MALALTS DE NEU

Publicat: 13 October, 2012 03:42PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Javi_Tron
Cita
Shock
Tron, de quin any és aquest plànol?

i sí, estaria bé una recopilació de tot el que tens i..........fer alguna cosa, no?

es de la temporada 88/89

que vols dir amb fer alguna cosa ? d´itineraris dius ? jo ja us vaig dir un dels dies que ens vam veure : - qui vol venir a fer la "Clavamorts" i ningú es va animar risas , si ganes hi poso jo risas

ahh vols dir fer un petit llibret ( en format electrònic si acàs ) de la història de Masella y La Molina ?



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 October, 2012 09:35AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Javi_Tron
Cita
Javi_Tron
Cita
Shock
Tron, de quin any és aquest plànol?

i sí, estaria bé una recopilació de tot el que tens i..........fer alguna cosa, no?

es de la temporada 88/89

que vols dir amb fer alguna cosa ? d´itineraris dius ? jo ja us vaig dir un dels dies que ens vam veure : - qui vol venir a fer la "Clavamorts" i ningú es va animar risas , si ganes hi poso jo risas

ahh vols dir fer un petit llibret ( en format electrònic si acàs ) de la història de Masella y La Molina ?

ara anem be!!!!! risasrisas

ni que sigui un report..........

I.............espero tornar-te a veure a Masella; la Clavamorts no sé si la baixaré però si més no espero estar en millor forma que no pas quan ens varem veure (per Clavamorts estava jo..........Llorón)



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 October, 2012 12:58AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
Shock
Cita
Javi_Tron
Cita
Javi_Tron
Cita
Shock
Tron, de quin any és aquest plànol?

i sí, estaria bé una recopilació de tot el que tens i..........fer alguna cosa, no?

es de la temporada 88/89

que vols dir amb fer alguna cosa ? d´itineraris dius ? jo ja us vaig dir un dels dies que ens vam veure : - qui vol venir a fer la "Clavamorts" i ningú es va animar risas , si ganes hi poso jo risas

ahh vols dir fer un petit llibret ( en format electrònic si acàs ) de la història de Masella y La Molina ?

ara anem be!!!!! risasrisas

ni que sigui un report..........

I.............espero tornar-te a veure a Masella; la Clavamorts no sé si la baixaré però si més no espero estar en millor forma que no pas quan ens varem veure (per Clavamorts estava jo..........Llorón)

ok !! pulgar arriba



joder es veritat que estabes amb el genoll tocat o alguna cosa així , una lesió temporal poc greu pero molt emprenyadora si no recordo malament , pero tot i així anáves tan rápid y fina com ta filla i el teu marit juas !! pulgar arribapulgar arriba

jo vaig veure que compartim una filosofia de l´esqui molt semblant: "open minded" com els austríacs i tota aquesta gent , a veure si coincidim amb més temps pulgar arriba:+



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 1 vegades. Última edició el 16/10/2012 01:00AM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2017 12:01PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 1
Ostres!! acabo de trobar aquest fil, què interessant!!

Heu fet el llibret?? Ara amb el tou de neu que ha caigut, hi ha molta pista que es podria baixar.


Felicitats per la documentació!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 April, 2017 07:37PM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 3
a mi també m'encantaria veure els mapes!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2018 11:38PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 494
Cita
Javi_Tron
He trobat un cataleg del 1986 sobre l´esquí a girona i surt un mapa antic de Masella pero el mapa antic de Masella que busco es el que a la part de darrera surten els itineraris marcats .

Aqui tenim el mapa y si ens hi fixem veiem una serie de coses misterioses :







Hi habien 2 itineraris de nivell mig fora pista que anaven pel Serrat de les Pedrusques ( sense ficarse a les canals extremes ) fins a la base del telecadira de Coma Oriola , la vista debia de ser espectacular !! son els que en el mapa estan marcats amb linies vermelles discontinues.

A la esquerra de tot del mapa es veu una negra que añs després va desapareixer i ara torna a reneixer com la nova negra que han creat amb la ampliació de la zona del sector de La Pia


A la zona de Coma Oriola apareix una negra MES de les que hi ha actualment sorprendido

si mirem des de dalt i anem baixant , les 5 pistes negres que es veuen en aquest mapa ( a la zona de coma oriola ) es correspondrien a les negres actuals següents:


1) tub de coma oriola
2) extrema
3) pista fonda
4) la quarta es desconeguda , ke es aixo ????
5) la canal


la negra que apareix a sobre de la que seria la actual " La Canal" no existeix actualment

Jo recordo de petit ke en el mapa antic apareixien duen negres anomenades "Isards" i "Masovera" ( si si actualment han posat aquest nom a altres pistes) i recordo que vaig vaixar una negra que no era cap de les actuals : tub, extrema, pista fonda , la canal , era amb bastanta pendent y mes ampla que la canal, tub i pista fonda

Com pot ser ? tant de makina excabadora han passat ? Ke carai hauran fet alla ?

També parala de 16 pistes no trepitjades de gran dificultat , que correspon a els itineraris de l´antic mapa marcats com a "esqui extrem "

1) supercova
2) el puig 1
3) el puig 2
4) pedrisses
5) mirador
6) clavamorts
7) sota l´actual Masella Jet 1
8) sota l ´actual Masella Jet 2
9) sota l ´actual Masella Jet 3
10) Pedrusques 1
11) Pedrusques 2
12) Roca foradada
13) Tub Cara Oest Vall Coma Pregona

i encara em keden 3 ke no se situar ( per exemple es veritat que de la supercova hi han dos variants , pero recordo ke al mapa nomes estaba marcada la que al acabar et queda la cova a l´esquerra ) ????

El itinerari marcar crec que ja le fet i no es de gran dificutlat... Sería una cosa així:







L'unica cosa que em "caga" es que a la zona arbolada sigui Massa frondosa... Intentaré fer-la el proper dia Diablillo Diablillo
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 February, 2018 11:36PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Efectivament la zona arbolada es massa frondosa, els de Masella van fer un caminet per retornar a coma oriola

en una ocasió jo vaig baixar més aball , per despiste i vam acabar a la carretera i va ser un coñás perque la densitat d´arbres era tal que casi no es podía esquiar.

Salut !



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.