MALALTS DE NEU

Avisos
Darrer post
jpoma
Publicat: 08 March, 2012 03:29PM
Hola m'agradaria saber el estat en que es trova masella perque tinc una invitació per demà i m'agradaria saber el seu estat, si algu a anat per alla m'ho podria dir.
Em preocupa el vent d'avui perque potser quedara la neu durissima i si demà continua fent vent potser tanquen les cotes altes.
Gracies.
PACPERE
Publicat: 08 March, 2012 04:12PM
Avui han tencat la part alta cap a les 13,30 h. perr vent.
Demà tinc que tornar, també m´interesa saber si farà vent.
Help !!!! Algu ho sap????:
syrdarja
Publicat: 09 March, 2012 10:16AM
dissabte passat la neu estava genial, potser alguna placa a la 2 estacions (com no) però la resta estupendo.
acostat-hi, encara que faci vent els caps de setmana obren els arrastres, i en cas k tanquin la ded alt, et queda molta estacio.
Publicat: 09 March, 2012 04:54PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 24
pliz,

algu que faci algun comentari de com está Masella ahir o avui

Demà dissabte vull pujar amb el nano que està aprenent i vull saber si les pistes mitjes i baixes hi ha massa gel
em conformo amb que algunes pistes estiguin bé (familiar, enamorats, plana, clariana o alguna d'aquestes)
Em fa la sensació de que s'està acabant la temporada i vull pujar-hi al menys un cop més..
a, i el vent ha buffat molt fort?

salut
syrdarja
Publicat: 09 March, 2012 09:24PM
a les facils, menys la 2 estacions, estan niquelades, sobretot familiar, enamorats, clariana, la plana, la cova.
Escribe tu respuesta

AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.