MALALTS DE NEU

Publicat: 17 February, 2012 11:27AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Va, ja que anem darrerament de restaurants, que recomanarieu a Andorra?

Aquí van les meves recomanacions:

- Per un mos ràpid acabo sempre al Viena de Santa Coloma. Com de costum bons entrepans i amanides, no és molt barat que diguem però per a menjar ràpid de lo millor que es pot trobar.

- Una altra recomanació és el Surf d'Arinsal, restaurant estil argentí... no caldria dir res més, excel·lents talls de carn i bones postres, les postres també molt bones. Per uns 20/25 euros pots sortir ben sopat d'allà.

- El Refugi Alpí a Andorra la Vella, al pont sobre el Valira. No és precisament barat però per uns 25/30 surts ben atipat. Bones fondues i raclettes... i tenen Génépi!! guiño

- El Crostó, caret, surts per més de 30 euros, però si no us descontroleu amb el foie doncs llavors aneu sumant guiño L'amo era anteriorment carnisser així que la carn és de primera.

- L'homenatge, aquí dues opcions, la formatgeria de la Coma d'Arcalís amb excursió nocturna i demés, no se el preu doncs encara estic esperant per fer-ho, però barat no crec que sigui, ara es menja molt i molt bé allà dalt, això si que us ho puc assegurar.

- El Roc de les Bruixes al Forn de Canillo ... brutal, cuina d'autor, excel·lent qualitat i una factureta grossa, però un bon lloc per donar-vos un homenatge, això segur.




Karma: 8 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 02:37PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Bona idea David_rD!!!!

Nosaltres per fer un entrepà sempre anem al Frankfurt Pedralbes (seguint l'estela del que hi ha a bcn).

Frankfurt Pedralbes:
Carrer de la Borda, 5
Facebook Frankfurt Pedralbes Andorra

També anem a una pizzeria que està a l'Avda. Carlemany, la piazzeta. Es menja espectacular, a part el menú de migdia és molt complert i a bon preu:

Menú: 12-14€/persona
Carta: 25-30 €/persona

La plazzeta
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 03:31PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
marccoga
Bona idea David_rD!!!!

Nosaltres per fer un entrepà sempre anem al Frankfurt Pedralbes (seguint l'estela del que hi ha a bcn).

Frankfurt Pedralbes:
Carrer de la Borda, 5
Facebook Frankfurt Pedralbes Andorra

Seguint les pases ... però moooooooooooolt de lluny, no m'agrada gens, sóc fanàtic del de l'UPC però aquest no m'acaba de fer el pes, el producte potser és el mateix però el savoir faire dels "mestres" de Pedralbes no el tenen pas, ni de lluny Triste




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 03:58PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
El Menairó
AV. DOCTOR MITJAVILA, 36
AD500 - ANDORRA LA VELLA
(+376) 860 611

Pizzes, pasta, carn. No es barat, pero tampoc car. Cuina de molta qualitat...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 February, 2012 10:43AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Cita
David_rD
Cita
marccoga
Bona idea David_rD!!!!

Nosaltres per fer un entrepà sempre anem al Frankfurt Pedralbes (seguint l'estela del que hi ha a bcn).

Frankfurt Pedralbes:
Carrer de la Borda, 5
Facebook Frankfurt Pedralbes Andorra

Seguint les pases ... però moooooooooooolt de lluny, no m'agrada gens, sóc fanàtic del de l'UPC però aquest no m'acaba de fer el pes, el producte potser és el mateix però el savoir faire dels "mestres" de Pedralbes no el tenen pas, ni de lluny Triste

UPC, frankfurt Pedralbes ... Jo he anat algun cop al Casa Vallés, pero em sembla que és dels mateixos. Bo, bo, però preferia anar al bar de la FIB (campus nord de l'UPC). "Una doble con queso!" o "Un bacon queso!"
Perdoneu l'off-topic.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 February, 2012 10:56AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Coincideixo amb les tres primeres opcions de David_rD.
Recomanaria el Gufo en Escaldes (Av. de les Escoles, 16), però últimament ha baixat una mica i han anat tancant tots els restaurants del grup. En Canillo, el que abans era el Jordi (gairabé davant del palau de gel), només vaig provar la pizza de ceba, però manté el personal pel que potser ...

Jo puc fer la llista dels desapareguts. El Marc Vell (estava en la Massana) , Jordi ( en Canillo) i All i Oli (a Andorra La Vella). Tinc poca fortuna. Els que m'agraden me'ls van tancant.
D'altra banda, diria que abans es menjava millor a Andorra. Potser més cutre, però amb un tracte més proper. Em dóna la sensació com si en els últims anys els preus hagin pujat molt i la qualitat s'hagi anat perdent en alguns aspectes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2012 03:01PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Puc afegir un altre, L'Eulari de Pal (en la plaça del poble). Els laborables (de dilluns a divendres) tenen un menú que està molt bé.

Per a la llista dels desapareguts, la pastisseria Vives (a la sortida d'Escaldes-Engordany). Tenien menú els laborables.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
RX
RX
Publicat: 14 May, 2012 09:24AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4,056
Yo siempre que puedo me paso por Don Denis en Andorra la Vella. Nada de innovación ni de alta cocina. El local y los camareros es los más parecido a un bingo de los 80 en la Costa del Sol. Pero el trato es bastante bueno, las carnes están muy buenas y el precio ronda los 15-20 euros dependiendo de lo que pidas.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 May, 2012 11:08AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 12
Per menjar cuina tradicional tenim el Cal Marquet i Cava Benito a Escaldes, Tastets a Andorra la Vella i 5 sentits a Ordino. No són tan barats com el Viena o el Frankfurt però per donar-se un homenatge.... smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2012 04:03PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 41
Com pot ser que ningú anomeni els Macarrons brutals de ca la Lidia a pal:

Ca la Lidia
Casa la Fontanella - Pal
Andorra
Telf. +376 835377

Tot molt cassolà però de primer no escolteu la carta nomès macarrons son "estupendus"sorprendidosorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 July, 2012 12:51PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 434
Cita
David_rD
Cita
marccoga
Bona idea David_rD!!!!

Nosaltres per fer un entrepà sempre anem al Frankfurt Pedralbes (seguint l'estela del que hi ha a bcn).

Frankfurt Pedralbes:
Carrer de la Borda, 5
Facebook Frankfurt Pedralbes Andorra

Seguint les pases ... però moooooooooooolt de lluny, no m'agrada gens, sóc fanàtic del de l'UPC però aquest no m'acaba de fer el pes, el producte potser és el mateix però el savoir faire dels "mestres" de Pedralbes no el tenen pas, ni de lluny Triste




tremendament d'acord! els de la UPC, qualsevols dels dos, son uns mestres!

respecte el d'Andorra, estic d'acord amb tu David_Rd, els hi falta savoir faire
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 July, 2012 05:49PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 21
Hola jo sempre vaig a la PIZZA ROMA debant del Don Denis
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 July, 2012 02:25AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,404
El que tenim a la coma, sempre que podem dinem al cheese arts, tambe han obert un a Barcelona. Per 12-15 € pots dinar y molt be!
[www.cheesesart.es]



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2012 12:47PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Un altre que vaig tastar fa uns dies és l'Enoteca a Escaldes, no vaig pagar així que tampoc no vaig veure la factura però el menjar molt i molt bé... i la carta de vins excel·lent pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 September, 2012 11:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Un bon lloc cal lulu al costat del palau de gel de canillo i abans de arribar a la mateixa carretera la sangria un parell de llocs amb una relació qualitat preu molt bona
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 September, 2012 08:39AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Ferran72
Un bon lloc cal lulu al costat del palau de gel de canillo i abans de arribar a la mateixa carretera la sangria un parell de llocs amb una relació qualitat preu molt bona

Aquest és un que fa cantonada amb l'entrada del Palau de gel?

Si és aquest no se quan és la darrera vegada que hi vas anar.

El menjar correcte, la carn bé... el servei pitjor que deplorable, només els hi va faltar portar el menjar amb el cigarret posat al plat.

No crec que hi torni maï més.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 September, 2012 10:34PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
La veritat que fa anys que no he anat a cal lulu però el portaben gent francesa, la carn i les pizzes forces be, el que he anat sovint es a la sangria quant era una cabanya al mig de la corva com ara que està tot fet de nou però amb la mateixa qualitat del seu menjar i el cuiner el tens a la vista i tallar el chuleton amb destral no te preu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2012 09:56PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 8
Jeje Burguer Roc i cubata al Pla,,,,,,,mes autèntic impossible....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 12:15PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 25
Un lloc on menjar bona carn a la brasa i unes tapes davant o uns cargols a la llauna a Cal cirera abans es deia ca la bruixa. Es al costat del funicamp, davant d'esports Tecnic. Fan una mitjana de bou de 1300gr. o un TBone espectaculars. Si aneu ja em direu!!! Com han dit per aquí, pujant cap a Canillo a mà dreta La sangria, pel nom no donarieu un duro, pero es menja molt bé també.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 09:29PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 31
Corroboro que Cal Cirera és un mol bon lloc! HI hem estat aquest cap de setmana i la relació qualitat preu és espectacular! Totalment recomanable
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Akocles
Publicat: 11 December, 2012 10:34PM
Hola he llegado hasta esta pagina a trves de un foro.
Sabe alguien de algún restaurante con cena de fin de año y cotillón??? vamos con 2 niños de 12 años.
Gracias y saludos
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 10:11AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Ni idea Akocles, però jo aprofito per preguntar...

Alguna recomenacio per Andorra city? Dissabte aprofitarem per anar a fer les compres nadalenques i a algun lloc hauriem de dinar... Sabeu algun lloc bo, bonic i barat per la zona de "shopping"? No tinc cap preferència d'estil ara mateix (això ho acaba determinant el moment), així que estic obert a propostes.


Aprofito també per preguntar per algun restaurant japonès a Andorra La Vella. A vegades he anat al Rustic Chic que no està malament, de fet el menjar està molt bé (tenen una tonyina amb cèsam i un salmó amb cèsam que ho peten bastant) però m'agradaria variar el pròxim cop que ens piqui el cuc japonès i estiguem per la zona...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 11:51PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,196
A Andorra citi...BBB...Podria ser el Don Denis. De japos no m sona cap per alli, a lo millor dintre d algun dels centres comercials?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2012 02:28AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 900
Fa relativament poc van obrir El Racó Mexicà a Andorra La Vella, per la zona de darrera de l'Escale; em va sorprendre molt gratament i està molt be de preu per la qualitat del menjar, però algun cop que he anat amb el restaurant una mica ple poden ser força lents.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2012 06:14PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Després de parlar amb un parell d'andorrans, el dissabte passat vaig anar a dinar al "Molí dels Fanals". Es car pero molt recomanable. Es una antiga borda de muntanya. La cuina es cassolana elaborada; la carta te carns i estofats de muntanya. 2 plats, postres i café surt per uns 50€ per persona.

Molí dels Fanals.
http://www.molidelsfanals.com/
Sispony - La Massana · Principat d'Andorra · Tel: (+376) 835380
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2012 06:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 5,172
hotel antic en la cortinada . se come muy bien y barato , para mi el cocinero es muy bueno pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
JMB
JMB
Publicat: 06 January, 2013 11:16PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 82
En la entrada de la carretera de OS DE CIVIS,restaurante LA CUADRA, hasta hace poco el rincón Andaluz de Andorra ,es buffet



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2013 06:32PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
A l'entrada de Soldeu (o era Canillo?), pujant d'Andorra la Vella, hi ha (hi havia) un restaurant portat per una parella francesa. Recordo que eren molt agradables i cada vegada que algú deixava propina feien sonar una campana i totes les cambreres i el barman donaven les gràcies a l'unísson. Molt pintoresc!!

Ignoro si encara es manté...

SkiNinja
[url=

]

[/url]



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[url]https://www.youtube.com/user/SkiNinjaCAT[/url]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
flordeneu
Publicat: 16 January, 2013 02:21PM
Hola noiss!!!
feia temps que no entrava al foro, i ara he decidit tornar-hi. Estava al malalts de miarroba (encara hi sóc, com a cristina1818).

a Andorra us recomano moltíssssssim LA KOKINETTA. és genial, menjar modernet, pizzes i tapes, i no sóc capaç de recordar el preu, però no arribava als 30. Està a Escaldes, Av. Carlemany, 67.
us el recomano, sempre que puc hi vaig!!!

Salutacions!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 December, 2013 09:44PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 2,017
Restaurant El Greco..menú 14 euros de dilluns a diumenge migdia I nit. 12 primers I 12 segons. Bona cuina

La Pampa a Arinsal. Carn argentina per mi millor que el surf.

Gaspà a la cruilla de l'Aldosa al costat benzinera. Els millora entrecots d'andorra.

Moli dels Fanals a Sispony o Borda Estevet a Andorra. Piquen però es menja de conya.

I més...però in altre dia.



David - Ja estàs amb les tonteriess !!!!! RUSSIAN GOLF TEAM MEMBER

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.