MALALTS DE NEU

Publicat: 19 December, 2011 02:44PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 100
Bones companys,

Fa uns anys que per Nadal m'allotjo a Anyós i que vaig a esquiar a Pal amb la meva dona i dos nens de 10 i 13 anys. Aquest any voldria canviar i anar a esquiar a Ordino Arcalís. Què tal està l'estació? Es fa pesat el trajecte des d'Anyós? És necessari tenir un bon nivell d'esquí? Jo vaig començar l'any passat a fer snow després de molts anys esquiant per seguir al meu fill, i he vist que hi ha una pista verda llarguíssima.

No m'importa que faci molt de fred.

Gràcies

Francesc Haro
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 03:18PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Francesc, la pista verda amb la taula ... se't farà llarga no, eterna! No té gens de pendent, en canvi si baixes per la Portella (Vermella) la sortida és una mica complicadeta, però després cap problema pulgar arriba

Ara, si et mous per Pal fent totes les pistes no has de tenir pas problema per moure't per Arcalís, el camí, si fa no fa el camí de pujar a Pal o a Arcalís és similar.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 03:19PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Per apendre és una estació perfecta,I val la pena pena fer la aproximació fins la estació perque és una joia, té unes verdes i blaves molt facils, llargues i amb un paisatge espectacular, la unica pega és que potser per el snow la verda és fins i tot massa plana.
I la neu és de molta calitat.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 04:16PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Soc surfero i visitant "habitual" d'Arcalís. La verda de la coma fa pujada si vas amb taula!!Diablillo

Molt millor les blaves!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.