MALALTS DE NEU

Publicat: 29 March, 2012 11:40PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola, a setmana santa, o sigui, els dies festius només, podria ser que estigués uns dies a queixans, quines estacions, a una hora de tirada com a màxim, creieu que estan o estaran millor per aquella zona?
Si es que estan obertes es clar.

El que busco es esquí de pista, res de freeride, i baixo per on sigui, sempre que hi hagi neu.

Gràcies per les vostres aportacions.

salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 March, 2012 07:42PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Ax, Les Angles, Masella puede ser que es lo que esté mejor para esa fecha, y esté abierto, también supongo que algo en Andorra abrá, pero yo personalmente conzoco ZERO de allí.

Cualquier otra cosilla me dices, conozco bien la zona.





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 March, 2012 10:07PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Estic a portepuymorens y deunido la neu que te,obran dema disabte fins el 8 de abril,sols dos sectors,vignole y tachammmm la mine,preu del forfet....tachammmm 2 17€,els altares sectors tienen neu,pero están fent revisio als remuntadors obligatoriament.



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 March, 2012 10:25AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
fuli, no obriran font trede???? m'estava plantejant escapar-m'hi just pel final de Pâques però només si tenen Font Frêde!!!



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 March, 2012 02:19PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
No,no abren Fontfrede,han desmontado las sillas del ts estagnol y del ts planeil



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 March, 2012 04:11PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
Flikitosos
Ax, Les Angles, Masella puede ser que es lo que esté mejor para esa fecha, y esté abierto, también supongo que algo en Andorra abrá, pero yo personalmente conzoco ZERO de allí.

Cualquier otra cosilla me dices, conozco bien la zona.

Gracias flikitosos, a ver como va avanzando la semana con respecto al tiempo.
Los que estéis por la zona, os agradecería que me contarais un poquito como va a llegar la estación para el finde.

Con este tiempo y lo que puede avecinarse... lo que hoy es blanco mañana puede ser marrón...Enfadado - Angry

Gràcies per la teva aportació també fuli, el que he dit, els que esteu a veure com transcorre la setmana a cada estació.


Editat 1 vegades. Última edició el 31/03/2012 04:12PM per Vixenso.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 March, 2012 06:56PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Haz caso a lo que digan estos dos individuos xD, son habituales por la zona ( más que yo ^^ ) y pilotan más de meteo, con lo cual te pueden decir en cosa periodos de 1 a 3 días que estación va a estar mejor.

Yo estaré en Ax a partir del 6, ya te escribiré algo para decirte como está.

Un saludo y suerte en tu búsqueda :D





Uploaded with ImageShack.us


Editat 2 vegades. Última edició el 31/03/2012 06:58PM per Flikitosos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 April, 2012 05:13PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Atencio dema,cotas de neu de 1400m,porte te moooolta neu nois,estic al castell izard tot sol,aquest poble esta mort,millor per mi,dema am sort neu polssmiling smiley



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 April, 2012 05:53PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Ara.....pluja a La Molina LlorónLlorón



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 April, 2012 06:19PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Fuli, quina pena allò de planeil. Perquè ara per ara nomes queda Baladrà d'interesant, i ambun cotxe sol.... cachis



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 April, 2012 08:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Fuli avisa si cae algo por Portè, que con un poco de suerte le salpica alguna migaja a Ax xD





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 April, 2012 10:23PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
A veure a veure com va caien la cosa.
Pinta inestabilitat fins al cap de setmana, per el que es veu, el que compta es el dia a dia.
Molt valiosa serà la info que ens doni qui estigui per la zona, com ara fuli.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 April, 2012 09:38AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 60
jo pujaré dimecres a andorra, ja se que no és la cerdanya però per si algu li interesa smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 April, 2012 10:51AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Tota la info. serà ven rebuda per tal de finalitzar la temporada de la millor manera possible.

gràcies a tots.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 April, 2012 01:00PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Hola nois,aquesta bit 2cm a la mina,a sigut neu desde 2100m,la resta esta molt be,molta neu a porte,ara mateix comença a nevar tímidamente a la vignole,la cota esta baixant y aquesta tarda-vespre se espera neu al poble de porte,la cota esta baixant y mes que baixara.si tot va be dema neu pols a porte.smiling smiley



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 April, 2012 01:19PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
Fuli
Hola nois,aquesta bit 2cm a la mina,a sigut neu desde 2100m,la resta esta molt be,molta neu a porte,ara mateix comença a nevar tímidamente a la vignole,la cota esta baixant y aquesta tarda-vespre se espera neu al poble de porte,la cota esta baixant y mes que baixara.si tot va be dema neu pols a porte.smiling smiley

Aquí a La molina ha començat a ploure Triste

esperem que la temperatura sigui més baixa i que començi a nevar



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 April, 2012 04:56AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Por lo que parece está nevando esta noche en Masella. Son las 5 de la mañana, en unas horitas veremos como está todo xDDD





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 April, 2012 04:23PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Por el seguimiento de webcams parece que si esta el cielo tapado pero precipitación muy poca o inexistente, incluso agua en lugar de nieve, quizá de todas ellas parece que porté y ax si ha "enfarinat" un poco.
De masella creo que sólo se está salvando la tosa de la lluvia.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 April, 2012 05:02PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Bona tarda,doncs acabat de arribar de porté,aquest mati sobre las 9:00 nevaba am força al poble de porté y baixant era neu fins el poble de porta a 1480m,air a la tarda nevada de 4h a la vignole caien aiguaneu al poble de porté,aqui teniu un video al meu facebook de com estaba porté abans de air dilluns 2-4-2012

[www.facebook.com]

i un altre video de la nevada de air dimarts al sector de la vignole

[www.facebook.com]



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.


Editat 1 vegades. Última edició el 04/04/2012 05:07PM per Fuli.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 April, 2012 06:07PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Merci smiling smiley

En Ax la zona de los 1200 está bastante seca, la lluvia se lo a llevado todo, la parte del Saquet a 1800 está bastante bien, de momento.

A ver si cae algo más esta noche, todos a cruzar dedos ^^





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 April, 2012 01:08PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Bon dia!

Com van les coses? Aquí a ciutat encara portem aigua...

Demà pujaré a Queixans, i m'estaré fins dilluns, tal i com van les coses crec que tinc vàries opcions, a veure que penseu vosaltres:
- Porté
- Ax
- Andorra (Ordino?¿)
- BB

A andorra la tinc molta por, per les cues de transit...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 April, 2012 03:50PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Puede ser Portè a la que más le esté nevando, aunque tienen poca zona abierta, por Ax la zona baja de la estación está casi toda cerrada, la parte del Saquet diria que está de lujo, también mirate Masella, creo que estan bastante bien también.

Yo Andorra lo descartaría, creo que va a estar a petar, y sus precios... xD

Suerte y ya nos vamos contando, yo mañana me voy para allí también!





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 April, 2012 05:31PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Porté poca zona abierta¿? sorprendido
No conozco ni porté ni ax, pero he visto en el mapa que porté tiene "pocas" pistas, si además no está todo abierto...

De ax, aunque no esté al 100% tienen bastantes pistas y bastante abierto en condiciones no?

De andorra ya me lo esperaba, festivo nacional en andorra... chungo.

Masella... me gusta bastante, pero no me gustan las aglomeraciones a saco y tanto molina como masella son muy propensas a ello.

Pues vaya panorama...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 April, 2012 06:10PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Cita
Vixenso
Porté poca zona abierta¿? sorprendido
No conozco ni porté ni ax, pero he visto en el mapa que porté tiene "pocas" pistas, si además no está todo abierto...

De ax, aunque no esté al 100% tienen bastantes pistas y bastante abierto en condiciones no?

De andorra ya me lo esperaba, festivo nacional en andorra... chungo.

Masella... me gusta bastante, pero no me gustan las aglomeraciones a saco y tanto molina como masella son muy propensas a ello.

Pues vaya panorama...

Hola vixenso,porté té poques pistes per una raó ben facil,té molts fore pistes,la fama que té bé de haí,actualment te dos sectors oberts,la vignole y la mine,es en aquest sector(la mine) on trobaras alló que es diu: tirese usted por donde quierasmiling smileyni an moltes posibilitats a la mine,altres sectors com fontfredé estan tancats no per falta de neu,si no perque han desmontat els ts per ferne revisió,els agonies tenen presa per ferla y anarse de vacances.De totes maneras el forfet el estan cobran a 17€ no mes per aquesta raó,si vols pasar ni que sigui 1 dia y pasar nit al hotel castell izard doncs enviam privat que et donare certa info perque el preu del hotel sigui mes economic,tinc molta confiança en els del hotel y et faran un preu especial.SALUTACIONS



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 April, 2012 07:22PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
Fuli
Cita
Vixenso
Porté poca zona abierta¿? sorprendido
No conozco ni porté ni ax, pero he visto en el mapa que porté tiene "pocas" pistas, si además no está todo abierto...

De ax, aunque no esté al 100% tienen bastantes pistas y bastante abierto en condiciones no?

De andorra ya me lo esperaba, festivo nacional en andorra... chungo.

Masella... me gusta bastante, pero no me gustan las aglomeraciones a saco y tanto molina como masella son muy propensas a ello.

Pues vaya panorama...

Hola vixenso,porté té poques pistes per una raó ben facil,té molts fore pistes,la fama que té bé de haí,actualment te dos sectors oberts,la vignole y la mine,es en aquest sector(la mine) on trobaras alló que es diu: tirese usted por donde quierasmiling smileyni an moltes posibilitats a la mine,altres sectors com fontfredé estan tancats no per falta de neu,si no perque han desmontat els ts per ferne revisió,els agonies tenen presa per ferla y anarse de vacances.De totes maneras el forfet el estan cobran a 17€ no mes per aquesta raó,si vols pasar ni que sigui 1 dia y pasar nit al hotel castell izard doncs enviam privat que et donare certa info perque el preu del hotel sigui mes economic,tinc molta confiança en els del hotel y et faran un preu especial.SALUTACIONS

Hola Fuli, m'he de treure el barret, ets un crack, moltíssimes gràcies per la teva info de primera mà.
M'apunto el tema de l'hotel, per ara, no em cal, perquè estaré a Queixans fins dilluns.
El tema fora pista... no se, no soc encara un expert, em defenso prou bé, però encara em costa si la neu està molt "pesadota", i a més, com normalment pujo sol a esquiar, el tema forapista, si no els conec o no vaig amb algú que faci de "guia".... però la veritat es que tinc ganes de visitarla aquesta estació i sembla que està força bé de neu. A més el preu del forfet, insuperable.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 April, 2012 10:04PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Crec que finalment faré, o intentaré fer, demà Porté, dissabte BB, diumenge Ax i dilluns Masella...
A veure com passen les plujes i com queda la cosa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 April, 2012 06:13PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Bon dia a Porté, avui he entès el perquè de la "nevera"...risas

Per cert fuli, molt bona ubicació la de l'hotel, immillorable!

M'he quedat amb les ganes de coneixer aquesta estació amb un bon powder, ha de ser brutal.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 April, 2012 07:51PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Cita
Vixenso
Bon dia a Porté, avui he entès el perquè de la "nevera"...risas

Per cert fuli, molt bona ubicació la de l'hotel, immillorable!

M'he quedat amb les ganes de coneixer aquesta estació amb un bon powder, ha de ser brutal.

Llastima que no estigui tot obert,respecte al hotelDiablilloja saps perque sempre que pujo a porté estic al castell izardsmiling smileyts a deu metres y pista de retorn al hotelDiablillo,es perfecte¿oi?,suposo entendras perque el sector de la mine tambe es diu: tirese usted por donde quierasmiling smiley,lo pitjor els ts de 50anys i de dues plaçes,pero per aixo mai mai et trobaras aglomeracions,el preu normal am tot obert 26€,avui 17€ que no esta malament per els sectors de la vignole y la mina,¿te a agradat la mina?smiling smileymooooltes posibilitats,ara per aqui,ara per alla........no as vist res,la propera temporada cuan estigui tot obert ja veuras japulgar arriba



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 April, 2012 07:59PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
Fuli
Cita
Vixenso
Bon dia a Porté, avui he entès el perquè de la "nevera"...risas

Per cert fuli, molt bona ubicació la de l'hotel, immillorable!

M'he quedat amb les ganes de coneixer aquesta estació amb un bon powder, ha de ser brutal.

Llastima que no estigui tot obert,respecte al hotelDiablilloja saps perque sempre que pujo a porté estic al castell izardsmiling smileyts a deu metres y pista de retorn al hotelDiablillo,es perfecte¿oi?,suposo entendras perque el sector de la mine tambe es diu: tirese usted por donde quierasmiling smiley,lo pitjor els ts de 50anys i de dues plaçes,pero per aixo mai mai et trobaras aglomeracions,el preu normal am tot obert 26€,avui 17€ que no esta malament per els sectors de la vignole y la mina,¿te a agradat la mina?smiling smileymooooltes posibilitats,ara per aqui,ara per alla........no as vist res,la propera temporada cuan estigui tot obert ja veuras japulgar arriba

Si, els ts... jaja, només diré que t'estàs més temps assegut que esquiant.

Lo de le mine... buaf... no sabria com descriure la quantitat d'opcions... per cert, al mapa de pistes ni han marcades menys de les que realment hi han.
Llástima que per mi avui no era el dia per fora pista, ni la técnica, ni els esquís (carving sense encerar desde fa més d'un any) ni la neu enganxosa, però m'he quedat amb les ganes, de veritat, quina passada la quantitat de neu i el fred que feia, suposo que aqui durant la temporada es pot tastar un molt bon powder... de ben segur que ens veurem la propera temporada, m'he d'instruir en el fora pista i aquesta estació sembla una molt bona escola per aquesta tasca.

Una cosa fuli, soc molt optimista o un ts que ens pujés al pic le mine seria la caña en patinet?
He vist molta, moltissima gent foquejant i baixant per aquelles pales, brutal.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 April, 2012 08:15PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Pujant per la cadira de la mine,tooootes las canals que veus a la teva esquerra son els culoirs i canals que també fan la fama de porté,si,si,per molt estretes y molt desnivel que et sembli tenen.......per allá baixa gentsorprendidoes increible veure gent com baixa per aquellas canals tan estretes,respecte al ts que pujes al pic de la mine,ja volian ferlo am la conexió am porté des neiges i el pas de la casa,pero sen va anar a norris la conexió,imaginat anar de porté al pas(GV) i fins canillosorprendido



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.