MALALTS DE NEU

Publicat: 28 January, 2019 07:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Jo volia pujar el dimecres o dijous, suposso que amb el que ha caigut I el que esta caient estará l'estació maca maca...


Algú ha esta a quest cap de setmana?? Volia pujar dimecres o dijous, com veieu el Temps??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 January, 2019 07:31PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Sembla que amb una mica de vent, però ja ho veurem,jo suposo que pujaré el dimecres
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 January, 2019 07:31PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Per cert, avui uns 35cm i segueix nevant
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 January, 2019 06:51PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Jo he estat tot aquest cap de setmana al Port: Neu dura i ventada en cotes altes, neu pols i de qualitat en cotes baixes, pistes en molt bon estat exceptuant la tornada d'estivella que és un trinxa esquis. Fora pista impossible a tot arreu. Poca gent, alguna petita cua en hores punta. Llastima que no estigui oberta la dreta que m'encanta.
És el moment ideal per esquiar al Port.
Amb la nevada d'avui i el que s'espera aquesta setmana pot ser increible.
El cap de setmana vinent repeteixo.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 10:55AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Una pregunta. Per arribar a la zona de la Bofia, veig que si o si s'ha d'arribar per una vermella. Si vaig amb la peque de 8 anys, per quina es més fácil arribar?? Obaga o Rassa Bofia?? La peque baixa blaves bé, en paralel desde fa poc. Quan arriba una vermella, la baixa pero en cunya.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 12:57PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Jo crec que Rasa Bofia és menys empinada però més estreta i Obaga més empinada i més ampla, és qüestió de prioritats. En tot cas només és una vermella a l'anada, ja que a la bofia hi ha blaves i la tornada és per blava també.
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 01:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
Snowtrace
Jo crec que Rasa Bofia és menys empinada però més estreta i Obaga més empinada i més ampla, és qüestió de prioritats. En tot cas només és una vermella a l'anada, ja que a la bofia hi ha blaves i la tornada és per blava també.

Si ja he vist que és només a l'anada. Li comentaré a ella a veure quina vol baixar, que prengui dicisions per si mateixa risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 06:27PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
FerranF
Sembla que amb una mica de vent, però ja ho veurem,jo suposo que pujaré el dimecres

Al final has pujar??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 07:01PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Charlyfcb
Cita
FerranF
Sembla que amb una mica de vent, però ja ho veurem,jo suposo que pujaré el dimecres

Al final has pujar??



He pujat avui i realment ha estat un escàndol de dia!!!

Sol, fred i la millor neu pols seca de la temporada!!!

Fins hi tot, encara es podien trillar alguns forapistes, i els trillats la neu no havia transformat gens i era molt seca i bona.

A veure si puc treura alguna foto de la càmera d'acció, que des del mobil no n'he fet cap
Karma: 24 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 07:07PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
FerranF
Cita
Charlyfcb
Cita
FerranF
Sembla que amb una mica de vent, però ja ho veurem,jo suposo que pujaré el dimecres

Al final has pujar??



He pujat avui i realment ha estat un escàndol de dia!!!

Sol, fred i la millor neu pols seca de la temporada!!!

Fins hi tot, encara es podien trillar alguns forapistes, i els trillats la neu no havia transformat gens i era molt seca i bona.

A veure si puc treura alguna foto de la càmera d'acció, que des del mobil no n'he fet cap

Molt bé!!! Jo pujo demá amb la peque... Farem un día de campana la cole a veure que ens trobem.
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2019 07:14PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Charlyfcb
Cita
FerranF
Cita
Charlyfcb
Cita
FerranF
Sembla que amb una mica de vent, però ja ho veurem,jo suposo que pujaré el dimecres

Al final has pujar??



He pujat avui i realment ha estat un escàndol de dia!!!

Sol, fred i la millor neu pols seca de la temporada!!!

Fins hi tot, encara es podien trillar alguns forapistes, i els trillats la neu no havia transformat gens i era molt seca i bona.

A veure si puc treura alguna foto de la càmera d'acció, que des del mobil no n'he fet cap

Molt bé!!! Jo pujo demá amb la peque... Farem un día de campana la cole a veure que ens trobem.



Et puc assegurar que si la méteo és més o menys bona, disfrutareu d'allò més, la neu està per tirar coets
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2019 11:15AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Hola, als que heu estat aquesta setmana creieu que hi haurà neu verge el dissabte? ja se que és la pregunta del millón. Però vull dir com estava per fora pistes zona Sant Grau per exemple? Clar que encara ha de nevar avui demà segons anuncien, però dependrem del vent com sempre. El que està assegurat suposo és la qualitat i quantitat a pistes...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2019 07:21PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Per fer la Sant Grau des de dalt de tot impossible ja que el vent dels darrers dies ho va deixar pelat, no així la part més baixa al costat del bosc.

En teoria demà ha de nevar més i el que estarà molt bé serà la zona del bosquet i segur que algunes zones d'Estivella, i el que pots estar convençut és de la quantitat de neu i la seva qualitat
Karma: 18 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 09:12AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
FerranF, tu que ets "asidu" al Port, et volia preguntar, ¿perquè no està sempre oberta l' Estivella? No creus que el preu del ff li haurien de descomptar alguna quantitat ja que no sempre està oberta aquesta zona? Em sembla que només la obren els caps de setmana, i això és injust, ja que la gent que només podem pujar entre setmana mai la disfrutarem aquesta zona...

Salutacions !
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Frikiski logoff
Publicat: 01 February, 2019 09:24AM
Bon dia!
Veig que donen vent molt fort pel diumenge.
Com creieu que pot afectar al Port?
Gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 09:26AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 72
jo crec que a les pistes de dalt afectara, sembla que bufara de valent.....
esperem que no s´empori massa neu!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 09:54AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
red-special
FerranF, tu que ets "asidu" al Port, et volia preguntar, ¿perquè no està sempre oberta l' Estivella? No creus que el preu del ff li haurien de descomptar alguna quantitat ja que no sempre està oberta aquesta zona? Em sembla que només la obren els caps de setmana, i això és injust, ja que la gent que només podem pujar entre setmana mai la disfrutarem aquesta zona...

Salutacions !




Molt bones!!

El perquè no està sempre oberta l'Estivella és perquè entre setmana gairebé no hi ha afluència de gent, per això també redueixen el preu del forfait de dilluns a divendres. El cap de setmana si que l'obren i el preu del forfait ja és normal
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 09:55AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Doncs suposo que bufarà fort però no sé fins a quin punt, de moment amb les ventades fortes que ha fet aquest any s'ha pogut esquiar. Espero que sigui així perquè en principi jo hi pujo amb les peques
Karma: 9 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 09:59AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Quan bufa de nord al Port fa molt mal arrenca literalment la neu en pistes exposades i cotes altes. Sempre queda cotes baixes i zones a raser del vent. És un factor molt comú allà dalt desprès d'una nevada de nord ventada. Funciona molt millor amb llevants. Però bé, s'ha de mirar la part positiva ara sembla que neva de valent.
Aprofitant em permeto contestar a red-special tot i que FerranF potser ho explica millor: Cap de setmana forfet 36e entre setmana forfet 29e. és el que compencen per no obrir Estivella.
Salutacions
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 10:03AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Ostres si... no ho recordaba... igualment... no poder gaudir de l' Estivella entre setmana em sembla molt malament...

Gràcies !
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
frikiski logoff
Publicat: 01 February, 2019 10:04AM
Gràcies pels vostres comentaris.
Nosaltres també voliem pujar amb les petites, elles no surten gaire de les cintes. Però la seva mare i jo voliem aprofitar mentre fan classe.I em preocupa que tanquin les cadires....
Salutacions.
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 12:38PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Al final ahir vam pujar amb la peque al Port del Compte. Al arribar havia bastant vent I fred, amb el que no les tenía totes que sortís bé el día. Pero en les zones entre arbres del Querol s'estava molt bé. I vam anar al Sucre I la Bofia, I el vent bufava menys, amb el que vam aprofitar molt. Després va sortir el sol, va baixar l'intensitat del vent I va ser un día collonut. De 10:30 a 16:45.
Dir qué la meva filla ja és incondicional del Port, I ahir va enganxar a la seva amigueta I el seu pare que van pujar amb nosaltres. Amb ganes de tornar a pujar!!


Editat 1 vegades. Última edició el 01/02/2019 12:38PM per Charlyfcb.
Karma: 36 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 05:27PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Charlyfcb
Al final ahir vam pujar amb la peque al Port del Compte. Al arribar havia bastant vent I fred, amb el que no les tenía totes que sortís bé el día. Pero en les zones entre arbres del Querol s'estava molt bé. I vam anar al Sucre I la Bofia, I el vent bufava menys, amb el que vam aprofitar molt. Després va sortir el sol, va baixar l'intensitat del vent I va ser un día collonut. De 10:30 a 16:45.
Dir qué la meva filla ja és incondicional del Port, I ahir va enganxar a la seva amigueta I el seu pare que van pujar amb nosaltres. Amb ganes de tornar a pujar!!



Enhorabona!!! Me n'alegro que disfrutéssiu guiño
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 10:05PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Gent ara mateix al port està caient una nevada maca maca si el vent respecta demà pot ser un gran dia
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2019 10:34PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Els que pogueu pujar demá a disfrutar a tope!!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2019 03:07PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Una pregunta, algú sap que tal está l'alberg Mirador?? El que está a peu de pista.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Frikiski logoff
Publicat: 02 February, 2019 04:14PM
Bon dia.
Els que pujat avui al Port, que tal el vent?
Mirant Meteocat sembla que demà hauria d'afluixar a partir del máximo d'aquesta tarde ...
Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2019 05:26PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Charlyfcb
Una pregunta, algú sap que tal está l'alberg Mirador?? El que está a peu de pista.



Ni idea, entre setmana està ple d'escoles
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2019 10:19PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Bona nit companyes!! Gran dia d'esquí al Port del Compte. Neu verge a dojo tot i que amb poc gruix. Fora pistes apte en tots els sectors vigilant les zones amb pedres i zones exposades al vent. Neu a pistes excel·lent. El temps ha estat molt canviant estones de sol molta estona nevant amb ganes. El vent ha respectat fins allà les 3 quan ha comnçat i ja no ha parat sense respectar res. Tarda nit esta sent molt ventosa qmb rafagues extremes. Penso que demà serà un dia complicat i ventós. Això si el Port mai defrauda als que l'estimem!!
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 February, 2019 07:52PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Un altre dia radiant al paradís, un BLUEBIRD DAY com dirien els americans...


Karma: 65 - Votos positivos: 5 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.