MALALTS DE NEU

Publicat: 15 December, 2013 01:24PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Doncs això, els del Super3 han regalat al meu fill 2 ff de Vallnord, no hi hem estat i no tinc idea a qui sector anar. La meva dona fa verdes, els altres 3 blaves tot i que el meu fill s'escapa a fer roiges ( vermelles ). Moltes gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 December, 2013 01:29PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
Garreta
Doncs això, els del Super3 han regalat al meu fill 2 ff de Vallnord, no hi hem estat i no tinc idea a qui sector anar. La meva dona fa verdes, els altres 3 blaves tot i que el meu fill s'escapa a fer roiges ( vermelles ). Moltes gracies

Els meus dos fills son adoptats i vaig escollir jo la seva data de "naixement" perquè el país d'on són originaris no hi ha Registre Civil.

Si ho arribo a pensar els "faig" de desembre o gener! El novembre-març només ens regalen visites al Acuari, Zoo, Catalunya en miniatura... Enfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 December, 2013 02:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
uortar
Cita
Garreta
Doncs això, els del Super3 han regalat al meu fill 2 ff de Vallnord, no hi hem estat i no tinc idea a qui sector anar. La meva dona fa verdes, els altres 3 blaves tot i que el meu fill s'escapa a fer roiges ( vermelles ). Moltes gracies

Els meus dos fills son adoptats i vaig escollir jo la seva data de "naixement" perquè el país d'on són originaris no hi ha Registre Civil.

Si ho arribo a pensar els "faig" de desembre o gener! El novembre-març només ens regalen visites al Acuari, Zoo, Catalunya en miniatura... Enfadado - Angry

A la meva filla també, però pel Pau 2 ff Vallnord i 2 ff + 2 lloguers a Boi Taull sempre que un adult faci la mateixa activitat. Un gran regal als que estem malalts de neu.smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 01:34AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Pel que dius jo triaria Pal sense dubtes pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 12:22PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Pal !! pulgar arriba





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 16 December, 2013 01:10PM
resposta ben facil... PAL!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 01:20PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 76
Por favor, alguien me puede decir el precio de Vallnord? Nunca hemos estado en Andorra y queremos ir con los peques a la pista de trineos de Pal. Tengo muchas dudas. Me lo recomendais? No somos esquiadores profesionales y a las mujeres les gustaria aprender un poco. A los papas nos toca quedarnos con los crios (4, 6 y 8 años) usando los trineos.
Esa es la idea pero ya digo que no conozco nada aquello, ni los precios (no cojeremos FF), ni las instalaciones... Vamos a pasar un par de dias para el 22, 23 de este mes.
Desde ya, muchas gracias.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 16 December, 2013 01:42PM
Si no cogéis ff, tenéis que subir en coche a Pal.

Desde La Massana tenéis el telecabina que os deja al lado de la pista de trineos que por cierto, está bien y tienen varias cosas chulas (entre ellas el snowsnake).

Tanto para unos como para otros hay forfait de no esquiador por si sólo queréis usar la pista de trineos y tenéis todos los precios en la web de Vallnord. Si los compráis por la web tenéis un 10% de descuento... más allá de esto si váis y sóis familia y demás os aplicaran y aconsejarán en la mejor tarifa ya q tienen promos para dar y tomar.

A modo de referencia deciros que el forfait adulto por internet está a 35,10 euros sin seguro y el de niño...25,65

el de no esquiador, que te permite dejar el coche en la massa (a cubierto) y subir en el telecabina, cosa que con niños es muy comodo vale 10,50
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 02:01PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 76
Muchas gracias Uriloki smiling smiley. Muy buena informacion para decidirme.
pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 02:10PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Gràcies David pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 02:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
moshkis
Pal !! pulgar arriba
Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 02:13PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
uriloki
Si no cogéis ff, tenéis que subir en coche a Pal.

Desde La Massana tenéis el telecabina que os deja al lado de la pista de trineos que por cierto, está bien y tienen varias cosas chulas (entre ellas el snowsnake).

Tanto para unos como para otros hay forfait de no esquiador por si sólo queréis usar la pista de trineos y tenéis todos los precios en la web de Vallnord. Si los compráis por la web tenéis un 10% de descuento... más allá de esto si váis y sóis familia y demás os aplicaran y aconsejarán en la mejor tarifa ya q tienen promos para dar y tomar.

A modo de referencia deciros que el forfait adulto por internet está a 35,10 euros sin seguro y el de niño...25,65

el de no esquiador, que te permite dejar el coche en la massa (a cubierto) y subir en el telecabina, cosa que con niños es muy comodo vale 10,50

Moltes gràcies. I això del telecabina no en sabia res de res... Als nens els farà contentspulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2013 05:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
País sin registro civil? Dios mío....





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2013 05:25PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 2,017
Buenas,

Si no tenéis mucho nivel y vais en plan aprendizaje con los chavales, sin duda os recomiendo Pal.

Si tenéis más nivel, y os gusta bajar bien, os recomiendo Arcalís. Sobre todo el sector de la Coma.

Aunque soy del pueblo, descartad Arinsal. Últimamente es donde llevan a los rusos y son unos "putos" energúmenos.

Salut y si teneis cualquier pregunta, no dudeis en preguntarme.

DiablilloDiablilloDiablilloDiablilloDiablilloBanana esquí



David - Ja estàs amb les tonteriess !!!!! RUSSIAN GOLF TEAM MEMBER

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2013 06:05PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
David_Andorrano
Últimamente es donde llevan a los rusos y son unos "putos" energúmenos.

Mare meva...no n'hi havia prou amb britànics borratxos que ara hi sumem els rusos allà... Facepalm




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2013 06:18PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
David_Andorrano


Aunque soy del pueblo, descartad Arinsal. Últimamente es donde llevan a los rusos y son unos "putos" energúmenos.

DiablilloDiablilloDiablilloDiablilloDiablilloBanana esquí

Moltes gràcies, diu molt a favor teu el fet de no recomanar-me el teu poblesmiling smiley Per la Costa Daurada també n'hi ha d 'aquest.Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2013 06:20PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 2,017
Home,

Primer la salut i la seguretat, però davant d'això el passar-s'ho bé i sense problemes.

He vist coses molt fotudes per culpa d'aquests carellots que es creuen deu, per tenir bitllets.

I després, qui acaba pagant sou la gent que veniu a passar un cap de setmana i que no teniu asseguraça.

Però bé, és el que hi ha.

Salut.



David - Ja estàs amb les tonteriess !!!!! RUSSIAN GOLF TEAM MEMBER

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2013 09:49PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
David_Andorrano
Buenas,

Si no tenéis mucho nivel y vais en plan aprendizaje con los chavales, sin duda os recomiendo Pal.

Si tenéis más nivel, y os gusta bajar bien, os recomiendo Arcalís. Sobre todo el sector de la Coma.

Aunque soy del pueblo, descartad Arinsal. Últimamente es donde llevan a los rusos y son unos "putos" energúmenos.

Salut y si teneis cualquier pregunta, no dudeis en preguntarme.

DiablilloDiablilloDiablilloDiablilloDiablilloBanana esquí

Doy fé!

Fa 2 temporades va ser la primera vegada que vaig estar a Pal i Arinsal (normalment sempre hi anava a Arcalís), i em sembla que va ser l'última, Pal prou bé i si em va agradar, encara que jo com a esquiador "single" amb nivel mitg, sense pensar-ho 2 cops em quedo amb Arcalís de cap.
Això si, diría que per familia i canalla (que no siguin "pros"guiño, crec que Pal està molt i molt bé.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 December, 2013 02:10PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 76
Al final, siguiendo vuestras recomendaciones para novatos fuimos al sector Pal y la verdad es que muy bien smiling smileypulgar arriba. Los precios muy razonables. 3 euros por persona la pista de trineos todo el dia. 15 euros usar la cinta de la pista debutantes y de paso pudimos subir al funicular para ir a Masana solo porque lo vieran los crios. El personal muy amable. Comer alli mismo un menu en el self service (que me parecio muy correcto) por 14 euros.
El segundo dia alquilamos esquis para todos, para probar, en el pueblo de Pal por 10 euros c.u. y yo una tabla por 18. Lo pasamos muy bien y sin haber "surfeado" en mi vida a la media hora ya me estaba deslizando por la pista debutantes con buenos resultados risas Los que eligieron esquies tuvieron mas dificultades, es algo mas complicado que el Snow, creo yo, claro.

Muchas gracias por haberme informado tan bien.
Un saludo a todos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 January, 2014 10:14PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Decidit, dissabte cap Andorra.... Però la mare i la petita no pujen, amen el meu fill, la meva fillola i jo , som més de blaves i el nen alguna vermella. Els de tv3 han donat vent. Sense la mare i la petita , i amb el vent .
Continua sent Pal la millor opció? Si l'opció es Pal , es millor anar fins a pistes o el telecabina?

Bon Any
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 January, 2014 10:56PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Garreta
Decidit, dissabte cap Andorra.... Però la mare i la petita no pujen, amen el meu fill, la meva fillola i jo , som més de blaves i el nen alguna vermella. Els de tv3 han donat vent. Sense la mare i la petita , i amb el vent .
Continua sent Pal la millor opció? Si l'opció es Pal , es millor anar fins a pistes o el telecabina?

Bon Any

Arinsal és un vòrtex de vent, allà quan fa una mica de vent a la resta pots trobar-te un infern. Arcalís si fa vent i una mica de rasca... ves-hi ben preparat. I en canvi Pal doncs al tenir el bosquet a les parts baixes sempre queda una mica més protegida del vent.

En quant a pujar en telecabina o cotxe... doncs va a gustos, però preu per preu jo prefereixo pujar amb el cotxe a dalt, si no hi ha d'haver merder de neu em resulta més còmode tenir el cotxe allà mateix pel que sigui.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 January, 2014 11:03PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
David_rD
Cita
Garreta
Decidit, dissabte cap Andorra.... Però la mare i la petita no pujen, amen el meu fill, la meva fillola i jo , som més de blaves i el nen alguna vermella. Els de tv3 han donat vent. Sense la mare i la petita , i amb el vent .
Continua sent Pal la millor opció? Si l'opció es Pal , es millor anar fins a pistes o el telecabina?

Bon Any

Arinsal és un vòrtex de vent, allà quan fa una mica de vent a la resta pots trobar-te un infern. Arcalís si fa vent i una mica de rasca... ves-hi ben preparat. I en canvi Pal doncs al tenir el bosquet a les parts baixes sempre queda una mica més protegida del vent.

En quant a pujar en telecabina o cotxe... doncs va a gustos, però preu per preu jo prefereixo pujar amb el cotxe a dalt, si no hi ha d'haver merder de neu em resulta més còmode tenir el cotxe allà mateix pel que sigui.

Si, el maleter et fa de "guixeta" per deixar-hi les cosespulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 January, 2014 06:17PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Ahir vam anar a Pal, va estar molt bé tot i la nevadeta , moltes gracies a tots.
Que tingeu molts regals aquesta nit!!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.