MALALTS DE NEU

Publicat: 09 February, 2012 10:38AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Algú ha estat per les Neiges desprès de la nevada del diumenge i posterior ventada del dilluns/dimarts? He vist que els espessors han augmentat gairebé mig metre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2012 10:46AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Jo vaig passar per Porté. Pots veure el paquet que hi havia al coll al reportatge que trobaràs al foro general. Es diu "Nevada Pirineo Oriental" pulgar arriba

Porté, Formigueres i Puyvalador segur que tenen paquet del macu. La resta una mica menys però baja, gairebé totes estan de puta mare per esquiar ara mateix.

Salutacions



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2012 11:30AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Cita
muse_matt
Jo vaig passar per Porté. Pots veure el paquet que hi havia al coll al reportatge que trobaràs al foro general. Es diu "Nevada Pirineo Oriental" pulgar arriba

Porté, Formigueres i Puyvalador segur que tenen paquet del macu. La resta una mica menys però baja, gairebé totes estan de puta mare per esquiar ara mateix.

Salutacions
pulgar arriba

Em preocupava més el tema del vent. Imagino que porté al no tenir l'abric del bosc deu ser la que ha quedat més tocada...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2012 12:28PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 173
Ahir vam estar a porté. El vent ha fet molt de mal fora de les pistes, però les pistes estan molt molt bé.

La zona de la fontfreda, encara que sembli extrany, ha quedat més protegida del vent i està fantastica, dins i fora de les pistes. I els dos forapista que baixen de la cadira que puja del poble de porté a fontfreda (el que va per sota del cadira i el que va a l'esquerra) que queden protegits del vent pels arbres... no tinc paraules... més de 60 cm de neu pols seca per gaudir. Això si, ara ja estan trilladissims, només nosaltres vam repetir-lo unes quantes vegades
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2012 09:26PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
SnowKite83
Cita
muse_matt
Jo vaig passar per Porté. Pots veure el paquet que hi havia al coll al reportatge que trobaràs al foro general. Es diu "Nevada Pirineo Oriental" pulgar arriba

Porté, Formigueres i Puyvalador segur que tenen paquet del macu. La resta una mica menys però baja, gairebé totes estan de puta mare per esquiar ara mateix.

Salutacions
pulgar arriba

Em preocupava més el tema del vent. Imagino que porté al no tenir l'abric del bosc deu ser la que ha quedat més tocada...

Jo he passat per allà aquest matí i tenia molt, molt bona pinta pulgar arriba

Si Formiguera ha pillat està molt més protegida per arbres, així que potser és millor opció pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2012 01:08PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Cita
David_rD
Cita
SnowKite83
Cita
muse_matt
Jo vaig passar per Porté. Pots veure el paquet que hi havia al coll al reportatge que trobaràs al foro general. Es diu "Nevada Pirineo Oriental" pulgar arriba

Porté, Formigueres i Puyvalador segur que tenen paquet del macu. La resta una mica menys però baja, gairebé totes estan de puta mare per esquiar ara mateix.

Salutacions
pulgar arriba

Em preocupava més el tema del vent. Imagino que porté al no tenir l'abric del bosc deu ser la que ha quedat més tocada...

Jo he passat per allà aquest matí i tenia molt, molt bona pinta pulgar arriba

Si Formiguera ha pillat està molt més protegida per arbres, així que potser és millor opció pulgar arriba

Pel que es veu a Formigueres els dos telecadires estan tancats avui per vent. Si fa o no fa tant dissabte com diumenge hi ha la mateixa previsió de vent... Em sembla que buscaré remuntadors mes moderns i ràpids com a els angles o font romeu per no patir durant tant rato la baixa sensació termica que hi haurà.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 February, 2012 05:50PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Penós l'estat de Les Angles avui, PUR GEL! Me**a de vent. Recomanable no anar-hi!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2012 06:37PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 74
Ahir diumenge vaig estar a Formigueres i la veritat que la neu que ha caigut aquests dies li ha anat molt bé. Feia una mica de vent a dalt però res exagerat , al final del dia hi havia algún tros de dalt amb neu una moca dura però no gel. Tots els telecadires oberts, de la temporada el dia que he tingut millors sensacions amb la neu ! Totalment recomanable!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2012 08:39PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 240
Vaig anar Dissabte 11 i vaig trobar a faltar un cantell al ben mig de l´esquí , perque era gel per un "tubu" i unes hòsties la gent, tela.... llàstima els poquets metres de neu que trobaba que sí era un luxe, un munt de gent fent cúa, així que dos baixades, literalment, dos baixades i cap a casa de nou...

A veure si aquest cap de setmana pinta millor



Va, tira tira
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
victorcin
Publicat: 17 February, 2012 02:21PM
Hola a tots/es!

Algú sap què tal estan les angles o font-romeu???? vull pujar demà i no en tinc ni idea de com estan!!!

Moltes gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 03:53PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Sembla que molt malament, tothom recomana Formigueres a la Cerdanya...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
victorcin
Publicat: 17 February, 2012 05:21PM
Tot i les últimes nevades? jo pensava que ja estaria un pel millor... joooooooooooooooo! formigueres està moooolt lluny!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 06:21PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Cita
victorcin
Tot i les últimes nevades? jo pensava que ja estaria un pel millor... joooooooooooooooo! formigueres està moooolt lluny!!!

Home, sí que Formigueres està una mica més lluny que algunes de La Cerdanya si vens desde Espanya, però si has preguntat per anar a Les Angels, doncs de Les Angles a Formiguères hi ha un curt trajecte (15 min) i crec que val la pena !!!

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
victorcin
Publicat: 17 February, 2012 06:42PM
No, si tens raó, però és que vas sumant, vas sumant... a part, formigueres és molt petita. Però ho prefereixo si a les Angles m'haig de trobar gel... jodeeeeer, per a un dia que pujo vull poder disfrutar!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 06:53PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Cita
victorcin
No, si tens raó, però és que vas sumant, vas sumant... a part, formigueres és molt petita. Però ho prefereixo si a les Angles m'haig de trobar gel... jodeeeeer, per a un dia que pujo vull poder disfrutar!!!!

T'asseguro que Formiguères estarà força millor que Les Angles. Més petita, però et donarà molt més de sí !!! pulgar arriba





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 06:54PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Cita
victorcin
No, si tens raó, però és que vas sumant, vas sumant... a part, formigueres és molt petita. Però ho prefereixo si a les Angles m'haig de trobar gel... jodeeeeer, per a un dia que pujo vull poder disfrutar!!!!

Per cert, des d'on pujes ?





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
victorcin
Publicat: 17 February, 2012 07:15PM
Pujo des de BCN. Ja he vist el teu missatge al foro general. Ordino és massa per a pujar i baixar un dia.
Et farem cas i pujarem a Formigueres. Però si no està bé, vindrà un home de negre per aquí a tenir unes paraules amb tu...Diablillo
Gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 07:27PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Cita
victorcin
Pujo des de BCN. Ja he vist el teu missatge al foro general. Ordino és massa per a pujar i baixar un dia.
Et farem cas i pujarem a Formigueres. Però si no està bé, vindrà un home de negre per aquí a tenir unes paraules amb tu...Diablillo
Gràcies!

Crec que encertaràs !

Ara, no sé si la teva intenció es anar pel túnel o per la collada.

Soc de Tarragona i no estic molt acostumat a pujar per Manresa, etc..., per anar a esquiar, ja que pujo per Ponts, i segur que ho saps millor que jo, però de Barcelona a Ordino es molt més que de Barcelona a Formiguères ? Estàs segur ?

Ciao





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 07:36PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Per cert, ojo que hi han zones a França que ja estan de "vacances escolars blanques" !

Ciao





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 07:40PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Desde Sabadell, anan't pel túnel del Cadí, a Arcalís tinc gairebé 45 minuts mes que a Formigueres....... Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2012 07:51PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,250
Cita
amancho
Desde Sabadell, anan't pel túnel del Cadí, a Arcalís tinc gairebé 45 minuts mes que a Formigueres....... Llorón

Però anat pel túnel als dos llocs o anant per túnel a Formiguères i per un altre lloc a Arcalís ?

No entiendo





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
victorcin
Publicat: 18 February, 2012 07:46PM
Hola!

Finalment he anat a Les Angles i jo sóc aquí. Normal de gent (quantitat) i la neu ha passat d'estar molt acceptable al matí a pasteta a la tarda on donava el sol i dureta dureta (havia marxat la capa de pols) on no hi tocava.

Caloreta en general però podríem dir que un bon dia d'esquí!!

Salut!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2012 06:21PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,460
Porte ahir estaba molt be, si tenim en compte la temporada que portem, és podia esquiar fins al poble pel bosc i per d´alt moltes canals esperan a ser desvirgades.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 February, 2012 09:05AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Jo vaig estar a Formigueres el dissabte i el problema és que la tranquil·litat que s'hi respirava anys enrere s'ha perdut. Molta, molta, molta gent. Tot i així, neu sensacional!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 February, 2012 09:58AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Snowkite, perquè son vacances escolars franceses. Si vas fora de febrer no t'ho trobaràs això.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 February, 2012 11:12AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Cita
freeride
Snowkite, perquè son vacances escolars franceses. Si vas fora de febrer no t'ho trobaràs això.

Fliper, hay algo que tu no sepas? xD
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 February, 2012 07:16PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
Flikitosos
Cita
freeride
Snowkite, perquè son vacances escolars franceses. Si vas fora de febrer no t'ho trobaràs això.

Fliper, hay algo que tu no sepas? xD

sip, de material de snowboard no tinc ni p.i.! risas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 February, 2012 08:21PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 119
Volia pujar demà a formigueres o puyvalador, com esta de neu? es pot fer algo a mes de les pistes? No hi he anat mai!!!
Merci
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2012 10:41AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 39
Porte possa que estan tancades les negres, però com que tenen una merda de web, podeu confirmar que esta tot obert.

És que vaig esquiar a formigueres el diumenge i vaig estar fent forapista i dona pel que dona i m'estic plantejant canviar pel diumenge que ve.

El diumenge pugen les temperatures m'estic plantejant pujar a ordino, pq si pugen les temperatures formigueres i porte poden ser com un pressec, tou per dintre i aspre per fora.

Que opineu?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2012 12:07PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Qué tens tota la raó. Com a mínim Formigures (i rodalies) serà una crosta ben maca. Porté....porbablement també ho sigui, perquè les tempes pujen força. L'equació és sempre la mateixa.

Ara bé, quan pujen tant les temperatures ja s'ha de fer esquí de primavera. Potser un bon moment per gaudir del firm ;-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.