MALALTS DE NEU

Publicat: 06 December, 2015 02:09PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 202
Mazinger!!

Aquest any tinc el ff de GV però farè escapadeta entre setmana a Masella per veure't, crack! (ara que ja tinc cotxe risas)

Estem en contacte a vore quan podem coincidir smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2015 09:20PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Me'n alegro, Gurzi!
Carnet i cotxe = llibertat

Enhorabona
pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2015 09:54PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,657
Cita
mazingerZ
...de fet, tot i que solo esquiar sol [ i ja m'està bé ]... estic molt content i agraït a Nevasport per donar-me l'oportunitat de conèixer gent maquisima.
A més, sempre trobes gent que en sap més i esta disposada a acompanyar-te.
Molta gent... però sobretot el quarteto Telefonica.
Manolo,Antonio,Dani...

Encara ens hem de veure aquesta temporada pulgar arriba



Miembro fundador del LOBO'S Team

Socio colaborador de "LOS VIAJES DE RETA"
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2015 11:30AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Si Dani, tinc ganes de retrobar-me amb l'equip "Tele.ski" pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2015 12:15AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,284
Cita
mazingerZ
Masella jet i tgv, oberts
Sector la pia, a punt de carmel per obrir en les properes hores.
Jumbo tancat. A no esser que facin miracles tossa i la zona més alta, tancada.
Neu en molt bon estat.

Mazinger, avui dilluns he pujat per la tarda a Masella, i me n'he enrecordat de tu i del javi_tronrisasrisasrisas

Enamorats tenia uns bumps increiblesLlorónLlorónLlorón. Fixa't com eren que preferia Les Fustes abans que Enamorats. risas
Intentava esquivar els de la part superior baixant per Davallada... però els del tram final no hi havia més remei que "afrontar-los amb dignitat"risas

Havia llegit ja alguna cosa al respecte pel foro, però no m'esperava una cosa aixísorprendidosorprendidosorprendido Semblava una pista de bumps... o una pista d'esquí normaleta de fa 30 o 40 anys, quan es trepitjaven menys les pistesDiablillo

No sé si te'ls has trobat aquests dies que has pujatNo entiendo

Salutacionspulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2015 12:38AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Ey! Hola lacroix,

No,durant aquests dies de pont, no he pujat.
La veritat es que davallada,tot i esser vermella, la trobo mes comode.
Menys gent i una pista ampla,ben treballada i menys irregular.potser perque hi fan entrenaments.
Dimecres pujo i espero trobarla ben trepitjadeta [al menys a primera hora]
Ja tinc una edad i he començat en això fa tres temporades.
Només pretenc passar-m'ho bé i no prendre mal.poc a pic i a base d'hores també vaig millorant. pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2015 01:52AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,284
Cita
mazingerZ
Ey! Hola lacroix,

No,durant aquests dies de pont, no he pujat.
La veritat es que davallada,tot i esser vermella, la trobo mes comode.
Menys gent i una pista ampla,ben treballada i menys irregular.potser perque hi fan entrenaments.
Dimecres pujo i espero trobarla ben trepitjadeta [al menys a primera hora]
Ja tinc una edad i he començat en això fa tres temporades.
Només pretenc passar-m'ho bé i no prendre mal.poc a pic i a base d'hores també vaig millorant. pulgar arriba

Opino igualpulgar arriba
Jo ja fa gairebé 30 anys que esquio, però tinc el mateix nivell que fa 20 anysTristeLlorón. Em vaig quedar estancatblue - triste
A aquestes alçades, només aspiro a passar-m'ho bé baixant per les pistes. No sóc dels que els agrada anar a patir a una pista per sobre de les meves possibilitats. Així que em passo el dia baixant per allò que anomenen "la meva zona de comfort".smiling smiley

Sóc conscient que així milloraré ben poc, però jo ja m'ho passo bé així!smiling smiley........Evidentment, excepte quan l'estat de la neu em superaTriste. Llavors sí que m'agradaria tenir més nivell. Però... tinc el que tinc!Triste

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2015 06:42PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Quan la visibilitat o estat de la neu no es optim per mi, cardo el camp! risas



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2015 07:22PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Per cert, tan malament esta masella???



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2015 07:59PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,284
Cita
mazingerZ
Per cert, tan malament esta masella???

Només puc parlar d'ahir a la tarda. A partir de les 14 hores:

-Familiar-La Pia: neu dura als trams inclinats. Algun bump al tram inicial (uns 200 m passat el TGV) que de tarda amb l'ombra es feia difícil de veure. Amb tot, la vaig fer tres cops.pulgar arriba
-Enamorats: amb bumps desde la zona del Jumbo fins al final. Una cosa espectacularsorprendidosorprendidosorprendido. Increïble el tros final, desde la croïlla d'Esquirols fins l'aparador.TristeTriste No ho havia vist maisorprendido. Com era zona obligada de pas per baixar a baix, la vaig fer 4 vegades. Això si, cada cop la baixaba millorDiablilloDiablilloDiablillo
-Coma Oriola: de les millors. Neu dura, però es deixaba baixar bé. Un total de 5 visites hi vaig ferpulgar arriba
-Les Fustes: increïblesmiling smiley La segona millor pista ahir. En sèriopulgar arriba. Un parell de visites hi vaig fer, evidentment, per tornar de Coma Oriola a la base de l'estació.
-Central-La Cova: força bé. Evidentment, també les vaig fer un parell de vegades, arribant de Les Fustes, clar.
-Davallada: després de Les Fustes, potser la que tenia millor neu. El problema era empalmar després amb Enamorats. Per això noimés la vaig fer una vegada.
-Em deixo pel final una pista que feia anys que no baixava: Eslàlom la Pleta. pulgar arribapulgar arribapulgar arriba Ahir la millor pista. Una de les vegades que acabava de baixar Enamorats i ja tornava a ser a dalt del TGV, em plantejava anar de nou per Davallada. Però al baixar el tram blau de La Pleta vaig veure els teleskis de la zona del snowpark. La veritat és que , al tractar-se de pistes curtes, normalment no les hi presto atenció. Però ahir estava buscant una alternativa per no haver de baixar fins baix durant una estoneta, i vaig pensar en agafar el teleskí per fer la Pleta un cop més i "descansar" una mica dels bumpsDiablillo. Total, que baig fer Eslàlom i em va agradar tant que la vaig repetir 4 vegadessmiling smiley

En resum. Crec que pel matí ben d'hora deu estar encara força bé. Però a la tarda (ja et dic que vaig començar a les 14 h) toca fer un curs accelerat de bumps. I, tot i que no se'm van donar malament, patia més per no topar de cara amb algú altre que hagués fet el bump del costat al mateix temps que jo i no coincidíssim en el mateix llocLlorónLlorón

Post-data: si ara em diguessin de tornar-hi amb les mateixes condicions que ahir... crec que hi tornaria!Diablillosmiling smiley

Salutacions.pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2015 10:05AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Cita
mazingerZ
Per cert, tan malament esta masella???

Durant el pont es podia esquiar bé a primera hora però a partir de les 11 que ja havia passat força gent quedaven bumps de neu solta amb neu dura entre ells , força incomode per esquiar , a més molta gent que en aquestes condicions a mi no em fa cap gracia per el risc que suposa .

Entre setmana no crec que et trobis amb això .



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2015 02:25PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Bon dia

Neu dura a molt dura.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2015 11:16PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,284
Cita
mazingerZ
Bon dia

Neu dura a molt dura.


cabreadocabreadocabreado
In-sana enveja sento ara mateix risasrisasrisasrisas

Salutacionspulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 06:56AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
La pia tancada.
Comença a entreveure alguna taqueta marró.
No sembla que nevi fins el dia vint;esperem que canvii la pesima condició de temperatura/humitat i puguin canonejar.
Es increible amb quina dignutat i professionalitat aguanten en temps d'adversitats.
Tipica imatge de neu a pista en un entorn verd i marró. Només falten les vaques i semblaria maig



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 10:24AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858

La realitat.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 12:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Avui no ha plogut com ahir la nit.
Han canonejat una mica i, com sempre, treballat magistralment la neu.
Si això es un club social , em sento molt honorat d'esser-ne membre.
Bravo Masella pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba

I ara, passo "el parte" anomenat MASELLA PARA MEDIOCRES.
Que els que en sabeu molt, ni noteu varietats.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 12:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 12:48PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 17 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 12:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 5,172
Cita
mazingerZ

esta como a ti te gusta malandrin risasrisasrisas



mis Reports [www.nevasport.com]

MASELLA NUNCA MAIS
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 12:53PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 12:56PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Per el tros que es veu de la Tosa sembla que la volen obrir aviat.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:05PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Si big.
Estan preparant per obrir-la



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:08PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Si, ahora mismo 13h. esta perfecto.
Menos coma oriola que no da el sol y hay autenticas zonas de marmol sin señalizar.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:09PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:10PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:12PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:14PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858




Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2015 01:25PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
No em descarrega video. I això que es molt curt... No entiendo
Ok a casa l'envio per fibra 300 megabites



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2015 12:31AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,284
Mazinger, una pregunta:
Com està Enamorats? Apareixen els bumps?
És que m'estic plantejant tornar-hi aquest dissabte, amb el forfait "dormilega" de 14 a 17 h. Però encara em fan malt les cames del bumps de dilluns passatrisasrisasLlorón

Gràcies per endavantpulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2015 11:40AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 21
Bones a tots!! se que es previsio a llarg temps, pero a veure com ho veieu vosaltres, tinc en ment pujar a masella amb un amic el 21 o 22 encara tenim aquest dubte i no tenim clar quin dels dos dias, pero segur que es un dels dos, com creieu que pot estar l'estació per aquells dias veient com pinten les previsions per aquesta setmana? He escoltat alguna coseta de que podria ser que cap al dia 20 tinguem paquetot de neu.. pero no tinc gaire confiança ara mateix veient com estan els planogramas de temps.

Un altre pregunta 40€ forfait de dia a Masella? ho he vist malament o hem sembla recordar que la temporada anterior era mes economic?

Gracies!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.