MALALTS DE NEU

Publicat: 13 February, 2015 07:32PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 445
Bones,
estic realitzant un petit recopilatori de pistes d'esquí que, per un motiu o altre, es puguin qualificar com a emblemàtiques per part dels esquiadors i estic preguntant directament als fòrums de les diferents zones per tal que la gent pugui expressar les seves opinions al respecte.

Així doncs, Quines pistes considereu emblemàtiques a Catalunya?

L'intenció es fer-ne un petit reportatge amb les respostes rebudes.

Gràcies per endavant i salutacions.



Ski or die
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2015 09:21PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
A la Molina , la comabella o ( comella+estadi)
Masella, izards, enamorats.
Espot, la pala i la rampa.
Port ainé, el barranc de comaloform i bellavista.
Karma: 30 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2015 12:11AM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 202
Sens dubte Estadi a La Molina.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2015 03:24PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
A part de les que ja heu dit per els de la meva generacio son mitiques Pista Llarga de La Molina per que es on la majoria varem començar i Pala Bestia de Nuria que era el noste somni o malson segons com es miri.



Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2015 08:58PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
A Masella, La "Coma Pregona", que abans s anomenaba "Coma Parahona". Ara remodelada i partida en diferents trams que reben diferents noms. Actualment com "Coma Pregona" nomes conserva la part superior. Abans era una veritable pista de descens, inclus estaba homologada per la FIS, que sortia des de la Tossa d Alp y baixaba directament al Pla de Masella. Crec recordar que es van celebrar alguns Campionats d Espanya i probes de descens.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2015 11:28AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Per mi, a Masella des del Tub (abans anomenat Coms......) fins la baixada de dalt la Tosa fins baix el Pla per Enamorats; excepte la part de dalt, la resta és com una pista de descens, i a primera hora del matí que no hi ha ningú i ho pots fer..............és genial.

I de La Molina, els Coms!!!! i si pot ser la part de dalt trepitjada i la de baix sense trepitjar.................en la variació està al gust, no?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2015 10:45PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Hola, és un fil antic però no puc resistr-me d'opinar. Jo tinc tres pistes que m'encanten i cada cop que les baixo gaudeixo com si fos la primera vegada. Les tres són vermelles amb bones vistes a la vall, són amples, amb bons canvis de rasant i també són llargues per tant són pistes que es poden baixar a gran velocitat, que és el m'agrada. La primera és la Peülla de Baqueira, la segona la Tossa vermella de Masella i l'ultima és la Coulée de Porté puymorens.
Espero les pugueu baixar algún dia.
Salutacions
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.