MALALTS DE NEU

GraNDvaLIra
Publicat: 16 January, 2012 08:11PM
Hola a tots, aniré a esquiar a Grandvalira i com que hi estaré molt poc temps us vull preguntar els llocs / remuntadors / coses interesants o boniques de veure.
Espero respostes!!! Gràcies


Editat 1 vegades. Última edició el 16/01/2012 08:17PM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2012 08:30PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Coses boniques de veure ... bé, el llac de Pessons i el seu refugi/restaurant.

Les vistes des dels restaurants de Solanelles o Coll Blanc.

Pel que fa a pistes a mi la zona que més m'agrada és el Pla de les Pedres. I les dues pistes del Forn de Canillo també estan divertides.

Si necessites quelcom més ja ho diràs guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 January, 2012 03:44PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
La pista "Granota" i l'arrastre que t'hi puja.
El sector de Antenes, tant el cantó de Pas com el de Grau.
L'any passat per aquestes dates una coneguda marca de tabac havia montat un espai molt xulo al sector de Grau Roig al Coma III, si hi fós m'hi acostaria.
Les braves del chiringu de fora el bar de Riba escorxada.
Nachos al pub "Aspen" de Soldeu!! jajajaj
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
GraNDvaLIra
Publicat: 18 January, 2012 08:05PM
Cita
David_rD
Coses boniques de veure ... bé, el llac de Pessons i el seu refugi/restaurant.

Les vistes des dels restaurants de Solanelles o Coll Blanc.

Pel que fa a pistes a mi la zona que més m'agrada és el Pla de les Pedres. I les dues pistes del Forn de Canillo també estan divertides.

Si necessites quelcom més ja ho diràs guiño

Hola de nou David_rD, gràcies per tot el que m'has dit. Hi ha alguns remuntadors o pistes que que acostumin a estar tancats o els tanquin per vent, o sigui d'aquests que al mapa els pinten i que el 75% dels dies de la temporada estàn tancats. Gràcies. Hi ha algun remuntador que sigui interesant per aspectes tècnics o geografia...
I alguna pista blava / vermella / negra en que la geografia del voltant sigui bonica, per exemple que passi per una vall molt tancada, o esquivi algun penyasegat.

Ja sé que demano molt pero esque m'agrada molt veure aquestes coses!!!! :D
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 January, 2012 08:17PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Ostres, remontador especial ... no destacaria res en concret, ni per estar sempre tancats ni pel seu interés.

Pistes més o menys el que ja et deien.

Potser el bar iglú, és curiós de veure ... i car crec recordar, però mirar és gratis risasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
GraNDvaLIra
Publicat: 21 January, 2012 12:48PM
Hola a tots de nou. He estat buscant i no he trobat cap lloc on fiqui l'hora de l'Última Baixada del FUNICAMP. No entiendoNo entiendoNo entiendoAquesta dada m'és molt necessària, i si algú la sapigues... Gràcies. smiling smileyrisasNo entiendoNo entiendoNo entiendoNo entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.