MALALTS DE NEU

lnde7
Publicat: 20 November, 2011 11:03PM
Jo tampoc!

Anava amb un noi amb raquetes i taula a l'esquena. Jo anava amb una jaqueta grisa, la taronja no sé on para :S Cap a quina hora vau començar a pujar?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2011 09:19AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Pràcticament les onze!!! jajaja, arribavem al pàrking a les 14:00h! i despres cap a Camprodon a complir amb la part més dura de la vida del freerider -> MODE birring ON



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2011 09:49AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,204
Cita
freeride
Pràcticament les onze!!! jajaja, arribavem al pàrking a les 14:00h! i despres cap a Camprodon a complir amb la part més dura de la vida del freerider -> MODE birring ON

I veig que desprès del "birring" vas continuar amb el "farring" amb Els Perduts, je,je:

[elsperdutscat.blogspot.com]

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2011 10:51AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 194
Mono control.lat!!!! risas
Gran inici de temporada aquest dissabte a Vallter... molta i bona neu per tot arreu, a partir clar, de 2.100-2.200 metres. Tot i que és estrany, no vaig agafar cap pedra ni pujant ni baixant i això ja és tot un èxit per ser un 19 de novembre!!!

Per evitar aglomeracions, vaig fer un recorregut "més alternatiu" que va permetre fer 3 descensos: Vallter-Coll de la Geganta-descens a la base de Bacivers-pujada al cim-descens de Bacivers per la gran pala Diablillo (disfrutona-disfrutona)-pujada de nou al coll de la Geganta i descens per un altra pala ben maca Diablillo cap a la cafeteria de Marmotes, a 2.550 metres i d'aquí carvejant fins el pàrking pulgar arriba

Molta gent a l'estació, de fet a les 8.30 el pàrking de d'alt oferia un aspecte de mitjans de temporada, amb moooooltíssims cotxes. Realment semblava que estigués oberta.

Us deixo l'enllaç amb les fotos... smiling smiley

Gran inici de temporada a Vallter!



... buscant el silenci de la muntanya, les pales de neu verge i un fricandó de vedella tant bo com el de Ventolà smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2011 11:22AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Rafa, normal que no ens creuessim doncs! risas Jo vaig ser bastant bastant matiner, a les 12 i pico ja estava a casa pulgar arriba

Això sí... vaig suar sang i fetge! risas


Editat 1 vegades. Última edició el 21/11/2011 11:23AM per Inde7.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 November, 2011 09:54AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Com va el tema? Alguna notícia "decent" (Ja no la demano bona risasrisas) al firmament?

I als Alps? La cosa segueix pintant igual de malament? A veure si algú em presta una palanca per moure aquest maleït anticicló!! Enfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - Angry




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2011 06:14PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
aquest mitgdia el GFS posaba molt de fred y molta neu a 7 dias vista,ara fa una estona tot sen va al atlanticLloróny aquesta sortida es am radiosondeigEnfadado - Angryanem molt malament nois,peeeeeeeeeeeero dema potser o posa de nouNo entiendo



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2011 06:28PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Crec que tots seriem molt més feliços sense mapes, ni prediccions meteorologiques, ara mires el Gfs i plores en cambi de l´altra forma ens trobariem les coses dia a dia i sense veure mapes de anticiclo a molts dies i desesperan-nos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2011 01:40PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 38
Ja que el temps no acompanya, voldria consultar si és possible anar a Vallter, per exemple, o qualsevol altre estació que ja sé que estan tancades, pero s'hi pot anar i pujar caminat i fer una baixadeta? o està prohibit?

És que aquest mono m'està afectant massa ja....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2011 07:38PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Home, xipset, portem 3 setmanes anant-hi!!! (avui també) :-) és clar que s'hi pot anar!!! Avui l'aparcament de Vallter semblava de ple hivern un altre cop, tot ple de cotxes (un xic menys que el cap dissabte passat), i tot de gent fent esquí de travessia!



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 November, 2011 12:17PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 38
Ok, gràcies per respondre, demà dilluns m'hi arribaré a veure si puc fer el cabra una miqueta smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2011 11:37AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
El novembre acavarà amb sol, el canvi sembla que vol entrar el divendres que vè día 2 el front de N-NO afectarà més al Pirineu Occidental, desprès dins de la setmana que vè, pasaràn un parell de fronts sempre de N-NO



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2011 12:45PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 194
A veure si també neva a la resta del Pirineu que al final ens coneixerem al "dedillo" tots els racons de Vallter Diablillo



... buscant el silenci de la muntanya, les pales de neu verge i un fricandó de vedella tant bo com el de Ventolà smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.