MALALTS DE NEU

Publicat: 16 September, 2012 10:18PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 6
Hola bones!!
obria aquet apartat per preguntarvos a vosaltres foreros quin creieu que es el forfet de temporada que pot sortir mes a compte en quan a preu i dies que es pugin esquiar!!!
esta clar que baqueira es un 10 pero em tira molt enrere els casi 1000 euros que suposa el forfet de temporada!!!
estaria disposat arriva fins a tot lo que son neiges catalanes es a dir la cerdanya francesa!! espero resposta companys i la vostra opinio!!!
merci salut i neu smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 September, 2012 10:35PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Per opcions i preu doncs jo triaria les Neus Catalanes.

Cada día opcions diferents segons com surti el día pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 17 September, 2012 01:47PM
Depèn del pressupost i d'on estiguis instalat. Si has de fer cotxe des de casa cada cop... amb el que està pujant la gasofa em decantava per alp2500 i et vé amb varis forfaits de dia a altres llocs

si hi ha pressupost i lloc on dormir, neiges o granvalira
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2012 06:33PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 6
En quan al lloc on dormi no hi ha problema!! degut a que em quedaria a dormir ala furgoneta!! i en quan als km de moment i toquem fusta!! no em suposa un problema degut a que tinc fenya!! la meva idea ja os dic que seria pujar el divendres tarde vespre per dormir alli dalt i aixecarse disabte ja a pistes i baixar diumenge cap abaix!!! el meu pensament es aquest a on es aquest el problema!!! mencantaria baqueira pero pff els 1000€ como que no els tinc xD!!!
I de les neiges que em recomanarieu ?¿
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2012 10:20PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
GERARD_REUS
En quan al lloc on dormi no hi ha problema!! degut a que em quedaria a dormir ala furgoneta!! i en quan als km de moment i toquem fusta!! no em suposa un problema degut a que tinc fenya!! la meva idea ja os dic que seria pujar el divendres tarde vespre per dormir alli dalt i aixecarse disabte ja a pistes i baixar diumenge cap abaix!!! el meu pensament es aquest a on es aquest el problema!!! mencantaria baqueira pero pff els 1000€ como que no els tinc xD!!!
I de les neiges que em recomanarieu ?¿

Home...si no ha canviat molt, hi ha el forfait que serveix per totes les estacions de neus catalanes:
Font romeu, Eyna,Formigueres,Els Angles,Porte pigmorents, puigvalador....



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 10:07PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 6
i sobre les neiges quines estacions em recomenarieu per comencarme a mirar les posibles rutes i llocs on estarmi!!¿??¿
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 10:22PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Si el que vols és dormir a l'estació doncs a els Angles, a Porté, a Sant Pere dels Forcats o a Eina estaràs al poble, a Puigbalador hi ha poca cosa a pistes però alguna hi ha. Allà de ben segur que als pàrquings pots plantar la caravana.

Tot i que jo diria que al poble dels Angles no podràs plantar la caravana No entiendo Que només són permeses al Pla de Mir, o al menys així ho diu el plànol de pistes.

A Puigmal estaràs molt i molt solet, apart de que com faci mala nit allà dalt no crec que sigui el més agradable. A Formigueres si fa no fa però aquí al menys el poble és molt a prop.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 10:56PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
De tota manera...........dormir en una furgona a ple hivern en una estació d'esqui......no es fer-ho l'estiu a Tarifa, eh?
En fi....jo preferixo tornar xino .xano fins a casa .
Espero que ja ho hagis fet, sino, ja cal que compris material d'alta muntanya per dormir...jeje....gasta't pasta en un sac bórisas



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 September, 2012 12:10AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 6
Tranqui mazinguer que no fa 3 mesos que tinc la furgo i no sera pas el primer dia de hivern que i dormo!! tot es acostumarsi no fa tan fred en veritat!!!
sobre font romeu que opineu ?¿?¿?
merci per les vostres contestacions!!!! molte gracies molt agrait!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 September, 2012 01:01AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 244
Un consell (també acostumo a dormir a la furgo als parkings de les estacions quan pujo): busca estacions que tinguin un poliesportiu o centre d'aigües termals o piscina municipal ben aprop. Acabes d'esquiar i baixes a fer-te una dutxa ben calenteta abans de sopar ...i ja pot venir el fred que vulgui!
Malhauradament no te'n puc aconsellar cap a la Cerdanya francesa ja que em moc més per Aragó o la Vall d'Aran per raons geogràfiques, però segur que n'hi ha!

Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 September, 2012 12:57PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 6
apart sabeu de si algunes estacions an començat a presentar preus de forfaits de temporada?¿?¿?¿
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 September, 2012 02:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
GERARD_REUS
apart sabeu de si algunes estacions an començat a presentar preus de forfaits de temporada?¿?¿?¿

De moment encara no.Quan ho facin...seras el segon en saber-ho; jo ja el tindrecara de listillo



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 September, 2012 02:49PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
GERARD_REUS
apart sabeu de si algunes estacions an començat a presentar preus de forfaits de temporada?¿?¿?¿

Segur, segur, Vallnord, SkiPallars, La Molina i Alp2500 ja ho han fet. I diria que alguna més pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 September, 2012 02:58PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Alp 2000 , la molina..........i Masella encara no?...



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 September, 2012 05:37PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
mazingerZ
Alp 2000 , la molina..........i Masella encara no?...

Publicitar-ho no ho han publicitat... O al menys jo no ho tinc, fes un cop d'ull a la seva plana pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 September, 2012 09:35PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 6
merci de totes maneres ja anire miran i quan sapigeu algo ja informareu guiño!! merci per tot sou uns cracks!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 September, 2012 09:38AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Cita
mazingerZ
Alp 2000 , la molina..........i Masella encara no?...

Publicitar-ho no ho han publicitat... O al menys jo no ho tinc, fes un cop d'ull a la seva plana pulgar arriba

No però segur que serà el mateix preu que a laseva veïna............ La Molina

toca rascar-se la butxaca LlorónLlorón



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 September, 2012 10:05PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Cita
Shock
Cita
David_rD
Cita
mazingerZ
Alp 2000 , la molina..........i Masella encara no?...

Publicitar-ho no ho han publicitat... O al menys jo no ho tinc, fes un cop d'ull a la seva plana pulgar arriba

No però segur que serà el mateix preu que a laseva veïna............ La Molina

toca rascar-se la butxaca LlorónLlorón

Tal com està el pati per a mi l'opcio de porte agafa força, som cinc i la gran paga com adult hi ha una diferencia de 1000€ , no es pot comparar les estacions a nivell mecànic però la cartera ho,agraira
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.