Gaudim de l'esquiada!
Ben bé ens trobem a mitjans de temporada, i tot i haver rebut poquíssimes nevades, les estacions han obert complint amb la cita hivernal.
Els professors/professores d'esquí hem d'aprofitar totes les situacions que ens trobem a les pistes. Es per això, que tot i disposar de poca neu fora pistes per treballar el “powder” ens les ideem per a crear altres dificultats i d'aquesta manera dotar als esquiadors novells de recursos més que suficients per a disfrutar de l'estada a la neu.
Per exemple, a Espot Esquí on els caps de setmana els clubs de les comarques circundants tenen una presència considerable, desarrollem activitats, exercicis tant lúdics com educatius, que fan que els alumnes visquin una temporada memorable. En una pista no tot és baixar a la màxima velocitat, ni tampoc fent els menys viratges possibles, de fet, la pista la podem aprofitar de moltes més maneres, tot depenent de l'estat de la neu, l'hora del dia, el número d'esquiadors que han passat per la mateixa.

Així doncs, unes plaques de gel que podem considerar perilloses, representen una oportunitat per treballar la centralitat, l'equilibri, posició base i confiança. Acumul·lacions de neu al final del dia, pot representar una pista de bamps perfecta per a desarrollar rapidesa de moviments, viratges curts, clavat de bastó.. De fet, anar a esquiar representa molt més que tenir 200 km esquiables, pot ser disfrutar l'estada amb amics, en familia i rodejats d'un indret únic on viure la natura, gastronomia de muntanya i l'esport.
Gerard Rosell.
Artículos relacionados:
2 Comentarios Escribe tu comentario
-
Està clar que ens hem d'adaptar al que hi ha.
Salut
-
Si, de fet sempre podem gaudir-ho d'alló més!

View detailed snow forecast for Espot Esquí at:
snow-forecast.com
Enlaces favoritos:
- Escola Esquí Espot/ Espot Ski school
- Institut de la Pobla de Segur
- Història Espot Esquí
- Fotògraf Toni Grases-PHOTOSET
- Malalts de neu
- La vida es un Freeride o es un freeride la vida
- Tècnica competició (english)
- Ski Tv (english)
- Revista La Clau
- Portal Turístic de Lleida
- Revista La Borrufa
- Diari Maresme
- Diari Bondia
- Alvaro Novo Fotògraf
COMENTARIOS
- 1.-
ja et vaig veure amb la teva filla ... - 2.- MOlt bé la Pala, no hi ha res com esquia ...
- 3.- M.J. normal que t'emocionis de nou veie ...
- 4.- quina sort que tens de poder disfruta ...
- 5.-
Per fi!!!!! Fins i tot m'ha emoc ... - 6.- Si, de fet sempre podem gaudir-ho d'all ...
- 7.- Està clar que ens hem d'adaptar al que ...
- 8.- Es como Mayo en pleno Enero
... - 9.- Bé per fora pista segurament, el que la ...
- 10.- ...
Listado completo

