MALALTS DE NEU

Publicat: 23 August, 2011 07:26AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
L'altre pista també està força be de pendent però l'unic lloc desde on es pot apreciar una mica la pendent es desde la carretera que puja de l'estacio a les pistes de La Molina .



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 23 August, 2011 08:33AM
Bé, per molt pendent que hi hagi, la que té mes pendent, si no m'equivoco serà menys que l'alabau i l'altre serà mes o menys com la ponent.

encara que sembla que facin molta pendent, amb neu tot és més fàcil...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 August, 2011 11:00AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
cato_
encara que sembla que facin molta pendent, amb neu tot és més fàcil...

Cert pulgar arribapulgar arriba

A mi em costa molt pujar-les a l'estiu ... fins i tot les verdes risasrisasrisasrisasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 August, 2011 02:43PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
[www.fgc.net] smiling smiley



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 August, 2011 02:43PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
telecadira
[www.fgc.net] smiling smiley

ja, pero aquí no especifica la data en la qual començaran les obres oi ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 August, 2011 07:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Javi_Tron
Cita
telecadira
[www.fgc.net] smiling smiley

ja, pero aquí no especifica la data en la qual començaran les obres oi ?

Les obres ja han començat, Concretament la 2ª fase del telecaira de Coll de Pal i atres obres.
aquesta ajudicació deu ser la col·locació de les 23 pilones i el cable.
En aquesta pagina ho tens:
[www.tecmun.cat]

Fitxa tecnica telecadira Coll de Pal [hemeroteca.lavanguardia.com]
Tipus de servei Esquiadors
Longitud horitzontal 1.467 m
Desnivell 325 m
Pendent mitjana 22,14%
Núm. total de pilones de línia 23 u.
Número de cadires 167 u.
Temps de pujada 11 min.
Capacitat horària 1.775 p/h

Banana esquí
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 30 August, 2011 03:30PM
Moltes gracies "telecadira"!! Ara nomes falten quatre fotos per acabar de rematar-ho pero gracies igualment!!

Per cert algú sap com van lo de les pistes de la PIA, ja estan acabades?? Alguna més potser??


GRACIES!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2011 10:37PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
o sigui que aquesta temporada s´estrena en telecadira ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 September, 2011 06:32PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Javi_Tron
o sigui que aquesta temporada s´estrena en telecadira ?
En principi SI smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 September, 2011 11:34AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
telecadira
Cita
Javi_Tron
o sigui que aquesta temporada s´estrena en telecadira ?
En principi SI smiling smiley

Parleu de l'antic Cap de comella?

m'extranyaría molt doncs és època de retallades i més LM sent de la Xene.....



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 September, 2011 03:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Cristina2
Cita
telecadira
Cita
Javi_Tron
o sigui que aquesta temporada s´estrena en telecadira ?
En principi SI smiling smiley

Parleu de l'antic Cap de comella?

m'extranyaría molt doncs és època de retallades i més LM sent de la Xene.....

Efectivament, a mi tambe m'hestraya, deu ser perque esta iniciada i s'ha d'acabar. sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 September, 2011 01:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Pot ser que a la web de molina estiguin els preus del forfets per aquesta temporada.
635 Alp 2500 o això es el preu correcte o de l'any passat.
Salut i ja queda menys
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 04 September, 2011 06:19PM
Bé el que està clar es que si es fa s'haura de donar les gracies als de la molina per l'esforç que han fet sobretot per l'època tan xunga que passem. Serà l'unic telecadira que es fara en l'estat espanyol (o això tinc entés). A mi també m'ha extranyat, jo me l'esperava per la temporada que ve. M'alegro també per l'estació de coll de pal ara ja tindrà cara i ulls. pulgar arriba

El que em preocupa un mica es que tot aquest esforç per el telecadira no enfosqueixi lo del telecabina fins al niu, però ja uffff fins l'estiu que ve.....

Així només em falta felicitar la molina. Chapeu!!! (i de pas demostren que les estacions CATALANES els tenen ben posats!risas).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2011 10:00AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2011 10:16AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
De totes maneres David, en cap lloc diu que es fa aquesta mateixa temporada.............

I del Niu...........què vols que et digui, no sé si m'agrada que facin res allà, tal com està té el seu encant pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2011 11:00AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Cristina2
De totes maneres David, en cap lloc diu que es fa aquesta mateixa temporada.............

I del Niu...........què vols que et digui, no sé si m'agrada que facin res allà, tal com està té el seu encant pulgar arriba

No hi han cuartos ... clar que no es faran aquesta temporada totes les coses ... el plaç fixat per aquest programa ronda segons sembla els 10 anys...




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2011 11:02AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
David_rD
Cita
Cristina2
De totes maneres David, en cap lloc diu que es fa aquesta mateixa temporada.............

I del Niu...........què vols que et digui, no sé si m'agrada que facin res allà, tal com està té el seu encant pulgar arriba

No hi han cuartos ... clar que no es faran aquesta temporada totes les coses ... el plaç fixat per aquest programa ronda segons sembla els 10 anys...

jodo......

quasi m'hauré retirat ja risasrisasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2011 10:25PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
telecadira
Cita
Cristina2
Cita
telecadira
Cita
Javi_Tron
o sigui que aquesta temporada s´estrena en telecadira ?
En principi SI smiling smiley

Parleu de l'antic Cap de comella?

m'extranyaría molt doncs és època de retallades i més LM sent de la Xene.....

Efectivament, a mi tambe m'hestraya, deu ser perque esta iniciada i s'ha d'acabar. sorprendido

genial ! pulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 September, 2011 10:28PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Esquiador_
Bé el que està clar es que si es fa s'haura de donar les gracies als de la molina per l'esforç que han fet sobretot per l'època tan xunga que passem. Serà l'unic telecadira que es fara en l'estat espanyol (o això tinc entés). A mi també m'ha extranyat, jo me l'esperava per la temporada que ve. M'alegro també per l'estació de coll de pal ara ja tindrà cara i ulls. pulgar arriba

El que em preocupa un mica es que tot aquest esforç per el telecadira no enfosqueixi lo del telecabina fins al niu, però ja uffff fins l'estiu que ve.....

Així només em falta felicitar la molina. Chapeu!!! (i de pas demostren que les estacions CATALANES els tenen ben posats!risas).

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

i a més la temporada passada quan ja no kedaba quasi neu i tothom s´anaba a Masella van estar treballant per mantenir la conexió oberta fins al final , amb una profesionalitat , un bon humor i un tracte impecables , molts els vam felicitar pulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 09 September, 2011 12:49PM
De tot el que es diu al nou pla estratègic aquesta temporada no estrenarem res de res... Llorón
Pel que fa al Telecadira de Coll de Pal s' acabarà l' obra civil i està previst col·locar entre 8 i 9 pilones. L' edifici de Coll de Pal està molt avançat i crec que s' està buscant finançament per acabar la segona fase. Les altres inversions sembla que hauràn d' esperar almenys fins l' estiu vinent.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 September, 2011 01:08PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Pedrusques
De tot el que es diu al nou pla estratègic aquesta temporada no estrenarem res de res... Llorón
Pel que fa al Telecadira de Coll de Pal s' acabarà l' obra civil i està previst col·locar entre 8 i 9 pilones. L' edifici de Coll de Pal està molt avançat i crec que s' està buscant finançament per acabar la segona fase. Les altres inversions sembla que hauràn d' esperar almenys fins l' estiu vinent.

L'estiu vinent ... una mica optimista em sembla TristeTriste




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 September, 2011 01:13PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Massa car va ser el Mundial LlorónLlorón



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 09 September, 2011 08:40PM
Cita
Pedrusques
De tot el que es diu al nou pla estratègic aquesta temporada no estrenarem res de res... Llorón
Pel que fa al Telecadira de Coll de Pal s' acabarà l' obra civil i està previst col·locar entre 8 i 9 pilones. L' edifici de Coll de Pal està molt avançat i crec que s' està buscant finançament per acabar la segona fase. Les altres inversions sembla que hauràn d' esperar almenys fins l' estiu vinent.

Pel que veig estas molt ben informat risas. No deus saber pas lo de Masella, al final com ha acabat?? Les pistes ja estan acabades?? Alguna mes potser.... No entiendoNo entiendo A part de les pistes, masella prepara algo més???

GRACIES!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 18 September, 2011 01:50PM

No deus saber pas lo de Masella, al final com ha acabat?? Les pistes ja estan acabades?? Alguna mes potser....  A part de les pistes, masella prepara algo més???

Les pistes de Masella ja estàn acabades i són les que es veuen a les fotos anteriors. Per aquest any les novetats a Masella seràn tan sols aquestes pistes i els treballs de cada any en innivació, senyalització...
L' any vinent, en canvi, sembla que es preparen moltes novetats com la possibilitat del TSD6 Coma Oriola, que va prenent forma pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 18 September, 2011 02:32PM
Cita
Pedrusques

Les pistes de Masella ja estàn acabades i són les que es veuen a les fotos anteriors. Per aquest any les novetats a Masella seràn tan sols aquestes pistes i els treballs de cada any en innivació, senyalització...
L' any vinent, en canvi, sembla que es preparen moltes novetats com la possibilitat del TSD6 Coma Oriola, que va prenent forma pulgar arriba

Perdona la meva ignorancia, pero el tsd6 que dius, sera aquell que vas comentar que aniria fins a la tossa (creacio d'alguna pista nova potserNo entiendo), o simplement substituira el telecadira d'ara per fer-lo desembragable.

Gracies Pedrusques!!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2011 09:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 249
Crec que, TSD6 vol dir: Telecadira desembragable per 6 persones.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2011 12:24PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
fernandez_es
Crec que, TSD6 vol dir: Telecadira desembragable per 6 persones.

Corecte Banana esquí
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 19 September, 2011 06:23PM
No meu entes risasrisas Per suposat ja se que vol dir tsd. La meves preguntes i dubte era si el tsd6 nou de coma oriola seria:

Reemplaçament del que ja hi ha ara.

O el que volen fer de coma oriola fins a la tossa!!!

Avera si ara s'enten!!!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pedrusques
Publicat: 19 September, 2011 08:54PM
El nou Telecadira Desembragable 6 places arribaria fins el cim de la Tossa. Evidentment la construcció d' un telecadira té una realitat bàsicament econòmica i això comporta realitzar obres paral·leles i no estar enfocat al públic que visita la zona d' Isards, el Tub, etc. Un exemple moviments de terra, innivació artificial...
No hem de perdre de vista que tot el que s' ha dit fins ara dels JJOO BCN-Pirineus (que ha estat ben poc..) ha estat en relació a La Molina-Masella... Fins i tot el fons sembla que té punts d' anar-hi! Una llàstima veient les possibilitats de moltes altres estacions d' esquí nòrdic Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 September, 2011 05:41PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,223
Cita
Pedrusques

No deus saber pas lo de Masella, al final com ha acabat?? Les pistes ja estan acabades?? Alguna mes potser....  A part de les pistes, masella prepara algo més???

Les pistes de Masella ja estàn acabades i són les que es veuen a les fotos anteriors. Per aquest any les novetats a Masella seràn tan sols aquestes pistes i els treballs de cada any en innivació, senyalització...
L' any vinent, en canvi, sembla que es preparen moltes novetats com la possibilitat del TSD6 Coma Oriola, que va prenent forma pulgar arriba

NOOOOOOOOOOOO LlorónLlorónLlorón

o sigui ke ens keda una o dues temporades avans de que destrossin la única zona verge que keda Enfadado - Angry



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.