MALALTS DE NEU

Publicat: 13 April, 2011 11:09PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Hola !

despres de passar 5 dies a Alp2500 voldria felicitar a les dues estacions i fer una correcció sobre una informacó incorrecta :


1) Felicitacions per La Molina :

tot i tenir unes condicions pèsimes i amb un gran desaventantge respecte Masella on es pot esquiar molt bé , amb una neu molt decent , han fet miracles y s´ho han currat per mantenir la conexió amb Masella oberta a través del telecabina i del TK Set Fonts , portant neu de comabella per posar a la traça del TK i tenint el telecabina parat i posant- lo en marxa cada cop que algun esquiador amb ff de Alp2500 arribaba ( ahir només vam ser 7 esquiadors que vam usar els remuntadors de La Molina ) . Podrien haber suat y tancar i fer- li la putada a Masella y als esquiadors ke venen de La Molina a esquiar a Masella , pero no ho han fet , això sembla un gest de bona voluntat amb la relació amb Masella . La profesionalitat i amabilitat de la gent de remuntadors, pisters i les noies de les oficines es per treure´s el barret , es mereixen un 10 smiling smiley


2) Correcció tècnica :

A Masella hi ha una muntanya coneguda amb el nom de "les antenes" degut al repetidor de TV3 que hi ha , i a molts mapes ( inclús a algun mapa antic de Masella ) apareix amb el nom de "Puig d´Alp" 2387 m i en realitat aquesta muntanya es diu "Rassos d´Alp " aquest error hi cau molta gent , els de Masella els primers , que en el mapa antic tenien un itinerari que surtia de aquesta muntanya y s´anomenaba "El Puig "

El Puig d'Alp ( 2406 m ) esta baixant per la "Comabella" , es aquesta muntanya :






3) Nota històrica sobre les pistes de La Molina

Observant les seguents fotos














veiem que :

- "L ´estadi" es consideraba una pista vermella sorprendido

- El tallafocs que hi ha a l´esquerra de l´antiga traça del TS "Cap de Comella " era una pista negra !! sorprendidosorprendidosorprendido mare meva ke sonats !!

- La actual "Comabella" avans era considerada blava , pasaba per sobre del circ de coll de pal i el rodejaba amb unes vistes ke deurien ser impresionants !

- Hi habia un telecadira ke surtia del hotel Roc Blanc ( suposo ke el anomenat telecadira "Sitjar" i a l´esquerra una negra que seria el posterior itinerari "Maduixers" ( també anomenada "filla de puta" de la qual varem parlar bastant ) vermelles i una blava que correspondria al posterior itinerari "Sitjar "

- El telecadira estació esta encara pero la pista vermella "Standard" que baixaba per el costat del TS "Estació " ha desaparegut , el telecadira "Turo de la Perdiu " esta , hi ha una blava que surt del final y baixa fins a l´estació ( es la que passaba per sota la carretera , ke ara han tancat el pont ) , que es correspondria al posterior itinerari "Bosc"

Salutacions !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 2 vegades. Última edició el 13/04/2011 11:16PM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 08:06AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Ja te nasos que lo que marcaba com a Comabella li posessin el color blau .
El "Sitjar" crec que no era telecadira era un telesqui.
Crec recordar que la pista "Standad" que vaig baixar de jove era la que sortia del "Turo de la Perdiu" i acabava a on arribava el telecadira de l'estació.

¿ On es aquest plànol ?



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 09:31AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
La Standard és la que passa per damunt del túnel de Pista Llarga, no?

De totes formes, tinc un parell d'amics "viejas glòries" de l'escola Poliesportiva que ells em poden confirmar tot això doncs fa tota la vida que són allà pulgar arriba

(i si veuent com els hi dic......ja he pillat jajajaja)



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 11:57AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Una pregunta, ja qu parles de les antenes... I de mapes i itineraris i tal...

Un parell de preguntes.

L'itinerari "Clavamorts" del que a vegades heu parlat està a les antenes? passat desferracavalls?
La Roca foradada és la pedra amb un forat (una mena d'arc) que es veu des del Jumbo, a la dreta, quan vas pujant? (s'hi pot arribar des d'un pel abans de Jardí alpí, tot i que l'accés està vallat per una xarxa) O està cap a la zona que queda "més enllà" del tub, per sobre isaards?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 01:34PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Clavamorts es a Coma Oriola , es entre "La Canal de la Masovera" i "La Cometa" a sobre d'on va caure un allau fa pocs anys i va arrasar el bosc.
La Roca Forada es la que es veu desde el Jumbo



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 03:06PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Ok! Merci! pulgar arriba

I de passada... la baixada que quedaria una mica + avall de desferracavalls, que aniria a petar + o - a la Cova (des de sota les antenes) havia estat en algun moment un itinerari? Si no tinc mal entes, també hi havia hagut un fort allau fa un temps, no?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 04:03PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 3,104
A la masella moltes piestes que ara son vermelles el meu pare sempre m.ha comentat que abans eran negres risas

I moltes pistes que hi ha ara fa 20 anys no hi eran...

tot cambia fin i tot la muntanya smiling smiley



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
bones a tots!

us confirmo per fonts fiables i més vetaranes que jo, que sitjar que sortia des de roc blanc era TS igual que la de l'estació que encara queden les pilones i que pujava fins al bar "bona sort" a tocar del xalet del CEC. La standard era blava no vermella i anava des de turó de la perdiu al bar bona sort... es la blava des de la que es desvia baixant a ma esquerra... al mapa a la dreta l'itinerari bosc que anava fins a l'estació de tren...

... quina pena que alguns pares i avis hagin pogut esquiar fins als 1500... sad smiley

per cert, efectivament la pista filla de puta es la que dieu i la coneixien per aquest... maco i simpatic malnom :P
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 05:41PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Eklipse
A la masella moltes piestes que ara son vermelles el meu pare sempre m.ha comentat que abans eran negres risas

I moltes pistes que hi ha ara fa 20 anys no hi eran...

tot cambia fin i tot la muntanya smiling smiley

La Masella no xdiorrrrr.....

Masella, sense el la risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 06:23PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 3,104
Cita
Cristina2
Cita
Eklipse
A la masella moltes piestes que ara son vermelles el meu pare sempre m.ha comentat que abans eran negres risas

I moltes pistes que hi ha ara fa 20 anys no hi eran...

tot cambia fin i tot la muntanya smiling smiley

La Masella no xdiorrrrr.....

Masella, sense el la risasrisas

Cert Masella, ja vaig llegir pel foro tota una discucio si era la o no la jejejej

No puc posar accents.... el teclat no funciona.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 06:54PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
bigxavi
Ja te nasos que lo que marcaba com a Comabella li posessin el color blau .
El "Sitjar" crec que no era telecadira era un telesqui.
Crec recordar que la pista "Standad" que vaig baixar de jove era la que sortia del "Turo de la Perdiu" i acabava a on arribava el telecadira de l'estació.

¿ On es aquest plànol ?

el planol es un cuadre ke esta penjat al refugi Pere Carné , el dueño del refugi em va dir que aquest planol ja hi era quan ell va comprar el refugi fa 20 anys .

Tens raó !

L ´ estandard durant una època era vermella y baixaba fins on dius . Es veu al planol de La Molina que apareix a la guia de l´esqui a Girona que vaig penjar fa un temps , uff s´hauria de fer una recopilació de tots aquests mapes antics , ja comença a haber molt material i el tinc una mica desperdigat risas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 07:10PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Inde7
Una pregunta, ja qu parles de les antenes... I de mapes i itineraris i tal...

Un parell de preguntes.

L'itinerari "Clavamorts" del que a vegades heu parlat està a les antenes? passat desferracavalls?
La Roca foradada és la pedra amb un forat (una mena d'arc) que es veu des del Jumbo, a la dreta, quan vas pujant? (s'hi pot arribar des d'un pel abans de Jardí alpí, tot i que l'accés està vallat per una xarxa) O està cap a la zona que queda "més enllà" del tub, per sobre isaards?

No

El itinerari que dius es la "Supercova"

des de les antenes ( Rassos d´alp ) hi han 4 itineraris ( y amb molta neu alguna linea més )

- "Spercova classica"
-"Variant de la supercova "
-"El Puig 1 "
-"El Puig 2 "

La "Clavamorts" esta a Coma Oriola , es aquesta :

[www.nevasport.com]


no confondre amb la "Enterramorts " ke es una variant de la "Desferracaballs " risas

La roca foradada es la que esta a la cara oest del vall de coma pregona , la que dius ke te un forat i es veu des del jumbo , com a linea no te cap interés pero si mires des del jumbo cap a la roca foradada una mica mes a l´esquerra hi han dos itineraris molt interessants , una pala molt maca i al costat una mica mes a l´esquerra ( mirant des del jumbo ) un tub amb una cornisa bastant bestia :

ho pots veure aki : [www.nevasport.com]


per accedir s´ha d´anar per "Jardí Alpí " y ficar-se abans de que comencin les valles de protecció i anar fent diagonal ...

a la cara oest de la vall de coma oriola hi ha tambe una roca foradada amb un forat a la part de sota y el David Riera , va dir que una de les canals que baixen des del serrat de les pedrusques , s´anomenaba "Roca Foradada" o sigui ke hi ha una mica de confusió .

Salut !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Hola a tots, no aquest planol el tinc penjat a casa meva!!!

i per si de cas el tinc escanejat, aquest planol ja era unint la molina i masella....

que potser algun el vol?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 07:16PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Inde7
Ok! Merci! pulgar arriba

I de passada... la baixada que quedaria una mica + avall de desferracavalls, que aniria a petar + o - a la Cova (des de sota les antenes) havia estat en algun moment un itinerari? Si no tinc mal entes, també hi havia hagut un fort allau fa un temps, no?

la linea a la que et refereixes es la "Supercova clàssica" que acaba a la blava "La Cova" y mirant cap abaix et queda la cova a la teva esquerra .

L ´allau no es va produir a aquest itinerari sino que es va produir a l´itinerari "El Puig " que surt de les antenes y baixa fins a l´snowpark , seria aproximadament la cara nord-oest dels Rassos d´Alp ( muntanya erròneamnet anomenada Puig d´Alp ) que es veu perfectament des de Puigcerda .



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 1 vegades. Última edició el 14/04/2011 07:17PM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 07:26PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Cristina2
La Standard és la que passa per damunt del túnel de Pista Llarga, no?

De totes formes, tinc un parell d'amics "viejas glòries" de l'escola Poliesportiva que ells em poden confirmar tot això doncs fa tota la vida que són allà pulgar arriba

(i si veuent com els hi dic......ja he pillat jajajaja)

no , es la que ha dit en bigxavi , es la vermella que surt al mapa antgic de La Molina que vaig penjar ( guia de l´esqui a girona )

i aqui , en les fotos d´aquest post deu ser la blava que surt des del turo de la perdiu pero es extrany perque al altre mapa la pista creua per sota el telecadira "Turo de la perdiu " :



de totes formes tu pregunta

per cert , algu ha estat al museu de la molina ? eske deuen de tenir tot aquest material no ? pero nomes fan visites per grups crec



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 07:33PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Eklipse
A la masella moltes piestes que ara son vermelles el meu pare sempre m.ha comentat que abans eran negres risas

I moltes pistes que hi ha ara fa 20 anys no hi eran...

tot cambia fin i tot la muntanya smiling smiley

això no es cert , es completament fals ( si acas serà al revés) , excepte la pista "S" a cap del bosc ke va haber una epoca que era negra

treient aquesta excepcio CAP pista vermella avans era negra , encara més : l´actual vermella "Isards" avans era una negra de veritat , pero van passar l´excabadora , se la van carregar y van fer el caminet que ara es l´actual vermella"Isards"

y es més aviat al revés : moltes pistes ke AVANS hi eren ara no hi son ( si contem amb la pia y les zones ampliades ) , només cal mirar als mapes , per exemple les dos que sortien de la Tossa y passaben per sobre del serrat de les pedrusques per acavar a la base del telecadira coma oriola .



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 07:38PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
bigxavi
Clavamorts es a Coma Oriola , es entre "La Canal de la Masovera" i "La Cometa" a sobre d'on va caure un allau fa pocs anys i va arrasar el bosc.
La Roca Forada es la que es veu desde el Jumbo

Ostres !! magrada molt com li dius a aquesta pista ja que avans aquesta negra es deia "Masovera" i ara es diu "La Canal"

anomenar- la "la canal de la masovera" es una forma molt bona de conservar la tradició pero sense despreciar la modernitat risasrisasrisas

y que faries amb "L´extrema " que avans es deia "Travessia" ? anomenar- la "Travessia extrema " ? sembla una bona opció risas

y amb la "Pista Fonda" que avans es deia "Torrent de les 7 fonts " ? .. aki ja es mes complicat risas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 April, 2011 07:41PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
uriloki
bones a tots!

us confirmo per fonts fiables i més vetaranes que jo, que sitjar que sortia des de roc blanc era TS igual que la de l'estació que encara queden les pilones i que pujava fins al bar "bona sort" a tocar del xalet del CEC. La standard era blava no vermella i anava des de turó de la perdiu al bar bona sort... es la blava des de la que es desvia baixant a ma esquerra... al mapa a la dreta l'itinerari bosc que anava fins a l'estació de tren...

... quina pena que alguns pares i avis hagin pogut esquiar fins als 1500... sad smiley

per cert, efectivament la pista filla de puta es la que dieu i la coneixien per aquest... maco i simpatic malnom :P

lo dels telecadires estaba clar ja que vam posar un mapa antic de La Molina on sortien amb nom y tot : Telesilla estació , Telesilla Sitjar y del telecadira estació he vaig recorrer una part y vaig fer fotos y el telecadira turo de la perdiu encara te les cadires penjant oi ? o al menys fa 2 anys vaig veure alguna caidra anant amb cotxe des de la carretera ...

Si t´hi fixes acabo de penjar un troç de mapa on la standard es vermella

M´habien dit locals de La Molina que si hi posessin neu artificial es podrien recuperar aquestes pistes perque es bosc y es una zona on quasi no hi toca el sol , ke en penseu ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 1 vegades. Última edició el 14/04/2011 07:45PM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2011 07:29AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Cita
Javi_Tron
el planol es un cuadre ke esta penjat al refugi Pere Carné , el dueño del refugi em va dir que aquest planol ja hi era quan ell va comprar el refugi fa 20 anys .

Gracies per la info , pensava acostar-me un dia d'aquest a fer-ne una foto complerta però veient el que die en cato_ m'inclino mes per demanar-li l'escanejat que te .

Cita
cato_
Hola a tots, no aquest planol el tinc penjat a casa meva!!!

i per si de cas el tinc escanejat, aquest planol ja era unint la molina i masella....

que potser algun el vol?

A mi m'interessa , t'estaria mol agraït.

Cita
Javi_Tron

Ostres !! magrada molt com li dius a aquesta pista ja que avans aquesta negra es deia "Masovera" i ara es diu "La Canal"

anomenar- la "la canal de la masovera" es una forma molt bona de conservar la tradició pero sense despreciar la modernitat risasrisasrisas

y que faries amb "L´extrema " que avans es deia "Travessia" ? anomenar- la "Travessia extrema " ? sembla una bona opció risas

y amb la "Pista Fonda" que avans es deia "Torrent de les 7 fonts " ? .. aki ja es mes complicat risas

Es que porto molts anys per Masella i em costa canviar de noms les pistes , per mi el tram que comença a la part baixa de la "Centra" , pasa per la"S" i segueix per la "Clariana" fins al pla segueix sent el "Descens"



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2011 09:12AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
I la Parahona....... anda que no m'ha costat dir-li Pregona risasrisasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ara els penjo, posaré l'adreça a un nou tema.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
pel que veig a la cuarta foto del mapa de dalt a on hi ha el telecadira torrent negre k avans eren 2 teleeskis, a la dreta veig una linia d'un remuntador i una pista vermella a la dreta, mes o menys per on ara i deu pasar el itinerari 2 aigues. Algu em podria aclarar que hi havia avans aquella zona?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Ostres... algun dia amb neu de veritat algú m'hauria de fer de guia a masella perquè mira que hi he anat vegades però sempre tinc la sensació que mai li he tret el suc del tot.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2011 03:09PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
cato_
ara els penjo, posaré l'adreça a un nou tema.


a mi em faria molta ilusio smiling smiley

y recordo ke vas dir que tenies el mapa antic de Masella on surten els itineraris a la part de darrera el mapa , que me´l pordies passar ? porto temps buscant akest mapa y res de res , si quan tinguessis temps l ´escanejessis per passar-lo , t´estaria molt agraït .

Salutacions !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2011 03:21PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Cristina2
I la Parahona....... anda que no m'ha costat dir-li Pregona risasrisasrisas


rollo carmen sevilla risas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2011 03:24PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
lnde7
Ostres... algun dia amb neu de veritat algú m'hauria de fer de guia a masella perquè mira que hi he anat vegades però sempre tinc la sensació que mai li he tret el suc del tot.

Posa´t en contacte amb mi quan vulguis y el guio amb molt de gust pulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
doncs... jo crec que si... la que anava fins a roc blanc segur que es podria "mantenir" en certes condicions i de fet alguns dies d'hivern em consta que hi ha gent q fa el sitjar encara...

la del bosc, jo l'he feta caminant i es ombrivola totalment o sigui que amb neu "de produccio" si q es podria mantenir...i de fet... si arriben els bcn2022... i posen el telecabina com esta previst des de l'estacio... la pista bosc la podrien arribar a recuperar d'alguna manera ara... la carretera i les cases no se m'ocurreix com les podrien salvar... pel cas... amb un telecabina des de l'estacio i que canviin el tren fins a molina (bcn-molina 2 hrs amb arribada a les 9) ja ho tenim eh? jajajaja
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2011 04:14PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
uriloki
doncs... jo crec que si... la que anava fins a roc blanc segur que es podria "mantenir" en certes condicions i de fet alguns dies d'hivern em consta que hi ha gent q fa el sitjar encara...

la del bosc, jo l'he feta caminant i es ombrivola totalment o sigui que amb neu "de produccio" si q es podria mantenir...i de fet... si arriben els bcn2022... i posen el telecabina com esta previst des de l'estacio... la pista bosc la podrien arribar a recuperar d'alguna manera ara... la carretera i les cases no se m'ocurreix com les podrien salvar... pel cas... amb un telecabina des de l'estacio i que canviin el tren fins a molina (bcn-molina 2 hrs amb arribada a les 9) ja ho tenim eh? jajajaja


el "Sitjar" la vaig fer jo mateix esquiant fa 2 anys :


[www.nevasport.com]


i a moltes parts del recorregut no hi tocaba el sol , els altres itineraris no ho se pero el que dius tu concorda amb el que m´han dit els locals pulgar arribapulgar arribapulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 1 vegades. Última edició el 15/04/2011 04:15PM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2011 01:00PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 249
Cita
Jordi__19
pel que veig a la cuarta foto del mapa de dalt a on hi ha el telecadira torrent negre k avans eren 2 teleeskis, a la dreta veig una linia d'un remuntador i una pista vermella a la dreta, mes o menys per on ara i deu pasar el itinerari 2 aigues. Algu em podria aclarar que hi havia avans aquella zona?

si, eren dos teleesquis, que un arrancava des de la Volta Muntanya S.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2011 09:57PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Seguint el titul del post.....

un 10 per Masella pulgar arriba

per que amb la poca neu que hi ha..............està genial..!!!



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.