MALALTS DE NEU

Publicat: 15 November, 2011 04:05PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 46
Ei, hola!

Aquesta temporada m'he comprat unes botes Dynafit TLT5 i aquest diumenge les vaig estrenar, però em feien mal els peus. M'agradaria saber com puc moldejar els botins interiors a casa. He llegit que poc a poc s'aniran adaptant amb l'escalfor del peu, però no tinc esperaDiablillo.

Si algú em pot ajudar em farà un gran favor.

Gracies malalts!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2011 05:07PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Un assecador de cabell podria fer ... però perque no les portes on les vas comprar?

De vegades el barat surt car guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2011 05:48PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,341
Pots actuar de dos maneres i amb dues coses:

- Respecte al format interior del boti (útil si el problema és de la part de dalt del peu o del tormell), normalment son termodefeormables i amb calor es deforma i s'adapten. Si es a casa amb un secador potent i si es a la botiga tindran un escalfador.
- Respete a la planta del peu, normalment una plantilla feta a mida que substituexi la de les botes et pot ser molt útil. Novament el mateix, segurament on te les han vengut t'ho poden fer, en defecte en una botiga d'ortopedia en trobaras i de plantillas deformablesi l'hauras d'adaptar al teu peu i a la mida exacta de la bota.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2011 06:13PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 46
Moltes gràcies, ja ho provaré!

Ja hi som!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2011 09:03PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 41
[www.landher.net]

En aquesta web parla de escalfar amb un forn especial a 150graus durant 10-15 minuts... Despres treure les botes del forn, posar-te els botins dins les botes d'esquí, ajustar-les i esperar una estona a que s'adaptin a la forma del teu peu....

Algú ho ha fet?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.