MALALTS DE NEU

Publicat: 17 December, 2011 01:34PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
Bon dia, estic preparant una esquiada amb un amic pel 28 de desembre, a La Molina. He vist que a la molina esta nevant i tenen també els canons a tot gas pulgar arriba, pero nomes tenen 4 o 6 km de pistes oberts Triste. La meva pregunta és si creieu que pel dia 28 tindran suficient neu i km esquiables per gaudir de l'estació i també no sentir-se estafat per la relació preu forfet/km No entiendo
Gracies i força neu!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 December, 2011 01:37PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 117
Esperem que caigui una bona nevadeta aquests dies i segur que mereix la pena anar-hi.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 December, 2011 02:26PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,940
Sempre pots agafar Alp2500 i disfrutaras a tope



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 December, 2011 04:06PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
També estaria bé, pero creieu que podran obrir l'enllaç amb Masella per aquell dia? I la nostra intenció era agafar el 2x1 del carnet jove a la molina per què ens sortis més barat i tal. Sabeu si amb el carnet jove es fa descompte o oferta pel forfet de Alp2500? I quin seria el preu aprox.?
Gracies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 December, 2011 06:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 52
Em sembla q amb el carnet jove en aquestes dates no et faran el 2x1, jo fa anys vaig anar-hi per aixo i ens vam quedar amb un pam de nas, pregunt-ho abans.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2011 03:00AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
Diria que si que ho fan perque en el pack el cupo posa que es valid fins 31de desembre del 2011, pero no estic segur...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 09:47AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 117
Jo vaig preguntar a Vallter 2000 si es podia (per el pont de la constitucio va ser) i em van dir que no, i vaig contactar amb els del carnet jove i em van dir que si, que si hi havia algun problema els avises. Mel vaig emportar i al final si que valien... No se si els de Vallter em van voler estafar...
Si al cupo posa que serveix, ha de servir. Si no pregunta a la pagina del carnet jove.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 04:03PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
Ja ho he comprovat i diu que es valid fins el 31 de desembre del 2011. Pero ara estic pensant que potse estaria millor pujar a Vallnord que veig que ha caigut una bona i segurament ho tindran tot obert per les festes de Nadal. Quina estació creieu que estara millor per gaudir d'un bon dia d'esqui La Molina o Vallnord?

PD: Si vaig a Vallnord suposu que anire al sector d'Ordino-Arcalis que és el meu preferit, encara que també estaria bé pujar a Pal-Arinsal, ja que tindra més kilometres. Que creieu que estaria millor?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 04:17PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Arcalis sense dubte.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 04:52PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 41
Cita
amancho
Arcalis sense dubte.
pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2011 06:03PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
risas guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 December, 2011 05:26PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 52
eep, bona tarda, avui hem estat a la molina, i sort q naltros som de la zona i no hem de pagar, però si s'ha de pagar el forfait (avui me sembla q eren 31 euros) me sembla una burrada, només neu de canó, diuen entre 30-60 cm, doncs no se on seran aquests cm, i degut al vent la neu ben dura i alguna placa de gel, total, fins q no hi nevi jo no hi torno, abans prefereixo pagar i anar a porte, q no se com estarà pero segur q millor. res , me sap greu, però, es el q hi ha.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 December, 2011 06:54PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Com ja ha comentat vària gent a la Molina fins que no hi nevi en condicions no hi vagis. Pocs quilòmetres i només neu de canons. Porté et queda mitja hora més lluny pero ara mateix està molt i molt millor de neu.

Si al final vas a Andorra o Ordino-Arcalís o Pas de la Casa-Grau Roig. Les altres estacions tindran poca neu i la majoria de cano també.

Salut. pulgar arriba



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 December, 2011 01:19AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
Encara ens ho estem pensant, pero potse deixem la esquiada per un altre dia que caigui una bona i que estigui tot una mica millor. smiling smiley

Gracies a tots per la info.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.