MALALTS DE NEU

Publicat: 29 October, 2015 03:46PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,249
[www.cossetania.com]

Torna el Sr. Real amb un dels seus llibres amb forfaits. No son gratis, però no està malament smiling smiley





OSCAR L.
Karma: 33 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 October, 2015 11:37PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,309
Tens raó.
No està gens malamentpulgar arriba
Fent números, surt: 105 € per nou forfets. Això fa una mitjana de 11'67 € per forfet.pulgar arriba

I a més, fas turisme per tot el país risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 October, 2015 01:14PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
No esta gens malament, però he de sumar-hi el cost del llibre.
Uotar, fa un parell d'any va explicar lo del ff de temporada d'esqui nordic, i també esta molt be, tens ff gratis d'alpi
[www.totnordic.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 October, 2015 11:56PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,309
Cita
Garreta
No esta gens malament, però he de sumar-hi el cost del llibre.
Uotar, fa un parell d'any va explicar lo del ff de temporada d'esqui nordic, i també esta molt be, tens ff gratis d'alpi
[www.totnordic.com]

Cert, l'opció del forfet nòrdic també és interessant. pulgar arribapulgar arriba

El cost del llibre no l'havia inclòs en els càlculs, deliberadamentrisasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2015 08:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 7
Hola a tothom,

El llibre val 26.60€ a Amazon (28€ és el preu 'normal')

Suma-li després 15€ del forfait a La Molina, Masella o Baqueira (per a la resta d'estacions, el forfait val 10€)

Surt en total 41,6€ (gastant únicament un forfait, p.ex. a Masella)

El forfait de La Molina són 41€; el de Masella, 42€; el de Baqueira, 49€.

Conclusió: únicament gastant un forfait ja surt a compte comprar el llibre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2015 12:22AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 122
Gracies per la informacio moshkis!!!
Possiblement em compri el llibre.
Com que normalment esquio pel pirineu de lleida, una opcio que encara faria la compra mes interessant seria trobar algu que pugi principalment a la cerdanya per intercanviar el descomptes de les dues zones.
Algun voluntari?
Anims que cada cop falta menys.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2015 08:48AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Jo mateixa, pero no se si será posible...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
frikiski sin contrasena
Publicat: 06 November, 2015 09:18AM
I pq no ha de ser possible?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2015 09:23AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,249
Els forfaits son nominatius i s'han de recollir en persona a cada estació el dia que s'esquia (presentant el DNI).

A més, al tanto amb aixó de canviar/vendre forfaits que son emesos de manera nominativa, ja que en cas d'accident és pot tenir greus problemes (el comprador i el venedor) !

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
frikiski sin contrasena
Publicat: 06 November, 2015 09:33AM
Gracies pels aclariments moshkis!
Ara ja per curiositat, podries explicar-ho una mica mes?
Si compro el llibre a la pagina web de cossetania, qui dimpnis posa el meu nom als forfaits?
I qui el vulgui comprar per regalar?
Gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2015 01:42PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Amb aquest cas no ho se, però els que et regalen el Super 3 cal mostrar el carnet de Super i el DNI.. A mi hem va tocar un ff a Baqueira al programa del Mauri, i vaig tenir que portar el DNI i un correu electronic.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2015 08:20PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 7
Jo imagino que tu vas a les guixetes amb el "bono" que ve dins del llibre. Llavors et demanen el teu DNI i et donen un forfait nominatiu, on posa el teu nom.

El mateix passa quan per exemple t'agafes el forfait de temporada de Masella i et regalen els "bonos" de descompte per a la resta d'estacions: jo he anat p.ex. a La Molina, ensenyo el forfait de Masella i el "bono" i llavors em donen un forfait de La Molina on surt el meu nom.

Suposo que ho fan més que res perquè no puguis anar més d'un cop a cada estació.


Editat 1 vegades. Última edició el 06/11/2015 08:21PM per mario77#.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
frikiski desconectat
Publicat: 06 November, 2015 09:55PM
Segons l'explicacio del mario77, sembla logic que es puguin intercambiar els "bonos" entre diferents persones
Avui he comprat el llibre, quant m'arribi us explico a veure que tal...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2015 07:14AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
frikiski desconectat
Segons l'explicacio del mario77, sembla logic que es puguin intercambiar els "bonos" entre diferents persones
Avui he comprat el llibre, quant m'arribi us explico a veure que tal...

A veure. La veritat és que estic molt interessada amb l'intercanvi Lleida-Cerdanya, perquè visc a una horeta y quart de Masella i deixo els nens a l'escola, vaig a esquiar i a les 5 ja hi sóc per recollir-los...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2015 07:44AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
frikiski desconectat
Segons l'explicacio del mario77, sembla logic que es puguin intercambiar els "bonos" entre diferents persones
Avui he comprat el llibre, quant m'arribi us explico a veure que tal...

Tinc ganes que t'arribi el llibre , però crec que algun sistema hi haura perque sols els empris tu. L'intercanvi els importa un parell d ....... El que no volen es que els posis a la venda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Frikiski desde casa
Publicat: 07 November, 2015 08:48AM
Aviat sortirem de dubtes... O no!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2015 11:59AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,309
Cita
mario77#
Jo imagino que tu vas a les guixetes amb el "bono" que ve dins del llibre. Llavors et demanen el teu DNI i et donen un forfait nominatiu, on posa el teu nom.

El mateix passa quan per exemple t'agafes el forfait de temporada de Masella i et regalen els "bonos" de descompte per a la resta d'estacions: jo he anat p.ex. a La Molina, ensenyo el forfait de Masella i el "bono" i llavors em donen un forfait de La Molina on surt el meu nom.

Suposo que ho fan més que res perquè no puguis anar més d'un cop a cada estació.

Aquí hi ha la diferència i el possible dubteNo entiendoNo entiendoNo entiendo:

En el cas dels bonos del forfet de temporada has d'ensenyar el bono i el forfet.

Passa el mateix amb la targeta Acem del Banc Sabadell, has d'ensenyar la targeta i el DNI

Aquí no crec que et facin ensenyar el bono i el llibre, no?Diablillo

Pot passar que, un cop tinguis el llibre, hagis de "donar-te d'alta" en alguna web o similar, introduint algun codi o número que figuri en el llibre?No entiendo

En tot cas, els primers que el tingueu, ja en fareu cinc cèntims.smiling smiley pulgar arribapulgar arriba

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Frikiski de cap de setmana
Publicat: 07 November, 2015 12:50PM
No se com acabarà la cosa aquesta dels forfaits... Però colloms com hem reactivat el foro de malalts!!!
Al final el tòpic de la "pela" i els catalans quedarà plenament demostrat!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2015 01:39PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
Garreta
Cita
frikiski desconectat
Segons l'explicacio del mario77, sembla logic que es puguin intercambiar els "bonos" entre diferents persones
Avui he comprat el llibre, quant m'arribi us explico a veure que tal...

Tinc ganes que t'arribi el llibre , però crec que algun sistema hi haura perque sols els empris tu. L'intercanvi els importa un parell d ....... El que no volen es que els posis a la venda.

Doncs si no els importa l'intercanvi... En Frikiski i jo podríem fer una declaració jurada que som bons i no en els hem venut, només intercanviat i tots els de "Malalts de neu" com a testimonis .
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2015 11:14PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,309
Cita
Frikiski de cap de setmana
No se com acabarà la cosa aquesta dels forfaits... Però colloms com hem reactivat el foro de malalts!!!
Al final el tòpic de la "pela" i els catalans quedarà plenament demostrat!

risasrisasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2015 08:03AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
j.lacroix
Cita
Frikiski de cap de setmana
No se com acabarà la cosa aquesta dels forfaits... Però colloms com hem reactivat el foro de malalts!!!
Al final el tòpic de la "pela" i els catalans quedarà plenament demostrat!

risasrisasrisasrisas
pulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2015 12:06AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 7
Bones,

Jo he comprat avui el llibre a la fira de la Muntanya de Vic. Bé, pel que entenc, al final del llibre apareix una pàgina "retallable" que s'ha d'omplir i enviar per correu (o portar a la seu de l'ACEM). Després de rebre'l, entenc que et fan arribar un e-mail on apareixen les instruccions per aconseguir els 9 FF.

A més, al final de tot apareix el següent paràgraf, bastant interessant per totes les preguntes que feu..risasrisas

"Aquest val és personal i intransferible per a la persona que ompli la butlleta. Només es pot enviar una butlleta per persona. Com a màxim el lector/esquiador podrà esquiar una vegada a cada estació amb aquesta oferta durant tota la temporada 2015/2016."

Així...crec que no es poden fer canvis, vendre FF o, cosa que había pensat de fer, tornar a comprar el llibre per a disposar de 9 FF més.risas

Espero que us sigui d'utilitat,

Salut!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2015 12:10AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,309
Cita
copa
Bones,

Jo he comprat avui el llibre a la fira de la Muntanya de Vic. Bé, pel que entenc, al final del llibre apareix una pàgina "retallable" que s'ha d'omplir i enviar per correu (o portar a la seu de l'ACEM). Després de rebre'l, entenc que et fan arribar un e-mail on apareixen les instruccions per aconseguir els 9 FF.

A més, al final de tot apareix el següent paràgraf, bastant interessant per totes les preguntes que feu..risasrisas

"Aquest val és personal i intransferible per a la persona que ompli la butlleta. Només es pot enviar una butlleta per persona. Com a màxim el lector/esquiador podrà esquiar una vegada a cada estació amb aquesta oferta durant tota la temporada 2015/2016."

Així...crec que no es poden fer canvis, vendre FF o, cosa que había pensat de fer, tornar a comprar el llibre per a disposar de 9 FF més.risas

Espero que us sigui d'utilitat,

Salut!


Moltes gràcies per la informació.pulgar arribapulgar arriba

Queda, doncs, força clar el temasmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2015 11:15AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 122
Clarissim!!!!
Ens han deixat sense mercat negre de cupons i la vidilla que aixo hagues donat a aquest foroLlorónLlorónLlorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2015 12:37PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Quina pena! Jo que ja em veia la temporadeta arregladeta...Sort que sóc una madame i hi ha Porte.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2015 06:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
copa
Bones,

Jo he comprat avui el llibre a la fira de la Muntanya de Vic. Bé, pel que entenc, al final del llibre apareix una pàgina "retallable" que s'ha d'omplir i enviar per correu (o portar a la seu de l'ACEM). Després de rebre'l, entenc que et fan arribar un e-mail on apareixen les instruccions per aconseguir els 9 FF.

A més, al final de tot apareix el següent paràgraf, bastant interessant per totes les preguntes que feu..risasrisas

"Aquest val és personal i intransferible per a la persona que ompli la butlleta. Només es pot enviar una butlleta per persona. Com a màxim el lector/esquiador podrà esquiar una vegada a cada estació amb aquesta oferta durant tota la temporada 2015/2016."

Així...crec que no es poden fer canvis, vendre FF o, cosa que había pensat de fer, tornar a comprar el llibre per a disposar de 9 FF més.risas

Espero que us sigui d'utilitat,

Salut!

Moltes Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 November, 2015 11:22AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,249
Exacte, crec que ja s'ha contestat i ha quedat força clar !!

Els forfaits de regal no son realment pel comprador del llibre, sino que s'ha de decidir la persona a l'hora d'omplir la butlleta que hi ha dintre del llibre.

Aquesta butlleta s'envia a l'ACEM i ells comuniquen una vegada a la setmana (aproximadament) a les estacions amb un llistat de la gent que ha enviat la butlleta. Cada estació rep el mateix llistat. Aleshores, només pot recollir el forfait (i disfrutar d'ell) la persona del llistat !!!

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 November, 2015 03:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 7
Hola a tothom,

Una pregunta: sabeu si la targeta Mastercard del Sabadell (amb la que regalen 11 forfaits) encara té la promoció? A la pàgina web encara surt pero no tinc clar 100% que la promoció encara estigui disponible.

[goo.gl]

Una altra pregunta que tinc és que no em queda clar si cal tenir compte corrent al banc o no. Si la targeta es pot associar amb un compte d'altre banc, perfecte... però si m'haig de crear un compte corrent al Banc Sabadell, ja no ho veig tant clar, la veritat.

Gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
frikiski desactivat
Publicat: 12 November, 2015 12:37PM
Ja m'ha arribat el llibre.
Confirmades les indicacions d'en copa i moshkis.
Repassant la llista d'estacions associades a l'ACEM em xoca l'absencia de Port del Comte.
Algu en sap els motius?.
Gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 November, 2015 12:57PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 42
Bones...
això és perque Port del comte no pertany a la Associació Catalana d’Estacions d’Esquí i Activitats de Muntanya...



toni ::
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.