MALALTS DE NEU

Esquiador_
Publicat: 28 July, 2011 05:50PM
Aquest és un tema que sempre m'ha agradat, la història. Estudiar la història del meu país, i que hi ha millor que estudiar-la sobre el meu hobby preferit (l'esquí), però mai he trobat res de rellevant a part de la Molina o els Rasos. Crec que l'única raó es encara que estacions com Masella (conegudes), no tenen una història tan rellevant com la de la Molina (primer remuntador d'Espanya) o els rasos (el primer lloc on es van calçar uns esquis), etc...

Per exemple, a mi com esquiador habitual de Masella m'agradaria saber-ne la història, quin va ser el primer remuntador, quan van arribar per primer cop a la tossa amb un tk o un telecadira, la planificació de pistes, etc... o d'altres estacions de catalunya, ja que només tinc coses de la Molina, Rasos i algo de Vall de Núria.

Si algu sap algun llibre que relati la historia de Masella o de les estacions d'esqui en general al nostre país, i quan dic país em refereixo a CATALUNYA pulgar arriba, o d'algun reportatge que se m'escapi d'algun forero d'aqui malalts o nevasport, o inclús reportatges per la tele...

Us agrairia l'ajuda. GRÀCIES!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 July, 2011 11:15PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
D'entrada apart d'aquest report que vam fer a la Molina guiño

En quant a llibres n'hi ha un de bàsic que és el del CEC: Esports de neu a Catalunya ... tot i que no recordo exactament el títol sad smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2011 12:12AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Esquiador_
Aquest és un tema que sempre m'ha agradat, la història. Estudiar la història del meu país, i que hi ha millor que estudiar-la sobre el meu hobby preferit (l'esquí), però mai he trobat res de rellevant a part de la Molina o els Rasos. Crec que l'única raó es encara que estacions com Masella (conegudes), no tenen una història tan rellevant com la de la Molina (primer remuntador d'Espanya) o els rasos (el primer lloc on es van calçar uns esquis), etc...

Per exemple, a mi com esquiador habitual de Masella m'agradaria saber-ne la història, quin va ser el primer remuntador, quan van arribar per primer cop a la tossa amb un tk o un telecadira, la planificació de pistes, etc... o d'altres estacions de catalunya, ja que només tinc coses de la Molina, Rasos i algo de Vall de Núria.

Si algu sap algun llibre que relati la historia de Masella o de les estacions d'esqui en general al nostre país, i quan dic país em refereixo a CATALUNYA pulgar arriba, o d'algun reportatge que se m'escapi d'algun forero d'aqui malalts o nevasport, o inclús reportatges per la tele...

Us agrairia l'ajuda. GRÀCIES!!!

hola ! de Masella he penjat bastantes coses historiques aqui a malalts , mapes antics , etc ..

busca al buscador del formu ke ara no me´n recordo dels posts , en quan tingui temps ja intentare recopilar tota la info , ke esta una mica desperdigada , potser el David_rD pot buscar-te els links amb més facilitat i rapidesa ke jo

salutacions !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 29 July, 2011 02:37PM
Ok moltes gràcies!!

A david_rd li agraeixo el link però aquest reportatge ja me l'havia llegit uns quants cops risasrisas, però ara que puc, t'agraeixo l'esforç per recopilar tanta informació i fer-ho arribar a la gent pulgar arriba, i també intentaré trobar el llibre!!

A javi_tron el mateix que a david_rd pels reportatges que algun ja m'he llegit. Espero aquests links, a veure si hi ha algun reportatge de Masella que no m'hagi llegit encara Diablillo.

Moltes gràcies!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 05:24PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
Hola!! Jo tambe estic molt interessat en aquest tema. De fet estic recollint material grafic i videografic a la xarxa. A mida que vagi tenint resultats ho anire penjant.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 03:16PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
xamonich
Hola!! Jo tambe estic molt interessat en aquest tema. De fet estic recollint material grafic i videografic a la xarxa. A mida que vagi tenint resultats ho anire penjant.

esperem frisosos pulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 July, 2016 12:10AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 80
ei! necessitaria si ets tan amable i pots el que vas aconseguir siusplau! Si t'hi veus en cor ens posem en contacte?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2016 11:30PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 80
Cita
xamonich
Hola!! Jo tambe estic molt interessat en aquest tema. De fet estic recollint material grafic i videografic a la xarxa. A mida que vagi tenint resultats ho anire penjant.
ei! necessitaria si ets tan amable i pots el que vas aconseguir siusplau! Si t'hi veus en cor ens posem en contacte?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.