MALALTS DE NEU

syrdarja
Publicat: 24 September, 2011 08:47AM
Verge? realment?
personalment la coma de set fonts o el torrent roig són molt més verges...

Cita
Javi_Tron
Cita
Pedrusques

No deus saber pas lo de Masella, al final com ha acabat?? Les pistes ja estan acabades?? Alguna mes potser....  A part de les pistes, masella prepara algo més???

Les pistes de Masella ja estàn acabades i són les que es veuen a les fotos anteriors. Per aquest any les novetats a Masella seràn tan sols aquestes pistes i els treballs de cada any en innivació, senyalització...
L' any vinent, en canvi, sembla que es preparen moltes novetats com la possibilitat del TSD6 Coma Oriola, que va prenent forma pulgar arriba

NOOOOOOOOOOOO LlorónLlorónLlorón

o sigui ke ens keda una o dues temporades avans de que destrossin la única zona verge que keda Enfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 25 September, 2011 08:54PM
Bé segons dades del divendres,

el telecadira coll de pal no estarà apunt per aquesta temporada, menys mal que hi ha serietat!!!

només faltaria tancar CAP's i Hospitals i fer telecadires.

Salut i neu!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 September, 2011 01:50AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
syrdarja
Verge? realment?
personalment la coma de set fonts o el torrent roig són molt més verges...

Cita
Javi_Tron
Cita
Pedrusques

No deus saber pas lo de Masella, al final com ha acabat?? Les pistes ja estan acabades?? Alguna mes potser....  A part de les pistes, masella prepara algo més???

Les pistes de Masella ja estàn acabades i són les que es veuen a les fotos anteriors. Per aquest any les novetats a Masella seràn tan sols aquestes pistes i els treballs de cada any en innivació, senyalització...
L' any vinent, en canvi, sembla que es preparen moltes novetats com la possibilitat del TSD6 Coma Oriola, que va prenent forma pulgar arriba

NOOOOOOOOOOOO LlorónLlorónLlorón

o sigui ke ens keda una o dues temporades avans de que destrossin la única zona verge que keda Enfadado - Angry

es cert que "La Coma" y "Torrent Roig" están més aillades pero estan a La Molina , pero una es una pista vermella sense cap mens de dificultat i l´altre es un itinerari molt fácil , jo per verges em referia a sense trepitjar , a Coma Oriola tenim les 2 negres doble diamant "La Canal" i "Pista Fonda" que es carregaran aixamplant-les , ara tenen l´alicient de que no estan trepitjades y
son molt estretes i técniques.



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Syrdarja
Publicat: 27 September, 2011 02:33PM
Vermella? fàcil? discrepo...





No hi havia passat ningu. Vaig obrir traça com vaig poder...
Si a més a mitja canal decideixes passar-te a la del costat dret ( i quedar-te sota una mena de circ que fa el torrent de 7 fonts) t'asseguro que toques amb el colze la neu.

I de torrent roig... Neu trepitjada?


El meu objectiu aquest any és el torrent de l'euga blanca (l'ultim sota el puigllançada)


i els clots de la socarrada

[www.icc.cat]


Editat 1 vegades. Última edició el 27/09/2011 03:32PM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 27 September, 2011 07:46PM
Les zones de les que parles Syrdarja és cert que estan aïllades, però no per això, la vall de Coma Oriola ho està menys. De fet, dins l' estació de Masella podriem dir que és la zona més verge, sense dubte. A més compta amb l' alicient de les canals de les Pedrusques, (segurament les linies més extremes d' Alp 2500).
Això sembla Javi Tron tenim una o dues temporades per disfrutar de la zona i si la neu ens ho permet baixar per les canals, abans no sigui zona prohibida a l' esquí..! Crec que ja tenim objectiu per aquesta temporadaa sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 September, 2011 11:39PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Syrdarja
Vermella? fàcil? discrepo...





No hi havia passat ningu. Vaig obrir traça com vaig poder...
Si a més a mitja canal decideixes passar-te a la del costat dret ( i quedar-te sota una mena de circ que fa el torrent de 7 fonts) t'asseguro que toques amb el colze la neu.

I de torrent roig... Neu trepitjada?


El meu objectiu aquest any és el torrent de l'euga blanca (l'ultim sota el puigllançada)


i els clots de la socarrada

[www.icc.cat]

no ens hem entès , tu parlaves de "la coma de set fonts o el torrent roig" i jo he entes que et referies a la pista vermella "la coma" i a l´itinerari "torrent roig" , pero poses un video de la canal llisa o canal lluis estasen oi ? això li dius tu "coma de les set fonts " ??

dels clots de la socarrada , en tens alguna imatge , es esqui de muntanya o son canals ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Syrdarja
Publicat: 29 September, 2011 02:10PM
bones! el video es la canal llisa, però igualment desemboca a coma de 7 fonts ( o el torrent de les 7 fonts ) . el tros que fa una mica de muralla no m'hi he posat mai perquè hi ha hagut més d'un accident i no ho he acabat de veure clar. És a dir, baixar la pista blava 7 fonts, passar les 2 barreres que hi ha "avís de barranc", saltar el cingle i continuair baixant per el torrent que, sincerament, és bastant empinat, ple d'arbres i pedres i una neu que no et deixa girar bé perquè li toca massa el sol... no ho trobo gens facil

Si es decideix baixar per la canal llisa i entrar al torrent de 7 fonts més avall del circ (muralla que fa el torrent) la part de la canal es xunga amb ganes, sobretot a la part estreta. l'avantatge és que t'estalvies el cingle.

Una coma és una vall de muntanya normalment enclotada que esta envoltada de parets més o menys verticals i que no arriba a circ, però es queda a mig cami. Coma pregona, coma oriola, coma bella tenen aquestes característiques, i al torrent de les 7 fonts també fa una coma així.

Com a coma em refereixo "geogràficament" parlant, no com a nom de pista.

Sobre la foto dels clots, en tinc una al mòbil vell que vull rescatar, ara, no em plagis la idea eh? Diablillo

I si hi ha neu és molt interessant baixar del puigllançada pel torrent de la geperuda fins a toses, 1000m desnivell, he trobat traça alguna vegada però no ho he baixat amb esquis cap vegada.

Aviam si aquest any neva bé, que tinc ganes de baixar pel repetidor d'alp i per l'embut de masella. El pedrusques i les canals laterals de coma oriola prometen molt, però davant de la gran quantitat d'accidents que hi ha hagut a aquella zona... prefereixo no ficar-m'hi. Serà per llocs on anar.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 September, 2011 08:52PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 119
Hola Syrdarja, em podries explicar millor l'ho de:

I si hi ha neu és molt interessant baixar del puigllançada pel torrent de la geperuda fins a toses, 1000m desnivell, he trobat traça alguna vegada però no ho he baixat amb esquis cap vegada.

De cop m'has posat un objectiu al cap. Em fan una gracia aquestes baixadetes cap a poblets!!!! Ja m'ho miro al google earth.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 30 September, 2011 02:11AM


El punt vermell és el final del cadira torrent negre, el taronja el parquing alabaus.

Del puigllançada a toses la linia blava xDD
No he marcat el pas exacte perquè es vegi bé el torrent que se segueix
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 September, 2011 09:25AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
De memoria, et diria que aquesta baixada es impensable per surferos..... i per molts esquiadors....

Hi ha trams molt llargs sense gaire desnivell, i el problema afegit de la quantitat de neu.
Amb tot, es una bona idea per fer-la amb 2 cotxes per acabar de rematar el dia.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 30 September, 2011 09:51AM
Cita
amancho
De memoria, et diria que aquesta baixada es impensable per surferos..... i per molts esquiadors....

Hi ha trams molt llargs sense gaire desnivell, i el problema afegit de la quantitat de neu.
Amb tot, es una bona idea per fer-la amb 2 cotxes per acabar de rematar el dia.

Uooooooooo millor no em mola gens els surferos Diablillo sempre deixant aquelles traçes fondes que es glacen i van fatal...
Jo amb els meus esquis de muntanya no necessito ni gaire neu ni deixo pràcticament rastre.

Suposo que és una baixada que pràcticament no hauràs de girar massa... s'ha de probar. Jo he vist rastre.

I sobre els 2 cotxes... lo millor es anar a esquiar a la molina i per tancar la jornada baixes fins a toses aviam si els colegues et recullen pulgar arriba
He intentat cercar un parell de fotos que tinc de la zona però el portatil no em tira...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 September, 2011 12:12PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Jo la zona la conec de fer excursions amb raquetes.
Ja et dic jo que tens una remada de mes d' 1 Km plana, plana.... amb esquís, taula... o el que vulguis portar ;-)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 October, 2011 03:13PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Syrdarja
bones! el video es la canal llisa, però igualment desemboca a coma de 7 fonts ( o el torrent de les 7 fonts ) . el tros que fa una mica de muralla no m'hi he posat mai perquè hi ha hagut més d'un accident i no ho he acabat de veure clar. És a dir, baixar la pista blava 7 fonts, passar les 2 barreres que hi ha "avís de barranc", saltar el cingle i continuair baixant per el torrent que, sincerament, és bastant empinat, ple d'arbres i pedres i una neu que no et deixa girar bé perquè li toca massa el sol... no ho trobo gens facil

Si es decideix baixar per la canal llisa i entrar al torrent de 7 fonts més avall del circ (muralla que fa el torrent) la part de la canal es xunga amb ganes, sobretot a la part estreta. l'avantatge és que t'estalvies el cingle.

Una coma és una vall de muntanya normalment enclotada que esta envoltada de parets més o menys verticals i que no arriba a circ, però es queda a mig cami. Coma pregona, coma oriola, coma bella tenen aquestes característiques, i al torrent de les 7 fonts també fa una coma així.

Com a coma em refereixo "geogràficament" parlant, no com a nom de pista.

Sobre la foto dels clots, en tinc una al mòbil vell que vull rescatar, ara, no em plagis la idea eh? Diablillo

I si hi ha neu és molt interessant baixar del puigllançada pel torrent de la geperuda fins a toses, 1000m desnivell, he trobat traça alguna vegada però no ho he baixat amb esquis cap vegada.

Aviam si aquest any neva bé, que tinc ganes de baixar pel repetidor d'alp i per l'embut de masella. El pedrusques i les canals laterals de coma oriola prometen molt, però davant de la gran quantitat d'accidents que hi ha hagut a aquella zona... prefereixo no ficar-m'hi. Serà per llocs on anar.

grácies pels aclariments ! sobretot la terminologia geològica pulgar arribapulgar arriba

es curiós perque a l´actual pista negra de Masella "Pista fonda" avans se li deia "Torrent de les 7 fonts " ( avans de que existis el telesqui "7 fonts" de La Molina ) o sigui ke ens heu plagiat el nom !! maruja cabreada risasrisas

sobre el barranc de les 7 fonts del que parles pinta bé , però no crek que tingui cap dificultat , que arribi a ser extrem , res comparat amb les canals de la cara oest del vall de Coma Oriola que surten del serrat de les pedrusques que son molt dretes, estretes i exposades , o comparat amb el tallafocs de La Molina a l´esquerra de la cadira antiga "Cap de Mamella" ( que avans era pista negra de la molina mare meva ke sonats !! risas) o les linees per sota el antic TS "Cap de Mamella"
el que comentes del repetidor d´Alp son els antics itineraris "Supercova" i "El Puig" , son fácils , "l´embut" molt maco , veurás descripcions i fotos al meu post [www.nevasport.com]

Lo del Puigllançada sembla interessant , un descens bonic i lo de arribar fins a Tosses també està en ment xD

el que ja acollona una mica més es el corredor sinatra (mitja lluna) i la linea extrema rarisimament en condicions que hi ha al costat una mica més a l´esquerra ( mirant des d´abaix) , en viu no es veu tan dret des d´abaix , pero ara falta mirar-ho desde adalt
risasrisas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 1 vegades. Última edició el 01/10/2011 03:21PM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 October, 2011 03:20PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Pedrusques
Això sembla Javi Tron tenim una o dues temporades per disfrutar de la zona i si la neu ens ho permet baixar per les canals, abans no sigui zona prohibida a l' esquí..! Crec que ja tenim objectiu per aquesta temporadaa sorprendido

ja es area tancada a l´esqui actualment risasrisas el ke volia dir es ke les negres no trepitjades actualment "Pista Fonda" , "Extrema" i "La Canal" les aixamplaran i destrossaràn i perdràn tot l´interès com l´antiga negra "Isards" Triste

vé tu comenta´l-hi a ki ja saps ke es vagi preparant ke hi ha molta feina a fer aquesta temporada risasDiablillo



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 01 October, 2011 10:26PM
La primera vegada que vaig baixar l'embut de masella em van parar uns pisters preguntatn si anava acompanyat. Pregunto perquè? -per si vas amb aquell sonat (resulta que hi havia un tio baixant a peu fins l'entrada de la "mitja lluna"...)

xD
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 October, 2011 11:38PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
syrdarja
La primera vegada que vaig baixar l'embut de masella em van parar uns pisters preguntatn si anava acompanyat. Pregunto perquè? -per si vas amb aquell sonat (resulta que hi havia un tio baixant a peu fins l'entrada de la "mitja lluna"...)

xD

risasrisas la questió era si anava equipat o no perquè l´embut sol ser la via de descens per la gent que puja escalant la mitja lluna , de fet als mapes figura anomenat com "corredor de descenso"



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 October, 2011 10:26AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Ahir em vaig acostar fins a Coll de Pal per animar un amics que corrien la Cavalls de Vent , vaig poder veure el que s'he fet del telecadira i l'edifici de serveis , el telecadira s'acaba just a on s'acaba la carretera asfaltada i hi ha posades tres pilones i la roda del final.
Vaig fer una foto amb el mòbil ( em vaig oblidar la càmera a barna) , la qualitat no es gaire bona però es pot veure el que hi ha.





Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 02 October, 2011 09:31PM
Cita
sobre el barranc de les 7 fonts del que parles pinta bé , però no crek que tingui cap dificultat , que arribi a ser extrem , res comparat amb les canals de la cara oest del vall de Coma Oriola que surten del serrat de les pedrusques que son molt dretes, estretes i exposades , o comparat amb el tallafocs de La Molina a l´esquerra de la cadira antiga "Cap de Mamella" ( que avans era pista negra de la molina mare meva ke sonats !! ) o les linees per sota el antic TS "Cap de Mamella"
el que comentes del repetidor d´Alp son els antics itineraris "Supercova" i "El Puig" , son fácils , "l´embut" molt maco , veurás descripcions i fotos al meu post [www.nevasport.com]


Et puc dir que si té aquesta dificultat. És més, dels itineraris que anomenes és dels més complicats i exposats. La orografia de la zona fa que una caiguda a dalt sigui fatal i a més hi ha un punt de la canal on sovint els rocs queden a la vista i compliquen el descens. Jo l' any passat vaig haver de sortir de la canal per una placa de vent que va esquerdar-se, per sort no va trencar... Triste


vé tu comenta´l-hi a ki ja saps ke es vagi preparant ke hi ha molta feina a fer aquesta temporada

Jo a Masella no he tingut oportunitat de fer molts dels descensos que comentes, m' imagino que aquest any m' hauran de deixar fer molta feina! pulgar arriba
Per cert, últimament he estat mirant la zona de les Pedrusques i crec que es necessiten alguns coneixements d' alpinisme per aquells descensos Diablillo I el corredor de la Mitja Lluna també...!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 October, 2011 12:38AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Pedrusques
Cita
sobre el barranc de les 7 fonts del que parles pinta bé , però no crek que tingui cap dificultat , que arribi a ser extrem , res comparat amb les canals de la cara oest del vall de Coma Oriola que surten del serrat de les pedrusques que son molt dretes, estretes i exposades , o comparat amb el tallafocs de La Molina a l´esquerra de la cadira antiga "Cap de Mamella" ( que avans era pista negra de la molina mare meva ke sonats !! ) o les linees per sota el antic TS "Cap de Mamella"
el que comentes del repetidor d´Alp son els antics itineraris "Supercova" i "El Puig" , son fácils , "l´embut" molt maco , veurás descripcions i fotos al meu post [www.nevasport.com]


Et puc dir que si té aquesta dificultat. És més, dels itineraris que anomenes és dels més complicats i exposats. La orografia de la zona fa que una caiguda a dalt sigui fatal i a més hi ha un punt de la canal on sovint els rocs queden a la vista i compliquen el descens. Jo l' any passat vaig haver de sortir de la canal per una placa de vent que va esquerdar-se, per sort no va trencar... Triste


vé tu comenta´l-hi a ki ja saps ke es vagi preparant ke hi ha molta feina a fer aquesta temporada

Jo a Masella no he tingut oportunitat de fer molts dels descensos que comentes, m' imagino que aquest any m' hauran de deixar fer molta feina! pulgar arriba
Per cert, últimament he estat mirant la zona de les Pedrusques i crec que es necessiten alguns coneixements d' alpinisme per aquells descensos Diablillo I el corredor de la Mitja Lluna també...!

aleshores farem els que estiguin al nostre avast , sempre consultant avans les condicions y demanant opinó als més experts i veterans , com ha de ser pulgar arribapulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 October, 2011 12:45AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Pedrusques


Et puc dir que si té aquesta dificultat. És més, dels itineraris que anomenes és dels més complicats i exposats. La orografia de la zona fa que una caiguda a dalt sigui fatal i a més hi ha un punt de la canal on sovint els rocs queden a la vista i compliquen el descens. Jo l' any passat vaig haver de sortir de la canal per una placa de vent que va esquerdar-se, per sort no va trencar... Triste

et refereixes a la "Supercova" les seves variants i "El Puig " ?? pel que dius dels rocs sembla que et refereixis al´embut
no obstant al dir facils volia dir "facils " ... ho sento , no m´he expressat amb propietat , a més si t´equivoques d´entrada a la supercova pots anar a parar a un tallat i clar tal com dius a l´embut no esta permesa una caiguda .



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 04 October, 2011 07:30AM
em sembla que es referia a la canal llisat...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 04 October, 2011 08:47PM

aleshores farem els que estiguin al nostre avast , sempre consultant avans les condicions y demanant opinó als més experts i veterans , com ha de ser

pulgar arribapulgar arriba


et refereixes a la "Supercova" les seves variants i "El Puig " ?? pel que dius dels rocs sembla que et refereixis al´embut

no obstant al dir facils volia dir "facils " ... ho sento , no m´he expressat amb propietat , a més si t´equivoques d´entrada a la supercova pots anar a parar a un tallat i clar tal com dius a l´embut no esta permesa una caiguda .

De fet em referia a la Canal Llisa. És pràcticament el descens de més dificultat de La Molina; per davant, en la meva opinió dels tallafocs de Cap de Comella o el Circ de Coll de Pal.
A Masella és cert que hi ha majors dificultats però és sense dubte un dels descensos "potents" de Masella.
Crec que amb la proximitat de l' hivern haurem de reobrir el fil dels descensos extrems de Masella (Alp 2500) perquè estem segrestant aquest. risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 08 October, 2011 12:47PM
He aconseguit localitzar un parell de fotos:

el clot de la socarrada



del puigllançada a toses

Perdoneu la qualitat... el mobil vell no donava per gaire.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2011 05:10PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
fan bona pinta !! Diablillo



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2011 08:15PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 119
Merci syrdarja, aniré a fer un cop d'ull un mati d'aquets.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.