Al fil de les notícies que es publicaven darrerament sobre la Molina sembla que la cosa no quedarà pas aquí.
Segons ens diu el sempre ben informat Cato a la Molina s'hi preparen ja per la temporada 2006/07, i és que si en Rodaneu ens proposava un joc amb uns moviments extranys que es veien a l'estació, en Cato ens ha fet veure la llum.
Segons sembla per iniciativa dels botiguers i hotelers de La Molina aquests pagarien una cadira des de l'estació de tren (1.400 msnm aprox.) fins a Pista Llarga, i l'estació d'esquí hi possaria l'innivació artificial.
És cert que la cota és baixa, però no és menys cert que allà la neu s'hi sol conservar força bé donat que és una obaga i força freda a més a més.
Veurem com queda tot plegat, ara nomes falta que d'una vegada per totes possin fil a l'agulla amb el tema del Coll de Pal.
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Es una proposta força interesant.... Algu la pot confirmar??
Ja fa temps que se'n parlar, i és més, la línia malgrat sigui super antiga, encara hi és. Jo estic a la zona de l'Estació i la veritat, m'aniria molt bé.
Algú sab algo del túnel que volen fer desde Ribes a La Molina?
De moment el tema està poc més que en bolquers, falta molt, i personalment penso que abans del túnel s'haurien d'escometre d'altres millores a aquesta carretera.
skimaniac? mare de deu del carving!!! no seres el que penso?
Pel tema túnel....ejem no se si el veurem....
abans de torna a fer una cadira desde l'estació crec que fa falta millorar el que hi ha.....
canvia el 4 de cap de comella per un 6 desembragable
allarga fins al restaurant de costa rasa el nou de font canaleta mantenint l'estació intermitja pels debutans.
y sobre tot una cadira no de coll de pal cap a la tosa y de coll de pal cap al torrent.
amb això ultim la gent quedaria més distribuida
que m'enteri, que vol dir un desembregable de 6, (se que es tracta d'un telecadira, pero aixo de desembragable no ho acabode pillar)
Desembragable vol dir que les cadires es separen del cable quan passen per les estacions d'embarcament/desembarcament. Aquestes es separen del cable per facil.litar auqestes operacions.