MALALTS DE NEU

Publicat: 31 July, 2011 09:16PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 3
Hola a tothom,
em presento de manera molt tímida perquè de moment entenc poquet d'aquest món, encara que espero aprendre molt de tots vosaltres.
No sé si us recordareu de mi, però sóc la parella "novatilla" del David_rD i vaig fer la meva actuació estelar a la quedada de Boí Taüll, apretant el disparador de la càmera.

Des d'avui col·laboro de manera activa amb tots vosaltres fent-me càrrec del compte de twitter de Malalts. Així que us agrairé tota la ajuda que em pugueu proporcionar ja sigui enviant noticies, mails, preguntes i quelcom que vulgueu compartir.

Una forta abraçada!

Laura

PS.- Seguiu-nos a twitter: @malalts! maruja cabreada
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 11:01AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
uoh!!!!! bon dia al de matí i benvinguda!

A veure si un hivern d'aquests anem tots plegats a fer una sortida d'aquelles que tant adora en David, per dins un bosc o qualsevol lloc similar Diablillo

Encantat de veure't per aquí, Laura!

p.d. potser m'hauria de fer un compte twitt? ......



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 11:11AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,204
Benvinguda !!!

Ànims a la iniciativa i a veure quan ens trobem a pistes smiling smiley !

Cita
freeride
A veure si un hivern d'aquests anem tots plegats a fer una sortida d'aquelles que tant adora en David, per dins un bosc o qualsevol lloc similar Diablillo

Una de les últimes coses que has de fer, es seguir al Freeride entre els arbres risasrisasrisas

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 12:38PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
moshkis
Benvinguda !!!

Ànims a la iniciativa i a veure quan ens trobem a pistes smiling smiley !

Cita
freeride
A veure si un hivern d'aquests anem tots plegats a fer una sortida d'aquelles que tant adora en David, per dins un bosc o qualsevol lloc similar Diablillo

Una de les últimes coses que has de fer, es seguir al Freeride entre els arbres risasrisasrisas

Salutacions

Cuiadín, cuidadín!!

Com me la llastimeu us les veureu amb mí!!

I per cert Freeride ... com és que encara no tens la conta de Twitter?? risasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 01:39PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
ops! quina fama. Ara resultarà que no tinc seny.............

.......


risas

No pateixis, David, que Deu em guardi de provocar un accident i llastimar-la. No no!!! Laura, l'esquí és un esport tranquil, segur, no té riscos Diablillo

Tu sí que no tens "conta"!!! Pollastre! La veritat és que no me n'he obert cap, de compte. No se, no em crida l'atenció. Potser m'estic perdent, en no ser-hi, el sentit de la vida que tant de temps porto cercant risas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 01:44PM
Moderador
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 3
Freeride, me'n refio completament del teu criteri, però m'expliques les teves aventures fent unes canyes, vale!? Viva la cerveza Jo encara no m'hi veig en cor de seguir ningú. Amb prou feines controlo els meus esquís... :P Això sí, tinc moltes ganes de que arribi aquest hivern per fotre-li canya! Fes-te un compte de Twitter home, si allà estem tots en família!!!

Sóc molt fan de la teva signatura, moshkis!! smiling smiley A veure quan coincidim! pulgar arriba

David, gràcies per posar-hi fre!





Segueix-nos a Twitter
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 11:24PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Benvinuda pulgar arriba a veure si actives una mica aquest fòrum que últimament està una mica paradet



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 August, 2011 06:31PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
Benvinguda Laura , ves amb comte amb aquesta gent , quan es posen els esquís es beuen l'enteniment que posen quan escriuen DiablilloDiablillo

Jo en se d'una que quan em va coneixer ni es plantejava posar-se uns esquis i en pocs anys ja baixa per tot arreu.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 August, 2011 11:05AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
pensava que anaves a dir "jo en se una que quan em va conèixer esquiava i ara en canvi, fa anys que es va traumatitzar per culpa meva i ja no se'ls posa!!" Diablillo



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2011 10:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 17
benvinguda a la colla de malalts de neu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 August, 2011 09:32AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Benvinguda Laura, suposso qu'en david ja t'anirà obrint camì, en el mon dels malalts, sort i quels camps de neu t'acompanyin sempre.

A veure si tenim sort i entra la foto de regal.





RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 August, 2011 12:17AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
risasrisas

M'ha fet gracia la teva presentació jajajaja

Mmmmmm........ja saps, encantadíssima pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.