MALALTS DE NEU

syrdarja
Publicat: 28 December, 2012 10:43PM
Bones! avui he anat per primer cop a font romeu i en el cas que el nivell d'esqui sigui baix o nul l'estació està molt bé.
En el meu cas, sóc d'aquells motivats que esquien 8h sense parar a tot drap i he flipat a trobar:
Pistes ultracongelades, en un estat realment perillós, anant la gent a agafar-se als arbres literalment perquè era l'únic lloc on parar-se...
Totes les negres estaven a REVENTAR de novats fent cunya que es paraven en els pitjors llocs més estrets... plenes de plaques de gel i bamps de fa dies
Fart de trobar les negres infestades de novatos (inclús les que estaven tancades...) m'he decantat per anar a explorar les altres pistes.
Una infinitat de pistes aburridament planes, i pistes amb molt poc desnivell.

Remuntadors molt lents i amb unes cues llarguissimes perquè les cadires van 2 o 3 persones enlloc d'omplir-les... Seran més nous que porté... però gaire més rapid...

Personalment, per molt bonic que és el paissatge... crec que he llançat 35e.

La meva pregunta és si els Angles/Puigbalador/Formigueres/Ax és similar, o no. Per decidir-me a explorar aquella part o no.

Per favor pago 6€ més i masella li dona miiil voltes a fontromeu (en cas d'esquiador que no trepitja una blava si no es estrictament necessari)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 December, 2012 08:09AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Les angles no te res a veure amb fontro.
Formigueres i puyvalador tampoc (ni amb fontromeu).

A ax no hi he estat. I a mi fontromeu tpc m'agrada gens.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 December, 2012 08:54AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
A mi font romeu tambe em va decepcionar molt. Com tu has dit em va semblar aburrida i molt plana. Ves a Les Angles, no te res a veure.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 30 December, 2012 01:24PM
cap als angles doncs... XD
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 December, 2012 09:03PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Jo no he estat a Font-Romeu, pero si et puc dir que Ax no et defraudarà gens ni mica, això si, potser no es la més propera de totes les que has dit.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 December, 2012 09:51PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
syrdarja
cap als angles doncs... XD

pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 December, 2012 01:55PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Avia'm, fa dies que no neva a la Cerdanya. Això no es culpa de l'estació.

No soc un defensor de Font Romeu; a mi tampoc m'agrada gaire, però l'estació es el que es. Tampoc m'agraden les comparacions. Cada estació te les seves coses i s'han de sapiguer valorar.

Primer s'ha de mirar bé el que busques i on trobar-lo. Si hi tornes a Font Romeu un dia de primavera amb gent que no sap gaire, trobaràs que es una estació tranquil·la, assolejada, sense cues i on la gent sense nivell pot gaudir.

Crec que totes les estacions de la Cerdanya es mereixen una visita (Eyne, Formigueres, Puyvalador, etc) per un motiu o per un altre. Aixó si, no busquis grans extensions, desnivell, ni molts kms.... perque no ho trobaràs allà.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 January, 2013 09:54PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Personalmente las que más me gustan son Ax y Les Angles, a nosotros Font Romeu tampoco nos hace mucha gracia, la vemos más para palilleros, lo único que tiene que no tienen las demás es la zona de cross y la negra aquella largisima, que cuesta de encontrar algo parecido cerca.

Ya nos contaras si vas a Ax o Les Angles guiño





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 January, 2013 10:50PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Jo sóc més de formigueres, puigmal y porté. Els angles sempre he tingut la sensacio que li falta algu, es gran pero no li acabo de trobar el punt.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2013 03:26AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,294
Jo vaig una mica al contrari de totsrisas
Com que a mi m'agraden les blaves i vermelles assequibles, a Font-Romeu m'ho passo d'allò més bé. (Quan hi vaig, que malauradament, no és gaire a sovintTriste)

Però és que jo no demano gaire: si fins i tot les dues verdes del TSD6 Airelles (Poule au Pot i Tremplin) m'encanten.risasrisasrisas

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2013 03:30AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,294
Cita
Inde7
Jo sóc més de formigueres, puigmal y porté. Els angles sempre he tingut la sensacio que li falta algu, es gran pero no li acabo de trobar el punt.

Per a mí, que sóc molt còmoderisasrisas, falta un telecadira al lloc del TK San Père....... i que el telecadira Roc d'Aude sigui desembragableDiablillo.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2013 10:04AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
I aixo confirma el que deia l'amancho. Que cada estacio satisfa millor a un determinat tipus d'esquiador, que una estacio no ens agradi no la fa necessariament dolenta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2013 10:09AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Inde7
I aixo confirma el que deia l'amancho. Que cada estacio satisfa millor a un determinat tipus d'esquiador, que una estacio no ens agradi no la fa necessariament dolenta.

Exacte pulgar arribapulgar arriba

És com allò en que s'entesta la gent a dir quina és la millor estació?? Doncs no existeix, per a uns serà una i per a d'altres serà una altra.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 02 January, 2013 01:44PM
Jo que voleu que us digui... si hi ha neu, li trec suc fins i tot a La Quillane, no entenc perque no obren Rasos i encara menys pq va tancar la pista artificial de Montjuic (jajaja igual pq era l'únic que hi anava... ves a saber!)

Evidentment per 5 euros li treus més profit a Masella (si hi ha bona neu i no hi ha 8.000 persones a pistes), ara... 5 euros, a cada día que vas a esquiar... al final d'any es noten (a principi d'any també)... Pel que dius de la pista negra (RECORD) efectivament sempre està plena de "debutants" fora de lloc (alguns en els classics snowblades, bomber i texans), gelada per la seva orientació i amb bumps. A Pyrenees, la negra i 2 vermelles (entre elles l'estadi) tenen prou pendent... i a Font Romeu, les que baixen cap a les Bulloses, també están prou bé de pendent i longitud i sovint amb bona neu i poc frequentades... la gran majoria dels "pelapistes" es queden a la part del park (permetme la llicència com a "palillero"guiño.

Clar que si ens posem a comparar... 40 km de pistes... contra quasi 100 (o més... ara no ho sé de memoria)... i 400 metres de desnivell màxim que pot tenir una baixada a Font Romeu contra quasi 1000 que pots fer a Masella... la cosa evidentment quedará deslluida...

Ara que ja posats i per aquesta regla de 3...personalment, per a fer una incursió d'1 dia des de la Cerdanya, per 3 euros més vaig a GrandValira i no té punt de comparació amb Masella i per 6 euros més, t'arribes en una horeta i quart a Peülla... i Baqueira tampoc i et deixa Masella o La Molina en massa bon lloc (Pls! LA MASELLA NO EXISTEIX! ^_^!) i consti que ambdues opcions les he fet també "sube-baja" jajajaja aquest foro es per a Malalts de Neu no?

Per a gustos... colors... i les comparacions sempre son odioses...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2013 03:36PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Masella son 60 i pico, no? Puja de 100 si contes alp 2500

El problema que jo lhi veig a Masella és l'acces de gent i la poca innivacio natural que esta rebent els ultims anys. Pero de dalt a baix et pots tirar unes baixades maques maques
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 02 January, 2013 03:45PM
Insistia ja en el primer post que penso que fontromeu per debutants i nivell mig està molt bé. Ara, per el meu perfil, no.

Tinc planejat anar als angles, i a ax de seguida que pugui.

Anar 1 dia a grandvalira és llençars els diners. un domini tan gran cal agafar 2 dies.

Si hi ha neu, per mi la millor opcio és alp2500 entre setmana... el meu record és fer 12000m de desnivell en remuntadors (hauria fet més si no fos perquè feia forapistes...)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2013 04:27PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Discrepo! Lo millor de GV es que pots esquiar una burrada sense repetir pistes. No acabarsel ho veig com algu positiu...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 January, 2013 02:43AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,294
Cita
syrdarja
Anar 1 dia a grandvalira és llençars els diners. un domini tan gran cal agafar 2 dies.

Jo també discreporisas.
A mi el que m'agrada de GV és poder anar de Pas a Canilllo per blaves i "vermelles assequibles", i tornar. És el que algú anomenava: "picar paret"risasrisas.
Esquí tranquil, vajasmiling smiley

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 January, 2013 04:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Cita
Inde7
I aixo confirma el que deia l'amancho. Que cada estacio satisfa millor a un determinat tipus d'esquiador, que una estacio no ens agradi no la fa necessariament dolenta.

Totalmente agree, cada uno prioriza en gustos según sus necesidades, aunque siempre es positivo comentar éstas cosas para saber más al respecto de como están las estaciones smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 January, 2013 11:27AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Nuria y Eyna son les meves estacions preferides......y son les més petites amb diferència junt amb Formigueres i Sant Pere dels forcats que tambés son del meu gust.
Esterem , però, tots d'acord amb el sobreesforç de mantenir la qualitat dels servei de Masella.pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ais
ais
Publicat: 09 January, 2013 09:52AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 264
jo sóc de formigueres i porta i odio la cambra d'ase. A font romeu i a les angles només hi vaig quan no hi ha neu a les altres estacions mencionades

salut

ais
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2013 06:42PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Ieps!

Doncs jo sóc bastant fan de GV. M'agrada que puguis esquiar prou tranquil tot i tenir 10.000 persones a l'estació... és l'avantatge de tenir 210Km de pistes, no?
L'únic problema és que els pixapins com jo ho tenim a 4h en cotxe i no compensa per un subeibaja.
Llavors el millor és Masella, però de vegades tinc una inevitable sensació d'agobio, quan et veus rodejat de gent per tot arreu, has d'anar amb 1000 ulls (i tot i així et passen sonats a 100Km/h a tocar...) i, què voleu, no es disfruta gaire així...

En fi, són només reflexions Ninja...



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2013 07:30PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,246
Doncs que voleu que us digui, a mí m'encanten totes les de la Cerdanya francesa, inclús quan hi vaig a Font-Romeu m'ho passo pipa !!

Té unes baixades molt guapes entre bosc, la part que baixa direcció Bulloses desde La Calme es mooooooooolt bonica i amb neu es una baixada guapa, les negres de La Gallinera també estan bé i té un paisatge molt variat i la trobo força interessant per passar algun día !!





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 January, 2013 01:48PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 3,306
Cada estación tiene lo suyo, y Font Romeu tiene muchas cosas, pero... ¿que estación soporta un mínimo test con muy poca nieve y encima helada?? Pues realmente casi ninguna.
Fon Romeu es probablemente la mejor estación para iniciarse (contando que tienen 2 arrastres y una alfombra GRATIS para los que empiezan). Desniveles suaves, sol casi siempre, buena restauración, y pocas perchas. Los remontes no son malos (hay 2 desembragables), pero algunas sillas siguen siendo lentas, es cierto. Para quien quiera más nivel, hay pistas, quizás un poco dispersas, y la mayoría tienen un nivel de azul, pero haberlas, "hailas", pero si no hay nieve... cagalluf.
De la misma digo que casi cualquier estación te deja el mejor sabor de boca si la nieve es excelente y hay poca gente.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 January, 2013 11:49PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 13
De moment ha guanyat el port del comte :P
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2013 12:53AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Vols dir Vall de nuria?





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 March, 2013 08:51PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 11
Enlazas Gran Tetras o Myrtilles con Record y es una bajada larga e intensa con un remonte rapido... Pradeilles,CNN, Paul Ribell,Boutons...Son cortas pero disfrutonas.Esto sucede con pistas de cotas bajas.
Además suelen cuidar bastante las pistas....Y disponen de muchos cañones.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 March, 2013 12:44PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 1,576
Les Angles, Formigueres, Porte, Puyvalador y Eina, cualquiera es mejor que Font Romeu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.