MALALTS DE NEU

Publicat: 26 September, 2011 10:43AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Llegint avui l'entrevista al nou director del Port hi ha una cosa que no acabo d'entendre, qué vol dir una zona d'esquí lliure de 27 Ha? Una zona de freeride controlada i assegurada? sorprendidosorprendidosorprendido




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 September, 2011 02:25PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Hem sembla una grandiossa idea que estacions d´esquí optin per obrir zones de freeride.
Augmentan les hectarees esquiables de l´estació i les uniques inversions que l´estació a de realitzar és assegurar la zona i obrir-la quant les condicions de neu o permeten.

Chapo pel Port.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2011 04:05PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 173
Doncs si, seria una molt bona notícia.

A veure com ho fan, fins que no ho vegi no m'ho creuré... em va decepcionar molt l'estació l'últim cop que hi vaig anar, ja que no sabia que els feiners tenien tota una zona (per mi la millor de l'estació) tancada
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2011 04:22PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
enpitu
Doncs si, seria una molt bona notícia.

A veure com ho fan, fins que no ho vegi no m'ho creuré... em va decepcionar molt l'estació l'últim cop que hi vaig anar, ja que no sabia que els feiners tenien tota una zona (per mi la millor de l'estació) tancada

Aquí hi ha un problema de permisos i coses d'aquestes, la cadira de l'Estivella no està per gaires floritures i fins que no es pogui canviar la cosa seguirà malament ... i de moment ... pinten bastos!!




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 27 September, 2011 07:56PM
He trobat aquest missatge en un altre forum i diu el que jo penso:

A veure hi ha una cosa que no em quadra Port del Comte tenia l'anterior temporada uns 43-44 km esquiables ... Però d'on sortiran 6km més! sorprendido Encara que recuperin alguna pista és un brutalitat és el doble de la Ginebrosa o la serp!

Enfin quin misteri, quines pistes seran??? Possiblement siguin unes pistes antigues que passaven pel bosc (des del tk prat de Lorri de l'estivella) i arribaven fins al TC del golf (però clar esta tancat i no crec que ho obrin - tant de bo si!risas).

Igual també he pensat en les dues pistes que anaven fins aquest tc que com diu en l'entrevista les han "recuperat" i suposo que ha de ser qua han tallat els pins que havien crescut al mig de la pista, però 6km no fan ni de conya !!!!! (a més, ho torno a dir, el tc aquest tancat)No entiendo

Mireu aquí tinc el mapa i em referia a aquests itineraris marcats en discontínua .....



Que en penseu???
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2011 10:54PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Esquiador_
Que en penseu???

Que vull veure un plànol de pistes de la nova temporada LlorónLlorónLlorón




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 28 September, 2011 12:16AM
Cita
David_rD
Cita
Esquiador_
Que en penseu???

Que vull veure un plànol de pistes de la nova temporada LlorónLlorónLlorón

Jaja i jo pero en aquest es l'unic on es veu de lo que estic parlant!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 29 September, 2011 02:43PM
Especulem?
Jo em decanto per dir que seran aquests traçats:



El traçat blau l'he fet amb esqui de muntanya i requereix posar-se les pells de foca 2 vegades des del cim.
Des del pedró baixes en direcció a un turonet. Aquell dia anva una mica rambo i vaig voler pujar-lo sense pells i no va ser gaire bona idea... jajaja després ja baixes cap al pla que dona cap a odèn i canalda (bueno, aquell sector), llavors t'has de passar a una mena de pla que queda entre les dues valls i finalment el pla va biaxant poc a poc, i entres a una canal estreta que no pts girar, amb poc pendent, que on agafes velocitat poc a poc i entres de ple a pràcticament dalt de la rasa coma.
Jo crec que el que faran és que des de dalt del sucre caminis una mica per arribar a l'entrada d'aquesta canal

El traçat ve´rmell és una de les baixades habituals des del pedro. per arribar-hi d'es d'estivella caldria tirar de costat molt tros intentant perdre el minim d'alçada fins a canviar de vall 2 vegades.
Per arribar a la linia vermella cal passar per la vall de la línia verda, que no sé si es baixa (diria que fa barranc en algun tros).

Després també he vist que pots baixar per l'última línia quan hi ha molta neu. aquesta vall es veu molt bé a la dreta del cadira de la rasa pauet.

Potser al final es treuran l'as de la màniga marcant com a "àrea freeride" sota els telecadires... encara són capaços.... (línia taronja).

I vosaltres què creieu?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 29 September, 2011 06:26PM
Si pero recorda que en l'entrevista parlaven de 50 km ESQUIABLES per lo que aquests traçat podrien estar en un futur planol de pistes pero no contaria en el kilometratge de l'estació (els itineraris no es conten). Per això torno a preguntar:

Algu sap d'on surtiran 6 km de pista per la proxima temporada!!!!!!!! (començo a pensar que la xifra de l'entrevista esta equivocada o que???). Pero es que a sobre a l'entrevista diuen que recupereran alguna pista pero de 6 km no crec (pero com si fossin 300 metres de pista, quines serien????).

SALUT!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 29 September, 2011 06:39PM
Faran com vallter, diuen que tenen 17 km suman qualsevol ruta possible, sigui freeride o pista o snowpark
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 September, 2011 08:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 60
Podrien haver posat el telearrastre que es va colocar l'any passat, que poca utilitat té, en alguna d'aquestes zones freeride.
oi?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 29 September, 2011 08:14PM
Cita
spam
Podrien haver posat el telearrastre que es va colocar l'any passat, que poca utilitat té, en alguna d'aquestes zones freeride.
oi?

Veritablement tens molta raó, la construccio d'aquest tk no l'hi he vista la funcio, sempre esta buit i el querol i el sucre continuen tan plens com sempre.
A mi m'hauria fet molta il·lusio veure modernitzats el telecadires del sucre i la bofia que son mes lents que no se que......

A part, el missatge syrdarja podria tindre molta raó ara, personalment, no m'agradaria seria com un afegir falsament kilometres de més pero vist la possibilitat d'incrementar 6km en una temporada "recuperant alguna pista" doncs ho veig cada cop mes factible!!

Nomes ens falta el mapa nou d'aquesta temporada!!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 October, 2011 03:30PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
carai kins mapes antics !! sorprendidosorprendidopulgar arribapulgar arribapulgar arriba

crek ke en tinc algún on surten pistes negres al cosata dels telecadires , que diuen que ara han estat tapades per arbres Diablillo



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 October, 2011 03:40PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Cita
Esquiador_
Cita
spam
Podrien haver posat el telearrastre que es va colocar l'any passat, que poca utilitat té, en alguna d'aquestes zones freeride.
oi?

Veritablement tens molta raó, la construccio d'aquest tk no l'hi he vista la funcio, sempre esta buit i el querol i el sucre continuen tan plens com sempre.
A mi m'hauria fet molta il·lusio veure modernitzats el telecadires del sucre i la bofia que son mes lents que no se que......

A part, el missatge syrdarja podria tindre molta raó ara, personalment, no m'agradaria seria com un afegir falsament kilometres de més pero vist la possibilitat d'incrementar 6km en una temporada "recuperant alguna pista" doncs ho veig cada cop mes factible!!

Nomes ens falta el mapa nou d'aquesta temporada!!!!!
el traçat de la linea-itinerari rosa es molt factible,tenin en comte que a dalt tenen un tk que ens deixaria al inici de aquest recorregutsmiling smiley

PD: perdó per el catalá escrit,no es la meva fortLlorón



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 01 October, 2011 06:07PM
Cita
Javi_Tron
carai kins mapes antics !! sorprendidosorprendidopulgar arribapulgar arribapulgar arriba

crek ke en tinc algún on surten pistes negres al cosata dels telecadires , que diuen que ara han estat tapades per arbres Diablillo

Esperem el mapa amb moltes ganes!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2011 09:41AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Fuli
PD: perdó per el catalá escrit,no es la meva fortLlorón

Tots t'hem entès perfectament, que és l'important!! pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 06 October, 2011 01:31PM
Ningú no sap res del nou planol? que raro, l'any passat per aquestes dates ja havien penjat totes les novetats...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 October, 2011 03:21PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
syrdarja
Ningú no sap res del nou planol? que raro, l'any passat per aquestes dates ja havien penjat totes les novetats...

Jo fa dies que les vaig demanant i res de res ... silenci sepulcral ...




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 October, 2011 01:25PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
No serà que no hi haurà res i és una escalfada de boca???



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 October, 2011 06:02PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 265
Poc a poc es van publicant novetats a la web del Port.

[www.portdelcomte.net]



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 21 October, 2011 03:31PM
Definitivament té pinta que l'àrea freeride és sota el tele cadira bòfia (la línia taronja del mapa)
Sense comentaris...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 October, 2011 05:41PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
syrdarja
Definitivament té pinta que l'àrea freeride és sota el tele cadira bòfia (la línia taronja del mapa)
Sense comentaris...

sense comentaris ? això es bò o dolent ? No entiendo



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 October, 2011 10:25PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
La linia taronja per sota de la cadira Bòfia es un fora-pista "popular" de l'estació desde fa decades. En poques paraulas, l'estació ha fet ben poca cosa...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 October, 2011 11:33PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
amancho
La linia taronja per sota de la cadira Bòfia es un fora-pista "popular" de l'estació desde fa decades. En poques paraulas, l'estació ha fet ben poca cosa...

home , han natejat tot el terra , et sembla poc ?

això i el fet de que ho reconeguin com una area "oficial" de freeride de l ´estació ja em sembla magnific a mi pulgar arribapulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2011 10:01AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
A mi també em sembla magnific, però crec que podien haver fet molt mes. Hi han àrees amb moltes possibilitats en aquesta estació. Posar cartells a la zona del tub, per exemple.

També hem de ser una mica crítics. Grandvalria també ha "obert" un àrea freeride a Soldeu, que es on tothom anava en dies de mal temps, perquè era segura.

Es molt fàcil apuntar-se un tanto "obrint" una àrea de freeride, quan l´únic que s'ha fet es posar al mapa de pistes una zona segura on la gent ha fet fora-pistes durant anys. Es com si Núria obrís una àrea de freeride al Puigmal..... risas

Jo seré el primer en reconèixer un mèrit quan calgui. De moment, amb aquest "gest" el nou director te tota la meva confiança.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2011 01:44PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
amancho
A mi també em sembla magnific, però crec que podien haver fet molt mes. Hi han àrees amb moltes possibilitats en aquesta estació. Posar cartells a la zona del tub, per exemple.

També hem de ser una mica crítics. Grandvalria també ha "obert" un àrea freeride a Soldeu, que es on tothom anava en dies de mal temps, perquè era segura.

Es molt fàcil apuntar-se un tanto "obrint" una àrea de freeride, quan l´únic que s'ha fet es posar al mapa de pistes una zona segura on la gent ha fet fora-pistes durant anys. Es com si Núria obrís una àrea de freeride al Puigmal..... risas

Jo seré el primer en reconèixer un mèrit quan calgui. De moment, amb aquest "gest" el nou director te tota la meva confiança.

Exacte pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2011 05:59PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
amancho
A mi també em sembla magnific, però crec que podien haver fet molt mes. Hi han àrees amb moltes possibilitats en aquesta estació. Posar cartells a la zona del tub, per exemple.

També hem de ser una mica crítics. Grandvalria també ha "obert" un àrea freeride a Soldeu, que es on tothom anava en dies de mal temps, perquè era segura.

Es molt fàcil apuntar-se un tanto "obrint" una àrea de freeride, quan l´únic que s'ha fet es posar al mapa de pistes una zona segura on la gent ha fet fora-pistes durant anys. Es com si Núria obrís una àrea de freeride al Puigmal..... risas

Jo seré el primer en reconèixer un mèrit quan calgui. De moment, amb aquest "gest" el nou director te tota la meva confiança.

aha , o i tant , hi estic d´acord !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2011 12:42AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 292
una pregunta, la linia verda que ha marcat "syrdarja" en el mapa de pistes, es molt agresiva?
He fet la vermella baixant del Pedró dels Quatre batlles y la he trobat massa facil....

Gracies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2011 11:50AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
el bosquet ¡¡¡¡¡¡ el port a colgat fotos al facebook fa uns minuts

[www.facebook.com]



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
juannchoo
Publicat: 28 October, 2011 07:05PM
Doncs,es veu molt planet això... quina decepció sad smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.