MALALTS DE NEU

Publicat: 11 December, 2016 01:16AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
javitog
M'acaben de confirmar a catneu que si donen els forfaits per targetes noves, ho vaig preguntar la setmana passada i com no em van fer cas fins avui ja em vaig treure l'assegurança directament amb el racc, collons, si ho arribo a saber....

Gran notíciapulgar arriba... per aquells que ho puguin aprofitarTriste

Salutacionssmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2016 12:21PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 122
Bon dia.
Algú pot explicar com funciona la targeta del Banc de Sabadell?
És una targeta de crèdit normal? (amb les despeses normals d'una targeta) o pel fet d'incloure l'assegurança té despeses afegides?
Ara serem clients d'aquest Banc, necessitarem un parell de targetes per l'operativa del dia a dia, i si no hi ha despeses addicionals, demanaríem aquesta.
Per aprofitar l'assegurança i els descomptes en forfets que ens acaba de confirmar el javitog.
Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2016 01:59PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 30
Crec que la targeta es una Visa normal.

Et deixo el link que he trobat, Targeta Esqui Banc Sabadell, però compte que cal llegir be la lletra petita en tot els temes de bancs i assegurances perquè la targeta individual veig que costa 45 euros.


Editat 1 vegades. Última edició el 11/12/2016 02:06PM per jalem.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2016 03:28PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 122
Gràcies Jalem
Efectivament aquesta targeta te un cost de 45€/any.
Altres targetes de la mateixa entitat veig que son gratuites.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2016 01:01AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
frikiski
Gràcies Jalem
Efectivament aquesta targeta te un cost de 45€/any.
Altres targetes de la mateixa entitat veig que son gratuites.

Exactament.
Els 45 € representen el pagament de l'assegurança.
Però només que usis un dels forfets de regal... ja et surt més que regaladarisas. Imagina't el de Baqueira Beret. Només amb aquest ja et compensa.pulgar arriba

I un detallet sense importància. No és una VISA, és una Mastercard.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2016 09:08PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Perdoneu la meva ignorancia però no aconsegueixo entendre l'oferta d'aquesta targeta de neu de banc Sabadell. Val 45€ però quants i quins forfets et regalen?
Gràcies per avançat.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2016 11:12PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
Snowtrace
Perdoneu la meva ignorancia però no aconsegueixo entendre l'oferta d'aquesta targeta de neu de banc Sabadell. Val 45€ però quants i quins forfets et regalen?
Gràcies per avançat.

Aquí està tot explicatpulgar arriba
[www.nevasport.com]

En el meu cas, ho vaig fer la temporada 13-14, i em van enviar això:

"Associació Catalana d’Estacions d’Esquí i Activitats de Muntanya
Camps i Fabrés, 3-11, 3er 2a • 08006 Barcelona • T. +34 934 160 194 • F. +34 934 152 983 • info@catneu.net •www.catneu.net
Targeta de crèdit Banc de Sabadell / Acem
Les estacions d’esquí catalanes, tan les d’alpí com les de nòrdic, volem que aquesta temporada vingui a esquiar
a totes les estacions al menys una vegada, és per això que li regalem un forfet d’un dia de cada una de les
estacions vàlid durant un any a comptar des del moment en que rep aquest email de confirmació.
Al quadre següent trobarà el lloc de l’estació on ha de dirigir-se per obtenir la invitació. Recordi que ha de
portar el seu DNI i la seva targeta de crèdit com a documents acreditatius.
Estació On s’ha de dirigir
Baqueira Beret A les oficines d’atenció al client de Baqueira-1500.
Espot A les taquilles de l’estació.
Port Ainé A les taquilles de l’estació.
La Molina A les oficines d’atenció al client al peu del Telecabina.
Masella A les oficines d’atenció al client al Pla de Masella.
Port del Comte A les oficines d’atenció al client a la base de l’estació.
Tavascan A les taquilles a la base de l’estació.
Vall de Núria A les taquilles de l’estació del carrilet de Ribes-Vila (el forfet inclou el carrilet).
Vallter 2000 A les oficines d’atenció al client a la base de l’estació.
Aransa A les taquilles a la base de l’estació.
Guils de Cerdanya A les taquilles a la base de l’estació.
Lles A les taquilles a la base de l’estació.
Bosc Virós A les taquilles a la base de l’estació.
Sant Joan de l’Erm A les taquilles a la base de l’estació.
Cada setmana enviem a les estacions les dades de les targetes donades d’alta, vostè només
cal que vagi al lloc indicat al quadre i presenti els documents acreditatius indicats i li
donaran un forfet de dia.
Rebi una cordial salutació.
Joaquim Alsina
Director
"

Amb el temps, van caure un parell o tres d'estacions de la promoció: alguna nòrdica i Port del Comte.

Actualment, no apareix la promoció dels forfets per enllocTriste. Però el forer javitogpulgar arriba comenta que a ell li van dir que encara es feiaNo entiendo
[www.bancsabadell.com]

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2016 09:49AM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 700
Si, jo ho he preguntat a catneu i m'ho han confirmat via mail.

Ojo que la targeta és de crèdit, no de dèbit, ho esclareixo perquè una vegada necessitava treure diners perquè no duia la de dèbit i em volien cobrar en un caixer de la pròpia entitat, és veu que passa això, jo era la primera vegada que tenia una de crèdit.
Els pagaments que facis amb la targeta te'ls passen a finals de mes.

I ojo també que només els regalen a targetes noves, és a dir, si renoves l'any no té les donaran, és un regal de benvinguda.

L'assegurança la porta el racc i el que em sorprèn és que sigui més barata així que contractarla directament al racc si no n'ets soci.
Karma: 5 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 1
Publicat: 13 December, 2016 09:05PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Ostras doncs trobo que l'oferta és molt bona, tot i que és extrany que no ho anunciin enlloc, potser és per no colapsar la promoció que és el que els podria passar si això circula.
Salutacions i gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esther R
Publicat: 26 December, 2016 04:27PM
Bon dia. Algú em pot explicar que és això del llibre i els forfaits economics,si us plau.
Quin llibre és exactament?
Els forfaits es poden utilitzar qualsevol dia o només entre setmana? En cap de setmana també?
Expliqueu-m'ho!
Moltes gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 December, 2016 10:36PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Ves a la primera pàgina d'aquest fil.smiling smiley
[www.nevasport.com]

Però la promoció era només per la temporada 2015-2016Triste
[www.cossetania.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 November, 2018 03:06PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Salut companyes!! aquest any s'ha acabat la promoció de forfets amb la catneu que regalaven un forfet a cada estació de Catalunya. Llastima doncs era una gran promoció!!! Sí algú s'assabenta d'alguna promoció amb forfets econòmics ens farà un gran favor als que tenim la butxaca estreta avisant aquí en aquet fil!!
Salutacions i bona temporada
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2019 06:48PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Bona tarda aquesta temporada sembla que tampoc hi ha cap promoció amb cara i ulls però pels que busqueu alguna cosa segueix el forfet de temporada tot nordic que per 125€ regala un dia d'esquí a: vallter, vall de nuria, molina, espot, port Ainé, tavascan i com a novetat MASELLA aquí deixo l'enllaç.
[aransaesqui.cat]
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.