MALALTS DE NEU

Publicat: 22 February, 2012 11:37PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola a tots, el primer cap de setmana de març tinc la opció de pujar a una o altre estació i tinc dubtes.
Baqueira està d'escàndol, però, com està GrandValira?
Clar, estic parlant de les pistes, o sigui, neu, qualitat i tot això.
Tampoc no he estat mai a Grandvalira, que si a Vallnord, i no en conec res, en principi l'allotjament seria al sector del tarter.

Us agrairia que hem donèssiu la vostra opinió.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 February, 2012 01:04PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Vixenso
Hola a tots, el primer cap de setmana de març tinc la opció de pujar a una o altre estació i tinc dubtes.
Baqueira està d'escàndol, però, com està GrandValira?
Clar, estic parlant de les pistes, o sigui, neu, qualitat i tot això.
Tampoc no he estat mai a Grandvalira, que si a Vallnord, i no en conec res, en principi l'allotjament seria al sector del tarter.

Us agrairia que hem donèssiu la vostra opinió.

Salutacions.

Grandvalira està bé, Baqueira te pinta d'estar fantàstica ... jo no dubtaria pas.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 01:23AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,312
Doncs jo aniria a l'estació que encara no coneixes.
Tots sabem que ara per ara BB està molt bé, però em fa l'efecte que Vixenso se la coneix prou bésmiling smiley, i que no està mal anar a veure coses noves.smiling smiley.

No sé si la curiositat per allò que és nou (GV) pot vèncer la realitat d'allò que a hores d'ara té millor neu (Bcool smiley.

Però jo aniria a GV si no hi hagués estat mai.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 08:30AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
He estat aquest cap de setmana a GV i no et recomanaria per res anar-hi tal com està ara mateix. Neu dura de 9 a 10:30, neu practicable de 10:30 a 11 i neu extremadament pastosa de les 11 en endavant a totes les cotes i tots els sectors. Amb la previsió que hi ha a una setmana vista (temperatures d'abril), millor ves a baqueira que tot i que el parte ja dona neu primavera, hauría de conservar millor la neu o com a minim aquests 3 metres que tenen impedirà que vegis les immenses clapes que es veuen a GV a final del dia. Salut!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 09:29PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Gràcies a tots per les vostres aportacions, la veritat es que, finalment, per causes d'allotjament, aniré a baquèira, la veritat es que m'agradaría visitar GV, sobretot per veure alguna estació nova (això m'encanta) i més si és un gran domini com GV.

Això no vol dir que no pugui gaudir d'estacions petites, com ja he dit, m'agrada visitar nous llocs.

De fet, la próxima després d'aquesta, m'estava mirant d'anar a skipallars amb una oferta molt maca, però no se no se, tal i com pinta la cosa amb la poca neu que ténen i a sobre amb aquestes temperatures...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 11:01PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Jo també crec que fas ben fet. Baquèira té molta més neu i l'únic sector de Grandvalira que s'acosta al nivell de Baquèira és Pas de la Casa.

Salutacions.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
baq
Publicat: 28 February, 2012 11:22AM
Jo vaig estar a BB aquest cap de setmana i a tota l'estació, de 9 a 10:30, dura, fins la 1 bona, i a partir de la 1 fatal, fa-tal, tot pastaaaa com si fos de pa, fataal.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2012 10:39PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 270
Jo també he estat a BB aquest cap de setmana (diumenge) i .... "para gustos: colores" ... estava de conya! hi tornaria sense cap mena de dubte. Vaig estar fent fora pistes tota l'estona a les pales que hi ha damunt del cadira d'Argulls, a la zona de la pista "la pala d'en Teso", no hi toca el sol i malgrat la temperatura alta, la neu era pols, pols, fins i tot algun recó amb neu pels genolls i deixant traces. Al final del diumenge, cap les 15 hores vam agafar el cadira de Manaud i vam pujar al Cap de Baqueira, neu perfecte a les pistes i fins per sota de la cota 2000 no es començava a transformar, digne fins la cota 1800 i és cert que fins la 1500 era primavera, primavera, però força esquiable.
Dissabte vaig estar a Bagneres i la veritat és que la qualitat i la quantitat era molt pitjor.
Ara creieu a qui volgeu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 February, 2012 02:23PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Baqueira es molt gran.
No totes les pistes, ni tots els sectors, ni totes les orientacions tenen la mateixa neu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 February, 2012 03:41PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
No tinc les dades en hectaries, però GV tampoc ha de ser petita no?

També té diferents orientacions?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 March, 2012 07:30AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
A GV tampoc troves la mateixa qualitat de neu, pots trobar diferents condicions a Pas de la Casa o Tarter, jo si hagués de decidir-me per una de les tres hem quedo amb BB, els intineraris i el paisatge que tenen estan a un altre nivell. A Formigal els pocs cops que hi he estat hem va semblar un estació amb possibilitats, el enfoc al freeride que tenen m'agrada bastant (tot i això no ho vaig veure obert).
GV es la millor elecció per un esquidar de baix nivell o nivell baix-mitja, tot i això es la meva opinió.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.