MALALTS DE NEU

cato_
Publicat: 26 July, 2015 09:45AM
Nova cinta entre pistallarga i parking fontcanaleta segons pàgina 45 ( primer plànol )

potser per treure els trineus de pista llarga?

[contractaciopublica.gencat.cat]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 July, 2015 01:37AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,454
Estaria molt be, ara fara falta que el preu sigui raonable per treure els trineus realment de Pista Llarga.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 July, 2015 11:02PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 15
Ya era hora, era in peligro tanto trineo,
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2015 12:57AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,293
Cita
cato_
Nova cinta entre pistallarga i parking fontcanaleta segons pàgina 45 ( primer plànol )

potser per treure els trineus de pista llarga?

[contractaciopublica.gencat.cat]

Cato, el link em porta cap a un PDF de 6 pàgines, sobre títols de transport. No veig (o no ser veureNo entiendo) ni la pàgina 45 ni el mapa.No entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 31 July, 2015 08:15AM
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2015 10:59AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,293
Cita
cato_
nou enllaç:
[contractaciopublica.gencat.cat]

Gràcies!pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bodybuilder
Publicat: 03 August, 2015 02:16PM
Ja estan col.locant canons a la zona de isards a masella






Karma: 9 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2015 06:55PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
Bodybuilder
]

Ja fan bé, que l'any passat van començar al septembre i els hi va agafar el toro, (la neu no, pero si les dates de tindre-ho tot a punt)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2015 08:51PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,454
Per La estació de esquí, aquesta obra voldra dir poder obrir totes les zones durant tota la temporada asegurant la neu.
Però per molts aquestes obres tot i aportar molt al millor funcionament. Ens fa possar tristos, a mi m encantaba perdrem per la zona dels izards i els coms de Das, ere bucòlic, el fet de no veure canons, tenir de esquivar calves i pedres, i sobretot veure també pocs esquiadors.

Aunque aquestes obres incrementaran molt els esquiadors a la zona de Coma Oriola, i això em planteja el problema de veure cues infinites.
I és aquí on em sorgeixin dubtes, quin sera el próxim pas de la estació.
Un telecadira de Coma Oriola a la Tossa?
O una pista paralela al parking de Coma Oriola que conecti amb la Feixa i el pla ?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2015 10:40PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,293
Cita
david 82
Un telecadira de Coma Oriola a la Tossa?

enamorado - loveenamorado - love

PrayPray

Ja ens agradaria, jaDiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 August, 2015 08:02PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Estic amb en david , pero l'encant dels Isards i de Coms de Das ja s'ha perdut aquesta temporada , en la baixada que vaig fer la pasada temporada per Isards amb en soto ( va ser la unica baixada de la temporada ) em vaig endur un disgust , havia perdut tot l'encant.

I si hi ha mes gent baixant per Isards les cues a Coma Oriola seran terribles.

Si volem apartar-nos de tot poques opcions ens quedaran.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2015 01:11AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Cita
david 82
Per La estació de esquí, aquesta obra voldra dir poder obrir totes les zones durant tota la temporada asegurant la neu.
Però per molts aquestes obres tot i aportar molt al millor funcionament. Ens fa possar tristos, a mi m encantaba perdrem per la zona dels izards i els coms de Das, ere bucòlic, el fet de no veure canons, tenir de esquivar calves i pedres, i sobretot veure també pocs esquiadors.

Aunque aquestes obres incrementaran molt els esquiadors a la zona de Coma Oriola, i això em planteja el problema de veure cues infinites.
I és aquí on em sorgeixin dubtes, quin sera el próxim pas de la estació.
Un telecadira de Coma Oriola a la Tossa?
O una pista paralela al parking de Coma Oriola que conecti amb la Feixa i el pla ?

El que sigui per a poder dotar de meitats a final de temporada una zona esquiable garantida en km en plan "esquí de glacera". Es a dir...Coma Oriola fins a Jumbo i cap amunt.



Karma: 23 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 September, 2015 09:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Totes aquestes millores en la xarxa de neu produïda a mi personalment m'agrada perque assegurem que podem disfrutar de aquest sectors pero no m'agrada perque cada vegada quedan menys recons sense masificar.

Respecte a un nou telecadira de Coma oriola fins la tosa...es entrar amb la excavadora i tallar arbres que no se jo si ho permetran.

I entro un altre debat augmentaran el àrea esquiable il.luminada, familiar, enamorats...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 September, 2015 10:13AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Ferran72
I entro un altre debat augmentaran el àrea esquiable il.luminada, familiar, enamorats...

Tenen tots els permisos per fer-ho, s'està estudiant la viabilitat econòmica i en funció d'això faran.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 September, 2015 08:45PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Cita
David_rD
Cita
Ferran72
I entro un altre debat augmentaran el àrea esquiable il.luminada, familiar, enamorats...

Tenen tots els permisos per fer-ho, s'està estudiant la viabilitat econòmica i en funció d'això faran.

Amb el TGV donan servei aquestes pistes, no se si el increment de despesa de llum seria excesiu
Aixo si els animals acabaran bojos amb tanta llum sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2015 06:02PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Jo tinc entès que ja s'amplia la zona nocturna Diablillopulgar arriba

p.d. tot i que jo esquio sempre de dia jiji



Cristina2 - Shock-LM


Editat 1 vegades. Última edició el 07/09/2015 06:02PM per Shock.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 September, 2015 01:12AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 709
¿Per què costa tant trobar informació sobre les novetats d'ambdues estacions? El més normal seria que hi fessin publicitat de les novetats per anar anunciant l'inici de temporada. Mi no entender No entiendo

Ja és hora de començar el nou fil de Alp2500 al general, que per aquí hi passa poca gent i un no s'entera de res Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 September, 2015 07:24PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Doncs si que és veritat que costa moltíssim saber que fan o deixen de fer ambdues estacions... sembla mentida... o igual tenen por dels ecologistes DiablilloDiablillo




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2015 04:54PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 7
A mi, personalment, sí que m'agrada que fiquin canons a la pista d'Isards. Jo mai faig fora pista i, per altre cantó, Isards és una de les pistes més "xules" de l'estació, visualment parlant (sinó la que més, juntament amb Cerdanya i Com de Das). El fet de que fiquin canons significa que, teòricament, estara oberta sempre, fins a final de temporada, cosa que ara no passava (en realitat fins ara era al revés, que no estava oberta mai)

Jo el que vull saber és a quin preu queden els passis de temporada (p.ex. el de feiners, que és el que sempre agafo jo) i per a quines estacions donen invitació. Ja fa quatre anys que vinc agafant el de feiners i ja començo a estar una mica avorrit (al final és sempre el mateix). Si veig que el preu puja molt respecte l'any passat o que les invitacions són per a estacions "kk", potser em plantejaré no comprar-lo i anar més a Andorra. Seria meravellós que donessin invitacions per a Grandvalira o Baqueira però això no passarà mai, crec (com a molt, donaran una per a Vallnord, com ja ha passat altres anys). El que haurien de fer és deixar-se de xorrades de donar invitacions per a pistes de la Patagonia o d'Eslovàquia i centrar-se en pistes d'aquí!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 September, 2015 11:12PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
El problema dels cànons es que entran amb l'excavadora fem autopistes, be això ja ho van fer la temporada passada, i com ja he dit abans m'agrada i no m'agrada.

Aprofitarem aquesta pista molts mes dies pero el encant serà diferent.

Respecte a les invitacions, el any passat van incloure font Romeu que feia anys que no el donaven, tens raó que només utilitzes les mes properes pero dubto molt que amplien amb gv i Baqueira.

Per cert que feien @skitheeast i @itspowersay entre setmana a Masella sense neu?Aviso - Importanterodando
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 September, 2015 07:24PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 7
Sí, ja vaig anar el darrer mes de Març a Font Romeu amb la invitació però a mi personalment aquesta estació se'm queda molt curta. Té poques pistes, tot i que amb bona neu no ha d'estar gens malament (jo vaig anar quan ja s'estava acabant la temporada).

En fi... Aviam què ens depara el passi de temporada aquest any!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2015 12:33PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Primera nevadeta a la tosa 2-10 i el forfet temporada 545€ a pujat 5 € i el nocturn 50€ si compras dia i si no 60€.

Això ja comença!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 11 October, 2015 08:40PM
Cinta pista llarga + 6 canons.
pista + pista trinéis

Canons a la part baixa roc blanc, Sota telecadira.

"Nova pista" costarasa
quan baixes per quatre camins a la corba continues recta. Es el final antiga costa rasa. Amb acces a pista llarga
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 October, 2015 12:41AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,293
Cita
cato_
"Nova pista" costarasa
quan baixes per quatre camins a la corba continues recta. Es el final antiga costa rasa. Amb acces a pista llarga

Seria una bona idea millorar també el tram immediatament anterior. El primer tram de Quatre Camins és complicat per a la gent que puja pel TSF4 Fontcanaleta i només té nivell de verdes i blaves.Triste
Quan la temporada està avançada, i la neu comença a estar molt "suelta", hi ha vegades que prefereixo baixar per Estadi abans que posar-me a Quatre CaminsLlorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 27 October, 2015 09:00PM
Nou plànol pistes de La Molina

[www.lamolina.cat]
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Bombis
Publicat: 28 October, 2015 05:00AM
llastima que es veu borros. Soc jo o sota de la Olimpica es veu una linea? Que es?

Apart de la extensio a Cuatre Camins, no hi ha res nou, oi?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2015 07:53AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Acabo de mirar el mapa 3D a la web de La Molina [3dmap.lamolina.cat] i no se si s'ho han mirat bé però per dir-ho de una forma politicament correcte em sembla poc pràctic.



Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.