MALALTS DE NEU

Publicat: 06 December, 2012 10:39AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
No ha estat una gran afortunada per les nevades.......i tot i aixi, he esquiat desde el primer dia, gracies al treball i l'esforç d'un equip tenaç que estima el que fa.
Aquest espai es , si us sembla, un petit racò de reconoixement...per parlar d'aquesta estació i de les aventures i desventures de tot el bestiari que pol.lulem per alli ---->zombiecabeza rotatoriaLoco - CrazyAburrido - boredDormidoViva la cervezacharlatán360 grados

Masella meravella!pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2012 06:07PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Ei! Hi estic d'acord!!

A Masella vaig rodar el vídeo que em va valdre els FABULOSOS ESQUIS DE TEMPS DE NEU, 25 aniversari!!! JA JA JAAAA!!
Tot i que trobo que sovint està molt atapeïda de gent, és la meva primera opció a l'hora de fer un "sube-i-baja" des de la city.

Força Masella!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2012 09:00PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Mare de Deu!

Com estaba Masella!!!...........plè absolut!
Les pistes que ja estaven obertes estaven molt bé....les que han obert per el pont.........no tant
personalment , em sobren tans de vams com han posat a gairebé totes les pistes...... més a ultima hora......que s'ajuntaben zones glaçades amb pilons de neu fresca..........tot això sumat a l'esgotament i ja poca llum........ha fet que les ultimes dues baixades fossin apoteosiques.

Teniem previst anar a Formigueres........esta a petar de neu i també tenia de pagar forfait a Masella.....ja que tinc el feiners.
La distancia desde Girona es la mateixa......son dues hores i mitja....
El fet que hagim decidit esser fidels....... es per la senzilla raó de sempre; ells s'ho curren nevi o no......es just reneixer l'esforç titanic per mantenir el servei en condicions més que favorables.
De tota manera....estaba tan i tan plè......que he recordat perque he agafat el forfait Feinersrisas
Masella mola pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2012 08:59PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Jo hi era i donc fe............estava a petar de gent.

Tot i així, m,ha donat per disfrutar més d,una baixada .



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2012 11:19AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Mazinger, et recomano que facis un tomb per Formigueres, per si mai no hi has ant, que no ho se. Val la pena, i molt. Independentment de que a Masella s'ho treballin més o menys. I més ara, tal i com està "la petita Canadà" de neu.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2012 11:32AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Si si! es una de les estacions que he visitat en la meva epoca d'esquiador ( de jove).
Neus catalanes y Andorra eran els destins preferits per mi i per el club d'esqui de Salt , d'on eram socis.......
Personalment m'encanta formigueres perque es el tipus d'estació petita i amb VERITABLES diferents nivells........amb uns camins/pista verda.......relaxadissims
Si.La setmana propera la tinc de festa ( curro el dissabte i diumenge i torno a tenir una altre setmana de festacara de listillo)
Sincerament Freeride, el factor economic es important en el meu cas.......tingues en compte que gasto CADA DIA 25 euros de gasolina.....més alguna despesa que sempre cau. tinc el forfait feiners de Masella ( només 250€) que amortitzare en dos dies més i encara, com aquell que diu, no ha començat la temporada.
jo ja estic vacunat contra la crisis,,,,,,,he estat mileurista cronic!risas i ara amb el sou congelat desde 2008 més un parell de retallades, i sense pagues ..... cal mirar molt per on passa un duro.
De fet, a mi m'haurien de proposar com a CATALÀ DEL ANY!
Un mileurista que ha pujat dues filles sense cap mena de carencia del important ( no luxes ni capricis absurds) el piset pagat fa 7 anys, el cotxe pagat , en fa dos.........i encara puc permetre'm algun petit luxe com retornar al mon del esqui .Tornar a comprar tot el material, forfait, gasolines per pujar-hi......
No.
Realment haig de mirar molt per un passa un duro.....puc fer el que faig, però poc més pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 09:06AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
MazingerZ, en cap cas volia que em donessis explicacions smiling smiley, fins a cert punt íntimes, però les entenc des del teu punt de mira, que se sent orgullós d'allò que ha aconseguit amb pocs mitjans econòmics. Jo em sento força igual que tu, pel que fa a aquest aspecte, i encara que no gasti tant en combustible, els 200 euros al mes sí que se me'n van, que no son pas pocs. En definitiva, jo també miro molt per on passen els duros i en cap cas discuteixo la teva política esquiadora/eficiència econòmica.

Amb el forfait de feiners de Masella que tens fa més complicat que vulguis triar una altra estació, perquè això suposa un cost extra, però tot i així, t'ho continuo recomanant.

I mentre tant, a gaudir de les nostres comarques de Girona ;-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 09:37AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
freeride
MazingerZ, en cap cas volia que em donessis explicacions smiling smiley, fins a cert punt íntimes, però les entenc des del teu punt de mira, que se sent orgullós d'allò que ha aconseguit amb pocs mitjans econòmics. Jo em sento força igual que tu, pel que fa a aquest aspecte, i encara que no gasti tant en combustible, els 200 euros al mes sí que se me'n van, que no son pas pocs. En definitiva, jo també miro molt per on passen els duros i en cap cas discuteixo la teva política esquiadora/eficiència econòmica.

Amb el forfait de feiners de Masella que tens fa més complicat que vulguis triar una altra estació, perquè això suposa un cost extra, però tot i així, t'ho continuo recomanant.

I mentre tant, a gaudir de les nostres comarques de Girona ;-)

pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 08:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Shock
Cita
freeride
MazingerZ, en cap cas volia que em donessis explicacions smiling smiley, fins a cert punt íntimes, però les entenc des del teu punt de mira, que se sent orgullós d'allò que ha aconseguit amb pocs mitjans econòmics. Jo em sento força igual que tu, pel que fa a aquest aspecte, i encara que no gasti tant en combustible, els 200 euros al mes sí que se me'n van, que no son pas pocs. En definitiva, jo també miro molt per on passen els duros i en cap cas discuteixo la teva política esquiadora/eficiència econòmica.

Amb el forfait de feiners de Masella que tens fa més complicat que vulguis triar una altra estació, perquè això suposa un cost extra, però tot i així, t'ho continuo recomanant.

I mentre tant, a gaudir de les nostres comarques de Girona ;-)

pulgar arriba

Avui he fet classes , shock!risas

Hosti! es increible com millores amb quatre conceptes basics i essencials!...............
Tot i baixar més rapid, girar més controladament i no esser ictima de la més petita imperfecció de la pista.........m'he cansat moltissim menys!
tot el que m'ha aconsellat ho tinc retingut al cap.

Ara cal anar-ho practican......o millor dit, implementar-ho a la certa base que ja tinc.
Demà potser no faci classes..... esperare la setmana propera i anire practican per "interioritzar" moviments i postures que hem apres.
In!- inde!......Ah no! cara de listilloque ara no toca!.....jeje....independentment del nivell pedagogic en el camp del esqui...... m'ha semblat una persona entranyable.
Graciespulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 08:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Avui estava perfecte per a mi!
No hi habia els sots ni les pedres ................i , evidentment, una tranquilitat absoluta.
Tot i que he trobat un senyor que es queixava de les pistes.... com si la tele l'hagues enganyat .
sincerament estava molt bé.....sobretot si mirem la realitat fora de pistes.Només aixi s'agafa l aprespectiva del treball faraonic que representa tenir a punt tantes pistes i en relativament tan bon estat.guiño



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 10:36PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
mazingerZ
Cita
Shock
Cita
freeride
MazingerZ, en cap cas volia que em donessis explicacions smiling smiley, fins a cert punt íntimes, però les entenc des del teu punt de mira, que se sent orgullós d'allò que ha aconseguit amb pocs mitjans econòmics. Jo em sento força igual que tu, pel que fa a aquest aspecte, i encara que no gasti tant en combustible, els 200 euros al mes sí que se me'n van, que no son pas pocs. En definitiva, jo també miro molt per on passen els duros i en cap cas discuteixo la teva política esquiadora/eficiència econòmica.

Amb el forfait de feiners de Masella que tens fa més complicat que vulguis triar una altra estació, perquè això suposa un cost extra, però tot i així, t'ho continuo recomanant.

I mentre tant, a gaudir de les nostres comarques de Girona ;-)

pulgar arriba

Avui he fet classes , shock!risas

Hosti! es increible com millores amb quatre conceptes basics i essencials!...............
Tot i baixar més rapid, girar més controladament i no esser ictima de la més petita imperfecció de la pista.........m'he cansat moltissim menys!
tot el que m'ha aconsellat ho tinc retingut al cap.

Ara cal anar-ho practican......o millor dit, implementar-ho a la certa base que ja tinc.
Demà potser no faci classes..... esperare la setmana propera i anire practican per "interioritzar" moviments i postures que hem apres.
In!- inde!......Ah no! cara de listilloque ara no toca!.....jeje....independentment del nivell pedagogic en el camp del esqui...... m'ha semblat una persona entranyable.
Graciespulgar arriba

M'alegro moltissim !!!!!

pulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 03:45PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
mazingerZ
Si si! es una de les estacions que he visitat en la meva epoca d'esquiador ( de jove).
Neus catalanes y Andorra eran els destins preferits per mi i per el club d'esqui de Salt , d'on eram socis.......
Personalment m'encanta formigueres perque es el tipus d'estació petita i amb VERITABLES diferents nivells........amb uns camins/pista verda.......relaxadissims
Si.La setmana propera la tinc de festa ( curro el dissabte i diumenge i torno a tenir una altre setmana de festacara de listillo)
Sincerament Freeride, el factor economic es important en el meu cas.......tingues en compte que gasto CADA DIA 25 euros de gasolina.....més alguna despesa que sempre cau. tinc el forfait feiners de Masella ( només 250€) que amortitzare en dos dies més i encara, com aquell que diu, no ha començat la temporada.
jo ja estic vacunat contra la crisis,,,,,,,he estat mileurista cronic!risas i ara amb el sou congelat desde 2008 més un parell de retallades, i sense pagues ..... cal mirar molt per on passa un duro.
De fet, a mi m'haurien de proposar com a CATALÀ DEL ANY!
Un mileurista que ha pujat dues filles sense cap mena de carencia del important ( no luxes ni capricis absurds) el piset pagat fa 7 anys, el cotxe pagat , en fa dos.........i encara puc permetre'm algun petit luxe com retornar al mon del esqui .Tornar a comprar tot el material, forfait, gasolines per pujar-hi......
No.
Realment haig de mirar molt per un passa un duro.....puc fer el que faig, però poc més pulgar arriba

risasrisas pero tu no vivies al centre psiquiatric de girona ? segur que tot això que dius no es inventat ?

que difrutis de la temporada crack !! risaspulgar arribapulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2012 08:16AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
"amo a vé"......Javier, hijo....sospechoso

La gent que em coneix, i aqui en pot donar fe la shock, sap que tinc molts de defectes, MOLTISSIMS...............però no tinc el defecte de mentir, ni tan sol d'exagerar.
Encara que fos per mandra.....
Tot i que no tinc ,soc ,ni faig gaire res del altre mon..............m'es molt més senzill esser el que soc, fer el que faig i tindre el que tinc........potser per això m'encanta el que soc, difruto amb el que faig i gaudeixo del que tinc......amb tots els "peros ", imperfeccons i limits .
Soc un Don nadie, una anima en pena.....no tinc poder, fama ni diners...... ni "fameta" en foros com aquest, on es refugia massa fracassat per fer una pseudo vida que l'alliberi, encara que sigui temporalment, de la seva insipida realitat.
Aqui hi ha penya que es feliç amb la seva "capelleta" i te quatre ferigresos que l'omplen i li donen un sentit de pol.lular per aquests mons d'ADSL .Personalment odio aquestes parroquies, plenes d'apostolics piatosos , fidels al gurú de torn.
Sempre he dit que esquio malament, que peso 110 quilos, que soc mileurista......ningu podra dir que en el poc temps que porto per nevasport m'hagi "dado de algo"....siempre he preferit esser el maxim sincer amb els demès, perque ho vull esser amb mi mateix. Es més senzill ni no esgota .
Cada dia que pujo, em costa 25 euros de gasolina, és despeses varies de consum a l'estació o a mig cami( normalment a Ripoll, on em paro tan anant com tornan.Exactament a la gasolinera PETRONOR de la rotonda direcció Sant Joan de les Abadeses)
El forfait el tinc "feiners" i el vaig comprar dels primers, quan encara valien 250€. El material, l'he comprat per primera vegada desde que vaig vendre el meu va dues decades, despres d'un aparatós accident de la meva dona a Eyna, on va deixar lligaments i menisc i fent de pare responsable i absolutament dedicat amb les meves filles.
L'he comprat d'oferta durant l'estiu, ara això , ara allò............... i encara tinc el meu porquet/guardiola intacte! una guardiola que vaig comprar a La Bisbal....per estalviar.hi diners i aixi la carisima temporada d'esqui no sigui a costa de la resta de familia.De tot això en tinc testimoni fotografic en el "muro".

En referència al psiquiatric, visc just al costat.......però també es ben cert que treballo a aquest hospital com a monitor en la llar residència "la massana", un centre per gent amb TMS ( transton mental server) basicament bipolars i esquizofrenics.... que han patit socialment les consequencies d'questa dura malatia; desvinculats de familia, treball i tona mena de vincles socials i d'habits d'higiene. Gent que queda rapidament desvinculats de la societat, que els exclou i arracona , ignorant-los en un caixer o en qualsevol cantonada sobre uns cartrons.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2012 09:47AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Chapeu...



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2012 09:18PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
freeride
Chapeu...

+1
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 December, 2012 07:17AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Per la vostra informació ahir per Masella hi passejava la moto de neu de Google , suposo que d'aquí a quatre dies sortirà a l'Street View.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 December, 2012 09:35PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,395
I no es poden esperar a que hagui paqueton ,Enfadado - AngryEnfadado - Angry
encara hens estaran rien uns quans anys alguns foreros Enfadado - AngryEnfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2012 12:35AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
I aquests de Google què pretenen fer? fotografiar les pistes i posar-les al Maps?? podrem esquiar amb el GPS connectat per anar de La Pleta al Pla de Masella?? No entiendoNo entiendo
Ai ai aiii...

En fi, jo aquest diumenge pujo a Masella... algú sap de primera mà com està la cosa?

Gràcies i fins aviat!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2012 10:40AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
"La cosa esta dura" Diablillo

SkiNinja, et recomano que facis mes kms i cap a França...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 20 December, 2012 01:46PM
Aixo de la moto de neu de google i del google maps ... Baqueira ja ho té.

[www.baqueira.es]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 03:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 07:26PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
SkiNinja
I aquests de Google què pretenen fer? fotografiar les pistes i posar-les al Maps?? podrem esquiar amb el GPS connectat per anar de La Pleta al Pla de Masella?? No entiendoNo entiendo
Ai ai aiii...

En fi, jo aquest diumenge pujo a Masella... algú sap de primera mà com està la cosa?

Gràcies i fins aviat!

Acabo d'arribar de Masella...
.... realmente si no neva , haura de bgaixar les temperatures perque ells puguin fer funcionar els canons....
Avui, en cap moment hem estat sota Zero........ des de les sis de mati que he sortir de casa fins ara.
Fan el que poden i més..... jo tinc el forfait temporada i vaig sempre a Masella, logicament........però potser hauras de fer cas a amancho......no se Andorra o Formigueres.......però realment es neu dura amb una mica de "granitzat" pere sobre si vas a mig mati i ja han passat uns quants snowboards.
A l'hora de dinar ja hi habia molt de troços "amarronats" i alguna pedra.....
cap a mitja tarda ha aparegut la puta boira......... m'he cardat una hostia a zona de "la pleta", concretament avui he apres perque en diuen "coma pregona a aquesta pista"......precisament es la que més desconec i amb una boira sobtada.......... he estat pregan perque no em partis en tres!sospechoso.......i no m'ha servit de res.
Avui he fet el primer "fora pista" de la meva vida; I SENSE NEU!

QUIEN DA MAS?risas
Jo he disfrutat molt, però segurament em costarà una bona reparació d'esquisTriste



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 11:07PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,395
La pleta o Coma Pregona ?, si has anat per primera vegada per la Coma Pregona i amb boira ......
"Chapeau "
Dema pujare , ya mirare si veig la destroça risasrisas

no se si Mazinger pujara .................
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 02:45PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
manolo0101
La pleta o Coma Pregona ?, si has anat per primera vegada per la Coma Pregona i amb boira ......
"Chapeau "
Dema pujare , ya mirare si veig la destroça risasrisas

no se si Mazinger pujara .................


No.....no he pujat......sospechoso
Basicament per no abusar i fer emprenyar a mi gordi........avui dedico el dia a la familia
Que macos! Palomitas - Popcorn


cara de listillo



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 02:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
manolo0101
La pleta o Coma Pregona ?, si has anat per primera vegada per la Coma Pregona i amb boira ......
"Chapeau "
Dema pujare , ya mirare si veig la destroça risasrisas

no se si Mazinger pujara .................

Ah!...en referència a "la epica proeza" de baixar "coma pregona" amb una boira absoluta, sense coneixer la pista.... va esser una animalada que em podia costar la salut.Triste
Ja he dit que em vaig cargar una hostia que em va sorprendre que encara pogues moure els dits dels peusLlorón

....i es que a mi , la boira em desorienta...però no només direccionalment, sino en el sentit més literal del equilibri......NO M'AGRADA LA BOIRA!Enfadado - Angry
sense boira esquio com un rinoceronte......però amb boira esquio com un rinoceronte borratxoColocado - Dope


risas



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 21/12/2012 02:54PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 December, 2012 04:52PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Aix... ahir vaig estar a Masella i, tot i que no va ser un drama, i tot i que hi havia poca gent, a partir de les 13h tothom a casa!
Ja cal que torni el fred, com a mínim. I si porta neu, millor que millor. Però fred, siusplau!!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 January, 2013 10:30PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
mazingerZ
"amo a vé"......Javier, hijo....sospechoso

La gent que em coneix, i aqui en pot donar fe la shock, sap que tinc molts de defectes, MOLTISSIMS...............però no tinc el defecte de mentir, ni tan sol d'exagerar.
Encara que fos per mandra.....
Tot i que no tinc ,soc ,ni faig gaire res del altre mon..............m'es molt més senzill esser el que soc, fer el que faig i tindre el que tinc........potser per això m'encanta el que soc, difruto amb el que faig i gaudeixo del que tinc......amb tots els "peros ", imperfeccons i limits .
Soc un Don nadie, una anima en pena.....no tinc poder, fama ni diners...... ni "fameta" en foros com aquest, on es refugia massa fracassat per fer una pseudo vida que l'alliberi, encara que sigui temporalment, de la seva insipida realitat.
Aqui hi ha penya que es feliç amb la seva "capelleta" i te quatre ferigresos que l'omplen i li donen un sentit de pol.lular per aquests mons d'ADSL .Personalment odio aquestes parroquies, plenes d'apostolics piatosos , fidels al gurú de torn.
Sempre he dit que esquio malament, que peso 110 quilos, que soc mileurista......ningu podra dir que en el poc temps que porto per nevasport m'hagi "dado de algo"....siempre he preferit esser el maxim sincer amb els demès, perque ho vull esser amb mi mateix. Es més senzill ni no esgota .
Cada dia que pujo, em costa 25 euros de gasolina, és despeses varies de consum a l'estació o a mig cami( normalment a Ripoll, on em paro tan anant com tornan.Exactament a la gasolinera PETRONOR de la rotonda direcció Sant Joan de les Abadeses)
El forfait el tinc "feiners" i el vaig comprar dels primers, quan encara valien 250€. El material, l'he comprat per primera vegada desde que vaig vendre el meu va dues decades, despres d'un aparatós accident de la meva dona a Eyna, on va deixar lligaments i menisc i fent de pare responsable i absolutament dedicat amb les meves filles.
L'he comprat d'oferta durant l'estiu, ara això , ara allò............... i encara tinc el meu porquet/guardiola intacte! una guardiola que vaig comprar a La Bisbal....per estalviar.hi diners i aixi la carisima temporada d'esqui no sigui a costa de la resta de familia.De tot això en tinc testimoni fotografic en el "muro".

En referència al psiquiatric, visc just al costat.......però també es ben cert que treballo a aquest hospital com a monitor en la llar residència "la massana", un centre per gent amb TMS ( transton mental server) basicament bipolars i esquizofrenics.... que han patit socialment les consequencies d'questa dura malatia; desvinculats de familia, treball i tona mena de vincles socials i d'habits d'higiene. Gent que queda rapidament desvinculats de la societat, que els exclou i arracona , ignorant-los en un caixer o en qualsevol cantonada sobre uns cartrons.

Gracies per la sinceritat i la resposta , no es habitual trobar gent com tu avui en dia i menys en el mon de l´esqui , plè de flipats i de prepotents ... em trec el barret chino amablechino amable



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 February, 2013 07:23PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Fins el cinc d'abril pujare gairebé a diari....crec que he après més aquest any sol que tota la resta de temporades que he esquiat.
Esta clar que S'APREN PRACTICAN,CAIEN,REPETINT, IDENTIFICAN ERRORS..................Y TORNAN A PRACTICAR.

No tinc cap mena de dubte que SEMPRE hi haura gent que en sap més que jo......però esta clar que esquio més bé que a principi de temporada; gracies a les moltisimes hores posan en practica els consells de Nuria Jimeno [Tous -Masella]pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2013 09:50AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
mazingerZ
Fins el cinc d'abril pujare gairebé a diari....crec que he après més aquest any sol que tota la resta de temporades que he esquiat.
Esta clar que S'APREN PRACTICAN,CAIEN,REPETINT, IDENTIFICAN ERRORS..................Y TORNAN A PRACTICAR.

No tinc cap mena de dubte que SEMPRE hi haura gent que en sap més que jo......però esta clar que esquio més bé que a principi de temporada; gracies a les moltisimes hores posan en practica els consells de Nuria Jimeno [Tous -Masella]pulgar arriba

Aquesta és la clau de l'éxit pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Practicar i practicar!!

Divendres seràs per allà?




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2013 12:15PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
mazingerZ
Fins el cinc d'abril pujare gairebé a diari....crec que he après més aquest any sol que tota la resta de temporades que he esquiat.
Esta clar que S'APREN PRACTICAN,CAIEN,REPETINT, IDENTIFICAN ERRORS..................Y TORNAN A PRACTICAR.

No tinc cap mena de dubte que SEMPRE hi haura gent que en sap més que jo......però esta clar que esquio més bé que a principi de temporada; gracies a les moltisimes hores posan en practica els consells de Nuria Jimeno [Tous -Masella]pulgar arriba

Gimeno.......amb G risasrisas

Divendres precisament vaig parlar amb ella i em va comentar que et veia tot sobint pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.