MALALTS DE NEU

Publicat: 26 August, 2010 12:31PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Bones gent, us volia demanar un petit favor...

Si algú, per casualitats de la vida, passa per andorra i veu una Splti Board en alguna botiga podrieu fer una ullada al preu? (o si en veieu alguna de barata per algun altra lloc)

moltes gràcies senyors!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 August, 2010 09:13AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Mira els gavatxos de Skipass.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 August, 2010 10:13AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Mira't a telemark-pyrenees que fan descomptes de final de temporada (Només Voilé). I no se si Prior o Venture venien Stocks molt bé de preu a la seva Web. Ara no recordo quina d'elles pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 27 August, 2010 03:59PM
[www.shopatron.com]

Aquí representa que ja hi van els "suports" per les fixacions i les pells o això ho he de comprar per separat?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 August, 2010 04:06PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 19,144
l'ultim que recordo a andorra rondaven els 600€ no fa gaire.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 27 August, 2010 04:15PM
A barrabés tenien la poacher (que va amb fixacions, pells i tot plegat) per 450 € fa un parell de mesos pero no m'ho podia peremtre! Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 August, 2010 05:47PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
A mi la Poacher no em fa molt pel sistema de fixacions que té. Prefereixo algo més de pes i possar-li el Kit Voile i les fixacions que facis servir habitualment amb un Highback com cal..Però és lo més econòmic que pots trobar nou.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 August, 2010 05:50PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Cita
lnde7
[www.shopatron.com]

Aquí representa que ja hi van els "suports" per les fixacions i les pells o això ho he de comprar per separat?

És sense Kit i sense pells.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 27 August, 2010 06:05PM
clar.... és que després ja puja el preu que no vegis entre pells+kit+taula+enviament... sad smiley

La S-series de burton, l'he vist per 600 a olot. Potser tiraré per aquesta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 August, 2010 10:22PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
És que és una pasta gansa, la veritat...es passen moltissim! el que més m'agrada....és que veig que un altre hi ha caigut :P

Quina secta, deu meu! :-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 August, 2010 12:36PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 48
despres de patir molt tot un any patejant per Noruega amb la taula a l'esquena, m'apunto al club dels que busquen split barata!
tot i que sent estudiant, em sembla que em costara un temps trobar algo que em pugui permetre...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 August, 2010 01:26PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Passo d'esperar més i crec "coartaré por lo sano". Algú sap on em poden fer pells a mida?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 August, 2010 02:23PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Algú sap si la pagina hot-zone.tv és de fiar?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 September, 2010 10:39AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 48
inde7 ni idea de hot-zone! pero sembla que es pot confiar...

neiges, alguna novetat de cortar por lo sano?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 September, 2010 10:16PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,659
Inde... aquest any no hi ha excusa.. Diablillo
A Benasque a All Radical Mountain venen.. i lloguen [www.allradicalmountain.com]

en quan poguem anirem a fer una sortideta facil... espero que coincidim pulgar arriba



Soy tan imprevisible que a veces me sorprendo a mi misma :D
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 September, 2010 10:41AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Dilluns que ve vaig a fer un vol per andorra a veure si trobo alguna ganga Diablillo

La que vaig veure a Hot-zone ja l'han tornat a apujar a 700 i ja no surt a compte...
Si no a l'aresta tenen la S series per 600 i pico (amb pellsi tot plegat) o a Akilia (a girona) van dir que la poacher (temp. 10-11) em sortiria per 550 (amb pells i tot plegat).

Blanca, espero tenir la meva pròpia i haver practicat la volta maria abans de trobar-nos per terres aragoneses! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 September, 2010 07:18PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 48
per a mi l'atomic poacher esta guanyant punts...
mes per facilitat d'aconseguir i per preu que una altra cosa, pero bueno...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 October, 2010 03:11PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Merda... Ja estic dins la secta!!!!!!

DiablilloDiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
AngelE
Publicat: 20 October, 2010 04:16PM
Jo també estic buscant Splitboard, concretament la Poacher.
En stock no la he trobat a cap lloc menys al KillBill d'Andorra. El model barat per 730euros i em feien un 10% de dte o sigui per 660euros.
He trobat una tenda de Sabadell que me la poden portar i demés. Ahir em van donar preus dels dos models. 899 i 799euros. Amb descomptes em queda el model barat al mateix preu que a Andorra.

Inde7 saps si la tenen en estok a Girona???? perke el preu no te res a veure amb els que he trobat.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 October, 2010 06:22PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Cita
AngelE
Jo també estic buscant Splitboard, concretament la Poacher.
En stock no la he trobat a cap lloc menys al KillBill d'Andorra. El model barat per 730euros i em feien un 10% de dte o sigui per 660euros.
He trobat una tenda de Sabadell que me la poden portar i demés. Ahir em van donar preus dels dos models. 899 i 799euros. Amb descomptes em queda el model barat al mateix preu que a Andorra.

Inde7 saps si la tenen en estok a Girona???? perke el preu no te res a veure amb els que he trobat.

Que raro! el finde passat estava a 500No entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
AngelE.
Publicat: 20 October, 2010 08:17PM
Et refereixes a la d'Andorra. Precissament hi vaig estar aquest dissabte passat. I tenien la poacher penjada a una pared. La van baixar i marcaba 730euros.
Els hi vaig comentar que a barcelona estaba millor de preu i es quan em van dir que em feien el 10%...
Estas parlant d'aquesta mateixa??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 October, 2010 10:04PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 48
ho confirmo, amb el 10% et quedava vora els 600 i pico, que jo tb vaig estar al kilvil i em van explicar el sistema
que per cert, no em convenç per varies raons...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 October, 2010 10:28PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Cita
AngelE.
Et refereixes a la d'Andorra. Precissament hi vaig estar aquest dissabte passat. I tenien la poacher penjada a una pared. La van baixar i marcaba 730euros.
Els hi vaig comentar que a barcelona estaba millor de preu i es quan em van dir que em feien el 10%...
Estas parlant d'aquesta mateixa??

La vaig veure al Viladomat d'Avinguda Meritxell per 500, n'estic segur. De fet parlant amb un d'ells em va dir que havien venut una S-Series la setmana anterior per 550.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 21 October, 2010 12:36AM
Jo també vaig estar mirant per Andorra per la purissima i el preu era aquest, 700 i picu.

A akilia em van dir que l'haurien de demanar, però això ho vaig demanar al setembre. Potser els d'atomic han pujat preus i a Girona també et sortiria per el mateix preu, no ho sé, el seu telf és el 972 22 19 26.

Jo al final me l'he comprat per internet, a Surf3 (una botiga de madrid) i m'ha sortit per 570 (gastos d'envio gratuits) ja la tinc a casa amb 0 problemes.

Sé que la poacher no és la millor opció en el tema splits però és la única que em puc permetre ara per ara i per iniciar-me no m'anirà malament smiling smiley El que menys em convenç són les "cutxilles" però bueno, què hi farem!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 October, 2010 09:11AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Cita
lnde7
Jo també vaig estar mirant per Andorra per la purissima i el preu era aquest, 700 i picu.

A akilia em van dir que l'haurien de demanar, però això ho vaig demanar al setembre. Potser els d'atomic han pujat preus i a Girona també et sortiria per el mateix preu, no ho sé, el seu telf és el 972 22 19 26.

Jo al final me l'he comprat per internet, a Surf3 (una botiga de madrid) i m'ha sortit per 570 (gastos d'envio gratuits) ja la tinc a casa amb 0 problemes.

Sé que la poacher no és la millor opció en el tema splits però és la única que em puc permetre ara per ara i per iniciar-me no m'anirà malament smiling smiley El que menys em convenç són les "cutxilles" però bueno, què hi farem!

A difrutar-la Indesmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
AngelE.
Publicat: 21 October, 2010 10:39AM
Inde7 avui em diran algo els de Akilia. A veure...

La de Surf3, almenys la que surt a la web, és el model Poacher de la temporada pasada.
Sabeu si ha variat algo respecte al nou d'aquesta temporada??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 21 October, 2010 11:54AM
Cita
AngelE.
Inde7 avui em diran algo els de Akilia. A veure...

La de Surf3, almenys la que surt a la web, és el model Poacher de la temporada pasada.
Sabeu si ha variat algo respecte al nou d'aquesta temporada??

crec que la diferencia està en el tancament de la part superior (que està més a la punta) i en les fixacions/cutxilles que canvien però no sé ben bé en què
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 October, 2010 06:35PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 48
inde7 el que dius tens rao, la poacher es la mes economica i et ve tot com un pack, i segurissim que per començar en aquest mont de la split no va gens malament!
a mes que suposo que no estaras cada dia amb l'split i ho combinaras amb anar a estacions d'ski, aixi no necessites tampoc la millor split del mercat!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Dimas
Publicat: 13 December, 2013 09:38AM
Algú ha provat de fer-se un splitboard manualment a partir d'una taula antiga?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2013 02:20PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
Dimas
Algú ha provat de fer-se un splitboard manualment a partir d'una taula antiga?

sí, en Xabi:
[www.mendiboard.com]

Ell porta temps fent-se-les!



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.