MALALTS DE NEU

Publicat: 25 July, 2011 10:36AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
El telecadira no es farà....... no hi han diners Llorón



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 July, 2011 12:28PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Cristina2
El telecadira no es farà....... no hi han diners Llorón

Normal, si s'han deixat 16 milions en Espot/Port Ainé ... LlorónLlorónLlorón




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 July, 2011 01:08PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Cita
Cristina2
El telecadira no es farà....... no hi han diners Llorón

Normal, si s'han deixat 16 milions en Espot/Port Ainé ... LlorónLlorónLlorón

equiliqua......pulgar arriba

A LM no es fa res pel problema dels 16 kilos risasrisas

i A Masella...........ho dubto



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 July, 2011 02:06PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Cristina2
Cita
David_rD
Cita
Cristina2
El telecadira no es farà....... no hi han diners Llorón

Normal, si s'han deixat 16 milions en Espot/Port Ainé ... LlorónLlorónLlorón

equiliqua......pulgar arriba

A LM no es fa res pel problema dels 16 kilos risasrisas

i A Masella...........ho dubto

A Masella fins al darrer minut no descartis res guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 July, 2011 02:18PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
però crec que el jefe no està per la labor......guiño



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pistes noves Pia
Publicat: 25 July, 2011 02:34PM
Cita
cato_
després de fer la ruta Btt Specialized days la molina 2011, que pujava per la zona de la pia, us puc dir que de la molina a masella, pel bosc de montana ha passat una màquina que ha fet una mini carretera!!!!!

a masella hi haurà 2 pistes

una sota la torre d'alta tensió, no se si això és gaire segur i l'altre una variant mes plana, que encara va mes a la dreta de la excursió. la part final és un nou camí que retorna cap a la pia per sota la excursió.

a coll de pal van tirant amb el bar. i el telecadira de moment igual que fa 15 dies

La pista sota la linia d'alta tensio la veig, ara, la variant mes plana a la dreta de l'excursio no!! Per altra banda ma pillat un altre xungo i he començat a inventar un nou sector, per sota de la pista excursió. Lo primer que se m'ha acudit, o sigui que no he pensat ni en calers ni res, nomes imaginació risas, bé imaginació i un parell de porr** risasrisasrisas

Enfi espero que us agradi i comenteu!! Si algú pot explicar millo lo de les noves pistes com la variant i la de retorn a la pia li agrairia molt!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pistes noves Pia
Publicat: 25 July, 2011 02:38PM
Cita
Pistes noves Pia

La pista sota la linia d'alta tensio la veig, ara, la variant mes plana a la dreta de l'excursio no!! Per altra banda ma pillat un altre xungo i he començat a inventar un nou sector, per sota de la pista excursió. Lo primer que se m'ha acudit, o sigui que no he pensat ni en calers ni res, nomes imaginació risas, bé imaginació i un parell de porr** risasrisasrisas

Enfi espero que us agradi i comenteu!! Si algú pot explicar millo lo de les noves pistes com la variant i la de retorn a la pia li agrairia molt!!



No se perque pero no s'havia copiat el link. Ara si!! (la fletxa assenyala per on aniria la variant??)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 July, 2011 03:53PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Pistes noves Pia


o sigui que no he pensat ni en calers ni res, nomes imaginació risas, bé imaginació i un parell de porr** risasrisasrisas

Enfi espero que us agradi i comenteu!! Si algú pot explicar millo lo de les noves pistes com la variant i la de retorn a la pia li agrairia molt!!

JUAASS !! risasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisas pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

per cert les dues negres d´on han sortit ? risas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pistes noves Pia
Publicat: 25 July, 2011 05:01PM
No ho se mirant a ull pel google earth sembla que hi ha bastanta pendent per alla risasrisas La veritat es que estaria molt be aquest sector ple de pins, no entenc com ha quedat tan apartat de l'estació (potser com que allarguen cap alla amb aquestes dues pistes, no faran el telecadira pero alguna pista si perque no??)... jaja

Per cert, tu mateix o algu podria fer un dibuix semblant amb les dues suposades noves pistes del sector de la pia? O explicar-ho per escrit!!

Estic content que et descollonisrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 July, 2011 11:11PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
uff doncs a mi no m´agrada massa aquesta zona , no la trobo gens interessant comparada amb altres zones molt mes wapes , les pistes noves no tinc ni idea , el forero "Pedrusques" es el que ens pot donar més info sobre el tema .

salut !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Alguna novetat??
Publicat: 27 July, 2011 08:25PM
Doncs això, algú sap algo nou??
I torno a preguntar lo de les pistes noves de la pia, a Pedrusques (segons javi_tron), o cato_, enfi el que estigui més informat!!

Gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
jordi__19
Publicat: 29 July, 2011 05:27PM
Avui he anat a donar una volta per la molina hi he vist una excabadora que feia un forat al tallafocs que han fet per on hi passara el telecadira de coll de pal, tambè he vist les noves pistes de masella una es al costat de l'excursió i l'altre es un caminet que enllaça amb la pista cerdanya.
Tambè an fet un parquing vastan gran al sector de la pia que queden mes avall no si si hi era ja el any passat aquest parquing.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 01 August, 2011 04:03PM
A Masella hi ha força fronts així que els desglosso:
Nova pista a la Pia: la podeu veure a la webcam de Masella i discórre per sota de la línia d' alta tensió. Es podrà enllaçar amb el telecadira però no sé del cert quina serà la solució. Suposo que s' obrirà un pas en paral·lel amb la pista L' Excursió. (vegeu-la al mapa en verd)
Nou sector: Doncs aquest nou sector pretèn ubicar-se a la part més oriental de la estació de fet en els límits amb l' estació de La Molina. El recorregut del telecadira no tinc clar quin seria (linia blava aproximada). No considero que sigui una de les zones amb més encant de l' estació però en el plànol us he destacat una zona que (crec) serà urbanitzable segons el Nou Pla d' Urbanisme de l' Ajuntament d' Alp...Diablillo (la trobareu destacada en groc)
Sector Coma Oriola: A la pàgina de Masella podeu trobar la foto d' una visita de la FIS. Sembla ubicada a la zona de Coma Oriola on, com ja us vaig comentar, es pensa en ubicar el GS. Potser la homologació serà una realitat aviat...
Sembla que a Masella hi ha ganes així que caldrà esperar.



A La Molina, per altra banda, la situació és ben diferent. Sembla que no hi ha un duro i l' únic que s' ha fet fins al moment ha estat arranjar la zona entre l' hangar superior del telecabina i el Niu de l' Àliga. Pel que fa al telecadira jo no el descartaria del tot. Des de la Molina s' està fent un gran esforç per tractar de deixar les pilones instal·lades aquest any i la major part de la feina està feta (Estació motriu i de retorn, neteja de la linia i part de la cimentació de les pilones).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 04:27PM
Administrador
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 696
Les noves pistes de La Pia discorren totes entre zona boscosa. Si mal no cre, van mes o menys desde la actual pista la Cerdanya cap als límits de La Molina.

Respecte a La Molina, sembla que aquest any poca cosa. De fet la parada es general a tota Espanya. Crec que, a no ser que surtu cap com un bolet a la tardor, no hi ha cap remontador nou per la temporada próxima. Masella i Baqueira Beret son els que mès inversions faràn aquest any. Baqueira imagino que com sempre, entorn als 7-8-9 mil.lions d'euros i Masella cap als 6 mil.lions.

Per tant, ens tenim que quedar un any mès a la espera de que Alp 2500 superi a Formigal com a domini esquiable mès gran d'Espanya al plánol. Si l'any passat Alp 2500 tenia 131 km, imagino que aquest any arribarà als 135km com a molt (si es que La Molina no ha creat alguna pista a alguna banda).



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Ostres!!!
Publicat: 01 August, 2011 05:50PM
Ho veus Javi_Tron sense saber-ne res vaig dibuixar lo que sera el proxim nou sector de Masella!!! Encara no m'ho crec, ja només falta lo de coms de das risasrisasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Per Ivan M
Publicat: 01 August, 2011 06:08PM
Una pregunta, per a la proxima temporada dius que Alp 2500 arribara als 135 km mes o menys, pero d'on surten aquest 4 km?? De la pista sota la linia de tensio per suposat no (800 m com a molt).

Gracies per la teva resposta!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 07:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
En els presupostos de la Generalitat de Catalunya del 2011 inclou la construcció del telecadira del Coll de Pal per fomentar el turisme.
[www.ciu.cat]
[www.fgc.es]
[www.fgc.es]



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2011 07:33PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,888
Unes fotos d'avui de les noves pistes de La Pia , han obert dues pistes que sembla que acabaràn directament al telecadira.

La que es veu desde el aparcament


La mateixa pista desde dalt , sembla que hi ha un camí que porta fins al telecadira , te una pendent considerable jo crec que mes que la Pala Directa.


La pista que no es veu desde l'aparcament , no te tanta pendent com l'altre , mes o menys com la Davallada , al final hi ha un camí que porta cap a l'altre pista


Una vista desde la muntanya del davant .




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 03:24PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
ke kurrat Bigxavi pulgar arriba

la pista ke passa per sota de la linea d´alta tensio estaria bé doncs el principi es estret i amb una pendent decent , pero no ens fem il.lusions, la aixamplaran i la destrossaran , a mi la veritat ja no em fa cap mena d´ilusió qualsevol cosa que puguin fer els de Masella , i molt menys la destrossa de la zona de Coma Oriola .... pulgar abajopulgar abajopulgar abajo



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 03:25PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Ostres!!!
Ho veus Javi_Tron sense saber-ne res vaig dibuixar lo que sera el proxim nou sector de Masella!!! Encara no m'ho crec, ja només falta lo de coms de das risasrisasrisasrisas

syntax error , nick error : nick no identificat , no puc saber qui em parla



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 03:29PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Pedrusques

Sector Coma Oriola: A la pàgina de Masella podeu trobar la foto d' una visita de la FIS. Sembla ubicada a la zona de Coma Oriola on, com ja us vaig comentar, es pensa en ubicar el GS. Potser la homologació serà una realitat aviat...
Sembla que a Masella hi ha ganes així que caldrà esperar.

a on esta la foto d´aquesta pista ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 02 August, 2011 06:03PM

a on esta la foto d' aquesta pista ?

Javi_Tron la trobaràs a última hora de la pàgina web de Masella, si no m' equivoco, és el tercer titular per ordre d' antiguitat pulgar arriba
Diria que es tracta de la zona de Coma Oriola...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 02 August, 2011 06:11PM
He de dir però que després de mirar-la uns quants cops, també podria tractar-se de les pales orientades al nord de Coma Pregona (Pedrisses, tub cara oest Coma Pregona...). La fotografia podria estar presa des de sota del TSD Jumbo No entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Per javi_tron
Publicat: 02 August, 2011 07:54PM
No tinc nick perque no estic registrat, soc el que va fer el dibuix inventat de les pistes d'aquest futur sector!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Resposta
Publicat: 02 August, 2011 08:04PM
Cita
Javi_Tron
ke kurrat Bigxavi pulgar arriba

la pista ke passa per sota de la linea d´alta tensio estaria bé doncs el principi es estret i amb una pendent decent , pero no ens fem il.lusions, la aixamplaran i la destrossaran , a mi la veritat ja no em fa cap mena d´ilusió qualsevol cosa que puguin fer els de Masella , i molt menys la destrossa de la zona de Coma Oriola .... pulgar abajopulgar abajopulgar abajo

A mi mentres fagin mes pistes ja estic content, a més aques sector podria ser molt divertit si fan pistes en uns torrentets que es veuen a la banda esquerra del sector (pero no se si es de la molina aquest trosNo entiendo). A més si venin de la pista dues estacions on no hi han arbres et ficaras per complet dins un bosc (com passa si baixes de coma pregona i et fiques al bosc de sempre) la qual cosa a mi m'encanta perque et sents molt protegit.

Torno a repetir a mi m'encanta, i mes la idea de que veure creixer un miqueta més (jo ja em pensava que no!) la meva estació preferida!!

Chapeu Masella!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 11:14PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Per javi_tron
No tinc nick perque no estic registrat, soc el que va fer el dibuix inventat de les pistes d'aquest futur sector!
way , pro si et poses un nick estable encara que no estiguis regisrtat sera més zenzill idetificar-te guiño



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2011 11:19PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Pedrusques

a on esta la foto d' aquesta pista ?

Javi_Tron la trobaràs a última hora de la pàgina web de Masella, si no m' equivoco, és el tercer titular per ordre d' antiguitat pulgar arriba
Diria que es tracta de la zona de Coma Oriola...

ja veig , uff es dificil de saber , pot ser que el tiu de la foto estigui a la cara oest de Coma Orioa a la part baixa de la paret del "Tub" o que estigui a la zona de Coma Pregona y el que es vegi sigui el final de "Pedrisses" o "Mirador" ( el balcó ) a saber ... risas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 03 August, 2011 09:23PM
Algu sap si faran alguna pista mes que aquestes que es veuen a la ultima foto de bigxavi, i quan kilometres tindrem en total la proxima temporada?? (a la molina es fara alguna pista a part del telecadira??)

GRACIES!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 August, 2011 05:51PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 August, 2011 12:14AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Vaig estar-hi l'altre dia i.....la de la linea es veu molt guapa pulgar arriba

si no és negra.........vermell fosc risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.