MALALTS DE NEU

Publicat: 31 August, 2011 12:35PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Aquest hivern m'estic plantejant un ski-safari pels Alps francesos, dues idees clares ja les tinc: Espace Killy / Chamonix / 3 Valles / Alpe d'huez o 2 Alpes les descarto (Tot i que Portes du Soleil ... sospechoso), primer perque ja les conec i segón perque busco alguna coseta més fora dels catàlegs que ens ofereixen aquí les agències.

Potser alguna dels Alps Marítims que no els conec i m'agradaria, apart que el viatge es fa força bé des de casa nostra.

Alguna recomanació? Idea? Suggeriment? ... Gràcies!! smiling smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 12:49PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,249
Cita
David_rD
Aquest hivern m'estic plantejant un ski-safari pels Alps francesos, dues idees clares ja les tinc: Espace Killy / Chamonix / 3 Valles / Alpe d'huez o 2 Alpes les descarto (Tot i que Portes du Soleil ... sospechoso), primer perque ja les conec i segón perque busco alguna coseta més fora dels catàlegs que ens ofereixen aquí les agències.

Potser alguna dels Alps Marítims que no els conec i m'agradaria, apart que el viatge es fa força bé des de casa nostra.

Alguna recomanació? Idea? Suggeriment? ... Gràcies!! smiling smiley

Has pensat en "Grand Massif" ?

Un esquí tranquil, sense macro-estacions i un après-ski de poblet per gaudir de la parellasmiling smiley !!

Un tour per Les Carroz, Morillon, Samoens, Flaine (neu espectacular), Sixt !

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 12:51PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,249
I si vols alguna cosa més gran, "EVASION MONTBLANC" ???

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 12:56PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
moshkis
I si vols alguna cosa més gran, "EVASION MONTBLANC" ???

Salutacions

Això ja ho conec ... tot i que és espectacular i 100% recomanable Megeve i tot allò de moment haurà d'esperar guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 01:15PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
moshkis
Cita
David_rD
Aquest hivern m'estic plantejant un ski-safari pels Alps francesos, dues idees clares ja les tinc: Espace Killy / Chamonix / 3 Valles / Alpe d'huez o 2 Alpes les descarto (Tot i que Portes du Soleil ... sospechoso), primer perque ja les conec i segón perque busco alguna coseta més fora dels catàlegs que ens ofereixen aquí les agències.

Potser alguna dels Alps Marítims que no els conec i m'agradaria, apart que el viatge es fa força bé des de casa nostra.

Alguna recomanació? Idea? Suggeriment? ... Gràcies!! smiling smiley

Has pensat en "Grand Massif" ?

Un esquí tranquil, sense macro-estacions i un après-ski de poblet per gaudir de la parellasmiling smiley !!

Un tour per Les Carroz, Morillon, Samoens, Flaine (neu espectacular), Sixt !

Salutacions

Doncs no és una mala proposta pulgar arribapulgar arriba

Anoto l'idea smiling smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 02:15PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,249
Cita
David_rD
Cita
moshkis
Cita
David_rD
Aquest hivern m'estic plantejant un ski-safari pels Alps francesos, dues idees clares ja les tinc: Espace Killy / Chamonix / 3 Valles / Alpe d'huez o 2 Alpes les descarto (Tot i que Portes du Soleil ... sospechoso), primer perque ja les conec i segón perque busco alguna coseta més fora dels catàlegs que ens ofereixen aquí les agències.

Potser alguna dels Alps Marítims que no els conec i m'agradaria, apart que el viatge es fa força bé des de casa nostra.

Alguna recomanació? Idea? Suggeriment? ... Gràcies!! smiling smiley

Has pensat en "Grand Massif" ?

Un esquí tranquil, sense macro-estacions i un après-ski de poblet per gaudir de la parellasmiling smiley !!

Un tour per Les Carroz, Morillon, Samoens, Flaine (neu espectacular), Sixt !

Salutacions

Doncs no és una mala proposta pulgar arribapulgar arriba

Anoto l'idea smiling smiley

Jo encara no he anat, però el tinc a l'agenda desde fa un temps i està a punt de caure !!

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 06:07PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 1,955
K tal David?

Has pensat en Montgenevre?...ja se que gairebé parlem d'Italia, però tot allò son Alps francesos...
Es una estació poc coneguda però que la vaig trobar molt disfrutona per a qualsevol esquiador.
Ademés pots comprar el ff de la via lattea, que et conecta amb remuntadors fins a Sestriere....casi resrisas

Per altra banda tens allí a la vora Serre Chevalier, que ofereix un esquí "tipus Salzburgerland" molt majo.

I si vols passar un día per La Grave, que no és gaire lluny d'allí... i ja saps el que hi pots trobar.....je je

Vaja, jo vaig estar 1 setmana rondant per allí amb 4 amics d'aquests que son exigents i no es van aburrir pas.
Jo tampoc.

Adéusmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2011 10:57PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Montgenevre no la conec però la Via Lattea si que l'he esquiat per l'altra banda. Gràcies pulgar arribapulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2011 12:41AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 1,237
La val de La Maurienne pulgar arriba



"IN TXISTORRA WE TRUST"......................................."ALABADA SEA LA CALABAZA"
..........................................................................................Seguidor de Brian profeta.
................................................................................. La Vida de Brian. Monty Python.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2011 08:28AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Apatxe
La val de La Maurienne pulgar arriba

Bonneval, Valloire, Val Cenis ... la veritat és que li tenia ganes a la zona des d'una escapada estiuenca que vaig fer amb la Cristina2 i la Lacarme50, gràcies pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Crec que ja ho començo a tenir clar smiling smileysmiling smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
RX
RX
Publicat: 01 September, 2011 10:05AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4,060
¿Y el dominio Sybelles?

Le Corbier, St Jean d'Arves, La Toussuire, Les Bottières, St Sorlin d'Arves, St Colomban des Villards y sin conexión por remonte Les Albiez.

Más de 300 km de pistas, en la Maurienne, con buena innivación, precios excelentes y una total desconocida teniendo en cuenta su tamaño. Por si le quieres echar un vistazo...
Saludos!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2011 10:52AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
RX
¿Y el dominio Sybelles?

Le Corbier, St Jean d'Arves, La Toussuire, Les Bottières, St Sorlin d'Arves, St Colomban des Villards y sin conexión por remonte Les Albiez.

Más de 300 km de pistas, en la Maurienne, con buena innivación, precios excelentes y una total desconocida teniendo en cuenta su tamaño. Por si le quieres echar un vistazo...
Saludos!

Moooooooola!! Una tercera opció!! Gràcies!! pulgar arribapulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2011 05:33PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 1,237
Cita
David_rD
Cita
Apatxe
La val de La Maurienne pulgar arriba

Bonneval, Valloire, Val Cenis ... la veritat és que li tenia ganes a la zona des d'una escapada estiuenca que vaig fer amb la Cristina2 i la Lacarme50, gràcies pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Crec que ja ho començo a tenir clar smiling smileysmiling smiley


Maurienne

Yo es una zona a la que le tengo muuuuuchas ganas, no la conozco de verano como tú, pero creo que tiene muchísimas posibilidades, hasta excluyendo las grandes como Las Sybelles , Val Cenis, Galibier Thabor (Valmeinier-Valloire)...tienes para una semana de sobra.

El año pasado la estudié bastante y creo que Les Karellis, Aussois, Valfrejus, La Norma y sobre todo Bonneval Sur Arc pueden ofrecer un ski de calidad y con buena nieve desnivel y sin gente, fuera de las temporadas más petadas, seguro que es un sitio para perderse....

Además muy bien de precio...pulgar arriba


Agures!!



"IN TXISTORRA WE TRUST"......................................."ALABADA SEA LA CALABAZA"
..........................................................................................Seguidor de Brian profeta.
................................................................................. La Vida de Brian. Monty Python.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 02 September, 2011 05:22PM
definitivament no es un ski-safari a l'us... pero grandmassif si o si... i si no galibier ambdues per tamany. al sud li tinc moltes ganes de sempre a Isola i si al final acabes a tignes o a la zona del "grand bouchon" de bourg-saint maurice... no et deixis st.foy de tarantaise...


per cert algu per fer una baixada del pic du midi al gener?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
RX
RX
Publicat: 05 September, 2011 11:21PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4,060
Cita
Apatxe
Cita
David_rD
Cita
Apatxe
La val de La Maurienne pulgar arriba

Bonneval, Valloire, Val Cenis ... la veritat és que li tenia ganes a la zona des d'una escapada estiuenca que vaig fer amb la Cristina2 i la Lacarme50, gràcies pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Crec que ja ho començo a tenir clar smiling smileysmiling smiley


Maurienne

Yo es una zona a la que le tengo muuuuuchas ganas, no la conozco de verano como tú, pero creo que tiene muchísimas posibilidades, hasta excluyendo las grandes como Las Sybelles , Val Cenis, Galibier Thabor (Valmeinier-Valloire)...tienes para una semana de sobra.

El año pasado la estudié bastante y creo que Les Karellis, Aussois, Valfrejus, La Norma y sobre todo Bonneval Sur Arc pueden ofrecer un ski de calidad y con buena nieve desnivel y sin gente, fuera de las temporadas más petadas, seguro que es un sitio para perderse....

Además muy bien de precio...pulgar arriba


Agures!!

¿No había además una estación de aquella zona que la había comprado un español? ¿o me estoy haciendo una paja mental?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 September, 2011 11:58AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,346
David, A Bonneval, hi ha una alçada d'esqui de 3000 m, de fet es l'unic punt de França que supera aquesta xifra que no he "catat"; i des de la Maurienne també pots fer un dia de Val Thorens des de Orelle.

Uriloki, entenc que et refereixes al Pic de Midi de Bigorre (teleferic des de la Mongie). Jo el vaig baixar fa dos anys per la via sur (l'habitual) que vas a parar a les pistes de Bareges, varem contractar un profe de l'Escola Francesa com a guia dues hores, molt bé, ara segurament no me caldria, però el que me faria ilu seria fer la baixada cap a la cara nord que vas a parar a 1200 m, a la ctra. d'acces a la Mongie (1700m desnivell). Si et pot interessar fer un cap de setmana d freeride amb aquesta excursió com a guinda del pastis, posat en contacte amb mi
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 September, 2011 12:18PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
sache
David, A Bonneval, hi ha una alçada d'esqui de 3000 m, de fet es l'unic punt de França que supera aquesta xifra que no he "catat"; i des de la Maurienne també pots fer un dia de Val Thorens des de Orelle.

3000?? sorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Imagino que foquejant ... llàstima que sóc una mica gos per aquestes coses, bé, gos o en baixa forma per dir-ho més suaument risasrisasrisas

Tot i així 1.250 metres de desnivell servits per remontadors tampoc és poqueta cosa pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 September, 2011 06:33AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 7
Cita
David_rD
Cita
sache
David, A Bonneval, hi ha una alçada d'esqui de 3000 m, de fet es l'unic punt de França que supera aquesta xifra que no he "catat"; i des de la Maurienne també pots fer un dia de Val Thorens des de Orelle.

3000?? sorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Imagino que foquejant ... llàstima que sóc una mica gos per aquestes coses, bé, gos o en baixa forma per dir-ho més suaument risasrisasrisas

Tot i així 1.250 metres de desnivell servits per remontadors tampoc és poqueta cosa pulgar arribapulgar arriba


Res de foquejar!! 3000 cota màxima. Val molt la pena apropar-se. Muntanya en majúscules i el poble és preciós. La carretera normalment està blanca tot l'hivern. És una neu compactada que es condueix amb molta seguretat. Tens la sensaió d'estar al rally dels mil llacs!!

Un altra opció és la zona de Puy Saint-Vincent, Vars - Risoul (forêt blanche), Les Orres i una mica més al sud Orcières.
En aquesta zona hi ha gîtes d'etape que estàn molt bé. En conec una a prop de Puy Saint-Vincent on es menja de fàbula. Si t'interessa ja m'ho diràs i busco la targeta per passar-te el nom i el telf.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 September, 2011 09:15AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
white room
Res de foquejar!! 3000 cota màxima. Val molt la pena apropar-se. Muntanya en majúscules i el poble és preciós. La carretera normalment està blanca tot l'hivern. És una neu compactada que es condueix amb molta seguretat. Tens la sensaió d'estar al rally dels mil llacs!!

El poble el conec de l'estiu, vaig fer-me la volta sencera per la vall sortint de Tignes pel Col de l'Iseran, és una de les raons per les que li tinc ganes, em va agradar molt tota aquella zona smiling smiley

Cita
white room
Un altra opció és la zona de Puy Saint-Vincent, Vars - Risoul (forêt blanche), Les Orres i una mica més al sud Orcières.
En aquesta zona hi ha gîtes d'etape que estàn molt bé. En conec una a prop de Puy Saint-Vincent on es menja de fàbula. Si t'interessa ja m'ho diràs i busco la targeta per passar-te el nom i el telf.

El dia que t'enrecordis no deixis de penjar-ho per aquí, que aquestes coses sempre va bé saber-les guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.