MALALTS DE NEU

Publicat: 17 August, 2012 09:27PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 7
Bon vespre a tothom,

Vaig escriure aquest missatge com a comentari d'un reportatge sobre Utah d'en david_rd, però no sé si ningú l'ha vist així que el creo com a nou post.



Hola David,

Fa temps que vaig posar el teu reportatge de Utah als "preferits" i ha arribat l'hora de treure-li la pols... m'estic plantejant de fer el mateix tipus de viatge de cara al proper gener.
Si no et fa res et t'agrairia que em poguessis resoldre alguns interrogants...

A quin hotel vas anar? He mirat i n'hi ha la tira, però entenc que el millor és quedar-se a Salt Lake City.

D'altra banda, també disposem de 2 setmanes de vacances, així que m'agradaria saber si tal i com dius vas allargar el viatge cap a Jackson Hole, no sé si podries comentar una mica l'experiència hivernal i si t'hi vas allotjar.

La idea també seria veure un partit de l'NBA. Com s'aconsegueixen les entrades?

Sobre el material no sé si recomanaries llogar l'equipament allà (excepte botes) o portar-ho ja des d'aquí. Fa uns anys vam anar a Whistler i ho vam portar tot, però almenys allà vaig veure que portant botes n'hi ha prou i és millor llogar uns "fat".

Finalment, ho vas organitzar tot pel teu compte o vas fer-ho a través d'alguna agència? (quina?)

Tinc més preguntes ;-) però no et vull donar més la tabarra...
Si em pots donar un cop de ma t'estaria molt agraït!

Per acabar només dir-te que em va encantar el teu reportatge de fa un parell d'anys sobre l'esquiada "vintage" per la Molina, el de les pistes antigues dels 70.

Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 August, 2012 06:56PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Hola Ferran!

Disculpa!! No l'havia vist, abans el sistema m'avisava quan hi havia un comentari nou a algún dels meus articles, però sembla que amb les reformes alguna cosa s'ha descosit, ja avisarè als dels cargols per a que apretin aquest guiño

Al que anem.

Allotjament, jo vaig anar solet, així que vaig buscar-me un motel d'aquests típics de carretera, jo vaig estar-me a un de la cadena La Quinta Inn a Midvale, el lloc perfecte en quant a posicionament, a 50 metres de la I15 i a una milla escasa de la Belt Route (Que és l'accés directe als canyons de Cottonwood i l'accés més ràpid a la I80 per accedir a Park City). Ara, el lloc no te'l recomano si vas amb la jefa guiño El centre de SLC està prou bé, tot i que aparcar pot ser una mica complicat (Això si, res a veure amb aparcar a Barcelona jejejeje) i hi han llocs on s'ha de pagar, però la zona on està el Energy Solutions Arena té uns quants hotels que no tenen mala pinta, ara, pensa que al matí sortir de la ciutat pot ser una mica caòtic, però aquella zona està a tres illes de l'autopista, però pensa que és hora punta. Moure's amb cotxe de lloguer és barat, la benzina és més barata que aquí... obviament amb aquells consums jejejeje, i arribar a les estacions és qüestió d'una mitja hora (Park City o els canyons) i per anar a Powder Mountain (Recomanable al 100%!!) o Snowbasin parlem de una horeta i mitja / dues.

Al final a Jackson no hi vaig poder anar... hi haig de tornar però ara no toca TristeTriste

Les entrades per als Jazz les vaig comprar a la seva web i les vaig recollir allà mateix al pavellò, una entrada en cinquena fila em va costar com 150 USD. Però n'hi han de més barates guiño

Sobre el material... doncs depén, la meva idea inicial era llogar-lo allà, però al final em vaig endur l'sportube: [www.nevasport.com] i em va anar de conya, amb el vol podia portar dues peçes d'equipatge i vaig portar la maleta amb la roba i l'sportube amb la roba bruta entre mig risasrisasrisas

Jo vaig volar amb Delta via JFK, si pots canvia l'entrada a USA i fes-ho via Atlanta o un altre puesto que no sigui JFK on els tràmits són una mica pesats, i són uns maleducats.

Jo m'ho vaig montar tot pel meu compte, ara, pensa que el tema dels forfets de dia surt car de collons allà! Així que mira-t'ho bé, a Park City (PCMR, Deer Valley i Canyons) pots agafar el forfet per a extrangers que hi ha. Per a la resta mira't el forfet que es pot comprar a certs llocs amb descomptes: [www.visitsaltlake.com] o [www.skisaltlake.com]

Bé, crec que això és tot de moment guiño, en qualsevol cas no et tallis de preguntar que del que recordi ja t'aniré dient guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 August, 2012 07:40PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 7
Gràcies David!! Prenc nota de tot plegat!

De moment un pregunta més, amb quanta antel·lació vas comprar els vols d'avió i les entrades de la NBA? Ho dic per saber si m'haig de posar les piles immediatament...

Merci per tot!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 August, 2012 11:39PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
ferranfp
Gràcies David!! Prenc nota de tot plegat!

De moment un pregunta més, amb quanta antel·lació vas comprar els vols d'avió i les entrades de la NBA? Ho dic per saber si m'haig de posar les piles immediatament...

Merci per tot!

Els vols si no recordo malament al maig de 2008 per marxar al gener de 2009.

Les entrades no ho recordo, però diría que millor que ho miris ja a la plana dels Jazz.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 30 August, 2012 12:57AM
Tema viatges em toqueu la fibra! jejeje alerta que Jackson está a Wyoming... i això de Salt Lake està a més de 5 hores si no hi ha neu... amb neu alguna més probablement... si voleu fer Jackson Hole us recomano que hi feu un minim de 2 nits, per tamany d'estació... s'ho val. :P

David, estic preparant un report per a la web :P entrant per Calgary...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 August, 2012 10:19AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
uriloki
Tema viatges em toqueu la fibra! jejeje alerta que Jackson está a Wyoming... i això de Salt Lake està a més de 5 hores si no hi ha neu... amb neu alguna més probablement... si voleu fer Jackson Hole us recomano que hi feu un minim de 2 nits, per tamany d'estació... s'ho val. :P

Certament està lluny, no és per anar-hi en un dia, si es vol fer una "matada" a mi el que em van dir era de sortir de matinada de SLC per arribar a mig matí i fer-hi una nit per esquiar dos dies... però em va fer pal la col·lecció de milles guiño

Cita
uriloki
David, estic preparant un report per a la web :P entrant per Calgary...

saltos de alegriasaltos de alegriasaltos de alegriasaltos de alegria

L'esperem amb candeletes guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 10:09AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 7
Això de Jackson Hole ho estic meditant... per esquiar-hi 2 dies. Hi vam estar fa uns anys a l'estiu i ha de ser fantàstic.

De les estacions de Utah, segur que anirem a les més clàssiques: Alta, Snowbird, Park City i Deer Valley, però entre les altres haig de triar i és difícil... estaria entre Solitude, Brighton, Powder Mountain, The Canyons, Snowbasin i Sundance. Recomanacions?

Salut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 04:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
.........cagumdeu.......cada dia em sorpren més del nivell d'alguns! i això que ja tinc suficient edad per saber que hi ha gent que cobra més de mil € ....made de Deu senyor! i jo miran forfaits de Nuria, Vallter, Els angles y Masella!



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 05:25PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
ferranfp
De les estacions de Utah, segur que anirem a les més clàssiques: Alta, Snowbird, Park City i Deer Valley, però entre les altres haig de triar i és difícil... estaria entre Solitude, Brighton, Powder Mountain, The Canyons, Snowbasin i Sundance. Recomanacions?

Depén de com hi vagis, vull dir de quin plan portis, si vas amb la família i criatures o amb un grup d'amics i tots tireu sense problema.

A veure, per mi Powder Mountain i Snowbasin valen molt la pena, tot i que la segona la vaig conèixer un dia de boira terrible adalt i pluja abaix Enfadado - AngryEnfadado - Angry, PM me la van recomanar els amics de AllTheSki i va ser un encert total pulgar arribapulgar arriba Si vas a fer el cabra aquestes dues tenen opcions per a fer el cabra o per pistejar sense problemes.

Sundance és petitona... per cert, el festival de Sundance es fa a Park City i no a Sundance pulgar arriba

Solitude i Brighton estàn molt bé, podeu fer-les en un mateix dia estan enganxades com ara Alta i Snowbird.

The Canyons pel meu gust és la menys bona de Park City, si feu Park City i Deer Valley no cal que feu aquesta.

Per cert, a la Kimball Junction teniu un outlet bastant gran, quan hi vaig anar jo que l'USD estava tirat vaig comprar roba quasi quasi al pes risasrisasrisas, això si poca cosa d'esquí només Columbia crec recordar.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2012 05:28PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Una altra cosa que val la pena és l'Olympic Park de Park City... sortia com a 200USD fer una baixada en bobsleigh però us puc garantir que valen la pena pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 September, 2012 11:50AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 7
Gràcies per les teves respostes David! Prenc nota.
De fet devem coincidir en gustos pq mirant els mapes tb penso que The Canyons és menys interessant que d'altres tot i ser de les grans.
De companyia tindré a la meva dona (excel·lent esquiadora) així que la tria crec que serà similar a la que vas fer tu... Una estona haig de mirar-te això que em deies dels forfaits amb descompte.
Això del bobleigh té bona pinta però no sé si ens arribarà el pressupost... abans és prioritari un partit d'NBA!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 September, 2012 01:59PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
ferranfp
Això del bobleigh té bona pinta però no sé si ens arribarà el pressupost... abans és prioritari un partit d'NBA!

Entre les dues coses jo tampoc no dubtaría pulgar arriba

I qualsevol cosa més doncs no dubtis a preguntar guiño

Una cosa més, si vols un consell pels vols pillat alguna cosa que arribis cap al tard a SLC (Vora les 20/21 hrs d'allà), si aguantes tot el viatge sense dormir arribes mort, et fots al llit i l'endemà com nou, jo vaig sortir de BCN amb el vol de Delta a Nova York de les 9 del matí i arribava a SLC a les 20 hrs, tot i el merder que vaig tenir amb el cotxe com allà l'atenció al client funciona (com aquí... jajajajaja) doncs a les 23 estava al llit sopat i a les 9 del matí d'en peus, el primer dia vaig fer el turista per SLC, a la nit al partit i l'endemà a esquiar pulgar arribapulgar arriba

Per si et surt algún dia lleig pots fer una visita a l'Antelope Island State Park, Hill Aerospace Museum (Si us agraden els avions de guerra... si no millor que no guiño), els Bonneville Salt Flats (És una plana de sal... a lo gran com tot per allà i és on es fan els records de velocitat sobre rodes), el parc nacional Zion,... SLC dona per una tarda, així que tampoc no t'hi capfiquis no és precisament una ciutat bonica, el temple dels mormons i l'Olympic Ring dintre del Gateway Mall (El que era abans l'estació de la Union Pacific) i poca cosa més, lo bó és que es pot aparcar gratis (O és podia!!) menys els dies de partit, llavors toca voltar, però per uns 10USD deixes el cotxe a qualsevol dels pàrquings del voltant del pavellò que està tot just davant de la Union Pacific.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2012 07:25PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 7
Hola de nou David i companyia!

Bé, ja tenim el viatge mig preparat!! De moment tenim confirmat els vols, l'hotel i el partit d'NBA ;-) I com a vacances dins les vacances farem una escapadeta per esquiar 2 dies a Jackson Hole.

De les estacions ja he vist el preu dels forfaits... com es passen! Però bé, és un cop a la vida. En funció del temps i la previsió anirem triant.
Una cosa, allà quan neva netegen bé les carreteres? És que he llegit que quan neva molt, cosa fàcil, tanquen les carreteres del Big i el Little Cottonwood Canyons i així només poden esquiar la gent que està allotjada a les pròpies estacions... A tu et va passar algun dia?

D'altra banda per anar a sopar per SLC hi ha algun lloc bé de preu que estigui bé? Suposo que allà hamburgueses, pizzes i molta Pepsi...

Fins ara...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2012 10:57PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
ferranfp
De les estacions ja he vist el preu dels forfaits... com es passen! Però bé, és un cop a la vida. En funció del temps i la previsió anirem triant.

Busca't llocs per aconseguir forfets més barats, hi ha algunes botigues de lloguer per exemple que els venen més barats.

Cita
ferranfp
Una cosa, allà quan neva netegen bé les carreteres? És que he llegit que quan neva molt, cosa fàcil, tanquen les carreteres del Big i el Little Cottonwood Canyons i així només poden esquiar la gent que està allotjada a les pròpies estacions... A tu et va passar algun dia?

A mi no em va nevar més que el primer dia d'anar a esquiar i una neu granulada fastigosa, vaig pujar a Park City aquell dia i cap problema però era l'Interestatal així que suposo que allà si que netejaven amb garbo doncs hi ha un gran tràfic de camions.

El tema del canyons no és un problema de netejar la carretera sinò de netejar el que pot caure-hi a sobre:



Ho fan amb canons com el de la foto... no es veu gaire però amb això controlen les allaus risasrisasrisas

Cita
ferranfp
D'altra banda per anar a sopar per SLC hi ha algun lloc bé de preu que estigui bé? Suposo que allà hamburgueses, pizzes i molta Pepsi...

Sopar per allà de restaurant no vaig anar cap dia, però hi ha moltíssim fast food o restaurants que piquen, jo no vaig mirar gaire... però per que a mi el fast food ja m'anava bé risasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 October, 2012 05:46PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 30
Bon dia companys, sóc nou al fòrum de malalts així que excuseu-me si hi ha alguna cosa que ja s'ha comentat anteriorment.

Tan sols us vull parlar del tema referent als vols:

- Recordeu que abans de viatjar als Estats Units heu d'omplir l' ESTA

Aquest document amb preu de 14 $ l'haureu de renovar cada vegada que viatgeu a USA, encara que no haureu de tornar a pagar els 14 $ fins que caduqui (crec que son dos anys).

- Si heu de fer transbord a un aeroport USA arribant des d'Europa, recordeu que haureu de recollir tot el vostre equipatge (esquis inclosos) i canviar-lo vosaltres mateixos a la cinta transportadora del segon vol que agafeu. Això significa que heu de preveure aquest fet i disposar de temps suficient entre el vol procedent d'Europa i l'enllaç al vol domèstic d'USA. Penseu que només en els tràmits
d'immigració ja perdreu un munt de temps.

- Duanes: Cal tenir paciència.

- Hora d'anar a dormir el dia d'arribada. És difícil, però com diu David_rD intenteu NO dormir a l'avió i quan arribeu a l'hotel procureu anar a dormir el més tard possible: a les 23:00h o mitjanit si aguanteu.


Salut i esquí.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2012 10:28AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 7
Bon dia companys,

David, suposo que ens atiparem de fast food ja que necessitarem carregar les piles cada dia espero!

jalem, gràcies pels teus comentaris. En el vol d'anada fem Bcn - París - SLC així que no passaria res. Pel que dius, no sé si tindríem algun problema a l'inversa en els vols de tornada: fem SLC - Detroit - París - Bcn, com ho veus?

Gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2012 03:33PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 30
Correcte.

Amb aquesta configuració de vols, no hauràs de fer moviment de maletes ni a l’anada ni a la tornada. Les maletes van directes de l'origen al destí.

Aquest "problema de maletes " es dóna únicament al vol d'anada i si has de fer escala a un aeroport USA per continuar viatjant.

No és el vostre cas perquè quan arribeu a SLC no contineu el viatge.



Salut i esquí.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.