MALALTS DE NEU

Publicat: 06 October, 2014 09:52AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,025
Bon dia

Anem a pasar una setmana a la Cerdanya Francesa amb les cries de 4 y 2 anys. Necesite orientació perquè no he estat a la zona mai.

Tinc la oportunitat de llogar un apartament per a pasar el cap d'any a la cerdanya francesa. He mirat dos. Hi ha un a Osseja y altre a St. Pierre dels Forcats. També he mirat altre en Agoustrine de les escaldes, però crec que está un poc allunyat del que vull. Vaig amb dues nenes de 4 y 2 anys. M'agradaria saber on vegueu que estaria millor comunicat, millor per les cries per a estar tranquils y per fer coses amb elles y que no s'avorrisquen, millor per a pujar a pistes amb el cotxe, millor ubicat, millor per a comprar menjar, millor per al metge,..... On llogarieu vosaltres?? Perque?? Ventatges e inconvenientes?? Quines coses farieu allà??

Aprofite per a preguntar també als experts en la zona qué es el que hi ha que veure y que podría fer amb les nenes per aquella zona, recomanacions gastronòmiques, llocs per a visitar amb xiquetes, pistes recomanables, etc.... He estat a Masella anteriorment, pero no vaig creuar cap a França.

Qualsevol recomanació de la zona em vindria bé, agraïsc qualsevol recomanació que em doneu.

Gràcies.



Tira para abajo, tira.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 October, 2014 04:08PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,290
Cita
tirant lo blanc
Bon dia

Anem a pasar una setmana a la Cerdanya Francesa amb les cries de 4 y 2 anys. Necesite orientació perquè no he estat a la zona mai.

Tinc la oportunitat de llogar un apartament per a pasar el cap d'any a la cerdanya francesa. He mirat dos. Hi ha un a Osseja y altre a St. Pierre dels Forcats. També he mirat altre en Agoustrine de les escaldes, però crec que está un poc allunyat del que vull. Vaig amb dues nenes de 4 y 2 anys. M'agradaria saber on vegueu que estaria millor comunicat, millor per les cries per a estar tranquils y per fer coses amb elles y que no s'avorrisquen, millor per a pujar a pistes amb el cotxe, millor ubicat, millor per a comprar menjar, millor per al metge,..... On llogarieu vosaltres?? Perque?? Ventatges e inconvenientes?? Quines coses farieu allà??

Aprofite per a preguntar també als experts en la zona qué es el que hi ha que veure y que podría fer amb les nenes per aquella zona, recomanacions gastronòmiques, llocs per a visitar amb xiquetes, pistes recomanables, etc.... He estat a Masella anteriorment, pero no vaig creuar cap a França.

Qualsevol recomanació de la zona em vindria bé, agraïsc qualsevol recomanació que em doneu.

Gràcies.

La cerdanya no es massa gran, pero les comunicacions.....son d'aquella manera...

Pel que dius, jo crec que Sant pere dels forcats està molt be com a poblet tranquil, fred, això si. A mi m'agrada mes que osseja.
Osseja esta mes a prop de puigcerdà, mes assoleiat, però la diferencia poden ser uns 20 15 minuts en cotxe, així que no se si et compensa.

Sobre les ocses que fer allà: Les termes de llo estan molt be despres d'un dia d'esqui i les de dorres son xicotetes però molt agradables i barates. A les Angles també hi han.

Si pots, feu una volta per Les bulloses amb raquetes i menjeu al refugi. Es una experiència molt maca, segura i en un lloc incomparable.

Podeu anar a fer una volta amb el tren groc, que es molt xulo.

La ciutat de mont-lluis es una pasada, envoltada de muralles i aspecte medieval.

Per esquiar tens de tot, però les angles i formigueres tenen molt bona neu, sol tenir paqueton, son familliars i petites.

Podeu anar a passar una nit al refugi de camporrells (30 minuts caminant des de pistes sense dificultat) i es un lloc meravellos, ple de llacs congelats, tot i que amb les nenes tant petites no se jo....

Buff, es que hi han tantes coses per fer a la cerdanya...........

Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 October, 2014 11:22PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Jo portaré una mica la contraria per variar...

A nivell animació cap poble de la cerdanya francesa es massa animat. Osseja està a 5 minuts de puigcerdà i està ben comunicada no hi ha problema.

St. Pierre es petit i no hi ha res per passejar sol ser bastant més fred en tots els sentits que osseja i li passa una mica el mateix que Angustrina, queden al mig del no res per a donar una volta al vespre. Jo em quedaria el més apropet de Puigcerdà possible en aquest cas, per tant Osseja.

Efectivament els banys de Llo, anar a mercat de Sallagosa a comprar embotit o Mont Lluís està molt bé. Als Angles amb nens podeu visitar el parc animalier que a l'hivern es pot visitar amb raquetes. A nivell estacions com t'han dit Formigueres val molt la pena ja que mai hi ha massa gent i té una zona per tirar-se amb trineus la mar de bé. Les Angles amb nens tan petits no hi aniría mai si abans no has anat a Font-Romeu o inclús a La Quillane que val 2 duros (i 2 pistes) però que es 100% per families i nens.

La carretera es la mateixa quasi bé per totes les estacions. L'accés a Font Romeu està molt bé i La Quillane, Les Angles, Formigueres i Puyvalador al final estan totes a la mateixa carretera. per temps calcula des d'Osseja a Font.Romeu 20 minuts a La QUillane 25 Les Angles 30 i Formigueres 35 aprox.

Tb tens eina-st.pierre que per anar amb nens i trineus a tocar neu i a baixar sobretot a la zona de eina tens una zona de debutatns a la part inferior molt bona.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2014 01:44PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,025
Hola

Gràcies per les respostes.

Doncs no se que fer. Jejejeje

Per 20 minuts de cotxe a mi em te igual, però aon estarán millor les xiquetes??

Me interesa aixo de Les Bulloses. Em pots explicar??

Suponc que al parc d'animals de Les Angles sols hi haurá que anar allá i preguntar on es, no??

Gracies



Tira para abajo, tira.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2014 11:56AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,025
Bon dia

A Osseja he llogat el apartament.

Si teniu alguna recomanació més .....

Gràcies



Tira para abajo, tira.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2014 03:50PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
L'entrada al parc està just al costat del parking de Pla de Mir i està molt ben indicat! http://www.parc-animalier-pyrenees.com/

No deixeu d'anar a passejar pel llac de puigcerdà i fer unes crêpes al carrer principal.

Si tens ganes de matinar, al costat dels cines d'Osseja al mig del poble, hi ha un forn de pà molt molt molt petit a on si parles català et mira malament (i en sap de català la molt.... en fi!) Fan uns croissants de mantega... ALUCINANTMENT BONS... Ara... a les 8 ja no en queden.

A Font Romeu també teniu una zona de debutants i de trineus molt bona a la base mateixa de l'estació (passant les guixetes).

Si hi ha neu, encara que sigui una xorrada... no deixeu d'anar amb els nens a La Quillane, just abans de desviament de Les Angles.

Com a estació per nens si voleu anar a tocar neu i no estar molt molt masificats jo aniría a Formigueres que a més la zona de trineus es de "lliure ús"... no ho és però ningú et dirà res, està una mica més lluny per la mateixa carretera (sense desviar-te de Les Angles) però l'accés es fàcil i el parking...és moooolt fàcil.

Per cert! Formigueres (o Formiguera) era el poble d'estiueig dels reis de Mallorca :P curiositats... Però encara celebren "la seva catalanitat" cada any.pulgar arriba

Les Angles la veritat es que la trobo una estació ja... de 1r nivell (o 2n si el primer son Alp2500, GrandValira o Baqueira). Molta pista vermella, molta gent i una mica "estressant".

Els banys de Lló valen molt la pena i si no voleu esquiar, una volteta amb el tren groc fins a Mont LLuís també.

Per cert, ben comunicat i ideal per nens per si no sabeu que fer, a Prullans (en direcció cap a la Seu) teniu un camping que tenen un centre d'animals al que hi vaig cada 2 x 3 amb la nena (té 2 i mig ara) ponys, cabres, gallines, ovelles, ànecs,... costa molt poc.



Salutacions,



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 October, 2014 07:27PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Tambe a la Quillane es pot fer esqui nocturn, que al ser molt petitet i perfecte pels nens, sho poden passar pipa! I sobretot baratet, despres desquiar pots sopar al refugi, i si no ha cambiat hi ha menú infantil!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 October, 2014 09:13PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Exacte soto... i a més fan un vi calent brutal al bareto :P jajajaja



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 October, 2014 10:22PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
uriloki
Exacte soto... i a més fan un vi calent brutal al bareto :P jajajaja

risas risas
Per aixo tagrada eh!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 October, 2014 09:23AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Cita
soto.rs2
Cita
uriloki
Exacte soto... i a més fan un vi calent brutal al bareto :P jajajaja

risas risas
Per aixo tagrada eh!!




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 October, 2014 10:33PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Vaya planazo Uriloki, me lo copio con permiso de Tiran Lo Blanc pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 October, 2014 10:30AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Yo con la niña al parc animalier iré seguro este año y espero poderlo hacer con raquetas con nieve. La caminata es larga, pero para eso están las mochilas y mi espalda risasrisasrisasrisasrisasrisasrisas y lo de la frikiskiada nocturna con vino caliente y "fondue" en la Quillane es un tema que se puede organizar cualquier fin de semana y ellos encantados.

Esquí y trineos hasta las 20:00, "nevera con birras y nachos" sobre la nieve y luego una cenita de quesito y pan a partir de las 20:30 a 21:30-22:00.... PLANAZO

Vale... q sólo son 2 pistas o una pista azul y media verde lo que tienen iluminado? Pues si... pero ni colas, ni "normas", ni gente... casi "privado"



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 October, 2014 02:29PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
uriloki
Yo con la niña al parc animalier iré seguro este año y espero poderlo hacer con raquetas con nieve. La caminata es larga, pero para eso están las mochilas y mi espalda risasrisasrisasrisasrisasrisasrisas y lo de la frikiskiada nocturna con vino caliente y "fondue" en la Quillane es un tema que se puede organizar cualquier fin de semana y ellos encantados.

Esquí y trineos hasta las 20:00, "nevera con birras y nachos" sobre la nieve y luego una
cenita de quesito y pan a partir de las 20:30 a 21:30-22:00.... PLANAZO

Vale... q sólo son 2 pistas o una pista azul y media verde lo que tienen iluminado? Pues si... pero ni colas, ni "normas", ni gente... casi "privado"
Es una estacio diferent, sobretot de nit te un encant molt especial...

Percert ja ficats es podria fer aixis una mini kdd una miqueta esqui nocturn mes un sopar no?? Algo baratet vamos!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 October, 2014 02:43PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Espera't que tardaran 0,... en sortir els del forfait de masella que ho veuen perfecte... NOMES SI HO FEM A MASELLA :P



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 October, 2014 03:15PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,025
Gràcies a tots per les recomanacions.

Uriloki molt bon plan. Apuntat queda. Segur que un dia vaig al parc animalier i altre a La Quillane amb les nenes a veure com s'ho pasen. Moltes gràcies.

Una última pregunta: Quines distancies en temps, mes o menys, hi han desde Osseja fins els llocs recomanats y les estacions de esquí? St. Pierre dels Forcats, Porte, Mont Louis,....

Al parc animalier de Les Angles hi han mochiles per alquilar y dur a la menuda? Sols te 2 anys per a caminar tant, no?



Tira para abajo, tira.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 October, 2014 03:11PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Motxiles no... Pero segurarment a esports tubosa de puigcerda et saben dir o llogar.amb 2 anys no et caminarà pel parc es passejada per mig de bosc.

Distancia entre 15 i 30 minuts tot i tot per la mateixa carretera.

No tindreu pèrdua
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 October, 2014 08:46PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
uriloki
Espera't que tardaran 0,... en sortir els del forfait de masella que ho veuen perfecte... NOMES SI HO FEM A MASELLA :P

Shhhtt ehhh!! Menos eh amb els de Masella que et mosegu! Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 November, 2014 11:16AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
uriloki
Espera't que tardaran 0,... en sortir els del forfait de masella que ho veuen perfecte... NOMES SI HO FEM A MASELLA :P

Deies algo?

maruja cabreadamaruja cabreada

Perdó per la interrupció, però penseu que a la Quillane també entrenen alguns clubs, com per exemple el May Luego Diablillo

I fa sempre molt de fred allà!!!!



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 November, 2014 12:45PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Se us ha de tenir controlats als de l'Estat Masellic... que sou molt talibans de la Tossa (per la banda de Masella només clar! risasrisasrisas)



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Nedi
Publicat: 27 December, 2017 03:14PM
Al parc animalier de Les Angles hi han mochiles per alquilar y dur a la menuda? Sols te 2 anys per a caminar tant, no?

Ara no sé exactament com va, però temps enrera a la mateixa taquilla del parc animalier ens van deixar una motxilla per portar la nena. Molt recomanable.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2018 01:21AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,295
Cita
Nedi
Al parc animalier de Les Angles hi han mochiles per alquilar y dur a la menuda? Sols te 2 anys per a caminar tant, no?

Ara no sé exactament com va, però temps enrera a la mateixa taquilla del parc animalier ens van deixar una motxilla per portar la nena. Molt recomanable.

No et preocupis, Nedi.
Ara la nena ja deu tenir 6 anys, i la gran 8, que el post al qual estàs contestant és de fa 4 anysDiablillo
Tranquil·la, que això de no mirar les dates ens ha passat a tots alguna vegada.smiling smiley

Salutacions.pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.