MALALTS DE NEU

Publicat: 28 February, 2015 12:04PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 2
Bon dia experts en temes de neu!! La meva familia i jo busquem neu a prop de Barcelona per anar demà diumenge, pero no cal que sigui una estació d'ski. Només neu per divertir-nos!! Tirar-nos en trineu, fer una mica el cabra amb els peques, dinar i tornar aviat, per no pillar caravanes. Que em podrieu aconsellar?? Moltes gracies per avançat!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2015 01:41PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,460
Els Rasos de Peguera poden ser una bona opció!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2015 03:39PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 2
Rasos estan tancats i la gent diu que no hi ha neu..si hi anem i no hi ha neu, quina alternativa queda mes aprop?.gracies!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2015 09:31PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,460
Algo de nreu hi ha als rasos, la estació esta tancada fa anys.
Pero hi continua funcionant el restaurant i és fan activitats com raquetes, muixing, trineus.
Busca el web dels Rasos on hi ha informació penjada. I ja estant al bergueda i sense pagar peatge pot pujar a l estació de Coll de Pal ( desde Baga) . La carretera es un port de muntanya, pero algo de neu segur que hi trobareu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.