MALALTS DE NEU

Publicat: 18 June, 2012 04:07PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 41
Mes que restaurant jo us recomano una pizzeria de pizzes per endur, les fan de uan massa molt fina, no se com es diu nosaltres li diem l'argentí, i la pizza amb mel i formatge de cabra es una delicatessen.

Esta a dalt de tot de puigcerda una mica abans de arribar als cines al costat del MIAMI DOS es una porta petita i la olor a pizza no te pèrdua!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2012 04:22PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
El Pizza Stick!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2012 04:39PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 41
Cita
marccoga
El Pizza Stick!

ECCO!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 June, 2012 03:55AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Nunca lo he provado, pero solo por como lo habeis pintado, valdrá la pena ir :D





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 August, 2012 06:21PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
marccoga
El Pizza Stick!

Prego!!!

Sí, jo sí, i gràcies a un malalt que me la va recomanar. I jo el mateix ara. Pizza stick, bueno bonito y barato.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 August, 2012 06:35PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
David_rD
M'han parlat molt bé, però encara no hi he anat (Probablement la setmana vinent hi vagi), del Racò d'Urús.

Ahir hi vaig tornar... espectacular... caret, això si, 25 eurets i sense ví, no és per cada dia.

Ara, els plats són per a bons menjadors, i les postres... segur que als ciclistes no els hi dona això!! risasrisasrisasrisas

[www.catradio.cat]




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 12:17PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 25
Reitero el que s'ha dit, Cal Cofa a Llivia i també l'hípica de prats, només per el trinxat ja val la pena anar-hi
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 12:19PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Es veritat, el trinxat és espectacular... però que em dieu de les patates fregídes? D'un altre món!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2013 01:59PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Afegirem 3 llocs mes:

Travesseres (entre Martines i Lles) Cal lliuret uns arrossos de montanya alucinants, i be de preu

Aravell (va millor als que baixen d'Andorra, que als de la Cerdanya, pero val la pena !! ) Mas d'en Roqueta cuina de cullera, estofats, civets, canelons... molt i molt be, i preu molt correcte.

Puigcerda. El restaurnat del "Hotel del Prado" tenen un meu no gaire car i molt correcte, amb opcio de menu infantil, i sempre trobes taula. Un restaurant de vella escola.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
kokus
Publicat: 22 January, 2013 08:50PM
En Bellver de la Cerdanya restaurant Grau de l'Os, el millor filet de bou,Steak tartar de tota la Cerdanya i cuina mol "currada".
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2013 05:55PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
El meu últim descobriment aquest estiu va ser Cal Felipet a Olopte. Tenen un menu fixe per 20€ amb entrant , primer plat , segon plat i postre. Bonisim i racions supergeneroses. Cuina cassolana. La decoracio rustic modern, i al estiu n'hi ha un parell o tres de taules a la terrassa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2013 05:58PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 4,858
"Bonisim i racions supergeneroses. Cuina cassolana."





sorprendido

Oido cocinaaaa!!!cara de listillo.....a la lista! ----->Nota - Note....caaaaal....feeelipeeet....
JA! ja esta apuntat!pulgar arriba
smiling smiley



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 10/02/2013 05:59PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2013 12:41AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Tenia un dubte existencial amb les hípiques de Prats, però em sembla que ja l'he resolt. La hípica de Prats està a tocar del poble i té un restaurant que es diu o El cavall o Germans Bertran. No hi he estat i no estic segur. La hípica Prats II està sortint del poble cap a Bellver i té un restaurant que es diu la Pedra Blanca. En aquest si que he estat i el recomano en altres missatges d'aquest fil. De fet, he estat aquest diumenge passat i em reafirmo. La relació qualitat preu és molt bona.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2013 06:15PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 10
Dintre de la hipica de prat hi ha un restaurant no conec el nom però es el tipic! Es fantastic la relacio qualitat-preu!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 March, 2013 08:44PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Ara el celler d'All ho portan la antiga direcció del Jou vell de bellver de Cerdanya, molt recomanable un preu de menú molt correcte i si vas amb nens, quant arriba el postre els pots deixar lliures al seu gran jardí amb vistes de tota la vall.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 March, 2013 08:52PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 11
Cita
David_rD
Jo als dit afegiria La Chaumière a Font Romeu, no és baratet, però de l'estil de la Formatgeria.

Aquest pica i de valent....Tot i que la mastressa Placidia es catalana i cuida molt els seus clients.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 March, 2013 08:55PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 11
A Mont LLuis..El Brocanter.Bo....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 March, 2013 09:00PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 11
L ´Ermitage...Sortint de FR,mes amunt de La Chaumiere..Nomes dinars.
A Pyrenees 2.000 Creperie Breton.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2013 11:06AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 8
Jo hi afegiria a Puigcerdà l'Hotel del Prado (a la carretera de Llívia). Bon menjar, pica una mica...
Quan som colla (a partir de 10 i fins a 20), acostumem a anar al TapasNyam, també a Puigcerdà. Tenen des d'un menú bé de preu, fins a una carta amb totes les opcions.
Records!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 April, 2013 02:00PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
TapasNyam? Dónde está eso? Igual me paso mañana que estaré por alí smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 September, 2013 12:11PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 473
La Creperie Breton a Pyrenees 2000 , molt be, molt recomanable
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Jordi b
Publicat: 26 April, 2014 01:11PM
El paller de queixans eta molt be
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Jordigota
Publicat: 03 August, 2014 10:28PM
A L'Hotel d'Escadarcs vam menjar molt bé el menu setmanal de 12 € aprox, esta a peu de carretera. Imagino que la carta deu ser tambe molt bona.
100% recomanable
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 September, 2014 02:32AM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 12
Cita
Jordigota
A L'Hotel d'Escadarcs vam menjar molt bé el menu setmanal de 12 € aprox, esta a peu de carretera. Imagino que la carta deu ser tambe molt bona.
100% recomanable

Jo tambe hi he menjat, hi esta molt be la relació qualitat preupulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Enric grifoll
Publicat: 25 September, 2014 04:40PM
Bona tarde uns del millors restaurant stel de puigcerda a la carretera de puigcerda a llivia cuina cassolana que bona i preu reonable
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2014 01:17PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,025
Hola

Podrieu també dir alguns bars i restaurants que siguen BBB, amb menu del día y que siga bona cuina. Esque vaig a Osseja a cap d'any i em vindria be saber-ho per les xiquetes i això.

També volía dir: La anterior vegada que he estat a la Cerdanya vaig estar a Ca l'Eudald, però no vaig creuar a la part francesa. Sols el primer dia per anar a Llivia a dinar perqué no trobabem res que ens agradara per a dinar. Allí en Llivia entrarem en un bar o restaurant que era com una casa amb jardí. Dins hi habia un ventanal gran que veies el jardí y la taula era de fusta antiga igual que les cadires. Una taula gran i varies separades habia. No pareixia que estigueres en un restaurant o bar.

No demanarem, sino que ens tragueren per a dinar: primer Olla, per cert ens tragueren la olla y els plats y que cadascú es fiqués el que volgués. Molt bo. De segon ens torraren carn i embotit per a tots. Molt bo també.

Aquest lloc estaba un poc separat de la carretera que creua Llivia, però al mateix poble.

No sabrieu el lloc del que estic parlant?? Algu sap com es diu?? Ens agradaria tornar.

Gracies per el post



Tira para abajo, tira.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2014 02:20PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 6
Potser era la Formatgeria de Llívia, si era passat Llívia...

Sort!

Xavi
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2014 11:06PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 44
Bona nit companys!!

se que es un post vell, però ja que s'ha tornat a reactivar, el nostre grup parem cada dilluns, desprès d'esquiar a Masella, a dinar a Ribes de Freser, a la Perdiu Blanca, molt bona cuina i menú per uns 13€.

Si baixeu per la collada, ja sabeu.

Salut!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2014 11:14PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 44
Se m'ha passat!!

a mig camí per la Collada de Toses teniu Can Casanova, a Fornells de la Muntanya.

ens va sortir una mica més car que La Perdiu Blanca, pero tb molt bó i bon tracte.

Bona nit!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2014 05:37AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Viernes día 19 inaguraron un Pizza Stick en Bellver, para quién esté por la zona y no se quiera desplazar a Puigcerdà, que aprofiti! xD





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.