MALALTS DE NEU

cato_
Publicat: 10 July, 2011 09:14PM
bé després del primer cap de setmana per la molina, ja es poden dir algunes coses...

Telecadira Coll de pal: La linia està completament neta i ja es veuen on van esl fonaments de les pilones de dalt. no se si ho acabaran però sembla que si.

Edifici Coll de pal: Força avançat!!

Telecabina alp 2500: de moment no hi ha moviments

TK Set Fons: Sembla que posen canons a la part baixa fins la corba!!! ho ha tota una rasa feta i a la part de dalt (actual) del telecabina sembla que hi ha unes 6 boques de canons per situar.

de moment res mes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Novell en malalts de neu
Publicat: 10 July, 2011 11:19PM
Vaix estar llegit el altres missatges de l'altre post (crec que es diu aixi) i em va resultar un aire molt agradable on l'esport es el tema principal sense tonteries ni res, encara sort que queda gent com vosaltres, i amb català ja ni us dic!!! Us felicito!! smiling smiley

I gracies per l'informació quines ganes de fotos!! risasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Soc el novell jeje
Publicat: 11 July, 2011 04:49PM
He anat a aquesta web i mireu: [www.tecmun.cat] sorprendido

No posa res del telecadira pero si del telecabina!!! (Acondicionamiento de las pistas y servicios complementarios al Telecabina Alp 2500 en La Molina.), servicios complementarios?? Ves a saber k vol dir.

I la foto del dia?? Es la pista slalom de masella que la deuen estar remodelant i inclus han tret el tk k hi havia al costat... Si algu en sap algo de les dues coses, ja u sabeu!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Ai no!!
Publicat: 11 July, 2011 04:59PM
Era una foto qualsevol de l'empresa constructora, ja m'havia emocionat Llorón risasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 July, 2011 06:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Soc el novell jeje


No posa res del telecadira pero si del telecabina!!! (Acondicionamiento de las pistas y servicios complementarios al Telecabina Alp 2500 en La Molina.), servicios complementarios?? Ves a saber k vol dir.

Es el acondicionament de pistes y serbeis complementaris al Telecabina Alp 2500 fins al Niu smiling smiley



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Telecabina
Publicat: 11 July, 2011 07:13PM
Cita
telecadira
Cita
Soc el novell jeje


No posa res del telecadira pero si del telecabina!!! (Acondicionamiento de las pistas y servicios complementarios al Telecabina Alp 2500 en La Molina.), servicios complementarios?? Ves a saber k vol dir.

Es el acondicionament de pistes y serbeis complementaris al Telecabina Alp 2500 fins al Niu smiling smiley


O sigui que al final per a la proxima temporada es fa no?? Una mica justet no creus....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 July, 2011 08:01PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Telecabina
Cita
telecadira
Cita
Soc el novell jeje


No posa res del telecadira pero si del telecabina!!! (Acondicionamiento de las pistas y servicios complementarios al Telecabina Alp 2500 en La Molina.), servicios complementarios?? Ves a saber k vol dir.

Es el acondicionament de pistes y serbeis complementaris al Telecabina Alp 2500 fins al Niu smiling smiley


O sigui que al final per a la proxima temporada es fa no?? Una mica justet no creus....

encara no se sap
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 July, 2011 10:38AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
Soc el novell jeje
He anat a aquesta web i mireu: [www.tecmun.cat] sorprendido

No posa res del telecadira pero si del telecabina!!! (Acondicionamiento de las pistas y servicios complementarios al Telecabina Alp 2500 en La Molina.), servicios complementarios?? Ves a saber k vol dir.

I la foto del dia?? Es la pista slalom de masella que la deuen estar remodelant i inclus han tret el tk k hi havia al costat... Si algu en sap algo de les dues coses, ja u sabeu!!!

perdona però

quina és la pista slalom de Masella? No entiendo



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 12 July, 2011 10:58AM
és la que baixa al costat dels arrastres de pleta, i el cadira que deuen haver tret és el d'enamorats.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 July, 2011 11:20AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
syrdarja
és la que baixa al costat dels arrastres de pleta, i el cadira que deuen haver tret és el d'enamorats.

ok

osigui...........la Pleta risasrisas

i dius que han tret el telecadira de Cap de Bosc? l'antic?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Novell
Publicat: 12 July, 2011 11:31AM
Cita
Cristina2
Cita
syrdarja
és la que baixa al costat dels arrastres de pleta, i el cadira que deuen haver tret és el d'enamorats.

ok

osigui...........la Pleta risasrisas

i dius que han tret el telecadira de Cap de Bosc? l'antic?

Nono jajaja em vaig equivocar, em pensava que remodelaven la pista slalom (la d'entrenaments al costat del snowpark) per una foto de la web però no estan fent res d'això era una foto aleatoria que posa la web de les coses que han fet. risasrisasrisas No han tret ni el tk ni el telecadira antic ni res, ho pots comprovar amb la webcam de la pleta de la web de masella (no hi ha res).

Lo important del link de la web que vaig posar es lo del telecabina que posa que ho faran aquest estiu!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 12 July, 2011 03:32PM
ostres,

el telecabina no posa que el faran, el que posa és que arreglaran coses del costat del telecabina.

crec que ho deixaran apunt per fer-ho un altre any.

de fet a mi ja m'està bé que no el facin, amb la de diners que fan falta per fer-ho, podrien tornar a obrir serveis que han retallat.

com per exemple el CAP d'Aiguafreda que ara s'ha d'anar a La Garriga!!! pq no hi ha diners
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
I pensar que nomes hi ha la comabella...
Publicat: 12 July, 2011 04:18PM
La de pistes totalment viables i fàcils de fer que hi han.....



Es o no??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 July, 2011 03:58PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
I pensar que nomes hi ha la comabella...
La de pistes totalment viables i fàcils de fer que hi han.....



Es o no??

es a coll de pal el mapa ? , es ke no ho reconec ke trist risas que podries explicar una mica la zona etc cara de listillo??

Gracies !

a La Molina sip , a Masella no es pot fer res mes , que la deixin tal com está que ja l´han destrossat suficient



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Orientació
Publicat: 13 July, 2011 09:26PM
Cita
Javi_Tron
Cita
I pensar que nomes hi ha la comabella...
La de pistes totalment viables i fàcils de fer que hi han.....



Es o no??

es a coll de pal el mapa ? , es ke no ho reconec ke trist risas que podries explicar una mica la zona etc cara de listillo??

Gracies !

a La Molina sip , a Masella no es pot fer res mes , que la deixin tal com está que ja l´han destrossat suficient


Si home per suposat:

Mira la pista que esta més a l'esquerra es la comabella de tota la vida (perque et fagis a la idea) i si continuessis arribaries al coll de pal. Les altres son totalment inventades la veritat es que algunes de les que he dibuxat les he fet fent fora pista i són d'una dificultat com la comabella i de vistes ja t'ho deus imaginar... i lo taronja es el tk set fonts. La pista vermella que abaix de tot vaixa recta ja es la olimpica. A vera si això et sembla millor que lo del tsd de coms de das risasrisasrisas

Conyes a part i humilment pregunto perque creieu que masella esta tant destrossada de debò, es que no se que veieu tant horroros No entiendo

Espero que ara et puguis situar pulgar arriba i espero la amb ganes la teva sincera respota smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 July, 2011 10:55PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Orientació
Cita
Javi_Tron
Cita
I pensar que nomes hi ha la comabella...
La de pistes totalment viables i fàcils de fer que hi han.....



Es o no??

es a coll de pal el mapa ? , es ke no ho reconec ke trist risas que podries explicar una mica la zona etc cara de listillo??

Gracies !

a La Molina sip , a Masella no es pot fer res mes , que la deixin tal com está que ja l´han destrossat suficient


Si home per suposat:

Mira la pista que esta més a l'esquerra es la comabella de tota la vida (perque et fagis a la idea) i si continuessis arribaries al coll de pal. Les altres son totalment inventades la veritat es que algunes de les que he dibuxat les he fet fent fora pista i són d'una dificultat com la comabella i de vistes ja t'ho deus imaginar... i lo taronja es el tk set fonts. La pista vermella que abaix de tot vaixa recta ja es la olimpica. A vera si això et sembla millor que lo del tsd de coms de das risasrisasrisas

Conyes a part i humilment pregunto perque creieu que masella esta tant destrossada de debò, es que no se que veieu tant horroros No entiendo

Espero que ara et puguis situar pulgar arriba i espero la amb ganes la teva sincera respota smiling smiley

gracies , es clar al mapa s´aprecia el circ de coll de pal y el barranc de les 7 fonts pero m´ha despistat unes irregularitats orografiques a la dreta , pero wenu risas

totes aquestes ke marques tambe les he fet i es podrien posar moltes mes , al circ de coll de pal , etc

respecte Masella , tu la coneixies avans ?

[www.nevasport.com]

a més avans va ser la primera estació d´españa en apostar pel freeride amb la creació de 16 itineraris "d´esqui extrem" , ara en aquelles zones es prohibit esquiar .

1) Zona de cap del bosc on hi habia vermelles mes o menys interessants y estretes l´han destrossat , ara hi ha autopistes amples i sense pendent on no es pot baixar tranquil perque esta ple de penjats ke van descontroladissims .

2) Zona de Coma Pregona : Destrossa de l ´antiga negra pala directa , destrossa de la negra "Superpala" creant un caminet perque els debutants puguin accedir al vall , amb l´increment del nombre d´accidents per col.lisió o de planxes de snow sueltes ( dades de l´infermeria de Masella )

3) Zona de Coma Oriola : Transformació de l´antiga negra "Isards" en un caminet

[www.nevasport.com]


eliminació de pedres i la roca que hi habia a l´entrada de "La canal de la masovera"

En poc temps es té previst passar l ´excabadora y eixamplar les poques pistes ke encara resten salvatges : "La Canal " ( ja ha estat tocada ) , "Pista Fonda" ( es vol inivar artificialment y eixemplar , passara de ser una de les pistes més tecniques a ser una pista sense interès ) y "El tub " ( tambe es vol innivar , eixemplar , aplanar i convertirla en una pista FIS amb un TSD de Coma Oriola fins a la Tossa , ja tenen els canons comprats )


Cuan traballadors de Masella em van dir tot això que es pensa fer en el futur em vaig deprimir y enrrabiar , o be avisem als ecologistes perquè s´hi oposin ( pero no se si serviria de gaire , sabieu que per a la creació de la Pia els ecologistes s´hi oposaven perque hi habia una especie que nomes estaba a aquella zona i els de Masella la van traslladar a un altre zona , no se com s´ho van fer pero van poder amb els ecologistes , tot plegat molt sospitós ) o passem y deixem d´anar perque perdrà tot l´encant .

Que m´en dius ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Resposta
Publicat: 14 July, 2011 01:47PM
Ome la veritat vist així... ara has de pensar que per exemple lo de la pista isards potser trenca una mica lo salvatge pero gent com jo no l'hagues pogut baixar fins un temps (ara ja tinc nivell). Masella es una estació que la conec des de fa molt per això no et preocupis, i l'aprecio com una estació que s'ha transformat en puntera impresionanment en relativament poc temps.

Puc estar d'acord o no però et sere sincer al dir-te que trobo a faltar dificultat ara que per pista ja tinc un nivell alt, abans de llençar-me a una negre amb bumps (que no m'agraden gens).

Per lo de coma oriola no domino tant el tema ni conec responsables de l'estació (algun pister si) i mai m'havia enterat de lo del tub i la fonda i la veritat no crec que ni l'innivin ni l'aplanin ja que son pistes bastant "suplementaries" o sigui que no son ni conexions ni res, que per a tu ja et va bé i lo del tsd em sembla una mica fort pero clar tot pot ser (potser fan el tsd de coms de das que vaig dibuixar jajajaj - que pesat estic eh?? risasrisas).

Això si si saps mes o menys per on cauria aquest projecte del tsd de coma oriola fins a la tossa, em podries explicar la situació del telecadira (amb un dibuix a lo google earth com vulguis), es que no en sabia res la veritat i m'agradaria enterarme i que m'expliquessis més!!

Ah!!! Lo de les pistes al costat de comabella al final et va semblar be o no, t'agradaria que es fes?? M'agradaria saber la teva opinió!!

GRACIES!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 July, 2011 02:04PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
A mi m'agradaria que obrissin més pistes cap el costar de Coll de Pal pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Coll de pal
Publicat: 15 July, 2011 04:21PM
Cita
Cristina2
A mi m'agradaria que obrissin més pistes cap el costar de Coll de Pal pulgar arriba

Estaria be, pero vols dir que no es molt rocos i empinat aquell tros??? Pero les vistes son d'infart!! pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 July, 2011 05:40PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Coll de pal
Cita
Cristina2
A mi m'agradaria que obrissin més pistes cap el costar de Coll de Pal pulgar arriba

Estaria be, pero vols dir que no es molt rocos i empinat aquell tros??? Pero les vistes son d'infart!! pulgar arriba

si et refereixes al circ de coll de pal : que vaa!!

fa 2 anys estaba completament tapat per neu i era esquiable , amb neu no es tan inclinat com sembla , s´esquia molt el circ de coll de pal , es un classic , pregunta- li als pisters de La Molina risas





Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 July, 2011 05:53PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Resposta
Ome la veritat vist així... ara has de pensar que per exemple lo de la pista isards potser trenca una mica lo salvatge pero gent com jo no l'hagues pogut baixar fins un temps (ara ja tinc nivell). Masella es una estació que la conec des de fa molt per això no et preocupis, i l'aprecio com una estació que s'ha transformat en puntera impresionanment en relativament poc temps.

Puc estar d'acord o no però et sere sincer al dir-te que trobo a faltar dificultat ara que per pista ja tinc un nivell alt, abans de llençar-me a una negre amb bumps (que no m'agraden gens).

Per lo de coma oriola no domino tant el tema ni conec responsables de l'estació (algun pister si) i mai m'havia enterat de lo del tub i la fonda i la veritat no crec que ni l'innivin ni l'aplanin ja que son pistes bastant "suplementaries" o sigui que no son ni conexions ni res, que per a tu ja et va bé i lo del tsd em sembla una mica fort pero clar tot pot ser (potser fan el tsd de coms de das que vaig dibuixar jajajaj - que pesat estic eh?? risasrisas).

Això si si saps mes o menys per on cauria aquest projecte del tsd de coma oriola fins a la tossa, em podries explicar la situació del telecadira (amb un dibuix a lo google earth com vulguis), es que no en sabia res la veritat i m'agradaria enterarme i que m'expliquessis més!!

Ah!!! Lo de les pistes al costat de comabella al final et va semblar be o no, t'agradaria que es fes?? M'agradaria saber la teva opinió!!

GRACIES!!!

- jo tinc una altre opinió a la teva respecte Masella , complètament diferent , crec que está degenerant molt , avans per accedir a s dues valls s´habia de tenir un mínim nivell , això filtraba molta gent , per accedir a aquestes zones t´ho havies de guanyar , pero despres els hi van posar tot molt facils als esquiadors fent caminets de forma que un debutant podia accedir i es clar que hi ha debutants responsables pero també hi ha molta gent descontrolada i els accidents per col.lisió han augmentat molt degut a la facilitació de l ´acces a aquestes zones a tot tipus de esquiadors : em sembla lamentable , i un acte de terrorisme a nivell de destrossar la muntanya .

- el projecte del TSD m´ho van explicar al skibar , no he vist cap mapa , el TSD aniria per sota del torrent de coma oriola ( l ´actual isards ) suposo , no ho se .

- les pistes al costat de comabella way , pero es que ja es baixa per allà .. el que m´agradaria no es que fessin pistes en aquesta zona per on ja es baixa si hi ha neu sino que aprofitessin tota la zona del puigllançada .

Salut !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Resposta
Publicat: 15 July, 2011 08:17PM
Cita
Javi_Tron

- jo tinc una altre opinió a la teva respecte Masella , complètament diferent , crec que está degenerant molt , avans per accedir a s dues valls s´habia de tenir un mínim nivell , això filtraba molta gent , per accedir a aquestes zones t´ho havies de guanyar , pero despres els hi van posar tot molt facils als esquiadors fent caminets de forma que un debutant podia accedir i es clar que hi ha debutants responsables pero també hi ha molta gent descontrolada i els accidents per col.lisió han augmentat molt degut a la facilitació de l ´acces a aquestes zones a tot tipus de esquiadors : em sembla lamentable , i un acte de terrorisme a nivell de destrossar la muntanya .

- el projecte del TSD m´ho van explicar al skibar , no he vist cap mapa , el TSD aniria per sota del torrent de coma oriola ( l ´actual isards ) suposo , no ho se .

- les pistes al costat de comabella way , pero es que ja es baixa per allà .. el que m´agradaria no es que fessin pistes en aquesta zona per on ja es baixa si hi ha neu sino que aprofitessin tota la zona del puigllançada .

Salut !

Estic d'acord amb tu i ja u dic a dalt que trobo a faltar dificultat, també comparteixo la opinio de que a les zones més dificils i complicades per el debutant estan mes lliures i pots anar més tranquil (com passa a l'Estivella a Port del Compte) no se si hi has estat però no m'agradaria que ho toquessin almenys la part del darrera on queda un telecadira amb seients de fusta!!! i li dona un aire més "auster i descansat" no se si m'entens.

Ara la veritat es que amb aquestes coses (destrosses de muntanya i tal) no hi penso perque si no estaria tot el dia amargat disfrutant del meu hobby i esport preferit (eiii que no dic ni molt menys que siguis un amargat eee, això mai!!!) i ho amortitzo pensant que amb amics i familiars no haure de canviar de ruta pel seu nivell.

T'agraeixo la teva opinió i si vols preguntar algo, ja u saps!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 20 July, 2011 10:42PM

En poc temps es té previst passar l ´excabadora y eixamplar les poques pistes ke encara resten salvatges : "La Canal " ( ja ha estat tocada ) , "Pista Fonda" ( es vol inivar artificialment y eixemplar , passara de ser una de les pistes més tecniques a ser una pista sense interès ) y "El tub " ( tambe es vol innivar , eixemplar , aplanar i convertirla en una pista FIS amb un TSD de Coma Oriola fins a la Tossa , ja tenen els canons comprats )

El projecte del TSD de Coma Oriola fins al cim de la Tossa està aturat degut a qüestions administratives però Masella té la financiació per a realitzar el projecte. Juntament amb aquest telecadira està prevista la innivació de les pistes de la zona i de cara als J.J.O.O de 2022 s' està pensant en la zona per ubicar-hi el GS. Una altra zona que patiria canvis és la de la Pia on es pretèn instal·lar-hi un telecadira, però de nou l' Administració hi ha intervingut i tan sols permetria instal·lar un telesquí..!No entiendo
Cal dir també que s' ha desbrossat una nova pista a la Pia que segueix en part del seu recorregut la linia d' alta tensió. Com a totes les pistes de la Pia la pista comença al Pla de la Corda i acaba a l' aparcament Pia però en aquest cas el traçat està més orientat cap a l' est.
L' últim projecte de Masella seria obrir una nova pista per sota del telecadira Jet (des de la meitat del seu recorregut) fins a la zona on estan ubicats els hangars de les màquines de trepitjar. Aquesta pista permetria realitzar el DH dels J.J.O.O. de Barcelona-Pirineus. A la zona d' arribada s' hi crearia la infraestructura necessaria per allotjar l' esdeveniment.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Nova pista?
Publicat: 21 July, 2011 09:46PM
Cita
Pedrusques

El projecte del TSD de Coma Oriola fins al cim de la Tossa està aturat degut a qüestions administratives però Masella té la financiació per a realitzar el projecte. Juntament amb aquest telecadira està prevista la innivació de les pistes de la zona i de cara als J.J.O.O de 2022 s' està pensant en la zona per ubicar-hi el GS. Una altra zona que patiria canvis és la de la Pia on es pretèn instal·lar-hi un telecadira, però de nou l' Administració hi ha intervingut i tan sols permetria instal·lar un telesquí..!No entiendo
Cal dir també que s' ha desbrossat una nova pista a la Pia que segueix en part del seu recorregut la linia d' alta tensió. Com a totes les pistes de la Pia la pista comença al Pla de la Corda i acaba a l' aparcament Pia però en aquest cas el traçat està més orientat cap a l' est.
L' últim projecte de Masella seria obrir una nova pista per sota del telecadira Jet (des de la meitat del seu recorregut) fins a la zona on estan ubicats els hangars de les màquines de trepitjar. Aquesta pista permetria realitzar el DH dels J.J.O.O. de Barcelona-Pirineus. A la zona d' arribada s' hi crearia la infraestructura necessaria per allotjar l' esdeveniment.


La pista aquesta que dius que han desbrossat estara llesta per aquesta temporada?? Per on cau mes o menys??

Moltes gracies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 July, 2011 11:15PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Pedrusques

En poc temps es té previst passar l ´excabadora y eixamplar les poques pistes ke encara resten salvatges : "La Canal " ( ja ha estat tocada ) , "Pista Fonda" ( es vol inivar artificialment y eixemplar , passara de ser una de les pistes més tecniques a ser una pista sense interès ) y "El tub " ( tambe es vol innivar , eixemplar , aplanar i convertirla en una pista FIS amb un TSD de Coma Oriola fins a la Tossa , ja tenen els canons comprats )

El projecte del TSD de Coma Oriola fins al cim de la Tossa està aturat degut a qüestions administratives però Masella té la financiació per a realitzar el projecte. Juntament amb aquest telecadira està prevista la innivació de les pistes de la zona i de cara als J.J.O.O de 2022 s' està pensant en la zona per ubicar-hi el GS. Una altra zona que patiria canvis és la de la Pia on es pretèn instal·lar-hi un telecadira, però de nou l' Administració hi ha intervingut i tan sols permetria instal·lar un telesquí..!No entiendo
Cal dir també que s' ha desbrossat una nova pista a la Pia que segueix en part del seu recorregut la linia d' alta tensió. Com a totes les pistes de la Pia la pista comença al Pla de la Corda i acaba a l' aparcament Pia però en aquest cas el traçat està més orientat cap a l' est.
L' últim projecte de Masella seria obrir una nova pista per sota del telecadira Jet (des de la meitat del seu recorregut) fins a la zona on estan ubicats els hangars de les màquines de trepitjar. Aquesta pista permetria realitzar el DH dels J.J.O.O. de Barcelona-Pirineus. A la zona d' arribada s' hi crearia la infraestructura necessaria per allotjar l' esdeveniment.

Interessant ! pulgar arriba

per cert m´agrada el teu nick , es molt adient risasrisas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
jordi__19
Publicat: 22 July, 2011 10:08AM
la pista que han desbrosat em sembla que es veu a la pagina web de masella si poses la webcam la pia-1700
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 July, 2011 08:28PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
[www.bergactual.com]
(Inclou Telecadira Coll de Pal) smiling smiley



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pista a la pia?
Publicat: 23 July, 2011 02:09PM
Cita
jordi__19
la pista que han desbrosat em sembla que es veu a la pagina web de masella si poses la webcam la pia-1700

Veritablement a mi em sembla que nomes han netejat la linia per prevencio de focs o algo per l'estil, perque m'ho he mirat per google earth i s'hauria de fer una pista de retorn a la pia i aixo comporta obra i tala de mes arbres, etc.. no se... i lo del telecadira de la pia pero si no hi ha lloc...

Enfi esta clar que no estic informat Llorónrisas, si algu sap algo més... que m'ho expliqui per favor jaja.

Gracies!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
jordi__19
Publicat: 24 July, 2011 08:47PM
si jo tambè ho he mirat pel google earth i nomès pot ser una pista que pasi paral.lela a la pista excursió i cerdanya i arribi al tsd pia, perquè no tinc ni idea de on mes podria passar.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 24 July, 2011 11:52PM
després de fer la ruta Btt Specialized days la molina 2011, que pujava per la zona de la pia, us puc dir que de la molina a masella, pel bosc de montana ha passat una màquina que ha fet una mini carretera!!!!!

a masella hi haurà 2 pistes

una sota la torre d'alta tensió, no se si això és gaire segur i l'altre una variant mes plana, que encara va mes a la dreta de la excursió. la part final és un nou camí que retorna cap a la pia per sota la excursió.

a coll de pal van tirant amb el bar. i el telecadira de moment igual que fa 15 dies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.