MALALTS DE NEU

Publicat: 29 October, 2011 05:14PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 317
Hola!

fa uns quants anyets que no compro botes ... algú em recomana una bona botiga a BCN? (PROFESSIONALS, amb esports iglú per exemple vaig tenir una mala experiència). Recordo haver comprat una jaqueta a Daffi fa uns anys i em van semblar seriosos.

En principi estic bastant decidit a comprar unes Head Vector 120. Així que un altre requeriment és que la botiga treballi amb Head risas

les he vist a andorra per 279E però em fa una mica de mandra pujar només per les botes (potser si obren GV per novembre estaria bé aprofitar el viatje pulgar arriba)

Salutacions
Javi
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 October, 2011 08:51PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Vaig estar per Daffi dijous passat i parlant amb l'amo, em va agradar molt el tracte amb ell pulgar arribapulgar arriba

Ara mateix si hagués de comprar a BCN seria una de les opcions. Descartant l'Iglu com dius jo afegiria a Ricard Tarré.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 October, 2011 01:02AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 317
okey si no trobo res bo a Nivalia em passaré :-)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 November, 2011 05:50PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,268
Els millors de llarg a Barcelona en el tema botes (personalització, adaptacions de carcassa, deformacions si son necessaries, etc) son SASCO Sports (carrer dr. ferran). A mi m´han fet virgueries. Em sembla que estaran a Nivalia.



...En mi camino hacia la conquista de Roma, yo fui el primero en cruzar los Pirineos y los Alpes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 November, 2011 10:04PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,482
Cita
cartagines
Els millors de llarg a Barcelona en el tema botes (personalització, adaptacions de carcassa, deformacions si son necessaries, etc) son SASCO Sports (carrer dr. ferran). A mi m´han fet virgueries. Em sembla que estaran a Nivalia.

Sí senyor. pulgar arriba



Neu pols, tot obert.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 November, 2011 11:07PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 317
de fet a ells els vaig comprar les últimes xDD

weno a veure q tal per Nivalia ... potser repeteixo llavors :-)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2011 01:55PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 8
Jo sempre he anat a Daffi i la veritat es que molt bé amb el tracte!!!

Ricard Tarré també tenen molta cosa, ara no recordo si la marca Head la tenen!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2011 03:42PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
iaurell
Jo sempre he anat a Daffi i la veritat es que molt bé amb el tracte!!!

Ricard Tarré també tenen molta cosa, ara no recordo si la marca Head la tenen!

jo igual ! a Daffi en saben molt i a Ricard Tarré també tenen molta cosa , tenen tot lo de Dalbello



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2011 11:56PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 343
Yo tb vaig comprar els nostres esquis al daffi, pero del meu numero de bota, quan vaig anar només hi había un model de lange, no vaig poder comparar... les botes las vaig comprar a Andorra. El casc y la mascara tb les vaig comprar allà.

Em va agradar molt el tracte, recomano 100%. Potser que no tinguin tanta varietat com altres, (en botes em refereixo) pero jo vaig estar molt content.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2011 11:41PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Per mi a Barna els dos millors son:


.- Ricard Tarres

.- Sasco



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 November, 2011 01:20PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Lo Pallars
Per mi a Barna els dos millors son:


.- Ricard Tarrés

.- Sasco

pulgar arribapulgar arriba


jo vaig pillar les meves Dalbello Kripton Pro a Ricard Tarré , fan de tot , plantilles termoconformables , em van eixamplar una part de la carcassa amb calor perquè em feia mal , molt bons professionals y per cert fjvera : el dueño el ricard , es un fan de Puigmal guiño risas

fora interessant crear una base de dades amb la adreça de les botigues , que en penseu ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 November, 2011 03:44PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 317
mmm eso mola tio! doncs em sembla que m'aproparé ... si es que no pujo abans a Andorra, q tal com està el panorama no descarto q GV obri abans d'hora :p (il·lusió q no falti)


Cita
Javi_Tron
jo vaig pillar les meves Dalbello Kripton Pro a Ricard Tarré , fan de tot , plantilles termoconformables , em van eixamplar una part de la carcassa amb calor perquè em feia mal , molt bons professionals y per cert fjvera : el dueño el ricard , es un fan de Puigmal guiño risas

fora interessant crear una base de dades amb la adreça de les botigues , que en penseu ?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.