MALALTS DE NEU

Publicat: 25 October, 2012 12:51PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,459
No cal que patiu molt pel pipe de la Molina, per què hem sembla que tardarem molts anys en tornar-lo a veure montat, almenys amb els seus 7 metros de paret.
Tal com esta ara el tema a la Molina, veient que aquest hivern retallen llocs de treball... dubto molt que inverteixin mils de metres cubics de neu en omplir aquell forat i possar les màquines per preparar-ho amb el gran cost econòmic que aixó suposa.

Crec que aquest hivern tal com esta el tema ens podem donar per satisfets en veure les pistes imnnivades, xafades i amb tots els remontadors oberts.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 October, 2012 01:33PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 19,130
Cita
david 82
No cal que patiu molt pel pipe de la Molina, per què hem sembla que tardarem molts anys en tornar-lo a veure montat, almenys amb els seus 7 metros de paret.
Tal com esta ara el tema a la Molina, veient que aquest hivern retallen llocs de treball... dubto molt que inverteixin mils de metres cubics de neu en omplir aquell forat i possar les màquines per preparar-ho amb el gran cost econòmic que aixó suposa.

Crec que aquest hivern tal com esta el tema ens podem donar per satisfets en veure les pistes imnnivades, xafades i amb tots els remontadors oberts.

Sort que nevarà molt i bé, si no em tallaria les venes.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 26 October, 2012 09:17AM
David... m'han comentat una novetat d'un forfait de temporada vàlid per a moltes estacions del territori català... en saps res tuuuuuuuuuuu o queeeeeeee? jajajajajajaja risasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisas

X cert! a l'agencia ja treiem 3 grupets ski-safari a Canadà :P si necessites info... o t'hi vols apuntar a algún ja m'ho diràs Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 09:20AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
uriloki
David... m'han comentat una novetat d'un forfait de temporada vàlid per a moltes estacions del territori català... en saps res tuuuuuuuuuuu o queeeeeeee? jajajajajajaja risasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisas

X cert! a l'agencia ja treiem 3 grupets ski-safari a Canadà :P si necessites info... o t'hi vols apuntar a algún ja m'ho diràs Diablillo

Alguna cosa n'he sentit a parlar.... però va ser cosa de l'ordinador... pura sort risasrisasrisas

Veig que els teus cangurs informadors passen bons informes risasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 09:38AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
David

Vas anar ahir a la presentacio de FGC a Moritz ?

Del famos forfait conjunt,... ho seran tots? o hi haura 2 tipus de forfait de temporada (1 preu mes baix, per nomes l'estacio triada, i un mes car per el conjunt de les 6 estacions?



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 09:42AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Val, em respon jo mateix.


De la web de la Molina

Cita

Arriba el Forfet ATOTANEU 6.0 i 5.0



26 d'octubre de 2012

Arriba el forfet somniat! Un forfet únic i sense precedents que farà les delícies dels amants de la neu! I és que surt en venda el Forfet Atotaneu, un abonament amb el què podràs esquiar en totes les estacions d'esquí del grup FGC: La Molina, Port-Ainé, Espot, Vall de Núria, Vallter2000 i Tavascan. El preu d'aquest forfet, que sortirà en venda a partir del 5 de novembre, és el mateix que el de temporada de La Molina és a dir, fins el 25 de novembre per adults és de 530€ i per infants 405€.

Però també tens l'opció d'adquirir el Forfet Atotaneu 5.0, vàlid per a totes les estacions a excepció de La Molina. En aquest cas, els usuaris d'aquest abonament tindran un 50% de descompte en el forfet de dia de l'estació de la Cerdanya.

A més a més i per si fos poc, la compra d'aquest forfet va acompanyada amb més de 150 avantatges per gaudir en les estacions del grup FGC, allotjament, restauració, botigues i el Museu del Barça.





Editat 1 vegades. Última edició el 26/10/2012 09:43AM per Lo Pallars.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 10:41AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Lo Pallars
Val, em respon jo mateix.


De la web de la Molina

Cita

Arriba el Forfet ATOTANEU 6.0 i 5.0



26 d'octubre de 2012

Arriba el forfet somniat! Un forfet únic i sense precedents que farà les delícies dels amants de la neu! I és que surt en venda el Forfet Atotaneu, un abonament amb el què podràs esquiar en totes les estacions d'esquí del grup FGC: La Molina, Port-Ainé, Espot, Vall de Núria, Vallter2000 i Tavascan. El preu d'aquest forfet, que sortirà en venda a partir del 5 de novembre, és el mateix que el de temporada de La Molina és a dir, fins el 25 de novembre per adults és de 530€ i per infants 405€.

Però també tens l'opció d'adquirir el Forfet Atotaneu 5.0, vàlid per a totes les estacions a excepció de La Molina. En aquest cas, els usuaris d'aquest abonament tindran un 50% de descompte en el forfet de dia de l'estació de la Cerdanya.

A més a més i per si fos poc, la compra d'aquest forfet va acompanyada amb més de 150 avantatges per gaudir en les estacions del grup FGC, allotjament, restauració, botigues i el Museu del Barça.

Si, més o menys és així.

El que jo em pregunto bonament és:
els que tenim el forfet d'alp2500.................podrem esquiar a les estacions del 6.0? es a dir........teoricament tenim el de temporada de La Molina més el de Masella, per tant no tindriem que tenir problemes per accedir a la resta d'estacions..................però donat que Alp2500 no existeix (d'entrada sempre tenim menys invitacions que els forfets unics)...............serem perjudicats o beneficiats?

p.d. es que...............no m'extranyaria gens que no poguessim accedir-hi Triste



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 10:45AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Shock
Cita
Lo Pallars
Val, em respon jo mateix.


De la web de la Molina

Cita

Arriba el Forfet ATOTANEU 6.0 i 5.0



26 d'octubre de 2012

Arriba el forfet somniat! Un forfet únic i sense precedents que farà les delícies dels amants de la neu! I és que surt en venda el Forfet Atotaneu, un abonament amb el què podràs esquiar en totes les estacions d'esquí del grup FGC: La Molina, Port-Ainé, Espot, Vall de Núria, Vallter2000 i Tavascan. El preu d'aquest forfet, que sortirà en venda a partir del 5 de novembre, és el mateix que el de temporada de La Molina és a dir, fins el 25 de novembre per adults és de 530€ i per infants 405€.

Però també tens l'opció d'adquirir el Forfet Atotaneu 5.0, vàlid per a totes les estacions a excepció de La Molina. En aquest cas, els usuaris d'aquest abonament tindran un 50% de descompte en el forfet de dia de l'estació de la Cerdanya.

A més a més i per si fos poc, la compra d'aquest forfet va acompanyada amb més de 150 avantatges per gaudir en les estacions del grup FGC, allotjament, restauració, botigues i el Museu del Barça.

Si, més o menys és així.

El que jo em pregunto bonament és:
els que tenim el forfet d'alp2500.................podrem esquiar a les estacions del 6.0? es a dir........teoricament tenim el de temporada de La Molina més el de Masella, per tant no tindriem que tenir problemes per accedir a la resta d'estacions..................però donat que Alp2500 no existeix (d'entrada sempre tenim menys invitacions que els forfets unics)...............serem perjudicats o beneficiats?

p.d. es que...............no m'extranyaria gens que no poguessim accedir-hi Triste

Són productes diferents, acords diferents,....




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 10:55AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Cita
Shock
Cita
Lo Pallars
Val, em respon jo mateix.


De la web de la Molina

Cita

Arriba el Forfet ATOTANEU 6.0 i 5.0



26 d'octubre de 2012

Arriba el forfet somniat! Un forfet únic i sense precedents que farà les delícies dels amants de la neu! I és que surt en venda el Forfet Atotaneu, un abonament amb el què podràs esquiar en totes les estacions d'esquí del grup FGC: La Molina, Port-Ainé, Espot, Vall de Núria, Vallter2000 i Tavascan. El preu d'aquest forfet, que sortirà en venda a partir del 5 de novembre, és el mateix que el de temporada de La Molina és a dir, fins el 25 de novembre per adults és de 530€ i per infants 405€.

Però també tens l'opció d'adquirir el Forfet Atotaneu 5.0, vàlid per a totes les estacions a excepció de La Molina. En aquest cas, els usuaris d'aquest abonament tindran un 50% de descompte en el forfet de dia de l'estació de la Cerdanya.

A més a més i per si fos poc, la compra d'aquest forfet va acompanyada amb més de 150 avantatges per gaudir en les estacions del grup FGC, allotjament, restauració, botigues i el Museu del Barça.

Si, més o menys és així.

El que jo em pregunto bonament és:
els que tenim el forfet d'alp2500.................podrem esquiar a les estacions del 6.0? es a dir........teoricament tenim el de temporada de La Molina més el de Masella, per tant no tindriem que tenir problemes per accedir a la resta d'estacions..................però donat que Alp2500 no existeix (d'entrada sempre tenim menys invitacions que els forfets unics)...............serem perjudicats o beneficiats?

p.d. es que...............no m'extranyaria gens que no poguessim accedir-hi Triste

Són productes diferents, acords diferents,....

si si........................ja sabem que no és unió si no conveni...........correcte?
però en el fons i no tant fons................jo disposaré del forfet de temporada de La Molina, no? i per postres, em deixo més € que no pas si agafés un de sol..................llavors?

i per la teva resposta, ja veig que no vaig desencaminada i que no podré anar a les altres estacions, oi?

Doncs tindriem que fer una crida a tots els d'Alp2500 per tal de tenir els mateixos privilegis que els de Masella o els de La Molina risasrisas

p.d. es que...........estic cansada de sempre la mateixa història Acalorado



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 11:02AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Shock
Doncs tindriem que fer una crida a tots els d'Alp2500 per tal de tenir els mateixos privilegis que els de Masella o els de La Molina risasrisas

Privilegis? No, cap privilegi.

Tu tries un contracte (Molina+Masella) i aquest és el has triat, si no t'agrada doncs no el signis, que tinguis Alp2500 no implica que hagis de tenir totes contraprestacions d'una i l'altra, bàsicament per una cosa:

Si tries Masella la pasta es queda a Masella.
Si tries la Molina la pasta es que a la Molina.
Si tries Alp2500 la pasta es reparteix entre Masella i la Molina, per tant en aquest cas totes dues ingresen menys pulgar arriba

Després podem entrar en valoracions de si l'acord és millor, pitjor, car, insuficient o el que vulgueu, però és el que és amb les condicions que té i que acceptes quan fas la compra pulgar arriba

Si voleu fer una revolta en contra d'això compreu un o l'altre, ja veureu com troben alguna sol·lució pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 11:07AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Cita
Shock
Doncs tindriem que fer una crida a tots els d'Alp2500 per tal de tenir els mateixos privilegis que els de Masella o els de La Molina risasrisas

Privilegis? No, cap privilegi.

Tu tries un contracte (Molina+Masella) i aquest és el has triat, si no t'agrada doncs no el signis, que tinguis Alp2500 no implica que hagis de tenir totes contraprestacions d'una i l'altra, bàsicament per una cosa:

Si tries Masella la pasta es queda a Masella.
Si tries la Molina la pasta es que a la Molina.
Si tries Alp2500 la pasta es reparteix entre Masella i la Molina, per tant en aquest cas totes dues ingresen menys pulgar arriba

Després podem entrar en valoracions de si l'acord és millor, pitjor, car, insuficient o el que vulgueu, però és el que és amb les condicions que té i que acceptes quan fas la compra pulgar arriba

Si voleu fer una revolta en contra d'això compreu un o l'altre, ja veureu com troben alguna sol·lució pulgar arriba

D'acord

però segueixo pensant que no és just risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2012 05:32PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Novetats temporada 2012 - 2013 (La Molina).
- Comercials
Forfet de temporada de la Molina vàlid en totes les estacions del grup FGC (Vallter 2000, Vall de Núria, Espot i Port Ainé), també vàlid per l’estació de Tavascan i a les estacions “Tot Nórdic”. Inclou també més de 100 avantatges.

Noves webcams que milloren la informació online.

Nova activitat: excursions en màquines trepitja neus.

- Producció de neu
Augment del domini esquiable de La Molina a 28km de neu artificial, amb la pista La Genciana.

Adequació de la diagonal de Costa Rasa a Comella.

- Millores
Gestió Forestal. Millores energètiques en els edificis de l’estació.



Visca la Molina


Editat 5 vegades. Última edició el 26/10/2012 05:42PM per telecadira.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 27 October, 2012 08:37PM
Ja comencen a fer servir els canons a Masella!!!! smiling smileysmiling smiley
I a 1600!!! sorprendidosorprendidosorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2012 08:41PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Esquiador_
Ja comencen a fer servir els canons a Masella!!!! smiling smileysmiling smiley
I a 1600!!! sorprendidosorprendidosorprendido


Osti si!

Ho estava miran ara mateix! es veu perfectament com va a tota maquina!cara de listillo
entre la puja i la baixada de temperatura......



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 28 October, 2012 02:47PM
A Masella sembla que no volen parar!!!! Suposo que les cotes altes començaran a canonejar a partir de dema per culpa del vent!!!
Uffff.... Quina capeta mes maca que ja hi ha smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2012 07:09PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Ufff que mono!!!!!!!!!!!!!!!!





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 30 October, 2012 11:33PM
i jo avui enviant a gent a saas fee pel pont... que empieceeeeeeeeee yaaaaaaaaaaaaaaaa que el publico se vaaaaaaaaaaaaaaarisasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 31 October, 2012 05:18PM
Forfet de Masella a 41€....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 October, 2012 05:26PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Esquiador_
Forfet de Masella a 41€....
Igual que La Molina Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 October, 2012 07:37PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Bfff a mi es que personalmente me jode tanto pagar 41 euros por ir a una estación.... y es que ya no solo son los 40+ euros, sumale los pajes, más la gasolina, comida y si te falta algo de material, el alquiler. Vamos que los 100 euros no te los quita nadie... y lo siento, pero 100 euros a día de hoy es muchisimo dinero!





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 November, 2012 06:07PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 249
El Tc de Pleta ha desaparegut R.I.P. 1993-2013
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 November, 2012 06:55PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
bulldozer
El Tc de Pleta ha desaparegut R.I.P. 1993-2013


Ja ho sabia fa algunes setmanes, ja he vist el planol de pistes.



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 09:35AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
"El Tc de Pleta ha desaparegut R.I.P. 1993-2013"

A Masella? El que cobria l'snow park?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 09:37AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Inde7
"El Tc de Pleta ha desaparegut R.I.P. 1993-2013"

A Masella? El que cobria l'snow park?

Suposo que parlen del de La Molina

no?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 03:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Shock
Cita
Inde7
"El Tc de Pleta ha desaparegut R.I.P. 1993-2013"

A Masella? El que cobria l'snow park?

Suposo que parlen del de La Molina

no?


Si, l'han desmantellat o desmontat per que s'ha augmentat a 28km de neu artificial, amb la pista La Genciana, (enllaç amb les pistes Alabau, Ponent, Pleta, etc...),
l'enllaç ara es fara pel TS. Torrent Negre.



Visca la Molina


Editat 1 vegades. Última edició el 05/11/2012 03:12PM per telecadira.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 03:47PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 19,130
Es una cagada, però tampoc em sorprèn.... Sobretot en temporades molt justetes on no es pot ni fer el camí dels elefants per anar a alabaus. L'enllaç per torrent es surrealista, pujada, contrapendent i diria que sense canons...



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 05:22PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Funk-A-Chusti
Es una cagada, però tampoc em sorprèn.... Sobretot en temporades molt justetes on no es pot ni fer el camí dels elefants per anar a alabaus. L'enllaç per torrent es surrealista, pujada, contrapendent i diria que sense canons...

Per La Genciana si que te canons de la part superior del Torrent Negre a Roc blanc (part superior). Passant per dalt de els Alabaus.
Novetat 2012-2013.



Visca la Molina


Editat 1 vegades. Última edició el 05/11/2012 05:23PM per telecadira.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 03:52PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
carai amb l ´encant que tenia aquest telecadira !! Triste



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 December, 2012 12:00AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,295
Cita
telecadira
Cita
Funk-A-Chusti
Es una cagada, però tampoc em sorprèn.... Sobretot en temporades molt justetes on no es pot ni fer el camí dels elefants per anar a alabaus. L'enllaç per torrent es surrealista, pujada, contrapendent i diria que sense canons...

Per La Genciana si que te canons de la part superior del Torrent Negre a Roc blanc (part superior). Passant per dalt de els Alabaus.
Novetat 2012-2013.

Sí, canons ja en té, però és el que diu Funk-a-chusti: per anar desde l'arribada del TSF4 Torrent Negre fins l'enllaç amb Alabaus, o et poses un motoret als esquís o gairebé no hi arribes.Enfadado - AngryEnfadado - Angry. I dels que van amb taula, "ni te cuento"Enfadado - AngryEnfadado - Angry.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.