MALALTS DE NEU

Publicat: 17 November, 2013 05:48PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola de nou!

Comença la temporada i els ninjas comencem a esmolar les eines!
Tinc material nou per pujar al canal, especialment una revisió de la GRAN pista negra "Àguila", de GrandValira... amb el traçat nou de trinca, acabat d'estrenar com qui diu... massa nou i tot!

De moment, però, i fins que no tingui la revisió acabada (últims detalls) us deixo amb [url=

]Miquel Baró (click per veure)[/url], una bona vermella per a tots els públics!!

Au, fins aviat!
Bona neu a tothom!!

SkiNinjaCAT



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[url]https://www.youtube.com/user/SkiNinjaCAT[/url]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 November, 2013 05:15PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 73
Molt xulo Skininja! una proposta molt encertada i que te moltes posibilitats! Felicitats!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2013 11:29PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Bon dia Ninjas!

Ja està el post d'Àguila a youtube, amb els subtitols en anglès i tot!! (no us queixareu, eh?)

[url=

]SkiNinjaCAT - Àguila (Youtube)[/url]

La veritat és que el nou traçat em va deixar una mica fora de joc... jo recordava la mega-recta de pendent bestial i sembla que l'han domesticat una mica... bé, no està malament tampoc. Ara és una mica més llarga i sembla que està preparada per a competició. Si algú en té més informació, que no dubti en compartir-la!

Per a mi és una pista mítica (motius purament personals, no és cap opinió fonamentada/argumentada) i tenia moltes ganes de penjar-la al canal. Per sort, l'any passat va nevar de valent cap al febrer i la van poder obrir!!

Apa, que la disfruteu tant com jo!

SkiNinjaCAT



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[url]https://www.youtube.com/user/SkiNinjaCAT[/url]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.