MALALTS DE NEU

Publicat: 04 February, 2013 02:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Abro éste post por que realmente me da pena la situación de la estación. El año pasado ya quisimos ir pero por falta de tiempo y dinero al final no fuimos y optamos por otras opciones.

Este año estabamos con muchas ganas de ir, pero es que nos da mucha inseguridad la estación, solo veo críticas y con diferencia es la estación con menos nieve del Pirineo Catalan. Somos conscientes de que lo que pillan otras, apenas lo pilla ésta, hablando de nieve, pero tampoco veo que enchufen su nieve artificial a duras penas, o hagan ofertas en el forfait...

No sé, si alguno de vosotros a ido ésta temporada y quiere compartir su vivencia, nosotros estaremos muy agradecidos, ya que queremos ir en cuanto les nieve un poco.

Saludos.





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 February, 2013 02:59PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Porte es una estació de Pre-pirineu amb cotes baixes, amb el comporta aixó. Fa anys que no hi vaig perque les últimes temporades no ha tingut bones condicions.

Personalment crec que es un estació per anar-hi en ple hivern (finals de gener, frebrer i principis de març); i si pot ser, després d'una nevada recent.

Pel que es veu a les webcams, ara mateix esta justeta de neu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 February, 2013 04:24PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Port del Comte es una gran estació per anar-hi després d'una llevantada. De moment, aquest hivern hi ha hagut de tot tret de llevantades, per tant, a esperar toca.

Això sí, si n'hi ve cap, aneu-hi, no en dubteu perquè és una estació ben bonica.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 February, 2013 09:10PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 13
si te fijas hay un post mio reciente con fotos de port del comte (del sábado pasado). Si vas, aviso que algunas pistas estan bastante justitas de nieve, pero otras estan impecables. A mi parecer es una de las mejores estaciones que he estado.

Si coges Estivella abierta, es muy buena apuesta. si tu nivel es medio, tambien disfrutarás. El precio, 32€, totalmente recomendable.

un saludo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 February, 2013 12:03AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Gracias por los replys pulgar arriba

PD: Me miraré ese post que dices Syrdarja.





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 February, 2013 12:24AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Port del Comte és una estació d'aquestes que tenen l'etiqueta de "familiar" o, dit d'una altra manera "per a debutants".
No crec que li faci massa justícia, perquè algunes parts bé poden presentar algun repte. Però està clar que és un lloc per anar-hi tranquil i sense presses.

Per a mi, l'únic inconvenient és l'accés. Tècnicament està molt aprop de BCN (bo pels pixapins com jo), i a sobre no has de pagar peatges si no vols. Però la pujada des de Solsona es fa eterna, la veritat...

Crec que, si hi neva una miqueta bé, hi enviaré el Ninja...
Be Ninja, my friend!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 February, 2013 12:10PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Pues a ver si les cae algo estos días SkiNinja y te marcas algo por ahi smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 February, 2013 11:50PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola, jo vaig estar el diumenge 27 aprofitant que obrien l'estivella (que ganes en tenia), i bé, més o menys el que m'esperava sense haver caigut una nevada com cal amb antel·lació, l'estivella força bé de neu, però es notava que no hi havia cap base i de tant en quan sortia alguna pedreta, pero amb molta neu no era preocupant.
La resta de l'estació... doncs justeta justeta, no ens enganyem, pre-pirineu, tampoc es que fins ara hagi fet gaire fret, com aquell qui diu l'hivern encara no ha arribat com cal o va amb una mica de retràs, poca altitud i poca precipitació, així que ara mateix... per passar una estona, si tot va com les darreres temporades, gaudirem un parell de setmanes a finals de març amb un bon paquet i ja.

Es una pena si, perque es una estació que m'agrada força, està molt a prop de casa meva i a més no s'ha de pagar una fortuna en peatges/tunel, amb un preu de forfait força bó, encara que sigui el de temporada alta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2013 05:47PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola, vull ver una escapada demà, com ho veieu per anar al port? o millor m'aconselleu alguna altre millor?
Se que es un cap de setmana complicat en el tema aglomeracions... i es això el que vull evitar tot el que pugui.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 February, 2013 09:41PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
No creo que sea de las que más llena esté, y por lo que he leído en algunos comentarios respecto al estado de las pistas, es bastante aceptable, yo creo que es una buena opción, si vas, espero que me cuentes que tal fué smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.