tret de molina-masella, no havia visitat mai cap estació més de la zona, i a més, per proximitat, m'he estimat més anar a port del comte que a qualsevol d'aquestes dos.

Sempre m'ha picat el nas anar per la collada, però clar, agafes el maps i mira que surt:


Clar, si la diferència es 1 hora, si havia de pujar a puigcerdà sempre ho feia per el maleït tunel i clar, ja posats, per el peatge de manresa.

L'autovia de ripoll la conec molt bé, i si, es molt bona carretera.

A veure si algú em pot aclarir el tema de la collada perquè em porta de cap.

salutacions amancho i gràcies per l'ajuda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 April, 2012 07:18PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Vixenso, el càlculs del Google maps no son del tot exactes.

No te en compte que per la autovía es pot anar a mes de 100 km/h en mols trams. No està actualitza't en aquest sentit, encara fa el càlcul amb el límit de velocitat de 80 km/h de la antiga carretera.

Tingues en compte també que el Google Maps posa una velocitat "estándard" a les carreteres nacionals, que tampoc es del tot real.

Sigui com sigui, una hora de diferencia no n'hi ha. Aixó segur.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2012 10:20AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Amacho i Vixenso, només aclarir una cosa pel tema de la collada.

si agafem un mapa de carreteres, veurem que la collada és la carretera N-260. Si agafem aquesta carretera i la seguim "fil per randa" és per morir-se, literalment. Personalment encara no he fet mai el tram des del coll (la collada) fins a Puigcerdà.....i porto 10 anys en aquestes terres, (un dia hi hauré d'anar per veure-la). El que vull dir és que és molt probable que el càlcul de la ruta del google maps la faci per aquest tram de carretera, que malgrat pertànyer a la N-260 i ser estrictament la collada, NINGÚ hi va per allà.

És a dir, des de Ribes de Freser hi ha dues opcions per arribar a dalt del coll, la primera és seguir la N-260 o collada de Toses, que mana fins al coll (on hi ha un hotel-balneari). La segona és agafar una carretera més estreta que passa pel fons de la vall, coneguda com "drecera". Tant se val quina s'agafi perquè les dues manen pràcticament al mateix lloc. Un cop a dalt cal anar direcció l'estació de esquí de La Molina, i des d'allà, carretera avall, passant pel nucli de la Molina vora l'estació del ferrocarril i cap a Puigcerdà.

El que vull dir, Vixenso, és que no te'n refiïs GENS del càlcul de Google maps perquè no és real. I en refia't d'Amancho, que no és cap Fitipaldi conduint.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2012 09:58PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Apuntat queda, freeride, moltes gràcies a tots dos.
Com a ven segur ha de ser una ruteta molt guapa, quan faci bó, i aniré a donar una volta amb la moto i així inspecciono el terreny.
Suposo que en comptes de la N-260 parles de la N-152 i que la drecera es el desviament per planès oi?
I que quan parles del coll es la carretera que hi puja des de bagà fins al coll de pal oi?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2012 03:13AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
Vixenso
Apuntat queda, freeride, moltes gràcies a tots dos.
Com a ven segur ha de ser una ruteta molt guapa, quan faci bó, i aniré a donar una volta amb la moto i així inspecciono el terreny.
Suposo que en comptes de la N-260 parles de la N-152 i que la drecera es el desviament per planès oi?
I que quan parles del coll es la carretera que hi puja des de bagà fins al coll de pal oi?

Disculpes per ficar-me al mig de la conversaVergonzoso

No: Vixenso, el coll que diu Freeride és la mateixa Collada de Toses. Ell vol dir la part més alta, quan arribes a dalt de tot, que et trobes amb l'hotel La Collada. Res a veure amb Coll de Pal

: la N 260 vol referir-se a la N-152. (en aquest tram de Ripoll a Puigcerdà, és la mateixa carretera)
Un altre : la drecera és el desviament per Planés que baixa fins al fons de la vall i segueix un bon tros la via del tren a Toses. De fet, si agafes la drecera, ja no arribes a l'Hotel La Collada, ja que empalmes amb la carretera que baixa a la Molina uns metres abans.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2012 07:55AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Lacroix... perfecte!!! no esperava menys de tu ;-)

Vixenso, si ets motero, ves-hi un dia que faci bo i ho tindràs tot molt més clar.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2012 11:45AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Jo hi pujo i baixo cada setmana i per questions de nena.......................per pujar vaig pel Tunel (clatallada) i per baixar, ho faig per la Collada
i................hi ha poc més de 15/20 m. de diferència entre una i l'altre pulgar arriba

Ah!!!! i com la meva parella a vegades puja amb la moto, per baixar ell baixa per toda la Collada i jo per Toses amb cotxe

i.........adivina, adivinança................qui arriba abans a Ribes?

doncs arribem a l'hora Diablillopulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 01:26AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Bones dades Shock xD, jo hi faig el mateix, per pujar agafo el cadi hi a la tornada per la Collada, jo no crec que la diferencia sigui gaire! pulgar arriba





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 01:52AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
freeride
Lacroix... perfecte!!! no esperava menys de tu ;-)

Vixenso, si ets motero, ves-hi un dia que faci bo i ho tindràs tot molt més clar.


freeride, què feies tu al fòrum a les 8 del matí?Diablillo Què no anaves a Vallterr avui diumengeDiablilloDiablilloDiablillo?

Al final, has fet Vallter , suposo?

Salutacions.pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 06:35AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Vallter tancada per fort ventTriste



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 07:39AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
No, vaig fer massella perquè, com diu Fuli, no van poder obrir. Sort que ho vaig veure al FB. Ahir no tenia pressa, no vaig sortir del Pla de Masella i ni tan sols vaig comprar forfait ;-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 09:35AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
freeride
No, vaig fer massella perquè, com diu Fuli, no van poder obrir. Sort que ho vaig veure al FB. Ahir no tenia pressa, no vaig sortir del Pla de Masella i ni tan sols vaig comprar forfait ;-)

sorprendidosorprendido

suposo que anaves acompanyat.........si no, no m'ho puc creure risasrisasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 11:04AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
Shock
Cita
freeride
No, vaig fer massella perquè, com diu Fuli, no van poder obrir. Sort que ho vaig veure al FB. Ahir no tenia pressa, no vaig sortir del Pla de Masella i ni tan sols vaig comprar forfait ;-)

sorprendidosorprendido

suposo que anaves acompanyat.........si no, no m'ho puc creure risasrisasrisas

últimament m'he tornat molt tranquil, i el pendent de la verde i la cinta em feia por....Diablillo... total...per gaudir d'uns centímetres de neu pols recent caiguda a les cotes altes.... millor quedar-se al Pla..... risas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 11:13AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
freeride
Cita
Shock
Cita
freeride
No, vaig fer massella perquè, com diu Fuli, no van poder obrir. Sort que ho vaig veure al FB. Ahir no tenia pressa, no vaig sortir del Pla de Masella i ni tan sols vaig comprar forfait ;-)

sorprendidosorprendido

suposo que anaves acompanyat.........si no, no m'ho puc creure risasrisasrisas

últimament m'he tornat molt tranquil, i el pendent de la verde i la cinta em feia por....Diablillo... total...per gaudir d'uns centímetres de neu pols recent caiguda a les cotes altes.... millor quedar-se al Pla..... risas

però tu............que prens de bon matí? risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 11:53AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Uns unes infusions que tenia el meu avi de flors vermelles guardades al calaix.... gall gallarets... o d'amapolas....no se ben bé...., que en vols? DiablilloDiablillo



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 12:22PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
freeride
Uns unes infusions que tenia el meu avi de flors vermelles guardades al calaix.... gall gallarets... o d'amapolas....no se ben bé...., que en vols? DiablilloDiablillo

es que et noto una mica raret risasrisasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2012 12:34PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
a qué huelen las nubes? risas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2012 04:34AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
....................vallter no estava tancada?No entiendo



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2012 01:01PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Vallter va tancar diumenge per vent com ha dit en Fuli uns posts més amunt.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 April, 2012 12:56AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Nomes queda Masella sad smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.