MALALTS DE NEU

Publicat: 01 November, 2011 09:24AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 5
Foreros, sóc l'antic juanchoo jejje, només us vull demanar la vostra opinió sobre el port i que li poseu nota, per mi és de 10 i la valoració bque tot molt bé però que posin tsd. i que remodelin les instal·lacions de l'estivella pulgar arriba

Saluts Diablillo

PD: Com es posen imatges a la signatura?



L'esquí es una Droga, però és bona i sana
Visca la Neu, l'esquí i la mare que el va parir!
Port del Comte adicte


Editat 1 vegades. Última edició el 01/11/2011 09:31AM per TheSnow Boy.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
El port esta be, pero els remuntadors son una mica lents i no s'acaba d'aprofitar tot el potencial de pistes que podrien arribar a tenir, potser per aixo tambe el fa mes interessant per l'esqui de muntanya. jo li posaria un 8.

I siusplau que no treguin els arrastres d'estivella! son brutalsssssssssssssssss
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2011 10:31AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Cita
syrdarja
El port esta be, pero els remuntadors son una mica lents i no s'acaba d'aprofitar tot el potencial de pistes que podrien arribar a tenir, potser per aixo tambe el fa mes interessant per l'esqui de muntanya. jo li posaria un 8.

I siusplau que no treguin els arrastres d'estivella! son brutalsssssssssssssssss

sobretot el caballo locoDiablillo



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2011 10:35AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Al port tenen uns boscos molt macos,me agrada esquiar en aquestas pistas per aixó,molt a prop de casa meva y sense peatges ni tunels de pagamentsmiling smileyvaig començar al port y le tinc molts bons recordspulgar arriba



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2011 12:48PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 5
Cita
Fuli
Cita
syrdarja
El port esta be, pero els remuntadors son una mica lents i no s'acaba d'aprofitar tot el potencial de pistes que podrien arribar a tenir, potser per aixo tambe el fa mes interessant per l'esqui de muntanya. jo li posaria un 8.

I siusplau que no treguin els arrastres d'estivella! son brutalsssssssssssssssss

sobretot el caballo locoDiablillo

risasrisasrisas Quina raó teniu jejeje jo dic que a l'estivella posin un altre tc que substitueixi al tc de l'estivella que va massa lent ,comparant-ho amb el sucre i bòfia, i aquests van lents...

Salutspulgar arriba



L'esquí es una Droga, però és bona i sana
Visca la Neu, l'esquí i la mare que el va parir!
Port del Comte adicte
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2011 01:23PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 5
Sabeu quan posaran el plànol de pistes al web del port??



L'esquí es una Droga, però és bona i sana
Visca la Neu, l'esquí i la mare que el va parir!
Port del Comte adicte
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2011 06:26PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 292
Per mi està dpm el Port del Comte.

He anat moltes vegades per la sensilla raó que no te peatges i per la proximitat respecte casa meva. (la tinc a 2h en cotxe desde casa)

Amès la zona de l'estivella sol estar tancada gairebe sempre, amb lo qual, em va perfecte per fer esqui de travessa.

Com a estació està molt be. Pel meu gust li falten pistes amb mes dificultat.
També com a punt negatiu es que al estar al pre-pirineu la qualitat de la neu no es la mateixa que les estacións del pirineu.

Jo li dono un 7!! Un Notable!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 November, 2011 06:53PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,395
Home , demanar que posin telecadires mes rapides amb lo que costen potser es somiar,
pero ¿ perque no obren almenys un dia entre setmana l'estivella?
Entre setmana quasi no n'hi ha ningu, ¿perque no fan promocions : invitacions, 2X1 ... grups escolars ...etc ?
que mirin Masella com aprofita la proximitat de barcelona .....

un 7

Salutacions Manolo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Cita
Fuli
Cita
syrdarja
I siusplau que no treguin els arrastres d'estivella! son brutalsssssssssssssssss
sobretot el caballo locoDiablillo

El primer cop que agafes aquell arrastre ´´es llegendari xD

PUEDO VOLAR!!!!!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2011 02:11PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,510
A falta de mes visites, sols hi he anat dos cops, un, fa onze anys, i l'altre, la temporada passada amb l'Estivella oberta.
L'Estivella i el seus remontadors no els cambiaria massa (el caballo loco n'hi tocar-lo), es com viatja a una altra epoca, no se...... digali nostalgia smiling smiley
Els telecadires fixos ideals per descansar, menjar, obserbar, criticar esquiad@rs, escoltar el cilenci, contar mentides de la baixada anterior, coneixe gent, lligar, etc.... la gent crec que tenin massa presa per arribar enlloc (em sembla que em fai vell Triste)
Desembragable genial per la primera hora del mati o per dies de massa afluencia
Bones terraces, refugis, botigues, etc....
Ideal per carvejar
Jo l'hi trauira algun encreuament, s'ha d'estar massa pendent de que no et surti algun "pillau" com jo, d'alguna pista inesperada si no coneixes l'estacio
Millorar la carretera

Valorant que l'etacio es al prepirineu (aixo es important) jo l'hi dono una valoracio de un 8
Sempre recordant que l'he de visitar mes pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2011 04:43PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,612
Jo nomes hi estat una vegada, amb l'estivella oberta i em vaig emportar una bona impressió.
Remuntadors correctes, pistes ben cuidades, bastant faciletes la majoria. Un tracte correcte dels treballadors, ambient tranquil i familiar.

Jo li ficaria un 7smiling smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 November, 2011 03:50PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 317
una pregunta d'un que no hi ha estat mai ... com son els fora pistes al port del compte? em podeu fer una petita comparació amb alguna estació del piri francés zona Cerdanya?

te unes cotes bastant baixes ... hi ha prou neu? es q pel preu em tira una mica cap enrera ...

gracies!
Javier
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Es podria dir que a port del compte fora pista suposa pells de foca i pujar... perquè pocs llocs més trobaras neu per baixar.

Les negres d'estivella no són trepitjades, i realment valen MOLT la pena.

Jo t'asseguro que no et decepcionarà pas.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 November, 2011 12:03AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 117
A mi personalment m'agrada molt aquesta estació, hi he anat un parell de cops.
És de les que tinc més aprop i aixó es un punt a favory el preu del forfait es un altre punt a favor.
Un dels dos cops un amic va tenir un accident i el van portar rapidament a l'infermeria, vam quedar molt satisfets del tracte que ens van donar.
En quant pistes, la millor part es l'estivella, vam tenir sort de trobarla oberta un dia, i la veritat que ens va agradar molt.
NOTA: 8
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Hola, jo crec que el Port és una molt bon estació, està molt aprop de casa.
Sobre les pistes son impresionants ben xafades i ni ha moltes, pero lo dels remuntadors, ... Crec que el sucre i la bofia enlloc de ficar més arrastres (els galls), repartir més llenya i posar dos TSD4 com deu mane, i a la estivella,el del clot de la vall, deu ni dó, que et dona temps de dinar feer el cafe i fer ka migdiada sad smiley el de lestivella està bé pero el de clot de la vall... el caballo loco està bé i la pista blava de la font que podri ser perfectament verda ees xulissima i les negres ojo com baixes ple de neu pols!!! pero també podrien fer una inevrsió conjunta:
- Innivar les pistes:
- Ginebrosa (blava)
- Rasa Pauet (vermella)
- Tornada (verda).
- Treure el TSF2 Clot de la Vall.
- Substituir-lo per un TSD4.
- Traslladar el antic TSF2 clot de la vall a (uns 100 metres més avall del caballo loco) i col·locar-lo des dalli fins al cap de lestivella, aixi, la gent que es fa la pista la font pot agafar un telecadira, per lent i vell que sigui al fons enlloc de fer el caballo loco, prk si un nen cau per baixar i tornar a pujar les passe canutes.

Jo li posaria un 7,5 si renoven lo anteriorment comentat un 10/11.
Un salut. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 November, 2011 08:50AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 224
Fins fa 2 anys un 10, però amb els últims canvis un 8. QUE COLLONS A PASSAT AMB EL MANEL l'antic amo del bar del Sucre, allò si que era un bon servei, personalitzat, amb qualitat i be de preu.
Esquiar esta be, però si abans s'esmorza be encara esta millor. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
La veritat es que la nota depen molt de la neu que hi ha... malauradament acostuma a ser molt escasa, el Port amb bona neu i amb l'estivella obert podría arribar a 8, malauradament amb la neu que té normalment no arribaría a un 5 o 6.

Les negres de l'estivella valen moltíssim la pena, dels cops que he disfrutat més en pista.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2011 12:24PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Port del Comte es una "bona" estació en línies generals. Sense aglomeracions, bon traçat de pistes entre arbres i de longitud acceptable, forfait no gaire car i bones comunicacions per carretera.

El principal problema que té es la qualitat / quantitat de neu, tenint en compte l'alçada i que es una estació gairebé de Pre-Pirenu. Am tot això, s'ha d'escollir bé quan anem. A principi i final de temporada no tenen gaire neu.

Es recomanable anar-hi al Gener, Febrer o Març... com a molt tard.... i si pot ser, després d'un temporal de sud.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.