MALALTS DE NEU

vid
vid
Publicat: 13 October, 2011 11:06AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4
Hola a tothom, jo us vull llençar una consulta.Tinc un nen de 3 anys i voldria apuntar-lo a algún curs d'iniciació.De moment el que he trobat és a la Masella i poca cosa més.Voldria que, si algú ha tingut l'experiencia em recomanés escola / estació per poder dur-lo.
Soc conscient que el nen encara és petit pero el que busquem es que es vagi familiaritzant amb la neu i les fustes als peus, per, de cara a quan tingui 4 anys pugui fer curs i sortir a pistes.
Gràcies per les vostres aportacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 October, 2011 11:21AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
vid, mira el Meganeu/alta Cerdanya de La Molina; ma filla va començar aki i la veritat és que per començar està molt bé, funcionan amb tickets d'hores i reservant el dia abans, que pels primers dies és genial per que no t'obliga massa.

Ara ja no estem allà, hem canviat de club però si t'interessa et passo les dades per privat



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
vid
vid
Publicat: 13 October, 2011 11:29AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4
Gràcies Cristina2, si que m'interessa, dons aquest sistema de tickets crec que ens pot anar bé, ja que a la masella son de sortida 8 dissabtes seguits, i ja se sap que amb nens tenim bastants numeros d'haver de fallar-ne algún per febre o qualsevol altre chuminada infantil.
Espero que em passis les dades i em posaré en contacte amb ells.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 October, 2011 09:12PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Hola vid

Les meves filles gran van estar al Meganeu i això dels tickets va força be, a mes hi han dos torns 10 i 12.
Ara la petita de 3 anys i mig també començarà aquest hivern, el que faré que els primers dies vagi al jardí de neu per aprendre el mínim, estabilitat i fer la caseta o tros de pizza i després cap el Meganeu, a mes el preu està força be
Salut i neu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 October, 2011 10:14PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
vid
Gràcies Cristina2, si que m'interessa, dons aquest sistema de tickets crec que ens pot anar bé, ja que a la masella son de sortida 8 dissabtes seguits, i ja se sap que amb nens tenim bastants numeros d'haver de fallar-ne algún per febre o qualsevol altre chuminada infantil.
Espero que em passis les dades i em posaré en contacte amb ells.

vid, no puc enviar-te cap privat

però és aquest [www.altacerdanya.com]

i el que diu en Ferràn està molt bé; ma filla va començar al Jardi de Neu per després fer un parell o tres d'hores de profe particular i aixi que baixés Pista Llarga i Fon Canaleta i cap al Meganeu..............

Es més ràpid el salt de nivell que no pas comen´çar de cero pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
vid
vid
Publicat: 14 October, 2011 09:53AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4
Oks, llavors ja em va quedar més clar, però em queda un dubte, quan dieu que primer els nens van anar al jardí de neu per familiaritzar-se, aprendre a fer caseta i anar començant, ho veu fer vosaltres dins del jardi de neu amb ells?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 October, 2011 10:45AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
vid
Oks, llavors ja em va quedar més clar, però em queda un dubte, quan dieu que primer els nens van anar al jardí de neu per familiaritzar-se, aprendre a fer caseta i anar començant, ho veu fer vosaltres dins del jardi de neu amb ells?

no no

la guarderia de La Molina, té el jardí de neu on poden estar dues hores i allà els hi ensenyen a moure's amb els esquis, a pujar per la cinta, a fer la caseta......però els monitors, no pas nosaltres.

Després ma filla va agafar dues hores de monitor per ella sola i ja va baixar pista Llarga i Font Canaleta.........

el problema es que si els poses al club sense saber fer això, els hi costa bastant passar la primera etapa .........



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
vid
vid
Publicat: 14 October, 2011 11:03AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4
Cristina2 aaaaaara sí que ja ho he pillat (mode sergio ramos off). Com veus el tema esqui i nens tot junt és completament nou per mi.
I la pregunta que suposo que anirà a gustos com els licors però que jo la faig: jardi de neu de La Molina o Masella?
pregunto tant pel que fa al tracte amb els nens com pel tracte de la butxaca dels pares smiling smiley, l'ensenyament ja suposo que deu ser similar a una que a l'altre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 October, 2011 12:32PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
vid
Cristina2 aaaaaara sí que ja ho he pillat (mode sergio ramos off). Com veus el tema esqui i nens tot junt és completament nou per mi.
I la pregunta que suposo que anirà a gustos com els licors però que jo la faig: jardi de neu de La Molina o Masella?
pregunto tant pel que fa al tracte amb els nens com pel tracte de la butxaca dels pares smiling smiley, l'ensenyament ja suposo que deu ser similar a una que a l'altre.

Es que............el de Masella no hi he anat.........no sé No entiendo

I no et preocupis, tots hem passat pel mateix pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 October, 2011 03:19PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Vid

Els preus son els mateixos, ara Masella ja te cinta en el jardí de neu i gent trobaràs a las dos estacions.
Jo sempre dic que per començar a esquiar la Molina sense cap mena de dubte moltes verdes abaix de l' estació amb les seves cadires, una vegada domina la verdes la Masella te mes pistes blaves per seguir la progressió pero després de dos hores amb el Meganeu i si es petit ja n'hi ha prou.
Paciència i ja veuràs que la seva evolució es ràpida
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 October, 2011 12:28AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 343
La meva nena l´any passat tenia 4 anys recent cumplits, i la primera vegada que va pissar la neu amb esquis va ser al jardi de neu de LM. A la setmana següent (només puc pujar de diumege a diumenge) vam agafar 3 hores de curset, Sortía molt bé, 25 € en el club elements, (pista llarga al costat del burger king) i quan ens la vam creuar, la nena baixaba sola, ens vam quedar O_ó

Vam quedar molt contents de veure que amb només un dia ja baixaba ella sola (i molt millor que la seva mare).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Joan Juanola
Publicat: 29 November, 2012 10:45PM
Hola Cristina.
Demà comencem la temporada i tenim una petita de 2 anys. Hem mirat la guarderia de la Masella i és caríssim. Son els mateixos del jardí de neu. Tens el tel. de la Molina que demà hi trucaré per preguntar ?Amés, demà no tenen obert a Masella el jardí fins el pont de la puríssima.
Joan.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 10:54PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,589
Hola Cristina.
Demà ja comença la temporada. Hem agafat el alp 2500 i tenim una petita de 2 anys. A Masella encara no obren el Jardi de neu que també es guarderia. tens el teléfon del jardí de neu de Molina ?? Amés a la masella és caríssim . Crec que a la Molina sí que obren aquest primer cap de setmana.

Cordialment

Joan



_ A esquiar que el món s'acaba !!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2012 09:58PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 20
Cita
joepeter
La meva nena l´any passat tenia 4 anys recent cumplits, i la primera vegada que va pissar la neu amb esquis va ser al jardi de neu de LM. A la setmana següent (només puc pujar de diumege a diumenge) vam agafar 3 hores de curset, Sortía molt bé, 25 € en el club elements, (pista llarga al costat del burger king) i quan ens la vam creuar, la nena baixaba sola, ens vam quedar O_ó

Vam quedar molt contents de veure que amb només un dia ja baixaba ella sola (i molt millor que la seva mare).

Vaja!!! el nostre va començar l'any passat amb 3 anys als Alps al jardi de Neu del Club Piou Piou de Meribel durant una setmana. La veritat es que molt bé, feia escaletes, baixava solet ( això si, no li vam encerar gaire perque no anés massa ràpid smiling smiley ). Ara probarem aquest any com li anirà un altre cop al mateix lloc. Lo millor es sempre que s'iniciin amb professionals, aprenen rapidíssim!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 20 December, 2012 01:43PM
Molt recomanable tmbe per a classes particulars inicials la zona per nens i debutants de Font Romeu. A cost realment molt reduit. jejejeje jo a la meva peque la faré anar a La Quillane (just abans del trencall de Les Angles)... q amb 2 verdes i 1 blava en té de soooooooobres al principi.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 01:55PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
uriloki
Molt recomanable tmbe per a classes particulars inicials la zona per nens i debutants de Font Romeu. A cost realment molt reduit. jejejeje jo a la meva peque la faré anar a La Quillane (just abans del trencall de Les Angles)... q amb 2 verdes i 1 blava en té de soooooooobres al principi.

I a més ben assoleiada, ideal per a nens que segons on els portis la lies per sempre més risasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 February, 2013 07:16PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Jo amb els meus vaig provar de tot. Al principi guarderia a la Molina, després tikets amb el Meganeu i per últim profe particular. Pero la veritat es que si el que vols es que aprenguin rápid i esquiar amb ells, com amb monitor particular res. Al final t'acabes gastant el mateix per aconseguir el mateix nivell d'esqui. Al menys es la meva experiència
El meu fill gran per exemple li vam agafar monitor directament un parell d'hores i ja baixava blaves . Amb el petit vam provar amb el meganeu a la Molina i va fer fer deu clases . No feien gairebe res,no van agafar cadira en las deu clases (es un aprenentatge mes lent), després vam agafar un dia un profe particular a Port Ainé ila progresió va ser espectacular. Tot depen del que vulguis fer tú i el que li agradi al teu fill/a. Si no tens presa i el que vols es tenir al nen una estona entretingut i tu aprofitar per esquiar tranquil, está molt be el club. Trigaran mes en apendre pero ho faran i a bon preu. Penso que el tema skiclub está molt be sobre tot si pujes cada cap de setmana i es un grup fixe, per que fan amics. Pero si no pots , i el nano no es hipersocial , la meva experiència es que no lis fa gaire gràcia . El meu petit era un drama, i mira que el meganeu son molt macos amb els nens; pero plorava cada dia.
AL final, es que com al petit se li dona molt be, vam juntar a tots dos i agafem monitor particular un parell d'hores i fem unes 4 o 5 classes cada temporada. Aquest any per exemple hem agafat una oferta amb el letsbonus d'hores a meitat de preu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.